Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Určitě člověk co si pořídí motorizaci 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP. bude spokojenější. Mám jen obavy až se rozsvítí kontrolka DPF, abych se nebál v našem městečku zajet třeba do trafiky pro cigára, ale rovnou bych musel třeba na 15km dálniční okruh, aby se to správně vypálilo.. Na to vypálení sazí by snad mohl stačit  úsek 17km z většiho městečka k nám ale napůl cesty je taková vesnička kudy se projíždí - takže tam je zapotřebí zpomalit minimálně na 50km/hod, tak by s tím mohl být problém, když v návodu píšou nejezdit pod 70km/hod...

Editováno: , autor: jindrous
Vloženo

Myslíš ty 3 KW? To je rozdíl nula a ne každý řeší spotřebu. Je to věc subjektivního názoru a psát tedy, že člověk s naftou bude spokojenější je mimo mísu. Důvod proč bych nevzal naftu ale určitě není DPF filtr...

Vloženo (editace)

myslím spíš točivý moment ten je o cca 1/3 větší...

No jestli pro tebe není argument menší spotřeby a většího toč.momentu dostačující, tak nevím.. ale je pravda že 40 tisíc je taky dost rozdíl v ceně samozřejmě...

a proč tedy bys jí nevzal?

Editováno: , autor: jindrous
Vloženo (editace)

Tfsi 1.8 132kw porazí rs naftu, v reálu bude mít na válcích o par kW i vice

 

Věř že i ta nafta bude mít na válcích víc než je na papírech uváděno. :kol-28:

 

 

 

Osobně říkám, že bych volil 1.8TSI a to z několika důvodů. Menší servisní náklady, nemusí se v zimě myslet na arktickou naftu, a s tím i souvisí kvalita nafty. Dále bych asi vyzvedl lepší zážitek za volantem ( při točení do červených ). :kol-47:  A ta spotřeba se dá vyrovnat v hospodě, když si pokaždé dáš o 3 plzně méně. :kol-28:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Vloženo

Určitě člověk co si pořídí motorizaci 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP. bude spokojenější. Mám jen obavy až se rozsvítí kontrolka DPF, abych se nebál v našem městečku zajet třeba do trafiky pro cigára, ale rovnou bych musel třeba na 15km dálniční okruh, aby se to správně vypálilo.. Na to vypálení sazí by snad mohl stačit  úsek 17km z většiho městečka k nám ale napůl cesty je taková vesnička kudy se projíždí - takže tam je zapotřebí zpomalit minimálně na 50km/hod, tak by s tím mohl být problém, když v návodu píšou nejezdit pod 70km/hod...

Jindrouši doporučuji ti opravdu číst a číst a to nejen návod, ale tady co se píše, to s tím vypalováním je hloupost, vypálí se to i když zastavíš.... určité to není důvod se bát.... mám v pořadí druhé auto s filtrem pevných částic, jezdil 70 ℅ město a nikdy se mi kontrolka nerosvítila....

Ve tomu že většina věci se moderních TDI netýká.... tedy většina fám....

Vloženo (editace)

hlavně se tady porovnává RS 2,0 TDI a 1,8 TSI které se dá dát do normal octavie. Takže ten kdo nechce RS tak si stejne ten 135 kW nekoupí...

 

ŠA už nabízí (nebo brzo bude) motor TDI 135kW i do běžných Octavii, takže si ho může klidně koupit... 

 

Výhradně pro RS zůstal jen motor TSI (TFSI) 162kW.

Editováno: , autor: Napalm
Vloženo

myslím spíš točivý moment ten je o cca 1/3 větší...

No jestli pro tebe není argument menší spotřeby a většího toč.momentu dostačující, tak nevím.. ale je pravda že 40 tisíc je taky dost rozdíl v ceně samozřejmě...

a proč tedy bys jí nevzal?

Protože jízda s benzínem je pro mě daleko zábavnější. Krouťák má sice nafta větší, ale zase spektrum otáček kde je využitelný není tak velké. Ale každopádně i s dalších reakcí vidíš, že ne každý by byl s naftou spokojenější jak ty tvrdíš. Spokojenější dle toho co píšeš budeš každopádně ty, tak neváhej a ber diesel bez ohledu na DPF. :kol-31:

Vloženo

nejen já.... je to zbytečná obava z něčeho čeho není se bát.... podobně by se pak mohl v autě člověk být další deseti mnohem nákladnějších strašidel a časovaných bomb ...

Vloženo

Pokud se nanalítá desítky tisíc kiláků ročně tak bych naftu nedoporučoval. Jak bylo výše psáno, starost o kvalitu nafty, komplikovanější a citlivější technika, vyšší výdaje po ujetí 100 Tkm na případné opravy, častější řazení díky krátkému úseku velkého krouťáku, a možné problémy v budoucnu v centrech měst, kde nafta je na černé listině a bude se preferovat benzín, plyn a elektrika.

Třeba můj benzín má rychlostní rozsah na pětku 175 km/h a to je pak skoro jízda jak s automatem. Nemusí se tolik řadit a tím je i spotřeba Ok.

Vloženo

Hravec ty máš zase den, ale neva. Jasně že benzín se dá podtočit, jde lépe do otáček a když je dobře navrženej tak pak má takovéto velké spektrum otáček. Samozřejmě že v optimálních podmínkách tedy na rovině. Tu hodnotu jsem uvedl jako příklad který se využívá ale málokdy.To pak je dobrej Fahrspaß kterej se zažije jen u benzínu.

Samozřejmě že vylučuju u benzínu atrapy jako tříválec, to mělo opodstnění u dvoutaktu Wartburg, ale jinak je to dobré tak do zahradního traktůrku.

Vloženo

... v centrech měst, kde nafta je na černé listině a bude se preferovat benzín ...

 

se probuď! moderní vznětové motory na naftu s DPF jsou na tom  mnohem líp než zážehové na benzín a ty se brzy bez DPF neobejdou ani náhodou ...

Vloženo (editace)

Probud se ty a podivej se na ty normy poradne. Pro NOx je u benzinu EU5 i EU6 2x prisnejsi. U pevnych castic jsou pro obe paliva uplne stejne.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo (editace)

vůbec to není zajímavé, já jsem ti odepsal

 

... nejde vůbec o limity... 

 

a také ....

 

 

...už se to tu probíralo ...

 

takže není důvod to opakovat... a nevybírej si z toho co jsem odepsal jen to, co se ti hodí do krámu.... brácho od w ...

Editováno: , autor: Hravec

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...