Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ta co jde k tomu ventylu a někam k hlavě tuším že to byla ta prostřední odpojil jsem od ventylu a cca 2cm od něj ze spod takže stačilo zakrátit. Nebyla spuchřelá spíš nakouslá. Nefungovalo zřejmě ovládání podtlaku a turbína se ani nehla.

  • 3 měsíce později...

Zdravím, mám 103kW babu a odešlo mi turbo...


příznakem: pískání mi už přišlo normální, ale po 600km jízdy, pískání přestalo a začalo syčet (jako by někde byla prasklina)... při jízdě jsem zpozoroval mírný pokles výkonu (pro spolujezdce k nepoznání)... Po delší jízdě přišla rána (jako by se něco nafouklo a prasklo) výkon na 30kW....


... Poradí někdo co by to mohlo u turba být? lopatky fungují neboť slyším jemné pískání (asi). než půjdu do servisu...


 

  • 1 měsíc později...

čau mám novou starou  problém je ten že auto jede krásně táhne skvěle až když se dostanu na 150 km v hod. tak se to přepne do lip mode a auto přestane táhnout a jede max do 100km pokud se nerozjede z kopečka na více,zastavím vypnu klíč nastartuji a zase je vše ok. zničeho nic klekla baterie a začaly svítit 2 kontrolky  Systém kontroly výfukových plynů  a elektrické servořízení koupena nová baterie a po ujetí cca 50m el.řízení zhaslo po dalších cca 25km zhaslo i S.K.V. plynů zkusil jsem to znovu roztáhnout na těch 150km v  hod.a hups zase LIP MODE.zkoušel jsem roztáhnout 1-2-3 do 4000otc.za min a vše ok žádný LIP MODE. nevíte někdo co by ji mohlo bejt?tak po dvou dnech jsem zjistil že po koupi turbo spínalo při 1800 otáčkách a teď spíná při 2300 předchozí majitel stím jezdil dost šetrně je tedy možné že je zatuhle turbo?

Zase další - nelze psát duplicitní příspěvky. Takže v tom druhém jsem to smazal.

Mě, když padalo auto do nouzáku, tak se to chovalo téměř stejně jako tobě, ale mě to dělalo u 120km/h. Já měl vadné turbo. Já měl najeto 120t km když mi odešlo. 2 měsíce po koupi =o)

 

Doplňuji, že při vypnutí/zapnutí motoru opět auto táhlo, ale zase jenom do 120km/h. Takže asi turbo v řiti...

Mě, když padalo auto do nouzáku, tak se to chovalo téměř stejně jako tobě, ale mě to dělalo u 120km/h. Já měl vadné turbo. Já měl najeto 120t km když mi odešlo. 2 měsíce po koupi =o)

 

Doplňuji, že při vypnutí/zapnutí motoru opět auto táhlo, ale zase jenom do 120km/h. Takže asi turbo v řiti...

 

Jen se chci zeptat v kolika otáčkách má tedy spínat v těch 1800? nebo dříve? díky

Úplně přesně to zjištěné nemám, ale jakmile budu v autě, tak to zkusím. Ale mám pocit, že kolem těch 1800 to bude reálné. Že by seplo o něco dříve, to si nemyslím. Zjistím a dám vědět.

Tak jsem to vyzkoušel a sepíná to okolo těch 1800 otáček...

Tak to máš špatně, žádné turbo nikdy nespíná, to se točí pořád, od nastartování až po chcípnutí motoru.

Presne tak! Ale zatah je citit kolem tech 1800 otacek. ;-)

Wojnar - nepopírám, že nejsem automobilová znalec, ale jak psal LucasCZE, jde cítit okolo 1800 otáček. Zároveň si myslím, že můj příspěvek mohl dotazovanému pomoci. S tvou odpovědí "..turbo nesepíná, to se točí pořád..." asi není odpověď, kterou hledal...

LucasCZE - děkuji za tvůj příspěvek, aspoň nejsem za ňoumu :D

Wojnar - nepopírám, že nejsem automobilová znalec, ale jak psal LucasCZE, jde cítit okolo 1800 otáček. Zároveň si myslím, že můj příspěvek mohl dotazovanému pomoci. S tvou odpovědí "..turbo nesepíná, to se točí pořád..." asi není odpověď, kterou hledal...

LucasCZE - děkuji za tvůj příspěvek, aspoň nejsem za ňoumu :D

 

Souhlasím s tebou tvá odpovjeď je úplná na to jsem se ptal. Všichni nejsme mechanici nebo nemáme s tím zkušenosti. Díky moc jinak ifno vypadá to na špinavé turbo vyčištění v úterý cca 4500kč   

4500 Kč je docela dost na to, že to je jenom čištění. Možná bych se toho i bál. Ti to vyčistí, vyhodíš 4500 a pak zjistíš, že tím to nebylo. Ale snad uspěješ :)

Jde to specialka na škoda vozy napíchly to na vag a podle chyby čekly ze na 90% si jsou jistý že je zanešený karbonem nebo něco takovího cena je dražší z důvodu že žiji v UK je to 150 Liber + výměna oleje +komplet  MAN filtrů 50 Liber

a uvaýuji i o rozvodech cca 250 - 300 Liber Jsou ty ceny pčibližně stejný jako v CZ? jinak pak hodim podrobný popisek co a jak bylo a jaká oprava byla aby to snad někomu taky pomohlo. 

To fakt muliju, žít a vydělávat v UK, ale platit nejraději jako v ČR.

Ano, je to pro každého, každý může, ale porovnávat co kolik stojí tam a tu, ..... něco je špatně.

 

Pro informaci skoro vše je cenově stejný!!!!! jen ty platy se liší a musím podotknout  že za práci se tu platí více, a není to až tak růžoví jak se vypráví ale to tu sem nepatří!! Otázka byla ohledně auta ne žití!!

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

Já dával rozvody na 2.0TDi BKD 103kW PD cca. 9000 Kč, ale nešlo o autorizák. Takže to vychází plus mínus stejně.... Záleží co ti tam dá.

no říkaly vodní pumpu komplet rozvody se vším všudy filtry a olej jsou mí jinak motor máme stejnej taky to mas 16 ventilů?

Tak i s olejem a filtrama to je good. Já to měl okolo 10k i s vlastním olejem (filtry dodal servis). Taky mám 16 ventil. To je pak ta cena stejná. Výměna rozvodů bez vodní pumpy je nesmysl, takže určitě i s tou vodní pumpou :)

hotovo slíbený postup

takže při koupi auto jelo skvěle turbo šlo cejtit  při 1800 otáčkách po cca týdnu jsem to provětral  a točil cca do 4000 otáček vše bylo ještě  ok po dalším týdnu  znovu provětrání a hup nouzoví režim ve 150km/h vypnul klíč zapnul a zase vše ok při kvaltech 1-2-3- do 4000 otaček vše ok překročení 150km/h zase nouzák takže servis a bylo řečeno že je zanešené turbo karbonem a aď zkontroluju takovou jako pumičku na něm aď to zkusím zatlačit že to může bejt tím.

Konuto ale no šanc nato abych to opravil na chodniku takže zpátky do servisu a nechal jsem to tam oprava byla taková:  vysoce znečištěné turbo karbonem a rozbytá ta pumpička nebo co to je ta se ani nehla a rezavá.bylo mi řečeno že předchozí majitel musel jezdit pomalu a točit to do max 2300 prý se tento motor 2.0 TDI 103KW 16 ventil musí občas protáhnout až na těch 4000  jinak tam budu zase do půl roku.číslo chyby bohužel nemám cena vyčištění a tý pumpičky 180 Liber auto těď jede krásně  a turbo spíná cca 1600-1800  

... prý se tento motor 2.0 TDI 103KW 16 ventil musí občas protáhnout až na těch 4000...

To každý turbodiesel.

A, turbo NESPÍNÁ!!!

předchozí majitel to nejspíš nevěděl a když má někdo 14 let fabii 1.4 MPI a skočí do TDI tak toho moc neví pane moderátor každý není mechanik a proto je tu tohle forum ne?! 

To je v pohodě, já reagoval na Tvoje konkrétní "tento motor 2.0 TDI 103KW 16 ventil ", že ne jen tento, ale všechny turbodiesly a v podstatě žádnému motoru neuškodí občas vymést pavučiny.

jo v poho jen jsem napsal co mi bylo řečeno aby to třeba pomohlo někomu nebo alespoň napovědělo 

Ahoj, měl jsem podobný problém. Padalo mi to do nouzáku když jsem na to přitlačil.

Myslel jsem si, že jsem vzal špatnou naftu, ale tím to nebylo.

V mém případě bylo zatuhlé 'takové to táhlo regulace u turba', které je spojeno s membránou a ovládá se podtlakem.

Bylo zatuhlé protože jsem to asi moc šetřil. Je potřeba to občas protáhnout.

 

Viz. obrázek.

 

 

post-41464-0-70971900-1414354986_thumb.j

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.