Renďas Vloženo 2. leden 2013 Vloženo 2. leden 2013 Možná je to brzo, ale čipovat, nebo ne? A když ano, tak kde a za kolik. Citovat
Krtek6 Vloženo 3. leden 2013 Vloženo 3. leden 2013 určitě půjde, ale je to brzo...každej kdo si to koupi čeká až vyprší záruka teď se bude akorat zjišťovat kolik to vytáhne bez úprav Citovat
Macouch Vloženo 28. Listopad 2013 Vloženo 28. Listopad 2013 www.cimbu.cz, už tam mají i naměřené hodnoty Citovat
Jakub84138 Vloženo 2. Září 2014 Vloženo 2. Září 2014 Bavil jsem se dnes s kolegou o chipovani 1.6 TDI verze 66kw a bylo mu receno, ze to je vetsi problem, vzhledem k faktu, ze nema ridici jednotka aktivni PINY??? a ze se musi nejprve zaktivovat. Tusi tu nekdo o co jde nebo je to nepresna informace? Citovat
oneb1t Vloženo 2. Září 2014 Vloženo 2. Září 2014 zrejme komplikovanejsi nahravani softu jednotka je nejakym zpusobem blokovana ale dal sem to nestudoval Citovat
mx6 Vloženo 11. Září 2014 Vloženo 11. Září 2014 (editace) Pokud vím tak se tyto jednotky rozdělávaly. Nevím přesný typ, možná už to někdo prolomil přes zásuvku.. Nikomu se do toho moc nechce, jak čipařům, tak zákazníkům zvlášť když je to ještě v záruce. Editováno: 11. Září 2014, autor: mx6 Citovat
Jakub84138 Vloženo 12. Září 2014 Vloženo 12. Září 2014 Slysel jsem, ze jsou neaktivni komunikacni piny a diky tomu se musi jednotka otevrit = konec zaruky. Na jednotce je nejaka plomba nebo jiny mechanismus? Citovat
mx6 Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Mám dojem že firma co dělala mně čip- TDIchip.cz nový název tPower racing- už to umí i přes kabel jak jsem se díval. Ale jak jsem psal, nevím přesný typ jednotky.. Plomba na jednotce nevím jestli tam vyloženě je, ale musí se pro příklad odehnout packy na krytu a asi tam bude i nějaký silikon proti vodě. Takže do původního stavu se to nedá úplně dostat, vždycky by to poznali.. Většinou je to o kabelech a softu který dodává výrobce těchto zařízení, o ničem jiném tohle není. Záleží čím jaká firma disponuje a jestli už je vůbec "vyvinutý" kabel a soft na danou jednotku. Ty antituningové ochrany se používají snad všude dnes, ale vždycky se časem přijde jak to obejít.. Jinak moje informace jsou pouze z pozice laika který se o tom jen víc zajímá a sbírá zkušenosti i od ladičů.. Citovat
Sir Jim Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Tady to vypada celkem dobre, ma s nimi nekdo zkusenost?? http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-rapid-rapid-1-6-tdi-cr-66kw Nestoji to svet a snad to nejsou zadni garaznici Taky mam v planu po zajeti chip. Nechci zadnej extra vykon popravde by mí stacilo tech 77kw ale vypada to ze maj bud mene nebo vice, optimal vypada ok Citovat
Jakub84138 Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 (editace) Zkusenosti v celku pozitivni az na par vyjimek. Vcera jsem je kontaktoval pres mail, jakym zpusobem ladi jednotku. Jinak jediny koho jsem zatim nasel, ze dokaze ladit nase EDC 17 pres kabel je diesel technik v Kladne, ktery ma take vetsinu referenci pozitivnich, ale nema brzdu. Jinak TDI Chip vypada taky dobre a cena je ve verzi Lite pro me maximum, co jsem ochoten dat, ikdyz me teda mrzi, ze se nezmeri ani po chipu. Pred chipem si myslim, ze to nejspis nebude potreba, jelikoz mam najeto k dnesnimu dni cca 8000, takze vykon bude cca 66kw, mozna lehce vyssi. Jediny, co me zarazi je to, pokud budu chtit vratit nastaveni do originalu, tak si zaplatim 990,- ? Vznesen dotaz i na TDI. Editováno: 14. Září 2014, autor: Jakub84138 Citovat
Sir Jim Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 Ok tak sem val vsechny zkusenosti. Bude to pak uzitecny me a urcite spouste dalsich lidi. Tady se trochu rozepisujou o tomhle motoru: http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam-clanku/chiptuning/chiptuning-skoda-octavia-1-6-tdi-77kw Citovat
Jakub84138 Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 Hotovo! Uprava probehla u Motorpowera uspesne a vysledny vykon je 140 koni, kroutici moment 302Nm. Rozdil je znat a prvni pocity: Wow, hahaha, jak to pekne leti. Pruznost suprova na 5. stupen z 80km/h, kdy motor pomalu reagoval na plyn, nyni reaguje tak,ze prijemne zatlaci do sedacky a kdyz jsem se po chvili podival, kolik ze teda jedu, uz tam bylo 100km/h. Jinak zrychleni daleko lepsi a zlepsila se i charakteristika motoru - serie nad 3000ot/min umirala, nyni tahne defacto plnym vykonem nekam k 4250ot/min. Lital jsem dneska po uprave cca 50km. Prvni vlastovka, dalsi pribudou casem :-) Citovat
Sir Jim Vloženo 30. Září 2014 Vloženo 30. Září 2014 Tak to jsem rad za reference. 107 kw to je velkej posun.. Stacilo by mi cca 90 kw. Dik za info Citovat
Jakub84138 Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Vypada to jako velky posun, ovsem je to stejny motor jako verze se 105 konema, ktera jako nova bude mit realne treba 115 koni. Na Rapidu jsme pred upravou namerili ne 90, ale 100 koni. Citovat
Jakub84138 Vloženo 3. Říjen 2014 Vloženo 3. Říjen 2014 Vcera jsem zkousel, jaka bude maximalni rychlost Rapida a dopadlo to, ze jsem zkoncil na 4. stupni pri rychlosti 180km/h, myslim, ze by jeste sel tak na 190km/h. Jsem zvedavy, jak si pote poradi s 5.stupnem. :-) Citovat
rfikus Vloženo 15. Říjen 2014 Vloženo 15. Říjen 2014 mno jsem zvědav jak dlouho ti takhle motor vydrží :-) každopádně držím palce :-) což takhle dát sportovní trysky? a k tomu soft? takhle jsem to měl u ibizi 66kw a výsledný efekt na brzdě přes dieselpower bylo 150PS se zrychlením z 0-100 za cca 7s Citovat
Jakub84138 Vloženo 15. Říjen 2014 Vloženo 15. Říjen 2014 (editace) Verim tomu, ze vydrzi stejne dlouho, jako predtim. Realne v serii tento motor zvlada cca 110 koni ve verzi 77kw, takze 140 koni neni nejak brutalni zvyseni. Jinak urcite touto upravou koncim, vykon po uprave je vic nez dostacujici a na dalsi zvysovani vykonu nehodlam davat penize, protoze by se muselo jednat o dily jako vstrikovace, mezichladic s turbem, brzdy, prevodovka a ve finale kovany ojnice a buh vi co jeste. Mimo to tento vuz budu mit maximalne 4 roky. Edit: 140 koni je zmerenych na brzde se zatezi u Motorpowera. Editováno: 15. Říjen 2014, autor: Jakub84138 Citovat
ferda25 Vloženo 15. Říjen 2014 Vloženo 15. Říjen 2014 Na 77 kw lze většinu slabších verzí bez problémů přehrát. Citovat
Jakub84138 Vloženo 15. Říjen 2014 Vloženo 15. Říjen 2014 Zjisti to v obou pripadech to znamena jak upravou pres kabel, tak upravou pomoci rozebrani jednotky. Citovat
Fezoj07 Vloženo 16. Říjen 2014 Vloženo 16. Říjen 2014 to hej ale Ferda je odbornik mozno to dokaze. Citovat
motorpower Vloženo 16. Říjen 2014 Vloženo 16. Říjen 2014 Jde to , bude jiný sw, a ve škodovce to projde, realita je ale ta, že mezi 66 a 77 sw je skutečný rozdíl cca 3kw-5kw, takže nesmysl. Citovat
Fezoj07 Vloženo 16. Říjen 2014 Vloženo 16. Říjen 2014 motorpower Dik za upresnenie.Asi tam fakt nebude velky rozdiel.Ten motor docela dobre taha a s dsg super. Citovat
ferda25 Vloženo 16. Říjen 2014 Vloženo 16. Říjen 2014 A koukám, že argument, že má úprava neprojde u Škodovky už je pryč(přehrávám přes kabel)...tak aspoň není velký rozdíl mezi výkony... Tady jsou rozdíly: 55 kW při 4000 min-1 a 195 Nm při 1500 - 2000 min-166 kW při 4200 min-1 a 230 Nm při 1750 - 2500 min-177 kW při 4400 min-1 a 250 Nm při 1900 - 2500 min-1 Chceš říct, že 20 Nm a 11 kW není znát?? Zřejmě jsi měřil rozdíl ve stejných otáčkách(při 4000 otáčkách to odpovídá co píšeš).. Citovat
motorpower Vloženo 16. Říjen 2014 Vloženo 16. Říjen 2014 (editace) Je vidět, že jsi nikdy nic neměřil, nejslabší verze je jasná, ale 66je hodně nadsazený sw a uváděné údaje vždy o hodně překračuje. Co se týká úkonu který děláš je , že naflashuješ jinou sw verzi, u těchto motorů jsou aspoň stejná turba. U škodovky projde na chks, při reklamaci stejně ne, i když hodně rozhoduje osobní přístup zúčastněných. A jinak pokrok nezastavíš, takže už umím po kabelu upravit org sw a nepřibudou mi pokusy. Zítra ještě přidám graf z brzdy. Editováno: 16. Říjen 2014, autor: motorpower Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.