Přejít na obsah

1.6TDi čipování


Renďas

Doporučené příspěvky

  • o 10 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Pokud vím tak se tyto jednotky rozdělávaly. Nevím přesný typ, možná už to někdo prolomil přes zásuvku.. Nikomu se do toho moc nechce, jak čipařům, tak zákazníkům zvlášť když je to ještě v záruce.

Editováno: , autor: mx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dojem že firma co dělala mně čip- TDIchip.cz nový název tPower racing-  už to umí i přes kabel jak jsem se díval. Ale jak jsem psal, nevím přesný typ jednotky.. Plomba na jednotce nevím jestli tam vyloženě je, ale musí se pro příklad odehnout packy na krytu a asi tam bude i nějaký silikon proti vodě. Takže do původního stavu se to nedá úplně dostat, vždycky by to poznali.. Většinou je to o kabelech a softu který dodává výrobce těchto zařízení, o ničem jiném tohle není. Záleží čím jaká firma disponuje a jestli už je vůbec "vyvinutý" kabel a soft na danou jednotku. Ty antituningové ochrany se používají snad všude dnes, ale vždycky se časem přijde jak to obejít.. Jinak moje informace jsou pouze z pozice laika který se o tom jen víc zajímá a sbírá zkušenosti i od ladičů..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady to vypada celkem dobre, ma s nimi nekdo zkusenost??

http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-rapid-rapid-1-6-tdi-cr-66kw

Nestoji to svet a snad to nejsou zadni garaznici

Taky mam v planu po zajeti chip. Nechci zadnej extra vykon popravde by mí stacilo tech 77kw ale vypada to ze maj bud mene nebo vice, optimal vypada ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusenosti v celku pozitivni az na par vyjimek. Vcera jsem je kontaktoval pres mail, jakym zpusobem ladi jednotku. Jinak jediny koho jsem zatim nasel, ze dokaze ladit nase EDC 17 pres kabel je diesel technik v Kladne, ktery ma take vetsinu referenci pozitivnich, ale nema brzdu. Jinak TDI Chip vypada taky dobre a cena je ve verzi Lite pro me maximum, co jsem ochoten dat, ikdyz me teda mrzi, ze se nezmeri ani po chipu. Pred chipem si myslim, ze to nejspis nebude potreba, jelikoz mam najeto k dnesnimu dni cca 8000, takze vykon bude cca 66kw, mozna lehce vyssi. Jediny, co me zarazi je to, pokud budu chtit vratit nastaveni do originalu, tak si zaplatim 990,- ? Vznesen dotaz i na TDI.

Editováno: , autor: Jakub84138
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Hotovo! Uprava probehla u Motorpowera uspesne a vysledny vykon je 140 koni, kroutici moment 302Nm.

Rozdil je znat a prvni pocity: Wow, hahaha, jak to pekne leti. Pruznost suprova na 5. stupen z 80km/h, kdy motor pomalu reagoval na plyn, nyni reaguje tak,ze prijemne zatlaci do sedacky a kdyz jsem se po chvili podival, kolik ze teda jedu, uz tam bylo 100km/h. Jinak zrychleni daleko lepsi a zlepsila se i charakteristika motoru - serie nad 3000ot/min umirala, nyni tahne defacto plnym vykonem nekam k 4250ot/min. Lital jsem dneska po uprave cca 50km. Prvni vlastovka, dalsi pribudou casem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Verim tomu, ze vydrzi stejne dlouho, jako predtim. Realne v serii tento motor zvlada cca 110 koni ve verzi 77kw, takze 140 koni neni nejak brutalni zvyseni. Jinak urcite touto upravou koncim, vykon po uprave je vic nez dostacujici a na dalsi zvysovani vykonu nehodlam davat penize, protoze by se muselo jednat o dily jako vstrikovace, mezichladic s turbem, brzdy, prevodovka a ve finale kovany ojnice a buh vi co jeste. Mimo to tento vuz budu mit maximalne 4 roky.

Edit: 140 koni je zmerenych na brzde se zatezi u Motorpowera.

Editováno: , autor: Jakub84138
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A koukám, že argument, že má úprava neprojde u Škodovky už je pryč(přehrávám přes kabel)...tak aspoň není velký rozdíl mezi výkony...

Tady jsou rozdíly:

55 kW při 4000 min-1 a 195 Nm při 1500 - 2000 min-1
66 kW při 4200 min-1 a 230 Nm při 1750 - 2500 min-1
77 kW při 4400 min-1 a 250 Nm při 1900 - 2500 min-1

 

Chceš říct, že 20 Nm a 11 kW není znát?? Zřejmě jsi měřil rozdíl ve stejných otáčkách(při 4000 otáčkách to odpovídá co píšeš)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět, že jsi nikdy nic neměřil, nejslabší verze je jasná, ale 66je hodně nadsazený sw a uváděné údaje vždy o hodně překračuje.

Co se týká úkonu který děláš je , že naflashuješ jinou sw verzi, u těchto motorů jsou aspoň stejná turba. U škodovky projde na chks, při reklamaci stejně ne, i když hodně rozhoduje osobní přístup zúčastněných.

A jinak pokrok nezastavíš, takže už umím po kabelu upravit org sw a nepřibudou mi pokusy.

Zítra ještě přidám graf z brzdy.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...