Přejít na obsah

1.6TDi čipování


Renďas

Doporučené příspěvky

U každé verze těchto motorů už vyšla několikátá řada software. Tj. počet flešování je bezpředmětné řešit. Tvrdíš, že 77 kw má stejný výkon jako 66 kw??? To asi těžko. To spíš bude chyba někde v tvém měření. Tvá úpravu už skončí na ověření crc a konečná. Tyhle motory se liší jen softwarem v řídící jednotce.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fezoj07:

Ze zacatku mi prislo, ze motor fajn tahne - hlavne v nizkych otackach, protoze jsem byl zvykly na TSI 63kw, ktere bylo 2x komplet v pekle.

Po mesici uz jsem tak nadseny nebyl, kdyz jsem se s Rapidem seznamil a prislo mi, ze v nizkych otackach fajn, ale pri predjizdeni uz se dal nic moc nedelo a po 3000 ot. to byla mrtvola. Kdyz to porovnam s dneskem, tak je to uplne jinde. Motor krasne akceleruje naprikad na 5. stupen z 70km/h, kdy v serii bylo nutne podradit, parada je taky jizda treba zrychleni ze 140 na 160km/h. Motor jde i v techto rychlostech ochotne za plynem. Jinak dneska do kopce na D5 za Lodenicema smer Praha si krasne slapal Rapid v rychlosti, kterou snad ani nebudu psat. Odpoledne jsem na D11 u Nymburka zkusil maximalku a Rapid prekonal magickou hranici, na kterou jsem si brousil zuby jiz dva tydny.

Musim rict, ze jsem prijemne prekvapeny. Kazdopadne je to pouze vypraveni a pro uplnou predstavu je nejlepsi to vyzkouset ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tuhle upravu chci taky. Prijde mi jako rozumny kompromis, kdy se jeste necha v zaloze dostatecna rezerva pro zivotnost motoru(at si kazdy rika co chce).

Hod sem info jak se ti s tim jezdi, jestli pozorujes nejaky zmeny v nizkych otackach atd. Spotreba se nejak zmenila? Firmu chvalis tak snad ok.

A jeste jedna vec - auto mas v zaruce? Ammel sji 66 nebo 77 kw? Co na brzde pred upravou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo je to kompromis.fakt to jede pekne.me to staci(ja uz se vyblbnul s autama dost :) ). mel sem 77kw.ano auto mam v zaruce. spotreba je stejna mozna o neco nizsi. dostal sem od nich na cd zalohovany puvodni nastaveni jednotky a certifikat.

jezdi se s tim pekne a ma to docela prijemnej zatah. fakt je poznat rozdil od seriovky.

prilozene soubory:

Graf 1.pdf Graf 2.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo je to kompromis.fakt to jede pekne.me to staci(ja uz se vyblbnul s autama dost :) ). mel sem 77kw.ano auto mam v zaruce. spotreba je stejna mozna o neco nizsi. dostal sem od nich na cd zalohovany puvodni nastaveni jednotky a certifikat.

jezdi se s tim pekne a ma to docela prijemnej zatah. fakt je poznat rozdil od seriovky.

prilozene soubory:

attachicon.gifGraf 1.pdf attachicon.gifGraf 2.pdf

Tak hlavně, že máš certifikát a CD, bez certifikátu by ti to auto ani nejelo a CD můžeš poslouchat na delších cestách. Ale hlavně mi přijde, že ty sám jsi PowerTec (:

Editováno: , autor: Graystorm88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlavně, že máš certifikát a CD, bez certifikátu by ti to auto ani nejelo a CD můžeš poslouchat na delších cestách. Ale hlavně mi přijde, že ty sám jsi PowerTec (:

vazne ty ale nejakej chytrej clovece. jestli chces nekoho urazet tak mi to prijet rict do oci. ja jen slusne odpovedel na otazku sir jima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

332 Nm a vykon 100kw neni verze optimal, ba ani dokonce maximal, tu prevysujes o 4kw a 20 Nm, dle prilohy Graf 1.

Tak jak to tedy je? Mam o neco vyssi vykon - 4kw, ale kroutici moment o 30Nm nizsi, coz mi prijde dost.

Edit: Jinak podle grafu, ti pada kroutici moment docela vyrazne s vyssima otackama. Musim rict, ze uprava od Motorpowera nema tak vyrazny pokles.

Editováno: , autor: Jakub84138
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vazne ty ale nejakej chytrej clovece. jestli chces nekoho urazet tak mi to prijet rict do oci. ja jen slusne odpovedel na otazku sir jima.

A kdo tě uráží? Ty si tady napsal chválu na PowerTec stylem, že jsi buď od nich, nebo jsi se nechal opít rohlíkem. Pokusím se to "rozumně" vysvětlit.

K čemu je záloha sw na CD ?

Doma si to nepustíš, v autě asi taky ne.

Co to je ten "certifikát"?

Papír, který vyjede z tiskárny a je na něm napsáno CERTIFIKÁT, když ti vystavím certifikát na to, že ti auto nejezdí na naftu, ale na benzín, tak to bude pravda, když to stojí napsáno na certifikátu ?????

 

Certifikáty kvality TÜV a ISO

když projedeš internet, tak si zařídíš certifikát na vše, na co si vzpomeneš, stačí jen zaplatit firmě, která certifikáry uděluje "roztrhl se s nimi pytel" je to jen další marketingový tah, jak "oblbnout" potencionálního zákazníka a když se na to podíváš podrobně, tak certifikát nemá vůbec nic společného s úpravou motoru, protože nikdo nedokáže odborně kvalitu úpravy posoudit, kromě výrobce vozidla.

Dále perličky z webu této firmy:

 

kapacita až 2500 úprav za rok - množství na úkor kvality

 

nadstandardní záruka 9 let na software - co se může zkazit na SW?

 

Je tam toho více, ale nemá cenu rozebírat všechno.

Novinka je, že měří výkon po každé úpravě, pokud si pamatuji, tak ještě nedávno, se brzdilo pouze za příplatek, ale pokud se nebrzdí i seriový výkon, tak je to celkem bezpředmětné, jak zde všichni víte, tak většina koncernových motorů má o dost vyšší výkon, než je udávaný, takže vlastně nikdo neví, z jakých hodnot se vycházelo a tudíž, jaké bylo navýšení, je zde hodně komentářů typu: já nepotřebuji výkon změřit, dám takový hezký příklad:

Představte si, že si jdete k řezníkovi pro kilo svíčkové za 650,-kč, řezník vám dá kus masa a řekne, že je to asi kilo, ale jestli to chcete zvážit, tak to bude stát 50,-kč, takže dáte řezníkovi 50,-kč, on vám naváží 0,8kg, u pokladny zaplatíte 650,-kč + 50,-kč za zvážení a dostanete k tomu certifikát, že si řezník po močení pečlivě omeje ruce, přijdete domu a budete chválit řezníka na internetu, že sice chybělo 0,2kg, ale nažrala se celá rodina a máte k tomu i certifikát... No super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Graystorm88 - to vypada jako by tu mluvil nekdo jiny... Me by teda nebavilo si zakladat vice nicku :-) je to srabarna. Navic takhle plivat spinu jen pro nic za nic

A k te uprave. Jak je to s vykonem to by me taky zajimalo, i kdyz by to asi chtelo nezavisly mereni na nejaky overeny brzde. Podle toho grafu ma puvodni vykon taky o dost vyssi (83kw?) nez 77kw... Obe tyhle upravy jsou hodne podobne dle grafu (Powert. a Motorp.) rozdil v bezny jizde tezko nekdo pozna.

Jinak Milstas diky za info, od toho tu snad tohle tema je ne? Dobra prace ze jsi sem dal ty grafy.

Taky je zajimavy videt ze tlak turba se moc nezmenil ale mnozstvi paliva o dost. To by mohlo znamenat ze turbo neni o moc vic zatezovano nez v serii a tedy se mu nekrati zivotnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...