Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar hoši. Chcem sa opytat idem akurat menit ventily N18, N75, N239, snimac tlaku v potrubi a vahu vzduchu, po vymene treba cez VAG nejako resetovat hodnoty. Alebo len vymenim a jazdim dalej? Plus treba vymenit aj vzduchovy filter?

post-48670-0-59673000-1358203617_thumb.j

post-48670-0-70565300-1358203623_thumb.j

post-48670-0-03698500-1358203629_thumb.j

post-48670-0-54190700-1358203636_thumb.j

post-48670-0-39576000-1358203641_thumb.j

A proč toho tolik měníš,?

  • Autor

Lebo odkedy som to vymenil vypisuje mi chybu vyfukovych plynov atd. Tak menim vsetko lebo nechce sa mi skusat co to moze byt. A popri tom si menim aj hadicky takze to vyuzijem.

Nie netreba nic nastavovat ... ak mas vypisane na vag chyby jeden z ventilou alebo dokonca vsetky tak vymazat chybu ... ale ak uz budu dobre tie podlakove ventily tak iba chyba bude napisana v zavadach nic viac ..

Pokud se ti objevila první kontrolka motoru při jízdě ze studena po okamžiku kdy motor dosahuje 50oC tak je to tutově N18.Jaké světlosti hadiček jsou potřeba pro 96kw

Možná pomůže jen prostříknutí hadiček a ventilků sprejem na ventily. Naposled mi padal SUP do nouzového s hláškou na vadný N75. Po prostříkání zatím oki a i přestal "poprdávat" EGR při rozjíždění za studena.

Viktor

:doh:smich:

Co spravis potom ked vsetky ventily N18, N75, N239, vahu ,atd,atd vymenis a zavad sa bude opakovat???, :kol-31:

  • Autor

PROCHY603 - no potom vymenim cely motor :kol-32:

Takze mam po vymene ventilov a zase po par kilometroch ta ista chyba

19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena

P3130 - 35-10 - - - Sporadická

Readiness: 1 1 0 0 0

Chalani neviete pomoct, vsetky hadocky som popritahoval eskapaskami a stale ta chyba :kol-27:

Pribeh zacina tym ze som vymenil vahu vzduchu,N239 a snimac tlaku potrubi. Odvtedy sa nemozem toho zbavit aj po vymene zase...

:kol-47: Takze zas som mal pravdu. VYMENIL a nepomohlo. :kol-31:

Podtlakove hadicky VSETKY treba vymenit za NOVE!!!!

  • Autor

vymene za nove a vsetky spoje utiahnute eskapaskami...

  • Autor

Po prvej vymene len N239,vahy vzduchu a snimaca tlaku to hadzalo tuto chybu

19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena

P3130 - 35-10 - - - Sporadická

17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 1 1 0 0 0

A po celkovej vymene teraz hadze len tuto

19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena

P3130 - 35-10 - - - Sporadická

Readiness: 1 1 0 0 0

Chyba je v EGR. :kol-31:

  • Autor

EGR som cistil zhruba pred 3 mesiacmi aj vsetky tesnenia na nom. Ono to zacalo vypisovat po vymene tych troch ventilov.

:kol-47: CHYBA je v EGR!!!! :kol-31:
  • Autor

to mi nejde do hlavy ze egr je zle ked pred vymenou bolo vsetko v poriadku a zrazu sa pokazilo :kol-27:

:kol-26::kol-47: Daj to do SERVISU!!

Jezis, to je debilita vsechno menit. Daleko lacineji by te vysel servis, i autorizovany skoda, kde ti chybu odstrani.

  • Autor

Nebola to debilita lebo vsetko som mal ZADARMO. Myslis ze by som za to vsetko len tak platil? Urcite do skodovky to davat nebudem tam mi nevedeli ani nastavit svetla a pytali za to 13 eur !!!

řešil jsem to taky,projed auto, ohřej motor na provozní teplotu 80-90,mákni na trubku co vede od výfuku do EGR pokud na ni udržíš ruku tak to skutečně nefunguje.Nastartuj,at ti nekdo podrží plyn v rozmezí 1500-2500 a odpoj hadičku u egr a dej tam prst zda je tam podtlak,ten tam je pokud ma motor víc jak 50oC a otáčky do 3000 0t/min.Pokud tam vznika podtlak je chyba přímo v egr,tak tem hadicku nasad na EGR a skus ho pusou zda chodí ,nebo si ho vymontuj at to vidiš,že pokud držíš podtlak pod membranou EGR nepadá(nezavirá)pomalu.Pokud toto funguje tak hledej hadicka ,ventil, signál.Hadice vidíš okem,signal změř v odpojeném stavu ventilu N 18,proud by se měl pohybovat s otačkama motoru .Musí to makat.A jeste neco pomohlo mě po poruše a vymene n18 mi pořad svítila kontrolka motoru tak jsem to poturoval ,kontr.zhasla a maka to.

  • Autor

ok diky za radu skusim to a napisem co som zistil len momentalne nemam cas az o take 3 dni....potom sa podelim so skusenostami

  • 2 roky později...

Ahoj Supíci, též mám problém v sání...

Na autě bylo prodreny hadičky podtlakové tak jsem dal komplet nové a vyčistil egr... auto jede jak má a spotřeba 7.5 cca po praze a motor 1.9tdi 96kw...

Sviti kontrolka motoru a čas od času zhasne a furt dokola...

a příruční diagnostika píše viz fotka...

Děkuji za radu

Vypadá to na EGR...

 

post-79770-0-74006000-1436734735_thumb.j

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.