Publikováno Leden 18, 201312 r Tak už si opravdu nevím rady .Když vyjedu ze studenýn motorem ,tak fachčí jak hodinky.po zahřátí,začne střílet do výfuku.Diagnostika hlásí 166686-Válec 2 Zjištěno zapalování vynechává.16684-zjištěno vynechávání zapalování. Vyměnil jsem svíčky .Kabely na podzim dávané nové. Může to být modul zapalování?Jak to zjistit?
Leden 18, 201312 r Modul to nebude, ten je rozdělen na dvě části a každá zapaluje dva válce, takže pokud ti zlobí 2 válec a byl by špatnej modul, zlobil i 3tí válec. Změř kompresy na tom válci. Tam možná bude chyba.
Prosinec 23, 201410 r Zdravím. Mám sice Fabku, ale počítám, že forum Oktávek více žije a že tu bude více zkušených uživatelů. Cukání motoru v nízkých otáčkách, blikání kontrolky emisí, po delším čase od startu motoru to přešlo do nouzového režimu. Když jsem si vyjel chyby, tak vynechání zapalování druhého, třetího a čtvrtého válce. Když jsem dal zobrazované hodnoty počtu výpadků zapalování, tak první tři válce měly furt nulu, u čtvrtého válce to okamžitě letělo nahoru. Dělá to na plyn i na benzín, svíčky originál NGK měněny před 25 tkm. Bude to spíše kabel nebo trafo? Dá se problém s kabelem spolehlivě odhalit změřením jeho odporu (dle DP má mí 4 až 6 kiloohmů)? Trafo se dá nějak zkontrolovat? Čtvrtý válec je nejdál od rozvodů?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.