Publikováno Leden 27, 201312 r No nejdříve jsem to tady projel, aby mě nevyfaknul admin. Takže zakládám téma o čipu a zvýšení výkonu Kdo z Vás má chip (z kolika kW na kolik), od koho to má, za kolik a jak jste s tím spokojeni? Hned začnu otázkou s mým 114kW, kde je hodně znát turboefekt. Pomohl čip? Byl po čipu nějaký problém? A čím ještě jste zkusili trochu zvýšit výkon? Já třeba plánuju sportovní filtr, ale ne ten hnusnej pyramidovej, ale přímo do filtrboxu Tak pište
Leden 27, 201312 r Chip vraj odstrani turboefekt sportovy filter nedavaj radsej vymienaj pravidelne klasicky papierovy a ak chces zvysit troska vykon tak kat off+koncovy vyfuk vyprazdnit mal by ist lepsie do otacok...
Leden 27, 201312 r Nebudu pořád vkládat informace o mém chipu do každého tématu kde se píše o chipu. Jen u superbů jsem ty informace dával minimálně 3x. Takže stačí hledat.
Leden 27, 201312 r Autor Chip vraj odstrani turboefekt sportovy filter nedavaj radsej vymienaj pravidelne klasicky papierovy a ak chces zvysit troska vykon tak kat off+koncovy vyfuk vyprazdnit mal by ist lepsie do otacok... A ty máš kat vykuchlej? Mě jde taky o to, aby to nehulilo jak dvoudobá mašina
Leden 27, 201312 r Spíš by jsi ještě měl napsat kolik do toho chceš investovat. Jestli chceš zvýšit výkon a mít to dotáhlé k dokonalosti tak si připrav 100 tísíc a výš. Záleží co od toho očekáváš.
Leden 27, 201312 r Autor Co blbneš? To je jasný, že 100 litrů do toho nedá tady nikdo, nebo jen minimum lidí, hádám na tomto foru nikdo nebo jeden dva. Nejsem amatér co se týká aut a kdybych to myslel vážně a chtěl dát do toho tolik, nebudu to řešit tady. A když už jsme u toho a víš, že to je to minimálně kilo, tak určitě nějakou instalaci znáš, tak nějaký ten rozpis materiálu napiš a nějaké foto přihoď. Viděl bych to na změnu pístů a kroužků, vaček, dát na každou stranu další turbo, samo jeden velký cooler (místo těch dvou malejch). No můžeš se rozepsat klíďo tady, ale řeším normální chip pro normální auto, nebo zvýšení výkonu cestou běžného uživatele, což tu pochopí asi většina lidí, tak bych to čekal i od Tebe jako moderátora Upraveno Leden 27, 201312 r od žralok Necituj předchozí příspěvek !
Leden 27, 201312 r Mám 120kW a automat. To je dost důležité, protože jsem omezen řazením. U jiných automatů jdou už upravit mapy řazení. Pracoval jsem v Mercedesu a tam šli upravovat podle přání zákazníka. Chip díky Pticovi a odbržděno u známého. Dále jen sportovní filtr.
Leden 27, 201312 r S filtrem svatá pravda ...nechat originál. Jinak nechápu proč by měl do toho co očekává investovat 100tis. Tento motor má charakteristiku motoru posazenou jinak než 1,9 nebo 2.0. I přes vyšší obsah má nástup točivého momentu ve vyšších ot. cca ve 2200, a není to takový nášup jako u PD. Vzhledem k této charakteristice a váze motoru je těžkopádnější než čtyřvál. Jinak s dobrou úpravou zvláště v manuálu je dobrý na dálnici, při vyšších rychlostech. Přikládám náhled grafu pro představu kde je krouticí moment a jak se změní po úpravě.
Leden 27, 201312 r A automat jde upravit také, nezlepší to však převodový poměr, jde pouze o nastavení točivého momentu a bodu řazení.
Leden 27, 201312 r Tak ten motor je dobry uz teraz na dialnici (bez chipu)... si myslim, Na dialnici je pan proste sa zoslapne a ide .. ale na take objehacky mimo mesto je tiez dobry ale je to citit ze je tazky ... ale ako nahle sa rozbehne tak 200 km/h ma raz dva a aj na klasickej rovinke mimo mesta... Upraveno Leden 27, 201312 r od Lukas1450
Leden 27, 201312 r Kat ven je nesmysl, na sprinty to nebude a v provozu od letošního roku tak akorát pokuta.
Leden 27, 201312 r Dam tu graf serioveho motora, samozrejme.. Kazdy motor je iny proste je to kus od kusu ale pre predstavu ako ide ˇˇseriaˇˇ
Leden 27, 201312 r U těchto sériových motorů na výkon nemá vliv, nebo po odsranění záporný, neboť výfukové proudění je navrženo pro systém s kat. Upraveno Leden 27, 201312 r od motorpower
Leden 27, 201312 r Autor No! To je debata, kterou jsem čekal. Přesně tohle mě zajímalo, myslím nikdo nechce 2,5 na sprinty. Na to jsou jiný auta. Spíš jde o odstranění turboefektu, pár koníků navíc na předjíždění a lepší spotřeba. Aspoň příspěvky s reálnými grafy, hlavně díky Žralokovi za graf. Prostě žádný tlachání o chipu, ale rovnou papír ze stolice, to se mi líbí. Kat se mi taky vyndávat nechce, spíš až se ucpe, tak se to bude řešit. Ale to chce spíš vykuchat se zachování obalu, aby tam byl jako vidět a emise dělat inkognito :-). Když už jsme u té rychlosti, podle GPS mám 228km/h a ještě by trochu šel. Ale o rychlost nejde Upraveno Leden 27, 201312 r od SUP1
Leden 27, 201312 r Já byl změřen v noci na dálnici passatem 238km/h. Kdyby to nerozblikali tak by ještě šel. Dlouhodobá spotřeba 8,8. Když táhnu vlek s autem tak se dostanu na spotřebu 6,2. Aktuální spotřeba mi skáče podle počasí a stylu jízdy od 7,1 do 10,5. Při vysoké rychlosti na dálnici mám o dost menší spotřebu než když jedu předpisově.
Leden 27, 201312 r Já mám chipnuto na údajných 140kW a 360Nm (nemám zatím ještě změřeno na stolici).Úpravu map dělal pan Prokop ( úpravy motorů pro Romana Krestu).Auto je živější a také mám měnší spotřebu asi o cca o 0,4- 0,6litru.Auto má lepší zátah,ale jak už jsem psal přesný výkon trvdit nebudu jelikož ještě stále nemám změřeno.Grafy jsem měl někde uloženy,ale to musím pohledat.
Leden 28, 201312 r Já byl změřen v noci na dálnici passatem 238km/h. Kdyby to nerozblikali tak by ještě šel. Dlouhodobá spotřeba 8,8. Když táhnu vlek s autem tak se dostanu na spotřebu 6,2. Aktuální spotřeba mi skáče podle počasí a stylu jízdy od 7,1 do 10,5. Při vysoké rychlosti na dálnici mám o dost menší spotřebu než když jedu předpisově. a kolik si páni vzali za tuto rychlost ?
Leden 28, 201312 r Stálo mě to 1 tisíc a pokec o autě. Ale moje první věta byla tady máte řidičák a techničák a odvezte mě na nejbližší benzinku. Tak na mě nechápavě koukali a zeptali se proč. Tak jsem jim řekl, že překročení rychlosti o víc jak 100 km/hod je odebrání ŘP na místě. Zamkl jsem auto a chtěl odvézt. Nakonec jsme se rozumně domluvili.
Leden 28, 201312 r já jsem si kat nechal vyndat v BMW motor 3.O d. a změna podle mě žádná... no a taky jsem chtěl kat jen vykuchat, ale bylo mi řečeno, že když zůstane dutý..... budou v něm ty pliny... no jak to napsat budou se tam brzdit narážet o to vypouklé zkrátka že tam bude větší průměr potrubý. A další věc je že je potrubý stavěné a dimenzované na to, že má katalizátor nějaký odpor atd... raději bych ho tam nechal Upraveno Leden 28, 201312 r od stankra6
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.