Přejít na obsah

Olupování laku Corrida - nový Roomster


MRoom

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

No, vidím že popisu toho, jak reagoval prodejce a výrobce se asi nedočkáme, zato já se musím připojit k těm, kterým se začal lak odlučovat od plniče - a na zajímavým místě - na svislý hraně v prolisu na konci střechy, ve spáře mezi střechou a pátýma dveřma, skoro přesně v ose auta, celková dýlka toho "štráfu" je snad 20cm. Hrana dveří je přitom v celým rozsahu pohybu dostatečně daleko od plechu střechy, takže lak se nemohl odřít - navíc se práší v šupinkách dolů i při pouhým silnějším přejetí prstem a po stranách směrem k bokům auta jsou zřetelně vidět puchejřky...

 

Před chvílí jsem se vrátil ze značkovýho zastoupení škodofky, reklamační technik se tvářil velice překvapeně, že o žádným podobným problému u laků neví. Nafotil to, že prý napíše mail do Bolky, ať se vyjádří co s tím udělat - jestli uhradí plnou cenu opravy, nebo dají kulanci na nějakou část ceny. Rozhodně to je výrobní vada, auto není ničím polívaný nebo mechanicky pokozený - akorát je problém s věkem, datum výroby je 1. prosince 2007, tudíž se určitě budou kroutit jak žížala nad plamenem, že záruka na lak je 3 roky a kdesi cosi... Beru, že barva může mírně změnit odstín nebo ztratit léty lesk, ale aby se po 5,5 rocích začala regulérně olupovat z plniče jako se loupou sluníčkem spálený ramena a záda, to je doslova zvrácenost... No nic, přinejhorším to dám přelakovat profesionálnímu lakýrovi, aby opravil to, co ti zmrdi škudlivý odflákli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůže to být poškozeno od sněhu-ledu jak otvíráš páté dveře?. Přes zimu nasněží povolí zmrzne a zmrzlej sněho-led se dostane do spáry a i když sníh nejdřív ometeš tak ve spáře zůstává a stačí jenom otevřít páté dveře x 6 zim a problém je na světě. Tyto páté dveře  jsou špatně navržené už jsem se na to přes zimu několikrát díval.

Editováno: , autor: ales-r
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by tam bylo vidět, že je to odřený se stopama po svislým pohybu a bylo by to různě po celý šířce od kraje ke kraji. A bylo by to od hrany plechu plus stejný odpovídající stopy by byly i na hraně pátejch dveří. Nikde jinde ale není ani škrábaneček. Tohle je vysloveně jako když kvete lak na vespod rezavým plechu, takový drobný puchejřky, který se slejvají a od prostředka se normálně zvednul lak v šupinách zakroucenejch kolmo k plechu jako bubák na jablku. Ale odlučuje se přitom vysloveně jen ta svrchní červená vrstva, bělavej plnič pod ní nebo co to je (dost možná kataforeticky nanášená antikorozní základovka = KTL) drží na plechu normálně dál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak mám odpověď, servis reklamaci odmítá, podle vyjádření ŠA je reklamace neuznatelná jednak z důvodu dávno proběhlé záruční lhůty (24 měsíců na celý auto, 36 měsíců na lak = nebyla prodloužená záruka), druhak z důvodu neabsolvování povinné (???!!!???) roční prohlídky ve 4 letech stáří auta - prý by se na to určitě přišlo a dalo by se s tím něco udělat. Nechápu, jak můžou tvrdit něco o povinnosti ročních prohlídek, když je auto PO záruce a nehodlám na to uplatnit záruku mobility.

 

Přitom i přejímací technik ze značkáče uznal, že to je evidentně výrobní vada - měřil tloušťku laku všude kolem a označil to za originální lak, žádná oprava...

 

Jenže prostě mají dobře načasovaný kurvítka, aby se opravdu vyjevily až po záruce.

 

Házím na to sranec, jedu to ukázat do Dolního Třešňovce ke Švestkům do lakovny, než si drásat nervy hádáním se s diletantama (se servisem nebo výrobcem) si to radši nechám "fouknout" od profíka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli chtěl uplatnit opravu na kulanci (když záruky uplynuly),musíš mít všechny servisní prohlídky. No a součástí servisní prohlídky je kontrola stavu karoserie a laku,kterou ti servis potvrdí v servisní knížce,případně tam zapíše nalezené závady. V servisní knížce na to je samostatná stránka u každého servisního intervalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám žádné poškození laku,takže nic. Jen potvrdí kontrolu. Jinak kontrola laku a ochraného nátěru spodku vozidla je součástí "Servisní prohlídky" - dívám se na to zrovna v servisní knížce OII FL. Na FII FL ji nemám zrovna k dispozici. Počítám,že to bude stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V životě by se nikdo do tý spáry nepodíval - nezjistil bych to ani já sám, protože při zavřeným víku je ta oloupaná část svislá a viditelná je jen cca 4mm širokou spárou mezi hranou střechy a hranou pátejch dveří, zatímco při otevřeným kufru tu svislou část kreje právě ten přesah dveří, kterej v otevřeným stavu sahá až skoro ke gumovýmu těsnění.

 

Nahrálo mi na ten "objev"  osvětlení u pumpy, kde vysokosvítivý halogenidový výbojky svíří ze střechy nad stojanama přímo seshora dolů a když jsem kolem jedný ráno při návratu z dovolený u jedný takový pumpy tankoval a stál přitom u pravýho zadního rohu kastle, upoutal moji pozornost stín toho "naježenýho" slejzajícího laku ve spáře - prostě v ní nebyl rovnoměrnej stín a já se puzenej vrozenou podezřívavostí prostě musel podívat, co to zase mám zatraceně zalezlýho do spáry v kastli... no a našel jsem lišej jak někde na smrku v Jizerkách nebo v Jeseníkách... Vsadím boty a věřím tomu, že bych neodešel bosky, že by se ani v tom značkáči zrovna do týhle "škáry" nikdo nenamáhal podívat - i když musejí ze spousty fóblijí vědět, že zrovna tyhle místa na zadnici autí jsou stříkacíma robotama jak v Bolce, tak v Kvasinách houfně opomíjený... Že by to byla VZPOURA (lakovacích) ROBOTŮ ...?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemohu zde napsat více, než jsem napsal. Proto jsem nereagoval. Vše je součástí individuální dohody, která nezakládá žádné právní nároky a to ani budoucí v jiných případech, jelikož předmětná reklamace nebyla uznána ani ze strany prodejce ani ze strany výrobního závodu. Tečka. Každý má možnost postupovat tak, jak jsem popsal výše. Ovšem, předpokládal jsem - a nyní jsem si jist, že z mého nejnovějšího příspěvku v jiném tématu, každý pochopí závěr. :kol-28:

Editováno: , autor: MRoom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...