Únor 12, 20169 r http://www.neptun-harfa.cz/SKODA/3188.html Nějaké 1.2 předělané na LPG tam jsou, sice ne zrovna Rapid, spíše Fabie a Octavie, u některých je uvedena v tabulce i spotřeba.
Únor 13, 20169 r A myslíš si že ta cena za benzin okolo 25-27 kč tady bude pořád?Tak na to rychle zapomeň.Ta je ted jen diky nadbytku ropy.A ten nebude určitě stále. To máš pravdu nikdo neví jak to dlouho vydrží.Ale já to beru z pohledu nového majitele auta,který v dnešní době šetří,aby si potom mohl koupit nové auto.Dá tak kolem 320 tisíc a dalších 38 tisíc už navíc nedá nebo většinou nemá navíc. A při cenách paliv v dnešní době se do přestaveb moc lidi nehrnou.Když byla cena přes 35 Kč tak se montážníci kolikrát nezastavili. Průměrný čech najede ročně 15 000km. Při ceně lpg 13 Kč při spotřebe 7 litrů to dělá 0,9Kč na km(+ benzín 0,2Kč na km),benzín 35Kč při spotřebě 6 litrů to dělá 1,56Kč na km.Takže rozdíl 0,46Kč na km,to budeš jezdit víc jak 82 000km než si to vydělá na sebe.Asi více jak 5 let. Při ceně lpg 17 kč to dělá 1,20Kč na km+0,3Kč na benzín.Cena benzínu 35 Kč na km to dělá 2,10Kč na km.Rozdíl 0,6Kč na km,to musíš najet více jak 63 000 km. Pro člověka ,který hodně jezdí nebo pro firmy odpočet DPH + neplacení silniční daně budiž,pro normálního smrtelníka to, ale mine účinkem nebo pro ortodoxního uživatele LPG vozidel(bohužel takového tedy neznám). Jeden zákazník má ve firmě 2 Rapidy TSI. Oba dva s Elpigazem. Říkal, že jen samé problémy - cuká, škube, svítí check - prej na jeho poměry dost často v servisu. A taky i proto se moc nehrnou na přestavby lpg.Auto hlavně firemní musí jezdit a né být v servise.A taky z důvodu záruky nového vozu. Uvidím ,budu mít na celý víken půjčený nový rapid TSI, tak se ukáže, jak to jezdí v reálném provozu.
Únor 13, 20169 r Tak jasně, když někdo najede za rok 10-15 tis tak se mu přestavba na lpg nevyplati.Ale když už teda jezdim na lpg tak aspon ja najedu těch 25-30 tis ročně.A tam už je to pak o něčem jinem.Jinak ta spotřeba rapida taky jsem měl pujčeneho při lehke noze 5,5- 6 litru ale město 8,5 l(realna).Takže uvadět tady spotřebu 6 litru je celkem zavadějici.Takže bych kombinovanou viděl někde lehce nad 7 litry.Taky záleži samozřejmně jak si chce člověk nechat auto dlouho,kdo je toči po třech letech tak do toho určitě nepujde.Ja mam auto vždy tak 10 let.Protože investice do auta je tou nejhorši investici jakou muže člověk udělat.Takže je to na každem jedinci jak se rozhodne a co je pro něj nejvyhodnějši.A samozřejmně je pravda pokud ten system nefunguje jak ma tak to pak člověka hodně mrzi když je vic v servisu než v provozu. Upraveno Únor 13, 20169 r od bitttpower
Březen 19, 20169 r Zdravím. Taky mě hodně zajímá jak to vypadá s přestavbou TSI na LPG. A to hlavně v Rapidu, kde bylo hodně málo Rapidů prodáno s 1.2 MPI (což je poslední evoluce a přeznačené HTP). Vzpomněl jsem si na tenhle sice už trochu starší článek a nevím, jestli se to tady někde už neprobíralo: http://www.auto.cz/test-skoda-rapid-1-2-tsi-81-kw-az-na-tu-kanku-91423/diskuse V diskusi je i tento příspěvek-citace: "Čtrnáctistovka v nižší střední třídě mi přijde málo.Co se týče TSI a LPG, tak například polský dovozce Škodovek nabízí pro Rapid 1.2 TSI 66 a 81 kW přestavbu na LPG od Landi Renzo se zárukou, a to za v přepočtu 17 tisíc Kč, což je skoro neuvěřitelná cena. Ale jak to dlouhodobě bude fungovat, těžko říct." Třeba je tady někdo kdo umí polsky nebo tam často jezdí a mohl by zjistit, jestli je to tak.
Březen 19, 20169 r Tak jasně, když někdo najede za rok 10-15 tis tak se mu přestavba na lpg nevyplati.Ale když už teda jezdim na lpg tak aspon ja najedu těch 25-30 tis ročně.A tam už je to pak o něčem jinem.Jinak ta spotřeba rapida taky jsem měl pujčeneho při lehke noze 5,5- 6 litru ale město 8,5 l(realna).Takže uvadět tady spotřebu 6 litru je celkem zavadějici.Takže bych kombinovanou viděl někde lehce nad 7 litry.Taky záleži samozřejmně jak si chce člověk nechat auto dlouho,kdo je toči po třech letech tak do toho určitě nepujde.Ja mam auto vždy tak 10 let.Protože investice do auta je tou nejhorši investici jakou muže člověk udělat.Takže je to na každem jedinci jak se rozhodne a co je pro něj nejvyhodnějši.A samozřejmně je pravda pokud ten system nefunguje jak ma tak to pak člověka hodně mrzi když je vic v servisu než v provozu.[/quouwte]Takže tady máš podle mě reálnou spotřebu Rapida skoro po 1 000 km,jezdil jsem s tím normálně žádná ekojízda.
Březen 27, 20169 r Asi by nebolo od veci rozlišovať či sa jedná o 1.2 TSI EA111 alebo EA211. EA111-ky majú o niečo vyššiu spotrebu, a to hlavne pri diaľničnom tempe.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.