Únor 23, 201312 r ale ale....a na co? Pokud je mi známo, Prins montují (nebo by měli) pouze "slušní lidi". Tzn. žádné prasata, kteří montují zařízení bez držáků vstřiků a řídících jednotek. Prostě Prins si hájí jenom slušné lidi...co je mi známo. Tímpádem i odpovídá to, že zařízení by nemělo vyjét po montáži pouze zkalibrované ale nedoladěné, tak jak se tomu děje u nejmenovaných Brněnských profesionálních firem LPG, kteří vám do očí řeknou že se pravděpodobně rozsvítí check, a že rozsvícená kontrolka není takřka na závadu, že je to běžné a ani nemají tendenci tomuto jevu předcházet. Dokonce novou verzi softu Prins pokud někdo chce, tak jedině s číslem vlastního identifikátora - tím skoro uplně vymítili černé uživatele.
Únor 24, 201312 r Autor no nevim jestli je holandan lepsi nicmene se asi umi posrat uplne stejne a kolega ma škubací auto takkže bych rád alespon nějakou diagnostiku. to zas Karla rozčilim že se v tom chci štourat
Únor 24, 201312 r Změřit tlak dokážeš i paralelní diagnostikou. To je jediné co by ti software pomohl. Jinak ti software v tomto ohledu nepomůže....vím o čem mluvím V software nenajdeš chybu...pokud mu to auto neškubalo hned od montáže.
Únor 25, 201312 r Autor co to znamena paralelni diagnostikou jako ze to uvidimi v magic softuk? ze zacatku mu to jezdilo v pohode. potreboval bych precist chyby. tlak. delky vstriku proste klasika. nerikam ze je blbe nastavenej soft ale mohlo by to pomoci pri hledani problemu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.