PetrKV Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Chtel jsem se zeptat kdo ma uz motor 2,0TDI bez DPF a jake jsou zkusenosti? Zajimal by me 103kW PD(ten mam 01/2010) a take soucasne 103kW CR a 125kW CR. U toho meho PD to pry je "jednodussi" dat pryc a soft upravit. CR je novejsi(modernejsi) DPF by tam mel fungovat lepe,ale.. a uprava pry slozitejsi. Kamarad ma 125kW a DPF odstranen,auto jezdi super.Ale po nejake dobe mel zavadu,auto prestalo jet a na diagnostice nic.Po dlouhem badani zjistili,ze uprava softu k DPF zapricinila,ze neukazuje i dalsi zavady,coz je celkem problem,v jeho pripade to byl mega problem.. Upravce softu,docela znamej upravce elektroniky,Chipy atd..s x letou tradici a dobrym jmenem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgo90 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Auto se musí přehrát zpět na originalní software, aby se daly přečíst chyby. Nicméně dnes už fungují tzv. elektronické filtry(emulátory). Nemusí se přehrávat žádný software, ale mechanická úprava zůstává stejná jako u přehrávání. Když máš tzv. emulátor, chyby na diagnostice se při jiné poruše než s DPF filtrem normálně ukážou. Takže jestli se nezobrazily žádné chyby, tak se auto musí přehrát na original. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgo90 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Každopádně varianta s přehráním softwaru je levnější než s emulátorem. A ty už máš nějaké problémy s DPF? Auto nemá výkon, nebo něco podobného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 24. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Filtr zatim funguje a da se rict problem nemam.Jen jezdim hodne po meste a tak casteji regeneruje a ted v zime jeste vic,kdyz je motor vetsinou ne uplne zahraty a tim se filtr rychleji zanasi.Ja jsem zatim jen ciste mechanicky odpojil EGR ventil(vytahl konektor) a tim zmizlo pocukavani kolem 2tis/ot,ktere je u 103kW PD uplne bezne.Samozrejme mi to hlasi chybu,ale uz tak jezdim asi 20tis a necuklo nikdy. No a v souvisloti s tim uvazuju i o tom DPF pryc a prehrat soft jestli by to pomohlo i na tu chybu EGR.Ja se jen bojim,ze casty regenerace skodi motoru,nevim..Ten soft na PD je pry v pohode,chyby by hlasit mel.pry..(mel jsem SI se 103kW a tam jsem filtr nechal odstranit,kdyz chtel dolit aditivum,nejakou tu mocovinu a vse bylo ok) Jinak u toho kamarada se 125kW museli nahrat zpet puvodni soft,aby nasli zavadu.A pak zas nahrali zpet ten pro vykuchany DPF.No to mi prijde pekne trapny,tak se ptam jestli uz je nejaky lepsi reseni pro CR motory a vlastne tedy pro vyssi stupne ridicich jednotek,jestli tomu dobre rozumim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgo90 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Jak jsem psal, tzv. emulátor je elektronický filtr Napojí se na teplotní, diferenční čidlo a váhu vzduchu. Nic se potom nemusí přehrávat, emik si vše udělá sám. Ale jestli můžu doporučit tak firmu Fapoff.cz Dělají prakticky všechny auta, řídící jednoty Bosch EDC15,16,17, Siemens 803,803A, a teď už i Denso. Navíc se tím zabívají prakticky už něco kolem 8 let.Tuším že byli jedni z prvních kdo to začal kuchat ven. Na stránkách mají napsáno že to jezdí dělat lidem přímo k nim domů, tuším že potřebuješ mít akorát zásuvku na 380V na svářečku a trochu místa kde by se to dělalo. Šikovný mechanik to udělá tak +- za 4-5 hodin. Za mě bych to vykuchal hned, nějaké proplachování atd je k ničemu. Filtr potom akorát ztvrdne a začne ti praskat a nakonec se ti tzv. vydrolí do výfuku nebo ho zacpe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 11. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Nikdo tu není kdo nechal odstranit Dpf ze 103kW PD Bmp? Zajímalo by mě jestli to víc kouří a jak to jede,zkušenosti.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Nevím o nikom, ale bylo mi výrazně doporučeno filtr nechat. Prý po tom němci a rakušáci hodně jdou, udělají ti emise v zátěži a jdeš domů pěšky a ještě tučná pokuta a odtah, když tam filtr není. Samozřejmě, musí tě nejdřív zastavit, ale je jen otázka času, kdy to přijde sem. Prý ve vývoji motorů neřeší množství vstřikované nafty v nízkých otáčkách, protože filtr to chytí a pak to po vyndání filtru dost kouří. Ty už ho máš KO nebo je to jen tvůj "rozmar" ho vyndat? Taky mám BMP. Jo, teď koukám, že v předchozím příspěvku píšeš, že ho chceš vyndat kvůli regeneracím. Toho bych se nebál, musí to být na to dělané. Životnost filtru je prý cca 250.000km. Jak jsem koupil, prodávám. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.