Jump to content

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


sk0d@

Recommended Posts

Kedze sa mnozia dotazy ohladom kontroly zanesenia DPF, v kratkosti predstavim Android aplikaciu, ktora to pri kompatibilnych motoroch dokaze velmi jednoducho nacitat.

 

Hlavnym parametrom, ktory nas zaujima je "Soot mass - mnozstvo sadzi", no aplikacia dokaze okrem ineho nacitat aj cas a vzdialenost od poslednej regeneracie a teploty na vstupe a vystupe z filtra

 

 

590025b2c98fe_VAGDPF.thumb.png.174eb08dfe41739022a1c829aa703370.png

 

Aplikacia existuje v dvoch verziach, platenej a ochudobnenej bezplatnej.

 

Uzivatel @Radas1 sa jej podrobnejsie venoval TU.

 

Rovnako ako pri ostatnych aplikaciach vyzadujucich pristup ku specifickym protokolom, aj tu autor odporuca spravny vyber OBD Bluetooth adaptera.

 

Citacia z Google play:

"About ELM327 adapters:
Currently on the market you can find a huge list of low cost clone ELM327 adapters using a cloned simplified version of the ELM327 chip; using these adapters with this app may introduce readings errors and also car connection problems or app freezing.
For an optimal use I suggest a good quality adapter like an OBDLink LX, but the app also works with cheap adapters provided decent quality."

 

Tento isty vyvojar tiez vydal aplikaciu "ELM327 Identifier", ktoru uz niektori poznaju z temy nakupu adaptera.

 

POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ.

 

Edit 3.9.2018: posledna odomknuta verzia 2.26.9 je tu

Edited by sk0d@
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jak mám nastavit app aby mě našla adapter. Dělal jsem to podle návodu v odkazu. Kód motorizace vyberu, ale když dám BT připojení nabídne mě to jen BT HF, ale nikoliv OBDII. To samé mě to dělá ELM327 Identifier. Ale přitom Carista normálně funguje.

Link to comment
Share on other sites

Tak to zafungovalo, ale je tu jiný problém viz screen. A to jsem nechal app jak je jen nastavil kód motoru připojení bt a OBD2 jinak nic a i zkusil reinstallScreenshot_2017-05-04-05-45-03.thumb.png.703918d61aba13075f1aab7d62941417.png

Edited by Ovce
Link to comment
Share on other sites

Skus s touto 2.7.5

Edit: aktualna spravne fungujuca cracknuta verzia je v prvom poste

 

Pripadne mi este napadla jedna vec, ak sa licencia overuje cez net, skus vypnut data pred spustenym.

Edited by sk0d@
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zdravím 

koupil jsem jednotku pro OBD II s Bluetooth (ekvivalent ELM 327) u sunnysoft.cz SUNNY SOFT ELM 327

Funguje to velmi dobře, spojení je rychlé. Načetlo to pres TORQUE LITE chyby, které se objevovaly v minulosti - prasklé žárovky. Aktuálně mi ale svítí na palubce chyba aibagu a tu to nenačetlo. Další aplikace jsem zatím nezkoušel. Budu kupovat TORQUE full verzi.

DPF filter, kvůli kterému jsem to kupoval jsem načítal přes VAG DPF free app. Super rychlé načtení, hodnoty ok. Funguje i na tátově Golfu plus. Uvažuju i o zakoupení placené appky.

 

Nevíte někdo proč to nenačetlo ten aibag??

 

 

Edited by Kotlick
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Stuchloš
      Zdravím, mám Škodu Octavii II 1.9 TDI, rok výroby 2008 najeto cca 250 000. Mám problém s DPF. Asi před 2 měsíci se mi poprvé rozsvítil, hned jsem jel auto projet a normálně zhasnul. Po několika týdnech se rozsvítil znovu ale už během jízdy začala blikat kontrolka žhavení a motor se hodil do nouzového režimu. Po konzultaci s několika servisy jsem nechal filtr vyčistit a hodnota klesla na nějakých 20%. Cca za 14 dni se ale opět rozsvítil takže jsem to opět začal řešit s tím ze mi bylo řečeno ze na vině po čištění muže být ještě senzor tlaku DPF. Po výměně jsem doufal že už bude všechno v pořádku ale po cca týdnu znovu. Zase jsem volal do servisu ale bylo mi řečeno ze na diagnostice není žádná chyba a že se s autem prostě musí jezdit. DPF vždy po rozsvícení zhasne, ale už si nějak nevím rady protože si nemyslím že by ten filtr byl zase úplně zaplněný když na diagnostice se píše ze plný není. Nemáte někdo s tímto nějaké zkušenosti? Za každou radu budu moc rád.
    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By Michael11
      Dobrý den, jelikož jsem to nikde na fórech nenašel, tak to sem přidám. Co vše se dá na S2 před fl. upravit přes Caristu.
      Rovnou bych se rád zeptal zdali, když u kolonky Electronic differenciál lock (if equipped) dám enabled, aktivuji tím XDS?
      Děkuji









    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


×
×
  • Create New...