McMatej Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Čidlo kvalitu oleje nepozná, další tady http://forum.skodahome.cz/topic/126750-hlučnost-rozvodů-po-startu-rapid-12-tsi-2013/?p=1875208 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Ahoj, asi to sem úplně nepatří, aletřebaněkdo poradí..... ......mám proměnlivý servisní interval, auto jezdí jen krátký trasy po městě, teď po roce co je z výroby (najeto 6 500km) jsem si chtěl tak nějak tajně vyměnit olej a origo olejový filtr abych nemusel zbytečně platit v autorizáku přemrštěnou cenu, jsem holt zvyklej měnit olej jednou ročně nehledě na kilometry (olej mám přes kámoše Helix HX7 5W-40 + origo škoda filtr za 900Kč)......no a teď mi skočila hláška na maxidotu že mám zajet do servisu (zřejmě vyměnit olej, protože nikde na VAGu není žádná chyba)to teď ale dělat nechci, když jsem si mezitím olej i filtr koupil:-(...otázka zní....když si teď olej a filtr vyměním sám, zmizí hláška pak hláška o servisu z maxidotu sama protože nějaká diagnostika zjistí, že je olej v pořádku a dál mi zůstatne proměnlivý servisní interval s tím že inspekce je na 2 letech jak je napsáno v servisce a nebo to musim pak ještě nechat přes VAG někde smazat že mě to už hnalo na výmněnu aby se na to později při garančce nepřišlo? Případně na jaké adrese?...předpokládám na přístrojovce (adr.17) a pak? Mám teď chvíli novej kabel s novým VAGem a moc se vtom jetšneorientuju....holt je to proti OCT1 a VAGu 304 dost velkej rozdíl Děkuju předem za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Samo nic nezmizí, řj přece neví a nemá jak poznat, že jsi olej vyměnil (asi jsi moc nečetl tu příručku z odkazu od McMateje?). Příspěvek jsem přesunul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 no tu přílohu jsem četl, ale i tak mi to není jasný,maxidot mi začal psát že servis za 30 dní a z toho jsem usoudil, že chce vyměnit olej, to mám včetně filtru v plánu, jen pořád nevim jak pak smazat tu hlášku o servise.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 (editace) Hele a nemáš tam nastavený pevný interval? Tzn. rok/15 000 km? Že tě to žene do servisu po uplynutí jednoho roku.EDIT: něco o nulování servisního intervalu je TADY. Editováno: 17. Duben 2014, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 ne nemám, koukal jsem a je tam min12 a max. 24 měsíců a min. 15 000km a max 30 000km..........jdu se na to ještě kouknout do garáže, nedá mi to spát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 A jakým způsobem to provozuješ? Krátké jízdy? Ale i tak by to bylo asi málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 jenom couračky po městě, studený starty, extra krátký trasy.....olej jsem chtěl stejně měnit čili to mě netrápí.....nedalo mi to a šel jsem to znova všechno do auta proklikat a přišel jsem na to jak to smazat....VAG 11.11...adresa 17 přístrojová deska/přizpůsobení/WIV: NulováníWIV a nová hodnota vynulování a je to pryč...samozřejmě ale teď hned zítra dám filtr a olej...holt prosti starýmu VAGu 304 co mi stačil na O1 je to teď úplně jiný....díky za podporu, snad to bude teď dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Domnívám se, že ukazatel servisních intervalů používá dvě formulace. OIL pro výměnu oleje a INSP pro servisní prohlídku. viz servisní knížka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 (editace) jo je to možný, mě to psalo na MD 30 dní a níž do servisu...zřejmě to počítalo počty studených startů, délku jízd, teploty atd....a vyhodnotilona základě toho že by prohlídka mohla být už teď....fakt nevim.....olej bych ale měnil tak či tak..prostě rok mi přijde maximum...kór při tomhle stylu jízdy....nic jiného mě nenapadá proč by to psalo....nikde va VDCS žádná závada tak myslim, že to bude OK jen prosím o info respektivě uklidnění mě ohledně inspekčního údaje na maxidotu: na VDCS má nastaven proměnlivý intrval, čili min 15 000km mxx. 30 000ks, min 372 dní max 744 dní a maxík ukazuje nic...jenom čárky..je to tak správně, že ? Editováno: 18. Duben 2014, autor: cz pida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 když se tu řeší ten kabinovej filtr, mi přišlo jednoho dne divný, proč mám zevnitř mokrý okno... Fabia 1. otevřený poprvý po cca 10 letech Na mojí obhajobu musím říct, že jsem auto vlastnil až poslední rok. A musím také dodat, že pantáta s ním až do mé koupi jezdil na servisní prohlídky a když jsem se pak na auto podíval já, tak jsem zjistil, že nikdy nebyly měněné svíčky, vzduchový filtr, kabinový, fridex, brzdovka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Ale no tak zde se má řešit interval výměny motorového oleje. A ne bordel v kabinovém filtru. To si fakt musí každý přisadit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 njn, lavinový efekt, založ téma a šoupni to tam Jinak, já měním olej 1x ročně a je jedno kolik najedu, ale nový auto jsem nikdy neměl. Na Rapidu co mám objednaný mám prodloužený servisní interval - na to jim kašlu. Min za rok nechám vyměnit olej, ale zajímá mě, jestli je dobré vyměnit u nového motoru olej dříve - třeba za 5 tis km apod. jak tu někteří píší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 "lavinový efekt" - no právě, když jeden něco napíše mimo téma, ok, jenže právě problém je v tom, že to nikdy neskončí u toho jednoho... Ad výměna oleje po 5000 km - rozhodně to ničemu neuškodí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Ano je lepší ho vyměnit dříve...třeba po 5tis.....sice motory jsou jiné než tenkrát..ale přeci jenom motor je nový syrový,sedá si atd.....nějaký bordel by tam mohl být už po 5tis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 no jen prosím ještě o info jak to je s tim ukazatelem na maxidotu------nemělby tambýt nejaký údaj...ty čárky mi přijdou divný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Mám dojem, že tyto čárky to píše po vynulování prodlouženého intervalu. Údaje se tam objeví až po nějakém čase. Teda nevím jestli čase, nebo km. Servisuji si sám, a když jsem si nuloval já interval, tak mě ty čárky taky byly divné, zkusil jsem nastavit pevný, a ten ukazoval čísla hned. Mělo by mě to být jedno co ukazuje, když je to jen info pro mě, ale líbí se mě to hlídání, jak se chovám k motoru, tak jsem to nevzdal a snažil se nastavit ten prodloužený. A jak píšu, napřed čárky, a po pár dnech už to počítalo dny a km. A překvapuje mě můj TDI, že i když si myslím, že mám taky dost krátkých jízd, prvních 30tis km nevyžadoval výměnu oleje. Samozřejmě jsem ho během té doby měnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 (editace) tak jsem to opět "povrtal" a mám to...teda skoro....já vynuloval tu hlášku o servise...ono při proměnným intevalu to bere v potaz několik okolností...kvalitu oleje, tepelné zatížení, nějaké saze a kdoví co ještě.....proměnlivý serviisní interval mi zůstal, ale vše ostatní bylo znova potřeba doplnit což jsem teď právě udělal, jenže všechno nevim co tam má být. Je tam 9 položek, WIV max. hodnota času mezi inspekcemi 744dní WIV max. hodnota km/inspekce 30 000km WIV min. hodnota času mezi inspekcemi 372dní WIV min. hodnota km/inspekce 15 000km zbytek viz obrázek nevim co zadat pod zatížení sazemi a tepelné zatížení( dal jsem tam zatím 10 000km) aby nebyly na MD čárky bylo třeba doplnit dráhu a čas od ispekce a teď už se to ukazuje jak má...jen holt co ty saze atep. zatížení...neví někdo prosím? Jo a co vypopštěcí šroub na vaně, někdo nechává, někdo dává nový.....je to nutné...není? Editováno: 18. Duben 2014, autor: cz pida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Nevidim dvovod na nový vypúšťací srob. Vždy dávam ten istý a s citom dotiahnem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 (editace) O tom šroubu jsem to taky kdesi četl, ale nevidím důvod. Saze si myslím že je to jen pro TDI. Ale to jsem u sebe neměnil. Nechal jsem tam co bylo, ale už teď nevím co. Editováno: 18. Duben 2014, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Jo, taky to nechám. ..jen jsem někde tady četl, že origo se černej a kupovanej pak stříbrnej....jinak olejovej filtr, origo.z fabriky je černej a když jsem koupil origo podle ETKy novej tak je šedej, tak nevim proč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 prvý šroub je vždy čierny - zalakovaný spolu s vaňou aj odvon aj z vnútra , osobne mením vždy , poznám pár prípadov kedy s tým boli problémy - únik oleja a za tie haliere to nestojí , teda nie na svojom aute ... olejový filter 03C115561D ktorý si tam mal predtým bol čierny , je nahradený filtrom 561H ktorý je kladivkovo strieborný , vo firmách kde je veľký obrat filtrov sa "čierne" už minuli a idú len tieto nové , ja ešte nejakých 20ks "čiernych" mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Potvrdzujem, orig filter cierny je od firmy MANN W712/91 a novšie šedé W712/94 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 no tak tam dám ten šedivej, hlavně že je to origo, abymi pak při garančce za rok níkde neříkali že to tam nepatří, to už budou mít chápu li to správně šedivý všichni....šroub tam asi nechám ten původní aby to netlouklo pak do očí že tam není černej když jakoby olej ještě dne servisky nebude ještě měněnej. Jo a poradí někdo co se zadává při kódování proměnného servisního intervalu dole u těch 2 údajů ? Díky WIV : zatížení sazemi WIV : tepelné zatížení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 prečo sa stresuješ ? určite lepšie vyzerá nový zinkový ako starý čierny z omletými hranami , nikto sa do toho starať nebude a nikto si to nevšimne , keby máš hliníkovú vaňu tak máš vždy len strieborný , kedže je plechová a s fabriky zalakovaná odvon aj zvnútra tak je šroub čierny a niekedy ide celkom blbo von skrz farbu v závite kto vie či na tvoju žiadosť ti nevymenili olej po zábehu , bez zápisu do SK , nikto ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.