Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 No právě u všech těch výfuku na superbech co jsem koukal je koncovka prave cerna. Já mam CFGB a taky cerno. Ale nejsou to vylozene saze ale spis takovej cernej film. Nikdy se mi nerozvitila regenarece ani kontrolka DPF. Kdy poznam ze je v čudu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Neznám všechny motory podle kódů. Což je to? Nemáme neměl seznam kódů motorů, případně kódů výbav? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 před 7 minutami, Clerfayt napsal: Neznám všechny motory podle kódů. Což je to? Nemáme neměl seznam kódů motorů, případně kódů výbav? To moje auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Superb 2 combi, rv. 11/2010, 2.0 TDI 125KW, Motor CFGB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Výfuk by měl být čistý. Může se stát že filtr praskne a auto dále funguje jak má. Kolik máte najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 145tis. a vše bez problému. Jinak jsem koukal u kamráda na 2 mecice stary BMW 5 a ten mel taky cerny film ve výfuku. Tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Neřešte to. Jen si pohlídejte jestli neregeneruje moc často,nebo neustále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 (editace) A to poznám že se rozsvítí kontrolka? přijde mi že mám i vyšší spotřebu.kolik stojí nový nebo případné čištění? Editováno: 4. Říjen 2017, autor: Chlumec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Nový cca 18000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 A jak poznam ze probiha regenerace? Rozsviti se nejaka ta kontrolka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Ne na kontrolu zapomeňte. Ta se rozsvítí ať když je problém. Změní se zvuk motoru, zvýší se volnobězné otáčky cca na 1000. A velmi se zvýší teplota spalin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 A tu teplotu spalin mi ukaze palubni pocitac? A zvysuje se spotreba pri jizde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzik76 Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Teplotu spalin a probíhající regenerace ukazuje aplikace VAG DPF, někde je tu na to vlákno. Mám CFFB, 156tis a výfuk taky černý. Regeneruje tak při 500 a více, podle toho kudy jezdim (na kontrolku na palubce ještě nedošlo). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Ako ti napisal lojzik, bud to budes sledovat cez externu aplikaciu VAG DPF, alebo obetujes nejake peniaze a das si namontovat PolarFIS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Spotřeba se mírně zvyšuje, ale palubní počítač to maskuje. Takže podle spotřeby probíhající regeneraci nepoznáš. K té teplotě.... jsou tu borci, kteří strčili termočlánek pod izolaci filtru :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 A nebo proste jen jezdit a regenerovat a neresit problem,ktery nenastal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 před 49 minutami, lojzik76 napsal: Teplotu spalin a probíhající regenerace ukazuje aplikace VAG DPF, někde je tu na to vlákno. Mám CFFB, 156tis a výfuk taky černý. Regeneruje tak při 500 a více, podle toho kudy jezdim (na kontrolku na palubce ještě nedošlo). Zdravim a vas CFFB ma taky PDF filtr? Ja ne ze by tam byli saze ale je tam lehkej cernej potah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 lehký černý potah je běžný, ten se tam prostě udělá, ale nesmí to být silná velmi výrazná černá. Pokud projedeš prstem kolem do kola a prst je šediovčerný velmi lehce a místy je vidět kůže tak je to OK. Pokud je prst černý jak úhel a vrstva na prstu je vysoká tak je filtr popraskaný. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzik76 Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 @N@pster: Tak já nevozim v autě DPF aby regeneroval, ale aby plnil svojí funkci. A pokud se na různých místech tvrdí, že výfuk auta s DPF má být čistý a čistý neni, tak bych rád věděl, jestli to znamená nějaký problém nebo ne. @15degren - dík za info. Dá se to popraskání nebo jiná závada DPF určit bez návštěvy servisu jen podle stavu výfuku, nebo se to nějak projeví i na provozních údajích třeba v aplikaci VAG DPF (na intervalech regenerace apod)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 (editace) Pokud je filtr popraskaný hodně, tak tlaky jednotce nebudou sedět a bude se snažit často regenerovat, pokud jezdíš na proměnlivý interval, tak ti to razantně sníží životnost oleje a pošle tě to dřív do servisu. Zkušený mechanik při pohledu do výfuku ti řekne hned jestli filtr popraskaný je nebo není. Už jsem viděl auta s černým výfukem jak ostrovskou ulici u přívozu a jednotka si myslela že filtr ok vše v pohodě. Pokud nemáš poškozené vstřiky od špatné nafty tak při 156K km budeš mít filtr určitě v pořádku. Bude mít před sebou ještě nějakých 80-130K km. Osobně si myslím že filtru nic nebude a panikaříš zbytečně, konec konců jestli jo tak ti to příští rok v létě na emisích řeknou. Editováno: 5. Říjen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Na emisních ? Dobrý vtip. Tam bohužel projde vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Zavolej motorpowerovi.... on ti vysvetli proc auta i s cernou koncovkou maj DPF OK. Tohle je dano hltanim clanku na internetu. Pokud jsou v DPF praskliny,tak cidlo to rozpozna kvuli zmenam mezi 1. Cidlem a 2.cidlem. na emisich to projde,ale jak komu bezny smrtelnik bude vyhozen za spatne DPF,ten co tam jezdi casto bude upozornen a emise udela. Driv umre motor u 2.0tdi CBBB 125kw,nez DPF..... DPF umiraj nejcasteji u citroenu a renaultu,ale tam je uplne jine DPF. Citroen ma i mokre DPF,ktery ma dokonce i superb 2.0tdi 103kw... ALE jen motor BSS,ktery se v SII nevyskytuje.. me se regenerace spousti kolem 500-800km. Jak kdy. Ale auto ma najeto skoro 500 000km na puvodni vstriky,spojku,Turbo,DPF. A tankuju naftu u zemedelcu. Zadna verma,maxmotion apod.. VIF to videlo jen asi 10x,kdyz jsem dostal lahvicku s VIFem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Před hodinou, 15degren napsal: lehký černý potah je běžný, ten se tam prostě udělá, ale nesmí to být silná velmi výrazná černá. Pokud projedeš prstem kolem do kola a prst je šediovčerný velmi lehce a místy je vidět kůže tak je to OK. Pokud je prst černý jak úhel a vrstva na prstu je vysoká tak je filtr popraskaný. Před hodinou, 15degren napsal: Pokud je filtr popraskaný hodně, tak tlaky jednotce nebudou sedět a bude se snažit často regenerovat, pokud jezdíš na proměnlivý interval, tak ti to razantně sníží životnost oleje a pošle tě to dřív do servisu. Zkušený mechanik při pohledu do výfuku ti řekne hned jestli filtr popraskaný je nebo není. Už jsem viděl auta s černým výfukem jak ostrovskou ulici u přívozu a jednotka si myslela že filtr ok vše v pohodě. Pokud nemáš poškozené vstřiky od špatné nafty tak při 156K km budeš mít filtr určitě v pořádku. Bude mít před sebou ještě nějakých 80-130K km. Osobně si myslím že filtru nic nebude a panikaříš zbytečně, konec konců jestli jo tak ti to příští rok v létě na emisích řeknou. Takze ta regenerace se spusti vzdy po urcitych kilometrech? Nebo se spousti jak se ji zachce? Poznam to kdyz bych jel druhym autem za mym Superbem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Před hodinou, 15degren napsal: lehký černý potah je běžný, ten se tam prostě udělá, ale nesmí to být silná velmi výrazná černá. Pokud projedeš prstem kolem do kola a prst je šediovčerný velmi lehce a místy je vidět kůže tak je to OK. Pokud je prst černý jak úhel a vrstva na prstu je vysoká tak je filtr popraskaný. No uplne cerny to neni ale lehce jo. Muzu prilozit foto. Jinak soused ma Audi A4 o 3 roky starsi, najeto 290tis s vyfuk cisty jak lilie. Nechapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.