N@pster Vloženo 7. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2017 Me to pise asi 280ml oleje v DPF a bez problemu. Jen teda mam najeto uz 500tkm no toho bych se nejak nebal. Zalezi jak se bude plnit popilkem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Jaký je podle Vás rozdíl mezi olejem a popílkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 olej se na stěnách zapéká,nedá se vypálit a snižuje průchodnost.popílek se prach,který se dá vypálit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Uz som to vysvetlil v teme aplikacie VAG DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 před 3 hodinami, cosby napsal: olej se na stěnách zapéká,nedá se vypálit a snižuje průchodnost.popílek se prach,který se dá vypálit S tímto tvrzením nemohu souhlasit.... 1. Jak by se mohl dostat olej do DPF, aby se tam zapekl na stěnách. Jakto, že případný olej neschoří ve válci motoru? Není to s tím olejem trochu jinak? 2. Od kdy se dá popílek vypálit? Dal bych ruku do ohně za to, že popel je jeden z produktů po hoření. A zcela logicky nehoří. Mám to ověřeno z našich kamen. Jestli víš jak spálit popel, nebo popílek (to je jedno) dostaneš nobelovku a budeš milionár! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Opakujem, uz som to vysvetloval. Zbytocna diskusia. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Někdo tu mele nesmysly. Tak ať je vysvětlí.... Kdo problematice rozumí se pobaví. A kdo ne, ať si dá pozor co tu čte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 https://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/139280-Aplikacia-VAG-DPF-+-ELM327-adapter#entry2276228 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 (editace) skOd@, Napsal jsi to tam dobře, proti tomu žádná. Jen bych si dovolil doplnit, že název Oil Ash je poněkud zavádějící a vychází z nedávné historie. V dnešní době je v bezpopelnatých olejích popelovin málo (molybden, který ovšem dobře maže, už se do oleje nepřidává) a navíc motor olej normálně téměř nežere. Převážná část popela zachyceného v DPF je z paliva a troufnu si tvrdit, že dost z biol-složky, tedy FAME, která se u nás do nafty přidává (s vyjimkou EuroOilu, který prodává naftu bez Bio-složky). Ten popel v DPF tvoří spíš oxidy kovů a SIO2, ale taky soly. Proště všechno co jde do válce a nejde spálit :-). U vozů, kde se přidává aditiv do paliva pro snížení zápalné teploty sazí a snazší regeneraci filtru je DPF převážně zaplněn kovy, protože ono aditivum je na bázi kovů.... Editováno: 8. Prosinec 2017, autor: Clerfayt 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Jak se může dostat olej do DPF?přijď k nám na servis a ukážu ti výfuky,katy od oleje.Mírný popílek,-saze se spálí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 Clerfayt molybden sa do olejov pridava a aj bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 8. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2017 I do těch bezpopelnatých? To bude stopové množství, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 9. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2017 Ak narazas na siru, tak to uz miesame jablka a hrusky. Su na trhu molybdenove aditiva bez siry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rischwon Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 V 28. 11. 2017 na 14:04, 15degren napsal: No ze zkušenosti můžu říct, že pokud tak často přerušujete regeneraci že se vám rozsvítí kontrolka DPF, tak si kupte benzín, protože to vyloženě jezdíte couračky, které jsou hodné na citigo... Jezdím s ním primárně delší trasy,..ale na podzim toho moc nebylo a navíc benzíňák který mám na tydle cukačky po městě byl mimo provoz, toš sem neměl jiné zbytí než huntovat diesla s DPF,...jinak ta kontrolka se mi stala jen jednou,..jak jsem psal,...DPF po pár cestách 500km+ je opět v klidu,...ale náhle mi umřela spojka viz mé dnešní téma,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmmik Vloženo 31. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2020 V 15. 2. 2016 na 15:15, motorpower napsal: Nemusí, záleží na generaci CR motoru, u piezo vstřiků cca 2009 je čisto , u solenoidových 2010-to teď je černo. Je to normální, pouštějí větší saze. Oxidy síry, nox atd bez vlivu. Existuje nějaká tabulka typů motorů od koncernu a typů vstřikovačů (které označení motoru má piezo a které solenoid)... Děkuji za odpověď. A pokud ne, tak prosím, jaký jsou u CFFB u supa a CFHC u oktávky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 Obojí solenoid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajerak Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 A u CFHF ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luky125 Vloženo 14. Květen 2021 Sdílet Vloženo 14. Květen 2021 Zdravím, jdu za vámi pro radu. Par měsíců vlastním Škodu Octavii 3 FL 2.0 TDI CR 110 kw s najezdem 120k. Každý den s ni jezdim 30 km do práce a zase zpět, 1/3 cesty je dálnice zbytek silnice první třídy a par vesnic. Poslední týdny jsem si všiml, že asi dvakrat do týdne jak prijedu domu, tak je spuštěná regenerace (motor duni, 1000 ot., z výfuku jde velké teplo a po chcipnuti běží ventilátory jako o život). Dnes jsem ho nechal běžet na volnoběh, aby se regenerace dokončila, ale ani po 15ti minutách otáčky neklesly. Dá se nějak udělat, aby se mi regenerace spouštěla dříve a ne vždy až když dojedu domu? Auto je po prvních 10km zahřáté a jezdim kolem 2000 otáček, po dálnici víc. Plus se mi ještě zda, že mi přibylo cca 5mm oleje od výměny před 5 000 km, bude to nedokončenou regeneraci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.