Prosinec 7, 20177 r Me to pise asi 280ml oleje v DPF a bez problemu. Jen teda mam najeto uz 500tkm no toho bych se nejak nebal. Zalezi jak se bude plnit popilkem.
Prosinec 8, 20177 r olej se na stěnách zapéká,nedá se vypálit a snižuje průchodnost.popílek se prach,který se dá vypálit
Prosinec 8, 20177 r před 3 hodinami, cosby napsal: olej se na stěnách zapéká,nedá se vypálit a snižuje průchodnost.popílek se prach,který se dá vypálit S tímto tvrzením nemohu souhlasit.... 1. Jak by se mohl dostat olej do DPF, aby se tam zapekl na stěnách. Jakto, že případný olej neschoří ve válci motoru? Není to s tím olejem trochu jinak? 2. Od kdy se dá popílek vypálit? Dal bych ruku do ohně za to, že popel je jeden z produktů po hoření. A zcela logicky nehoří. Mám to ověřeno z našich kamen. Jestli víš jak spálit popel, nebo popílek (to je jedno) dostaneš nobelovku a budeš milionár!
Prosinec 8, 20177 r Někdo tu mele nesmysly. Tak ať je vysvětlí.... Kdo problematice rozumí se pobaví. A kdo ne, ať si dá pozor co tu čte.
Prosinec 8, 20177 r https://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/139280-Aplikacia-VAG-DPF-+-ELM327-adapter#entry2276228
Prosinec 8, 20177 r skOd@, Napsal jsi to tam dobře, proti tomu žádná. Jen bych si dovolil doplnit, že název Oil Ash je poněkud zavádějící a vychází z nedávné historie. V dnešní době je v bezpopelnatých olejích popelovin málo (molybden, který ovšem dobře maže, už se do oleje nepřidává) a navíc motor olej normálně téměř nežere. Převážná část popela zachyceného v DPF je z paliva a troufnu si tvrdit, že dost z biol-složky, tedy FAME, která se u nás do nafty přidává (s vyjimkou EuroOilu, který prodává naftu bez Bio-složky). Ten popel v DPF tvoří spíš oxidy kovů a SIO2, ale taky soly. Proště všechno co jde do válce a nejde spálit :-). U vozů, kde se přidává aditiv do paliva pro snížení zápalné teploty sazí a snazší regeneraci filtru je DPF převážně zaplněn kovy, protože ono aditivum je na bázi kovů.... Upraveno Prosinec 8, 20177 r od Clerfayt
Prosinec 8, 20177 r Jak se může dostat olej do DPF?přijď k nám na servis a ukážu ti výfuky,katy od oleje.Mírný popílek,-saze se spálí
Prosinec 9, 20177 r Ak narazas na siru, tak to uz miesame jablka a hrusky. Su na trhu molybdenove aditiva bez siry.
Leden 3, 20187 r V 28. 11. 2017 na 14:04, 15degren napsal: No ze zkušenosti můžu říct, že pokud tak často přerušujete regeneraci že se vám rozsvítí kontrolka DPF, tak si kupte benzín, protože to vyloženě jezdíte couračky, které jsou hodné na citigo... Jezdím s ním primárně delší trasy,..ale na podzim toho moc nebylo a navíc benzíňák který mám na tydle cukačky po městě byl mimo provoz, toš sem neměl jiné zbytí než huntovat diesla s DPF,...jinak ta kontrolka se mi stala jen jednou,..jak jsem psal,...DPF po pár cestách 500km+ je opět v klidu,...ale náhle mi umřela spojka viz mé dnešní téma,...
Srpen 31, 20205 r V 15. 2. 2016 na 15:15, motorpower napsal: Nemusí, záleží na generaci CR motoru, u piezo vstřiků cca 2009 je čisto , u solenoidových 2010-to teď je černo. Je to normální, pouštějí větší saze. Oxidy síry, nox atd bez vlivu. Existuje nějaká tabulka typů motorů od koncernu a typů vstřikovačů (které označení motoru má piezo a které solenoid)... Děkuji za odpověď. A pokud ne, tak prosím, jaký jsou u CFFB u supa a CFHC u oktávky
Květen 14, 20214 r Zdravím, jdu za vámi pro radu. Par měsíců vlastním Škodu Octavii 3 FL 2.0 TDI CR 110 kw s najezdem 120k. Každý den s ni jezdim 30 km do práce a zase zpět, 1/3 cesty je dálnice zbytek silnice první třídy a par vesnic. Poslední týdny jsem si všiml, že asi dvakrat do týdne jak prijedu domu, tak je spuštěná regenerace (motor duni, 1000 ot., z výfuku jde velké teplo a po chcipnuti běží ventilátory jako o život). Dnes jsem ho nechal běžet na volnoběh, aby se regenerace dokončila, ale ani po 15ti minutách otáčky neklesly. Dá se nějak udělat, aby se mi regenerace spouštěla dříve a ne vždy až když dojedu domu? Auto je po prvních 10km zahřáté a jezdim kolem 2000 otáček, po dálnici víc. Plus se mi ještě zda, že mi přibylo cca 5mm oleje od výměny před 5 000 km, bude to nedokončenou regeneraci?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.