Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Me to pise asi 280ml oleje v DPF a bez problemu. Jen teda mam najeto uz 500tkm no :D toho bych se nejak nebal. Zalezi jak se bude plnit popilkem.

Jaký je podle Vás rozdíl mezi olejem a popílkem?

olej se na stěnách zapéká,nedá se vypálit a snižuje průchodnost.popílek se prach,který se dá vypálit

Uz som to vysvetlil v teme aplikacie VAG DPF.

před 3 hodinami, cosby napsal:

olej se na stěnách zapéká,nedá se vypálit a snižuje průchodnost.popílek se prach,který se dá vypálit

S tímto tvrzením nemohu souhlasit....

 

1. Jak by se mohl dostat olej do DPF, aby se tam zapekl na stěnách. Jakto, že případný olej neschoří ve válci motoru? Není to s tím olejem trochu jinak? 

 

2. Od kdy se dá popílek vypálit? Dal bych ruku do ohně za to, že popel je jeden z produktů po hoření. A zcela logicky nehoří. Mám to ověřeno z našich kamen. Jestli víš jak spálit popel, nebo popílek (to je jedno) dostaneš nobelovku a budeš milionár!

 

 

Opakujem, uz som to vysvetloval. Zbytocna diskusia.

Někdo tu mele nesmysly. Tak ať je vysvětlí....

 

Kdo problematice rozumí se pobaví. 

 

A kdo ne, ať si dá pozor co tu čte.

skOd@, Napsal jsi to tam dobře, proti tomu žádná. 

Jen bych si dovolil doplnit, že název Oil Ash je poněkud zavádějící a vychází z nedávné historie. V dnešní době  je v bezpopelnatých olejích popelovin málo (molybden, který ovšem dobře maže, už se do oleje nepřidává) a navíc motor olej normálně téměř nežere. Převážná část popela zachyceného v DPF je z paliva a troufnu si tvrdit, že dost z biol-složky,  tedy FAME, která se u nás do nafty přidává (s vyjimkou EuroOilu, který prodává naftu bez Bio-složky). Ten popel v DPF tvoří spíš oxidy kovů a SIO2, ale taky soly. Proště všechno co jde do válce a nejde spálit :-). U vozů, kde se přidává aditiv do paliva pro snížení zápalné teploty sazí a snazší regeneraci filtru je DPF převážně zaplněn kovy, protože ono aditivum je na bázi kovů....

Upraveno od Clerfayt

Jak se může dostat olej do DPF?přijď k nám na servis a ukážu ti výfuky,katy od oleje.Mírný popílek,-saze se spálí

Clerfayt molybden sa do olejov pridava a aj bude.

I do těch bezpopelnatých? To bude stopové množství, ne? 

Ak narazas na siru, tak to uz miesame jablka a hrusky. Su na trhu molybdenove aditiva bez siry.

  • 4 týdny později...
V 28. 11. 2017 na 14:04, 15degren napsal:

No ze zkušenosti můžu říct, že pokud tak často přerušujete regeneraci že se vám rozsvítí kontrolka DPF, tak si kupte benzín, protože to vyloženě jezdíte couračky, které jsou hodné na citigo...

 

Jezdím s ním primárně delší trasy,..ale na podzim toho moc nebylo a navíc benzíňák který mám na tydle cukačky po městě byl mimo provoz, toš sem neměl jiné zbytí než huntovat diesla s DPF,...jinak ta kontrolka se mi stala jen jednou,..jak jsem psal,...DPF po pár cestách 500km+ je opět v klidu,...ale náhle mi umřela spojka viz mé dnešní téma,...

  • 2 roky později...
V 15. 2. 2016 na 15:15, motorpower napsal:

Nemusí, záleží na generaci CR motoru, u piezo vstřiků cca 2009 je čisto , u solenoidových 2010-to teď je černo. Je to normální, pouštějí větší saze. Oxidy síry, nox  atd bez vlivu.

Existuje nějaká tabulka typů motorů od koncernu a typů vstřikovačů (které označení motoru má piezo a které solenoid)...

Děkuji za odpověď. A pokud ne, tak prosím, jaký jsou u CFFB u supa a CFHC u oktávky

A u CFHF ?

  • 8 měsíců později...

Zdravím, jdu za vámi pro radu. Par měsíců vlastním Škodu Octavii 3 FL 2.0 TDI CR 110 kw s najezdem 120k. Každý den s ni jezdim 30 km do práce a zase zpět, 1/3 cesty je dálnice zbytek silnice první třídy a par vesnic. Poslední  týdny jsem si všiml, že asi dvakrat do týdne jak prijedu domu, tak je spuštěná regenerace (motor duni, 1000 ot., z výfuku jde velké teplo a po chcipnuti běží ventilátory jako o život). Dnes jsem ho nechal běžet na volnoběh, aby se regenerace dokončila, ale ani po 15ti minutách otáčky neklesly. Dá se nějak udělat, aby se mi regenerace spouštěla dříve a ne vždy až když dojedu domu? Auto je po prvních 10km zahřáté a jezdim kolem 2000 otáček, po dálnici víc. Plus se mi ještě zda, že mi přibylo cca 5mm oleje od výměny před 5 000 km, bude to nedokončenou regeneraci? 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.