libero Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 (editace) XTomos myslel asi toto.. Editováno: 7. Březen 2013, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) OII PD s najetými 270tis.km, klidně se s tebou vsadím, že to trhání je dvojhmota setrvačníku, ale to přeci nevylučuje, že tam máš ještě chybu na vstřikách. Najdi si na youtube slovenské video „ako nastavit rozvody na 19tdi…“, tam to máš všechno popsané. Mně dělali na autě celou spojku(lamela, ložisko, přítlačák i dvouhmotu) + výměna toho ložiska v převodovce(celkem za 25tis.) co o něm hovoří také Sixta na svých stránkách a mám vibrace v tahu(na dálnici do kopečka apod.) stále! Nejvíce je to cítit když mám zařazeno 5 nebo 6. Při těchto otáčkách má člověk pěkně zmasírované tělo až je to nepříjmné. Vibrace se mně projevují při otáčkách od 2000 do 2500. Spíš než motor si myslím, že je na vině převodovka. Také nevím co s tím má někdo nějakou radu? Editováno: 7. Březen 2013, autor: PetrL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) Udělat diagnostiku, vyjet chyby, vstřiky, tlak turba, váhu,seřídit rozvody atd. prostě zkontrolovat to i kabelem když říkáš, že mechanickyti to prošli a vyměnili? Zase hloupý dotaz, ale původní spojkový set ti dali doruky? Jedna věc je jestli jsi setrvačník zaplatit a druhá jestli ti ho tammechanik opravdu dal... Editováno: 7. Březen 2013, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 No uvidime 1.dubna mi budou menit ten jeden vstrik...tak uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) Ano, ten set mi ukazovali. I podivné rýhy na lamele(i když byla jinak dobrá - doporučili výměnu i té). Ale ty díly mohli mít z jiného auta. Tu jistotu samozřejmě nemám, protože u výměny jsem nebyl. Ale dělal to kamarád mého příbuzného, tak si myslím, že věřit jim můžu. Editováno: 7. Březen 2013, autor: PetrL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Tak stačilo vyměnit těsnění na vstříkách!!!....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 No a u mě stačilo vyměnit hardyspojku 1K0521307A vzadu mezi kardanem a Haldex spojkou. Vibrace jsou pryč. Toto tedy nesouviselo s motorem. http://www.cc-autodily.cz/kotouc-kloubovy-s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nokiano Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 ja mam podobny problem a pozeral som teraz na vag a tam som mal hodnotu po nastartovani 1,0. Pred nastartovanim 0,0 ale to bolo asi normalne kedze motor nebezal. Doniesol som autom ked som ho kupil pred pol rokom a zle startovalo. Mechanik mi tvrdil ze rozvody nastavil ze bolo treba doladit ale asi len mechanicky a na vagu nic takze do toho som sa nemontoval.Co by som mal urobit poradte. Je to 2,0tdi BKD 16ventil. Inak pomenene vstreky a dvojhmota komplet spojka vsetko nove. Este podotknem nove turbo lebo uz sralo olej.Dakujem za rekacie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bilovec Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Dobrý den poradci. Prošel jsem spoustu různých článku témat na Diesel foru, škoda, home apod. ohledně různých projevů jízdních závad motoru na ŠKODĚ OTAVII 2.0 TDI BMM 09/2009 FL. Vím, že nelze radit takto „na sucho“ bez toho aby někdo z Vás vozidlo viděl, diagnostikoval, nebo projel, ale prosím napište mi svůj názor, nebo radu, jak by jste dále postupovali k objasnění závady. Octavia II 2.0 TDi BMM naj. 141212 km jezdila naprosto bez problému a hladce v celém spektru otáček. Cca před měsícem jsem začal pozorovat , že když mám minimum plynu, tak vozidlo lehce škube. Abych správně popsal projev, tak to není škubání v nějakém úzkém pásu ot, ale dělá to prakticky v nízkých, nebo i ve vysokých ot. , ale vždy jen při minimu plynu. Nejlépe jde celá situace nasimulovat, tak, že do kopce vytočím motor na nějakou úroveň a uberu plyn na minimální tah a tam to právě dělá. Stačí ovšem jen lehce plyn přidat a škubání ustane. Ještě popíšu to škubání.Je to jako by jste jeli proti větru, takové houpání, nebo chtěli profouknou nějakou zátku, kterou se vám stěží daří protlačit, ale nějakou část se vám daří protlačit. Krásně jde celou věc cítit např. na dálnici při tempomatu, kdy sjíždíte lehce z kopce a přichází lehké stoupání, kde to lze cítit nejvíce. Vozidlo bylo v loni na velkém servisu.Při 120 tis byly měněny rozvody, multi řemeny, filtry vzduch, nafta,pyl,vodní pumpa,chl.kapalina, brzd.kap Nyní po těchto projevech bylo: Odstraněn DPF filtr i když za celou dobu provozu nedělal potíže (kontrolka zaplnění),Dále odstraněn (zaslepen) EGR. Vše ošefováno v mapách a pro jistotu byl nahrán soft. nejnovější pro daný motor. Dále byly dle některých rad vyčištěny vstřiky VIFem a VYMYNS pro čištění vstřiku přímo napojeny do lahve. Dle VAGu na kanále 13 byly vstřiky 0,18 0,14 0,07 0,09. Po očistě byly rozdíly minimální. Vozidlo jezdí na naftu pouze od čepra (EURO OIL) bez bio složek. Je provozováno každý den. Vzhledem k tomu, že tyto minimální úpravy už něco stály , prosím každého, kdo by dokázal poradit jak postupovat dále… Četl jsem story o kabelovém svazku ke vstřikum, jenže nevím, jestli tyto obtíže byly ještě i u BMM, ale to by zřejmě dělalo stále a né jen na minimu plynu. Dále lze logovat turbo, regulaci, ale nevím jaké hodnoty a řádek sledovat. VAG k dispozici mám. Do nouzáku nic nepadá, žádná chyba nikdy nebyla. Řádek 13 taky není určující, zdali jsou vstřiky o.k. Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 (editace) Ja bych to podle popisu tipoval na vstriky, ale na diagnostice se zdaji byt v pohode, tak tezko rict.. Napisu ti k tomu jen to, ze mi neco podobneho delala ma 1.9 TDI. Vstriky na diagnostice taky v pohode (0,05 -0,12 0,00 0,02). Zkusil jsem do nafty jednou nalit cistic vstriku (konkretne od znacky STP) a tankoval jen OMV MaxxMotion. Postupne se problem vytracel az zmizel uplne (myslim, ze tak po 3 nadrzich). Nyni tankuji jen Vervu a taky vse v poradku. Takze ma rada zni, zkus zmenit znacku nafty. Idealne asi Vervu (i kdyz mne problem vyresil MaxxMotion, tezko rict, jestli by to s Vervou dopadlo stejne). Bud to pomuze, nebo ne. Nemas co ztratit, na moc penez to nevyjde... Editováno: 15. Červen 2014, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Vozidlo jezdí na naftu pouze od čepra (EURO OIL) bez bio složek. Jsem měl za to že v ČR je dáno zákonem, používaní bio složek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 Ale jen v nejake celkove produkci nebo jak to nazyvaji. Cepro bioslozku pouziva jinde, takze do sve nafty ji davat uz nemusi. Ten podil bioslozky splni i tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bilovec Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 No co se týče samotné benzínky, tak na ni jezdím leta a tím, že nepoužívá bio složky jsem ji považoval za vhodnou.Jediná změna, kterou jsem před 2 mesíci absolvoval byla jiná značka aditiva.Do té doby jsem používal VIF, ale nyní jsem dostal zdarma 1 litr jiného.Nevím přesně ani značku (zjistím), ale asi jí preventivně přestanu dávat a uvidím, jestli problém nevymizí.Můj názor je taky na vstřik, vzhledem k tomu, že je to docela mírné a dělá to za studena i za tepla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bilovec Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Tak jsem dnes absolvoval jízdu cca 430 km a vypozoroval jsem zajímavou věc a to, že škubání se projevuje hlavně při přejíždění nerovností.Vzhledem k tomu, že jsem minulý týden absolvoval napružení kontaktu na vstřikovačích, bez žádné změny, začínám uvažovat, že příčinou těchto projevů může být některý ze silentbloku, nebo např.Silentblok Reakční Vzpěry.Nasvědčovalo by tomu, že po krásně novém asfaltu se škubání neprojevuje vůbec.Prakticky jsem doteď neměl vůbec žádnou šanci vyzkoušet si jízdu do kopce po novém asfaltu až náhodou nyní. Můžete mi poradit, jestli lze zjistit vizuálně zdali je některý siletblok vadný.Motor je prakticky pevný, pokud se snažím s ním zahýbat vlastníma rukama...Nebo odkaz...cokoliv... Díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bilovec Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Takže vyřešeno.Silentblok na převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhauss Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Kluci,potřebuji poradit. Koupil jsem octavii 2 RS combi,2.0 tdi PD,r.v.konec 2006,najeto 208 000 a vstřiky měněny ve 195 000 km,ve škodě při svolávačce. Už při koupi,při projížďce v autobazaru jemňounce cukla,při pomalém sešlápnutí plynu,ne na každý kvalt. Myslel jsem že je to normální,po študování netu. Doma jsem vypozoroval že to dělá hlavně za studena a jen okolo 2000 otáček. A dělá to hlavně když jedu třeba za jedna nebo za dva a s nohou z plynu,jako když jede na volnoběžné otáčky,a cukne když jemně přidám,když přidám ostře,žádné cuknutí nepřijde. Jen vyloženě okolo volnoběhu a mírném přidání. A včera jsem jel celkem naložen a to na jedničku začlo cukat až jsem musel vyšlápnout spojku. Nevíte někdo co s tím,chybu to nepíše žádnou. Auto mám chvíli,moc octavie nezmá,.měl jsem fabii rs. Tady jsem to prolezl,naštudoval,ale nikde jsem nenašel stejné projevy. Za každou radu moc děkuji. Závad asi může být víc,což jsem vyčetl. Od špatné nafty,přes vadné kabely ke vstřikům,nějaká čidla a další. Potřeboval bych to trochu přesněji specifikovat,ať nezačnu výměnou něčeho,co na to nemá vliv. Díky moc,budu vděčný za jakoukoliv informaci. Milhauss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marinos74 Vloženo 11. Červen 2021 Sdílet Vloženo 11. Červen 2021 Zdar chlapi, trápím se s uvedeným problém od vánoc.2020.vyměnila se škrtící klapka,, namontovaná na zkoušku druhá váha vzduchu, odpojen egr ventil, nová elektrická kabeláž a stále to dělalo. Nakonec jsem nechal na můj popud vservisu vyměnit čidlo klikového hřídele(dost blbý přístup byl k tomu,) a auto přestalo škubat. Škrtící klapka připojena najeto přes 300km a vše ok. Akorát vyskočil vrtulník takže musim nechat načíst vag . Pak dám vědět co to napsalo. Měj tě se. Doufám že to někomu pomůže. Maroš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marinos74 Vloženo 21. Červen 2021 Sdílet Vloženo 21. Červen 2021 Tak chyba smazána, byl zaslepený egr a hláška byla na málo zpětných plynů. Zpět připojení. Auto jede jak má. Vše ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jonny16 Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 Ja som mal podobný problém a bola to tandemová pumpa nemalo dostatok tlaku nafty v strekoch. robilo my to ze pri pridavaní od 1600-2100 vibrovalo ako keby vstrek bol vydny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sputnikmartin Vloženo 14. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2021 Zdrar borci. Problém ohledně cukání řeším víc jak rok. Plno věcí vyčištěných, naměřených a vyměněných. Cukání nejvíce kolem 2000 na 4 st. Kolem 60km/h. Samozřejmě i při jiných podobných podmínkách. Při tomto projevu a studeném motoru se vozidlo rychleji ohřívá a nepatrně smrdí. Můj závěr. Vše řešeno úplně na..... Ona to není úplně tak závada. Na autě začne probíhat regenerace DPF. Situace se opakuje stále dokola cca každých 300 - 500 km. Stačí když pojedeš 10 min nad 2000 otáček a cukání přestane. Napište tady zda to pomohlo nebo mám taky problém řešit ještě dál 😃😃😃 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.