Přejít na obsah

Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...


gula221

Doporučené příspěvky

Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj kolegové, trápím se už pár týdnů se staronovou Oktávkou II. 2.0Tdi - při jízdě nepravidelně, obvykle samozřejmě zcela neočekávaně přestává reagovat plyn, většinou na dvě tři sekundy, někdy i déle a vždy po chvilce se opět chytí a jede dál. Na diagnostice se zobrazuje porucha snímače vačkového hřídele, ten mi vyměnili spolu s rozvody a problém trvá dál. Jediná závislost, kterou jsem možná vysledoval je, že to zlobí víc brzo ráno když jezdím do práce (nižší teploty ???). Úpěnlivě prosím o pomoc a názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak opět se vracím k problému, který jsem tady zmiňoval asi před 2 měsíci. Motor auta při nastartování a při jizdě vynechává. Jsou to takové cukavé pohyby, jako kdyby nedostával palivo. Co myslíte, podle mého názoru vstřikovací trysky. Jednou se mi to projevilo, ale po 10km se to vrátilo do normálu, pak za dobu cca 3000km vůbec nic, ani náznak nějakého vynechání a teď už se mi i rožla kontrolka motoru. Jinak je to DSG.

Ahoj na kolik tě vyšla ta výměna kabelu k 3 vstřiku???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern"

už jsem to viděl i u koncernu, péra vylítnou ven i přes obal převodovky, ty horší případy končí i požárem

Editováno: , autor: Huml
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám takový problém na své OII 2,0TDI 103kw BKD tak pří zrychlování motor začíná kolem 2tis/ot.škube(cuká) ale neztraní výkon pořád jede na diagnostice bez závad najeto 130tis. a nedělá to pravidelně nesetkal jse stím někdo?moc děkuji za každou radu

Ahoj,

setkal, mám najeto 66000km a auto kolem 2,5 roku staré.

Začalo to tak před 1,5 rokem (cuklo jednou za 2 měsíce), teď se mi to stává tak dvakrát do měsíce. Nejsem schopen vypozorovat jestli to je naftou. Tankuju všude možně, ale vždy jen Benzina / Shell / OMV. V servisu na diagnostice nic nenašli, doporučili mi čistící směs do nafty. Kdyby někdo věděl co s tím, dost by mě to také zajímalo.

Richard

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím, potreboval by som poradiť mám OII 2.0TDI ,BKD , pri 2 a 3 stupni asi pri 1500 až 2000 otáčkach mi to dosť trhá motorom, ale iba pri jemnom pridavaní plynu.

Nevie niekto poradiť, kde môže byť problém.

Za rady vopred ďakujem

Mam v Octavii ten samy motor a nedavno jsem podobny problem resil take. Kdyz jsem motor drzel v nizkych a konstantnich otackach, tak motor skubal. Problem jsem vyresil, na doporuceni znameho z autorizovaneho servisu, pouzivat pred tankovanim aditiva. Po nekolika aplikacich skubani pomalu ustavalo a momentalne uz ho neregistruji. Pravdepodobne tech asi 7 % bios*acek, co se do nafty ze zakona davat museji, udelaly sve a zanesly trysky.

Urcite to zkus, nic tim nezkazis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mě to byly gumičky u vstřiků... přesně to samé co popisuješ.... akorát i ve škodovce mi řekli, že to dělá dvouhmota a pak mi tohle řekl chalan v Praze, tak jsem mu nevěřil, řekl, že to udělá a když to tím nebude, zaplatím jen materiál (1000Kč) udělal to a po problémech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...prosím o radu přikládám výpis motor 13 + chyby

 

Octavia 2 TDI 2.0 BKD 16V

 

post-10388-0-20548600-1362416126_thumb.p

 

VCDS DTC Printout.pdf

 

 

 

 

VCDS
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 805.1
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name: SKODA
Workshop Code: 201 10001
Diagnostic Trouble Code Report
Monday,04,March,2013,08:38:08:26365
VIN: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 03G 906 021 LD
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 8514
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 73430
 
2 Faults Found:
 
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit
P161C - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 263694 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:12:18
Freeze Frame:
RPM: 1029 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.63 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: -5.4°C
Bin. Bits: 10110000
 
 
000771 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 267020 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 17:06:30
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.29 V
Inj. Quantity: 2.78 mg/str
Temperature: 70.2°C
(no units): 0.0
VCDS
Diagnostic Trouble Code Report
Control Module Part Number: 03G 906 021 LD
Page 2
Readiness: 0 0 0 0 0
Editováno: , autor: jtfcobra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už byla dělaná nová spojka a setrvačník? To trhání máš přesně v otáčkách nejvyššího točivého momentu, spíš chyb to viděl na mechanickou závadu, trhá to na všechny rychlosti?

Kdy jsi dělal druhé rozvody, máš je seřízené přes VAG? Dělal jsi něco s tandemovým čerpadlem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojka stara a setrvák taky ....ale tim to neni.....

 

 

Trhani mam pouze pri tahu od 1800-2000 ot kdyz jsem na 2100 tak je to ok a jede to krasne....a dela to u vsech rychlosti....

 

Rozvody mam nove ve skodovce delane pri 210000 Km a ted mam 260000 km

 

Nevim co je tandemove cerpadlo.....?

 

A z vypisu vagu to vypada ze je vstrik 3 asi spatny....                          a zhavicka...ale ta to nedela..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OII PD s najetými 270tis.km, klidně se s tebou vsadím, že to trhání je dvojhmota setrvačníku, ale to přeci nevylučuje, že tam máš ještě chybu na vstřikách.


Najdi si na youtube slovenské video „ako nastavit rozvody na 19tdi…“, tam to máš všechno popsané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...