Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Uvazoval sem o necem podobnem...jenze kdyz ten moment prijde tak pak tezko ve zlomku vteriny vypnu ABS a jeste zabrzdim...To debilni RS nebo spis jeho ABS ma to ze kdyz jedete rychle prez nerovnosti tak normalne slapneta na brzdu ono vas to nakope a prestane to absolutne brzdit...musite znova slapnout na pedal a znova brzdit a je klidne mozny ze to udela znova...nejde o to ze to kope ale o to ze to uplne prestane brzdit...uz sem si s tim nekolikrat malem rozbil hubu nez sem prisel na to co to je a hlavne ceho se vyvarovat...to znamena ze kdyz budete sjizdet treba nejakej kopec kde jsou vlny od kamionu a pojedete tam dost rychle a pak budete chtit rychle zabrzdit tak skoncite tak akorat nekde v prdeli pokud se leknete a nebo nebude dostatek casu a mista na to znova slapnout...

neni to jen RSem, nebo fabii :disgust:

Uvazoval sem o necem podobnem...jenze kdyz ten moment prijde tak pak tezko ve zlomku vteriny vypnu ABS a jeste zabrzdim...To debilni RS nebo spis jeho ABS ma to ze kdyz jedete rychle prez nerovnosti tak normalne slapneta na brzdu ono vas to nakope a prestane to absolutne brzdit...musite znova slapnout na pedal a znova brzdit a je klidne mozny ze to udela znova...nejde o to ze to kope ale o to ze to uplne prestane brzdit...uz sem si s tim nekolikrat malem rozbil hubu nez sem prisel na to co to je a hlavne ceho se vyvarovat...to znamena ze kdyz budete sjizdet treba nejakej kopec kde jsou vlny od kamionu a pojedete tam dost rychle a pak budete chtit rychle zabrzdit tak skoncite tak akorat nekde v prdeli pokud se leknete a nebo nebude dostatek casu a mista na to znova slapnout...

neni to jen RSem, nebo fabii :disgust:

Nikde jinde se mi to nestalo...prikladam to proste vaze motoru a tomu ze si cidlo ABS neumi vyhodnotit to ze to jakoby"skace" nechapu co to dela..v zime sem si zkosel zastavit na ledu a to sice kope ale brzdi porad...tohle pri prejezdu kopne a prestane brzdit...zkousel sem to s MPI,s HTP,s 16V,s 1,4 TDI a vse oka...jen RSo tohle melo..a vim ze kamos co ho mel tak si ho koupil vezl to ze salonu a diky tomuhle projel na Litochlebaku v Praze kruhac rovne..tak jim to tam sel omlatit zpatky o hlavu a rekli mu ze proste nevedi cim to je...

Staci pritlacit na pedal a zastavi to normalne samozrejme.

Staci pritlacit na pedal a zastavi to normalne samozrejme.

Ale nez se tak stane tak je tam prodleva asi 2 nebo 3 vterin...rychlejsi je povolit a znova slapnout...

Student: souhlas, mám stejný problémy :(

Taky mám podobný problém... :p:p:p

a co na to skoda? nema nahodou novy SW do ABS RJ? :ph34r::blink:

abs ve fabkách je špatně naladěné, to obecně známá věc. A dělá mi to taky. :angry:

to Martinoslav: ty tvé okamžité vždy všeznalé reakce na "cokoli" mne začínají štvát :fakac::fakac::angry:

no ja sa nikomu nikde nepcham ale mam pravdu na co je vam odpojovat abs ak ho mato vo vybave sa chcete zabit abo co?? :doh

VRS: No ono jde spis o to, ze ABS je tam proto, ze jde o aktivni doplnek bezpecnosti - proto ani neni mozne ho odpojovat narozdil od ASR nebo ESP. A ted si predstav situaci, ze si udelas nejaky "vypinatko" u auta, ktery ma ABS z vyroby. Za jizdy si ho svym amaterskych vypinatkem vypnes, nekde to stejne neubrzdis - v lepsim pripade si natluces sam a rozmlatis si auto, v horsim nekoho zabijes. A co na to pojistovna? Svlikne te z kuze. Nehlede na to, ze uz vidim jak rozlisujes situaci, kdy je ABS lepsi nebo horsi, kdyz si to mnohdy ani neuvedomis a uz jsi na silnici v pruseru - pak uz ti zadne vypinani ani zapinani nepomuze.

Upraveno od Martinoslav

Jenze oni Sito a Pava, to jsou takovi ti dva ferdove mravenci, prace vseho druhu - pomluvit Martinoslava kde to jen jde :plol-_-

VRS: No ono jde spis o to, ze ABS je tam proto, ze jde o aktivni doplnek bezpecnosti - proto ani neni mozne ho odpojovat podobne jako ASR nebo ESP. A ted si predstav situaci, ze si udelas nejaky "vypinatko" u auta, ktery ma ABS z vyroby. Za jizdy si ho svym amaterskych vypinatkem vypnes, nekde to stejne neubrzdis - v lepsim pripade si natluces sam a rozmlatis si auto, v horsim nekoho zabijes. A co na to pojistovna? Svlikne te z kuze. Nehlede na to, ze uz vidim jak rozlisujes situaci, kdy je ABS lepsi nebo horsi, kdyz si to mnohdy ani neuvedomis a uz jsi na silnici v pruseru - pak uz ti zadne vypinani ani zapinani nepomuze.

Tak to je cista pravda ! ved ja by som si ten vypinac nedal aj keby sa neviem co bolo!!!Ale kazdy nech si robi po svojom ;)

Priznavam, ze i ja jsem se dostal do situace, kdy me ABS prevezlo - stalo se mi to na vode, dole v Hloubetine pod kopcem z Proseka na druhych svetlech. Jedu si 50km/h, najednou oranzova. Za mnou nikdo, tak jsem na to splapnul a jak jsem se prevez pres ty pricny vlny, jelo to jak po masle. Neprijemny.

Nicmene, davam za pravdu Martinoslavovi, klucííí, jak chcete za jizdy rozlisovat a jak rychle rozhodovat, kde a kdy bude lepsi ABS vypnout a kdy ne?

Spis bych to videl na to se vyblbnout a zkusit si reakci Fabie bez ABS, ale pro realnej kazdodenni provoz je to podle myho blbost.

No a tema "Co na to pojistovna" kdyz k necemu dojde? To uz rekl Martinoslav jasne a strucne.

VRS: No ono jde spis o to, ze ABS je tam proto, ze jde o aktivni doplnek bezpecnosti - proto ani neni mozne ho odpojovat podobne jako ASR nebo ESP. A ted si predstav situaci, ze si udelas nejaky "vypinatko" u auta, ktery ma ABS z vyroby. Za jizdy si ho svym amaterskych vypinatkem vypnes, nekde to stejne neubrzdis - v lepsim pripade si natluces sam a rozmlatis si auto, v horsim nekoho zabijes. A co na to pojistovna? Svlikne te z kuze. Nehlede na to, ze uz vidim jak rozlisujes situaci, kdy je ABS lepsi nebo horsi, kdyz si to mnohdy ani neuvedomis a uz jsi na silnici v pruseru - pak uz ti zadne vypinani ani zapinani nepomuze.

Jen bych pane kolego opravil část vašeho příspěvku, a to že ASR a ESP nejde vypnout...naopak, pro toto je na palubní desce vypínač ;)

Pane kolego zajiste mate pravdu :worthy Myslel jsem to tak, ze ASR a ESP vypnout jdou, ale blbe jsem to napsal - tudiz opravuji a dekuji za upozorneni :worthy-_-

nemáte zač pane kolego lol

nevím jak vy ale, já s fábií / kde stojí abs za H.../ zastavím na sněhu bez abs, dřív jak ním. :p a může mi tvrdit kdo chce co chce o bezpečnosti.

To co tu popisuje Student se stává a nezáleží na tom, jestli to je RS nebo jiné motorizace.

Vsem radoby odbornikum co tu pisou vsemozne bludy bych doporucil napriklad toto video. http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10960...deni-s-abs.html

ale to my všichni víme :D řeší se tu něco jiného B)

Asi ne, kdyz se tu resi, jak ho vypnout, pac je hrozne nebezpecne ho mit zapnute a dokonce se bez nej na snehu zastavi rychleji (ano mozna tak o metr).

Jenze oni Sito a Pava, to jsou takovi ti dva ferdove mravenci, prace vseho druhu - pomluvit Martinoslava kde to jen jde :plol-_-

Víš dobře, že to tak není, jen nemám rád, když někdo začne někoho kádrovat a vůbec neví o co mu jde.

Chtěl odpojovač ABS, to je celý. Pokud nevíš, jak to udělat, nemáš nic psát. Na poznámky o zdraví není nikdo zvědavý.

Hmmm, asi mas pravdu. Asi to byl opravdu zbytecny komentar. Ale o kadrovani rozhodne neslo, za tim si stojim.

Totéž platí kdykoliv, kdy nemáte pod všemi koly shodný povrch (adhezi). Je třeba rozlišit mezi ABS a elektronickými brzdovými systémy, které se starají o každé kolo zvlášť.

Já osobně bych taky bral aby ABS bylo vypínací, ale s tímhle nesouhlasím. Mě osobně se v zimě stalo, že se mě při předjíždění pokusil vytlačit nějaký zřejmě psychicky narušený jedinec v Land Cruiseru ze silnice a mě nezbylo než prudce strhnout volant (čímž jsem se dostal pravými koly do sněhu mimo silnici a levá kola zůstala na asfaltu) a současně jít tvrdě na brzdy - protože ABS zafungovalo jak mělo, tak se auto udrželo v přímém směru a nic se nestalo. Nebýt ABS, tak jsem se nejspíš roztočil jako káča a ..... dál nechci ani domýšlet.

Souhlas s Fugasem. I tohle je zakladni vlastnost ABS. Ostatni systemy, jako elektronicke prerozdelovani brzdne sily (u BMW se treba nazyva CBC) je uz zase jen o dalsi podpore a optimalizaci brzdneho vykonu.

Takze, Pigeon, neni to uplne tak jak rikas.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.