Petr Střilka Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 čau kluci, po výměně setrvačníku a spojky mi po 3 nedělích začala blbnout zpátečka. Při studeném motoru zařadím, ale cítím zachvění řadicí páky. Když se to maličko ohřeje zpátečku zařadím maximálně přes zuby. V Posledních dnech začínám pozorovat že začíná jít z tuha 1, ale řadí. 2 Octavia,1,9 BKC Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Kde zabírá spojka? Vypíná dostatečně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Střilka Vloženo 18. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2013 spojka zabírá stejně jak před poruchou, rychlosti dopředu jdou bez problém, až na zmíněnou jedničku. Někde jsem četl že spojkový pedál musí být výš než brzdový, ale nevím jestli to platí pro nové auta. při úplném sešlápnutí mi přijde že spojka 2 cm před podlahou jde hůře než dříve, ale třeba nemá jít až do podlahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 18. Březen 2013 Sdílet Vloženo 18. Březen 2013 (editace) Co jiného by to ale mohlo dělat než spojka? Ještě jestli spojka nevystavuje moc (když jde u podlahy divně a pedál je výš, takže je delší celý krok pedálu a tím pádem všeho), jako že by už spojkové ložisko přitlačovalo lamelu k setrvačníku. Když nešešlápneš pedál až na podlahu, tak to nejde lépe? Editováno: 18. Březen 2013, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenus Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 OctaviaII 1,9 TDI PD, motor BJB. Podobná závada se mi stala v červenci 2012. Výměnacelého setu spojky, setrvačník- dvouhmota, lamela, přítlačný kotouč a ložisko.Vše Sachs. Asi po 2000 km, obtížné řazení zpátečky a jedničky, které vyvrcholiloaž k situaci, že bylo nutno řadit zpátečku a jedničku při vypnutém motoru. Na dovolené výměna spojkového i hlavníhospojkového válce. Po studeném startu asi 800m bez problému. Po uvedené délce jízdyproblém. Nouzový dojez z dovolené 300 km, rychlostí do 80 km/h s řazenímnahoru i dolu s meziplynem . Auto přistaveno na reklamaci. Po demontážizjištěn spálený přítlačný kotouč. Mechanik se přiklonil k závadě, vadné pružiny–pružinách v přítlačném kotouči. Přítlačný kotouč nebylo možno s důvodureklamace rozdělat a přesvědčit se. Na základě reklamace vyměněn cely set spojky,opět Sachs. Najeto 9000 km, funkce spojky OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.