Michalus85 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 1,2 tsi 77kw rapid, nemusíš měnit vůbec nic, jen přehodit ze stávající převodovky náboje na vnitřní klouby poloos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 27. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 to je potom super, myslím si ale že by uplne stačila aj 5stupňová z Fabia 1,2tsi 77kw takú má moj tato vo fabii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 No mně se spíš víc líbil ten 6-kvalt protože jsou ty rychlosti lepé rozmístěné. Jde o to, že TSI má úplně jinou charakteristiku výkonu a kroutícího momentu než MPI motor, tzn. že u TSI je Ti jedno na kolik jedeš otáček protože turbo ti turbo tlačí max toč moment již od okamžiku kdy sepne, kdežto u MPI je zavislý na otáčkách a to znamená, že při nemá vůbec sílu. A být tebou, tak si ještě zjistím jestli Ti někdo dokáže přehrát mapu převodovky v řídící jednotce. V závislosti na tom jaký máš rok výroby se může stát, že Ti bude padat do nouzového režimu a nebo Ti při nejmenším nepůjde tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 rok výroby je 2008 mesiac marec, no ak by nešiel tempomat tak to by bolo dosť zlé, v týchto nových prevodovkách je ešte aj elektronika ?? viem že ukazujú zaradenú rýchlosť a čo je tam ešte nového, a akým spôsobom je to spojené RJ motora a prevodovka ?? Michalus85: ty to máš na akej fabii rok výroby ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 V převodovce není žádná elektronika, pouze když máš start-stop, tak tam je o čidlo navíc, které hlídá vyřazený neutrál. Ale v řídící jednotce motoru je přesně uložená celá mapa převodovky, to znamená, že i když Ti neukazuje co máš zařadit, tak auto ví, na jaký jedeš rychlostní stupeň. Jinak tu převodovku co mám je z roku 2007. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Z roku 2007? Ked rapid sa predáva len od teraz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) to je tiež divné ale možno že je to z golfu, ten si myslím že mal skôr motor TSI ako fabia a aj octavia, ale môžem sa mýliť nepomýlil sa ?? lebo ja som sa ho pýtal na rok výroby auta Editováno: 29. Květen 2013, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 1.2 TSI je ve škodovkách od roku 2009 (první byl Yeti, pak OII, ve Fabiích od roku 2010). V Golfu také od 2009. To bude nějaké nedorozumění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Ne myslel jsem tu klasickou, ne z tsi. když tam dáš 5-kv. z TSI, tak se s tím nebude dát jezdit, ale to si vyzkoušej. Hlavně golf, octavia, yeti mají úplně jinou převodovku, která sice jde na motor, ale už na to nejde uložení.... Musíš mít z rapida, fabie, pola nebo ibizy. Jiný jsou nepoužitelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 5. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2013 Ahoj, záměna převodovky tachnicky jde, ale je problém s programem v řídící jednotce motoru. Osobně mám danou 6-ychlostní převodovku na HTP. Je pravda, že otáčky jsou cca o 1000 níže, ale dynamika auta je bez řazení strašná. Mám to však na dojíždění do práce pouze po dálnici, tak mi to nevadí, hlavně, že to málo žere. Pokud chcete nědět nějaké detajnější info ohledně záměny, rád zodpovím. a máš 1 alebo 2 fabiu ja mám F1 47kw šiel by tam 6kvalt? díky za info i prípadnú cenu prerábky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 (editace) Vzhledem k výkonostní křivce motoru 1,4 16V, který má zhruba v 3800ot/min nejvyšší točivý moment, je proto kvůli airodynamickému odporu přizpůsobena převodovka na 130kmh. Vychází z toho že nikdo by neměl mít potřebu jet rychleji než 130kmh, a motor má nejvyšší poměr výkonu/síle. Jinak stále točím 2000ot/min v rozmezí 50-60kmh, tudíž tak akorát na spotřebu ve městě. Co se týká spotřeby, nedostal jsem se po 6l/100km. Když s tím jedu normálně, tak 8,5město, 7,5mimo město, dálnice 9 a víc. Editováno: 9. leden 2015, autor: Kvitek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 10. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2015 ja si aj tak stále myslím že keby prevodovka na 5ke točila pri 120kmh alebo 115kmh 3000ot tak by to prospelo hlavne spotrebe na dialnici, povedzte mi niekto kto čaká od atmosferickej 1.4ky nejakú dynamiku pri tej rýchlosti. Už teraz mám pri 3000ot 109kmh na fabii a nemám pocit že by sa motor trápil. Kvitek: Môžeš takú spotrebu mať ak nemáš dobre zabehnutý motor alebo si proste mal také šťastie. Ja nemám problém pod 6l sa dostať aj teraz v zime. A na dialnici som zatiaľ viac ako 8l nevidel aj keď som mal tempomat na 155kmh nastavený v priemere to bolo tuším 7,8l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 No jde o to že ty máš Fábku, já Roomstera a airodynamický odpor roste s druhou mocninou rychlosti, takže já si o 155kmh můžu nechát zdát. Respektive to auto trápím a není to na dlouhé ježdění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 10. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2015 na ROOMSTRi som najazdil asi tak 30tkm a po dialnici z toho bolo asi tak 20tkm.........v tom prípade chápem tú vysokú spotrebu ale na tom roomstri čo som jazdil bola 1.4ka benzín a pri 3000ot to išlo tak 102kmh a dlhodobý priemer bol 5,8l...........dalo sa ísť aj 155kmh aj viac ale už to liezlo do spotreby a aj do hluku vďaka kratšej prevodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peky1 Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Kolik točí Room 1.4 při 110 km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 11. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 nieco malo cez 3000ot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peky1 Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 Ok, díky za informaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.