Květen 27, 201312 r 1,2 tsi 77kw rapid, nemusíš měnit vůbec nic, jen přehodit ze stávající převodovky náboje na vnitřní klouby poloos
Květen 27, 201312 r Autor to je potom super, myslím si ale že by uplne stačila aj 5stupňová z Fabia 1,2tsi 77kw takú má moj tato vo fabii
Květen 27, 201312 r No mně se spíš víc líbil ten 6-kvalt protože jsou ty rychlosti lepé rozmístěné. Jde o to, že TSI má úplně jinou charakteristiku výkonu a kroutícího momentu než MPI motor, tzn. že u TSI je Ti jedno na kolik jedeš otáček protože turbo ti turbo tlačí max toč moment již od okamžiku kdy sepne, kdežto u MPI je zavislý na otáčkách a to znamená, že při nemá vůbec sílu. A být tebou, tak si ještě zjistím jestli Ti někdo dokáže přehrát mapu převodovky v řídící jednotce. V závislosti na tom jaký máš rok výroby se může stát, že Ti bude padat do nouzového režimu a nebo Ti při nejmenším nepůjde tempomat.
Květen 28, 201312 r Autor rok výroby je 2008 mesiac marec, no ak by nešiel tempomat tak to by bolo dosť zlé, v týchto nových prevodovkách je ešte aj elektronika ?? viem že ukazujú zaradenú rýchlosť a čo je tam ešte nového, a akým spôsobom je to spojené RJ motora a prevodovka ?? Michalus85: ty to máš na akej fabii rok výroby ??
Květen 29, 201312 r V převodovce není žádná elektronika, pouze když máš start-stop, tak tam je o čidlo navíc, které hlídá vyřazený neutrál. Ale v řídící jednotce motoru je přesně uložená celá mapa převodovky, to znamená, že i když Ti neukazuje co máš zařadit, tak auto ví, na jaký jedeš rychlostní stupeň. Jinak tu převodovku co mám je z roku 2007.
Květen 29, 201312 r Autor to je tiež divné ale možno že je to z golfu, ten si myslím že mal skôr motor TSI ako fabia a aj octavia, ale môžem sa mýliť nepomýlil sa ?? lebo ja som sa ho pýtal na rok výroby auta Upraveno Květen 29, 201312 r od marfan
Květen 29, 201312 r 1.2 TSI je ve škodovkách od roku 2009 (první byl Yeti, pak OII, ve Fabiích od roku 2010). V Golfu také od 2009. To bude nějaké nedorozumění.
Květen 29, 201312 r Ne myslel jsem tu klasickou, ne z tsi. když tam dáš 5-kv. z TSI, tak se s tím nebude dát jezdit, ale to si vyzkoušej. Hlavně golf, octavia, yeti mají úplně jinou převodovku, která sice jde na motor, ale už na to nejde uložení.... Musíš mít z rapida, fabie, pola nebo ibizy. Jiný jsou nepoužitelný.
Červenec 5, 201312 r Ahoj, záměna převodovky tachnicky jde, ale je problém s programem v řídící jednotce motoru. Osobně mám danou 6-ychlostní převodovku na HTP. Je pravda, že otáčky jsou cca o 1000 níže, ale dynamika auta je bez řazení strašná. Mám to však na dojíždění do práce pouze po dálnici, tak mi to nevadí, hlavně, že to málo žere. Pokud chcete nědět nějaké detajnější info ohledně záměny, rád zodpovím. a máš 1 alebo 2 fabiu ja mám F1 47kw šiel by tam 6kvalt? díky za info i prípadnú cenu prerábky
Leden 9, 201510 r Vzhledem k výkonostní křivce motoru 1,4 16V, který má zhruba v 3800ot/min nejvyšší točivý moment, je proto kvůli airodynamickému odporu přizpůsobena převodovka na 130kmh. Vychází z toho že nikdo by neměl mít potřebu jet rychleji než 130kmh, a motor má nejvyšší poměr výkonu/síle. Jinak stále točím 2000ot/min v rozmezí 50-60kmh, tudíž tak akorát na spotřebu ve městě. Co se týká spotřeby, nedostal jsem se po 6l/100km. Když s tím jedu normálně, tak 8,5město, 7,5mimo město, dálnice 9 a víc. Upraveno Leden 9, 201510 r od Kvitek
Leden 10, 201510 r Autor ja si aj tak stále myslím že keby prevodovka na 5ke točila pri 120kmh alebo 115kmh 3000ot tak by to prospelo hlavne spotrebe na dialnici, povedzte mi niekto kto čaká od atmosferickej 1.4ky nejakú dynamiku pri tej rýchlosti. Už teraz mám pri 3000ot 109kmh na fabii a nemám pocit že by sa motor trápil. Kvitek: Môžeš takú spotrebu mať ak nemáš dobre zabehnutý motor alebo si proste mal také šťastie. Ja nemám problém pod 6l sa dostať aj teraz v zime. A na dialnici som zatiaľ viac ako 8l nevidel aj keď som mal tempomat na 155kmh nastavený v priemere to bolo tuším 7,8l.
Leden 10, 201510 r No jde o to že ty máš Fábku, já Roomstera a airodynamický odpor roste s druhou mocninou rychlosti, takže já si o 155kmh můžu nechát zdát. Respektive to auto trápím a není to na dlouhé ježdění.
Leden 10, 201510 r Autor na ROOMSTRi som najazdil asi tak 30tkm a po dialnici z toho bolo asi tak 20tkm.........v tom prípade chápem tú vysokú spotrebu ale na tom roomstri čo som jazdil bola 1.4ka benzín a pri 3000ot to išlo tak 102kmh a dlhodobý priemer bol 5,8l...........dalo sa ísť aj 155kmh aj viac ale už to liezlo do spotreby a aj do hluku vďaka kratšej prevodovky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.