Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

Mam uplne stejnou zkusenost jako skodaforum20. Mimo nekterych novych prvku vybavy, ktere ovsem 95% uzivatelu O3 nikdy nepozna a lepsich a snad i neukradnutelnych navigaci mi O3 naopak prijde spise horsi kvuli vsudypritomnemu cost cuttingu. Stejne jako skodaforum20 jsem tedy zatim neridil RS ale dost pochybuju, ze by tam s cost cuttingem vice "setrili". :) Podle nekterych fotek, co tu probehly, to vypada, ze spise naopak. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozhodně nesouhlasím s posledními 2 příspěvky.... auto se posunulo dále jen Vám to asi zřejmě uteklo.... asistenční systémy, inovované motory, lepší elektroinstalace atd.... U RS (o které je toto vlákno) má i tu "správnou" zadní nápravu atd.... Takže by mě celkem dost zajímalo, v jakých směrem konkrétně OIII RS je dle Vás horší než předchozí provedení, se kterým to srovnáváte... Nebo alespoň O3 běžná verze, ve kterých jste jeli je horší než O2 FL. Díky za osvětu, jsem zvědavý co se dočtu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xstorm: Uz se to tu probiralo 50x ze vsech stran a navic to neni uplne k tematu RS, tak predpokladam, ze nas Pawouk brzy vyrazi. :) Ale budiz. Ostatne to hlavni z me strany jsem uz napsal. Vadi mi o dva levely "zdokonaleny" cost cutting. Materialy temer vsude o level horsi nez u O2, vyplne dveri mi blizce pripominaji Rapid, byt u O3 to neni tak tragicke, vadi mi absence bocnich schranek v kufru (u kombiku), vadi mi absence schranky na destnik v rolete u kombiku, vadi mi absence SunSafeGlass, vadi mi absence nekterych prvku vybavy, kterou konkurence ma uz radu let - parkovaci kamera, elektricka rucni brzda. Tohle vsechno mi jiny vzhled, par novych bezpecnostnich systemu a o par kw silnejsi motor nevykompenzuje. Nekomu urcite ano. Nikomu svuj nazor absolutne nevnucuju a zcela respektuju, ze nekomu se toto zda jako rapidni posun auta vpred. Pokud by mi snad O2 ukradli a musel bych prejit na O3 tak jediny opravdu znatelny posun bych videl v tom, ze nemusim peclive vybirat parkoviste podle toho, kde usoudim, ze mi snad neukradnou navigaci. Ty nove prece jen vypadaji, ze se krast snad nebudou.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, tak mnoho z těch probíraných výhrad se vztahuje na OIII obecně, takž tím pádem i na RS (materiály tapeců, některá výbava, atd). Snažte se to tak udržet i nadále. Zatím tady nikdo RS nemá, takže ani nemůže přímo porovnat s OII RS. A všechny novinky nemusí být nutně k prospěchu věci - četl jsem v některých testech stížnosti např. na uměle vytvářený zvuk motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no užásny, novy idiot asistenční systémy, stačí mě že mě maxidot píše abych ztlačil spojku(vypnul jsem si tuhle idiotskou hlášku) a ještě aby na mě pípal nějaký lane assistant, tak na to fakt nervy bych neměl. elektrická ruční brzda na co? takhle si krásně schopny regulovat ztlačení kotouče, zbytečné opotřebení, ale tohle BFU nechápou.

 

parkovací kamera jde dodělat, nějaky deštník v nějakym kombíku pro evropsky BFU, kde si myslej že přestují s tím cely svuj dum a chatu....  XDS je na scoutech dokonce lze aktitovat i na poslední FL modely, ovšem jenom přes VAS...

 

určitě krok kupředu u RS v designu, 19" origoš kola a hlavně lehce přečipovatelný u nějakyho profíka na 200kw, což je na Mbéčko super a super!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten posun jsem měl na mysli zlepšené jizdní vlastnosti, lépe navržený podvozek atd. Nemyslel jsem kvalitu materiálů v interiéru. Když jsem seděl v O3 elegance, tak mě teda můj interiér v RS O2 přišel bytelnější a poctivější i ve srovnání s elegancí O2 oproti O3 (hlavně u těch dveří to je vidět).

Dle fotek vypadá interiér O3 RS solidně (hlavně sedačky), takže bych jí rád viděl naživo.

 

Jo a poslední věc, ten test v autosalonu je jasně podplacenej, ale mě se na něm líbí, že tam vidím novou RS spoustu času v pohybu zvenčí a to jsem doposud v žádněm videu neviděl, proto mě ten test potěšil. Znova podotýkám, že jsem přesvědčenej, že to je dobrý auto k tomu účelu, ke kterýmu bylo stvořený, ne jako sportovní náčíní což z něj spousta flamerů pořád dělá, aby zasírali diskuze. Jako rodinný, svižný auto, se kterým se dá i trochu vyblbnout je ideální, alespoň pro mě :)

Howgh :)

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elektrická ruční brzda, to je to nejlepší, co tam nedali. A jednou provždy - meteriály se budou zhoršovat, výdrž se bude zhoršovat. Z auta bude čím dál větší spotřebák. Lidi o kvalitě pouze kecají, když mají platit, tak většinou stejně skočí po nižší ceně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: Ale ne vsichni. Nevidim duvod proc by nemohla existovat levna verze s shitovymi materialy a drazsi verze s kvalitnimi. Koneckoncu v minulosti to bylo docela bezne i u Skodovky a dokonce jsem pred casem v keremsi ceniku (mimo koncern) uz videl normalne polozku Mekcene plasty palubni desky Ne Ne Ano podle verze vybavy. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V O3 se musi sedet dele nez v salonu, pak clovek zjisti, ze by se do O2 uz nevratil. Ja to auto miluji i s odflaknutym tapecem ve dverich :)  (ale nemoznost dat destnik do rola u combi, na to si budu zvykat tedy dlouho, tedy si spis asi nezvyknu.)  mohli treba neco vymyslet ze zadu zadnich sedacek. Asi si tam neco zbastlim, abych tam mohl dlouhy destnik polozit. Nejaky dva haky ve tvaru "U" tam dam a tam ho budu odkladat. Lepsi nez aby lital a prekazel na podlaze kufru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyba, je to to nejúžasnější co Škodovka v kufru má, závidí to nejeden majitel sebeluxusnějšího a dražšího vozu....

 

nejlepší jedno véčko dozadu, druhé véčko na levý bok a 2:3 síť dozadu za opěradla zadních sedadel.... 

 

na podlaze je to o ničem, furt se do toho něco zamotávalo....

 

trochu mě překvapuje že ti ty sítě prodejce nenainstaloval, je to jejich povinnost v rámci přípravy vozidla k prodeji....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: Ale ne vsichni. Nevidim duvod proc by nemohla existovat levna verze s shitovymi materialy a drazsi verze s kvalitnimi. Koneckoncu v minulosti to bylo docela bezne i u Skodovky a dokonce jsem pred casem v keremsi ceniku (mimo koncern) uz videl normalne polozku Mekcene plasty palubni desky Ne Ne Ano podle verze vybavy. :)

 

Rozdilne verze palubni desky mela i Skoda a bylo to uvadeno. Pokud se podivas na celkovy vyvoj v prodejnim programu, tak je jasny smer unifikace. Krome zakladni vybavy. Ta je vzdy vyrazne odlisena nelakovanymi prvky, absenci tonovanych skel, vnitrnimi klickami bez pochromovani atd. Pochybuju, ze by se pri tlaku na maximalni objemy jedne polozky zacal trend obracet a napr. Elegance mela jine vyplne dveri.

 

Driv slo poznat GLX/Ambiente od SLX/Elegance snadno. Jaky je dnes rozdil v interieru? Potahy. Jaky je rozdil v exterieru? Pokud clovek voli stejna kola, tak zadny. Vlastne ano, dneska ma Elegance LED zadni sviceni. U predchozi rady nebyl ani tenhle rozdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V O3 se musi sedet dele nez v salonu, pak clovek zjisti, ze by se do O2 uz nevratil. Ja to auto miluji i s odflaknutym tapecem ve dverich :) (ale nemoznost dat destnik do rola u combi, na to si budu zvykat tedy dlouho, tedy si spis asi nezvyknu.) mohli treba neco vymyslet ze zadu zadnich sedacek. Asi si tam neco zbastlim, abych tam mohl dlouhy destnik polozit. Nejaky dva haky ve tvaru "U" tam dam a tam ho budu odkladat. Lepsi nez aby lital a prekazel na podlaze kufru.

Ja v ni prave sedel docela dlouho a byl jsem rad, ze jsem se vratil, hlave z kratke 1.6 TDI. Ceka me nakup noveho auta a O3 to nebude (a bohuzel ani S2 FL, to byl muj favorit).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těším se na zítřek, budu mít na cca 2 hodiny zapůjčenou OIII RS Combi 2.0TDI DSG. Sice jsem si jí už objednal, ale jistota je jistota a tak jsem si to prosadil, že to auto prostě chci vidět a svézt se. Tak pak hodím report. Sám jsem na to zvědavej, jaký z toho budu mít pocit.

Hlavně jsem zvědavej na tu koncovku výfuku.... To bude hodně zajímavé....

 

Jinak co se týká toho deštníku, tak jsem si do konfigurace dal multifunkční kapsu a do té se deštník vejde... :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem pak napiš co a jak se ti líbilo, výfuk bych neřešil, kolik z vás pak vezme hadříček a bude pořádně čistiti vnitřnosti té koncovky? Za pár kilometrů si hoto detailu nikdo nevšimne když to bude černé!

 

xstorm:kde si koupil ty 17" Hawky normálně ve škodě?Rozměr na zimu v pneu už víš?Zeptej se jaké zimáky jsou zapsané v techničáku aspoň..

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hurikan: jsou kupované ve Škodě, se slevou myslím 500 Kč/disk nebo tak nějak. JInak na passatu mám dvojitou koncovku na jedné straně a když šáhnu i prstem dovnitř trubek, nikdy se mi nestalo, že bych měl špinavý prst.... a on by ani být neměl když je tam správně funkční filtr částic....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se svezl a zde jsou první dojmy z jízdy s OIII RS 2.0 TDI DSG

 

1) interiér-exteriér

 

design super (i v té zelené barvě která se zrovně mě moc nelíbí)

ty zadní koncovky výfuku jsou opravdu divné když je to jen na jedné straně, ale aby to člověk viděl, musí se sehnout a dívat se opravdu z blízka )

interiér kvalitně zpracovaný, výplně dveří mi nepřišly nějak divné

perfektní sedačky (skvěle drží tělo, nekloužou). Dokonce i vzadu jsou celkem dobré, mají dostatečně vysoký opěrák. Líbí se mi ovládání sklápění sedaček z kufru

skvělá navigace a nastavování detailů, super velký display, hezký maxidot a budíky

volant absolutně nemá chybu, díky perforování tolik neklouže

černý strop také super

 

2) jízda

auto mělo najeto 5.050 km, takže motor už trochu zajetý :kol-28:  (si dovedu představit co s tím každý dělá).

jel jsem nejdříve na Ještěd, takže zatáčky, auto perfektně sedí, volba jízdních profilů funguje dobře, při sport režimu DSG auto okamžitě reaguje a jde pěkně za plynem.

Tlumiče jsou hodně tvrdě nastavené (nemám možnost porovnání s OII RS), na dírách ale drží stopu

brzdy jsou famózní, perfektně dávkovatelné a super účinek

motor ale nechtěl točit i při sport režimu více než nějakých 4400 ot/min, což se mi zdálo málo (můj passat 3C 125 kw CR točí téměř 4900 ot/min.)

motor je celkem tichý, při sportovním režimu se nijak zvlášť neprojevuje (bohužel testované auto nemělo VRS Mode, takže tam nebyl ten sound generátor, což je fakt škoda, protože na to jsem se těšil)

 

 

celkové dojmy srovnávám se současným vozem (Passat 3C Variant 125 kW CR DSG R-LINE), kde mám maximální výbavu vč. adaptivních tlumičů DCC, ACC tempomatu, 18" alu

Co se mi oproti mému autu nezdálo:

 

v kabině nad 150 km/h výrazně vyšší hluk (buď jsou slabší skla nebo to dělají ta velká zrcátka, ale asi ty skla)

podvozek je opravdu tvrdý, jako když si u DCC dám SPORT a nechám ho tam, což běžně nedělám, jezdím na normal, jen když potřebuji, jedu na SPORT takže při běžné jízdě po našich silnicích je to celkem znát, jak je to tvrdě nastavené. kdyby RS měla DCC, podvozek by byl skvělý

díky absenci el. ruční brzdy není automatický auto hold, ale pouze auto hold do kopce (na křižovatkách na semaforech dobrá věc, která mi teda chybí).

sound system Canton zaostal opravdu hodně za mým očekáváním = subwoofer hraje dobře, repro ve dveřích oproti VW Sound opravdu nic moc (to nemluví o Dynaudio, které hraje ještě lépe)

 

Neměl jsem moc času, ujel jsem cca 50 km s celkově velice kladným dojmem a musím říct,že každý se na RS podíval :kol-47:

 

tak teď už se jen těším, až mi dorazí má RS....

 

 

 

 

 

 

post-3854-0-98508100-1378302118_thumb.jp

post-3854-0-42641800-1378302137_thumb.jp

post-3854-0-80087800-1378302153_thumb.jp

post-3854-0-34836100-1378302170_thumb.jp

post-3854-0-39035500-1378302183_thumb.jp

post-3854-0-96677900-1378302196_thumb.jp

post-3854-0-97825800-1378302213_thumb.jp

post-3854-0-65078400-1378302240_thumb.jp

post-3854-0-83692600-1378302253_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta levá koncovka je fakt divná..když za ní vidím ty trubky z výfuku.. :kol-130: nevěděl jsem,že je to až tak vidět

 

Jde to videt jako prase a nejvic to sere, kdyz sedis za volantem a ridis, to se z toho vzdycky muzu po*rat! 

Nekdy to vidi i ridici za mnou, kdyz tedy ja zrovna prejedu horizont a jedu dolu a oni jsou pred horizontem a trosku se zvednou ze sedacky...proste chtel jsem si odlozit mega na to auto, ale kvuli koncovek si koupim radsi kolo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...