Hravec Vloženo 26. Prosinec 2013 Vloženo 26. Prosinec 2013 ... Benzíny s turbem naproti tomu jsou ve výhodě dobrého krouťáku v širokém spektru otáček a nejsou tak zdegenerované Euro normou. .... chce si to občas něco přečíst, že i zážehové motory čeká filtr pevných částic... tedy zde již rozdíl velmi brzy nejspíš nebude.... Citovat
Hravec Vloženo 26. Prosinec 2013 Vloženo 26. Prosinec 2013 Pawouku a ostatní, omlouvám se, ale dovolím si odkaz na sraz v Brně Citovat
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2013 Vloženo 26. Prosinec 2013 Do teď není a dokud nebude mít filtr benzínový motor tak bych to vůbec nebral na zřetel. Neporovnávej co bude, ale co je. Citovat
Hravec Vloženo 26. Prosinec 2013 Vloženo 26. Prosinec 2013 (editace) ok ferdo25, měl jsem tam tedy nechat i to: ... Takže Euro 6 bude horší než euro 5 a tak dále... jen jsem tedy reagoval na tu jeho budoucnost Editováno: 26. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat
wolfspitz Vloženo 26. Prosinec 2013 Vloženo 26. Prosinec 2013 Uvidíme jak v budoucnu díky pozastavení dalších emisních norem, ale i současná Euro 6 je pro diesly komplikovaná. Právě díky složitosti mám obavy o životnost a proto se kloním k benzínu kde takové problémy tolik nehrozí. Ta úspora v palivu u Dieslu může bejt ve finále dost drahá záležitost. Tedy po skončení záruky. Citovat
Jiříček Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 (editace) Pánové jeden dotaz do fóra : Mám již konečně doma také RS - benzin - namontované tažné zařízení ze ŠA - ventilátor na chladiči mám pouze jeden. Předešlé auto O2 1,8 TSI také s tažným a měl jsem tam ventilátory dva, takže jak jste na tom Vy. Díky za info. P.S. jeden ostřik na světla se mi také úplně nevrací Editováno: 29. Prosinec 2013, autor: Pawouk Odstraněno přeškrtnutí. :-) Citovat
Hurikan88 Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 (editace) až budu doma, kouknu co tam mám Editováno: 30. Prosinec 2013, autor: Hurikan88 Citovat
Clint Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 Hurikáne, to zaškrtané písmo není novej styl a móda, ale asi nějaká chyba Citovat
Jiříček Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 Nevím proč to bylo přeškrtlé - teď už normál - ale avast pořád při otevření SKODAHOME.CZ hlásí zablokování nějakého souboru. Citovat
libero Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 asi niečo takéto http://forum.skodahome.cz/topic/73648-oznamovna/?p=1849753 Citovat
Hravec Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 mám tažné na 1,6 TDI, auto mělo přípravu pro tažné a jen jeden ventilátor, stejně jsem to měl i na O II 1,6 TDI FL... Citovat
Hurikan88 Vloženo 29. Prosinec 2013 Vloženo 29. Prosinec 2013 tak psal jsem stejně aby mě pochopil Jinak tomu ostřiku moc nevěřím že se časem spraví, já to musím zamáčknout a trošinku silou...přes to vlak nepojede :-( po novém roce jdu reklamovat... Citovat
XJOHNNYX Vloženo 31. Prosinec 2013 Vloženo 31. Prosinec 2013 chce si to občas něco přečíst, že i zážehové motory čeká filtr pevných částic... tedy zde již rozdíl velmi brzy nejspíš nebude.... Jenže cenovky filtru pevných částic pro benzínové motory budou úplně jinde, než u naftových Citovat
Hravec Vloženo 31. Prosinec 2013 Vloženo 31. Prosinec 2013 a to soudíš dle čeho? jaký je pro to argument? saze jsou přeci saze, nebo jsou to jiné saze? (resp. pevné částice, aby mě někdo nechytil zase za slovo), přečti si o tom něco seriozního, třeba zde nebo kdekoliv jinde... Citovat
kacer1 Vloženo 31. Prosinec 2013 Vloženo 31. Prosinec 2013 asi niečo takéto http://forum.skodahome.cz/topic/73648-oznamovna/?p=1849753 JO na mě to taky pořád toto řve nevím co stím!!! Citovat
libero Vloženo 31. Prosinec 2013 Vloženo 31. Prosinec 2013 tak napíš svoj dotaz do toho príslušného vlákna... Citovat
XJOHNNYX Vloženo 31. Prosinec 2013 Vloženo 31. Prosinec 2013 a to soudíš dle čeho? jaký je pro to argument? saze jsou přeci saze, nebo jsou to jiné saze? (resp. pevné částice, aby mě někdo nechytil zase za slovo), přečti si o tom něco seriozního, třeba zde nebo kdekoliv jinde... jsem zase zapomněl, že jsem reagoval na Tebe... Konkrétně ten to článek, plus ještě asi tři další jsem četl. A dobře, ještě to poopravím "měl by stát daleko méně". Mno a nejsem chemik, ale netroufnu si tvrdit, ze benzinové a naftové saze budou ty samé a že jejich následná likvidace bude probíhat náročnějším nebo jednodušším způsobem, proto ten rozdíl v ceně. Jo a líbí se mi, jak umíš posoudit, kdo co čte seriózního Citovat
Hravec Vloženo 31. Prosinec 2013 Vloženo 31. Prosinec 2013 (editace) na úvod, pokud máme seriózně diskutovat, poprosím zkus prosím méně ironie, mne za to Pawouk kárá a akorát tím tady rozdmýchává averzi vůči mým příspěvkům, díky! nicméně k tomu co píšeš...už dnes filtry pevných částic nestojí to, co stávaly kdysi, mimo to jsou technologicky někde jinde, znám dost O II které mají 180 a více km s původním filtrem, tedy za prognózovanou životností a popravdě bych v tom nehledal nějakého strašáka, protože na rozdíl od jiných "eko" specialit v autech, tento opravdu plní svou funkci a ta vlastní cena DPF je vůči ceně vozidla nyní marginální... větší riziko vidím spíš v systému zpětného vedení výfukových plynů a jeho chlazení (u mé bývalé O II měněno v 70 tis. km)... mimo to je dobře, že už dnes kontroly půjdou po vymontovaných nebo deaktivovaných DPF, jak je tomu v zahraničí.... saze nejsou stejné leda v tom, že na rozdíl od karcinogenů jsou benzínové navíc s mutageny a jinými sračkami... jinak jsou to pořád a jen saze, tedy nespálené částice... ... nic takového jsem nedělal a neposuzoval, to sis asi špatně přebral a nechal ses unést záští vůči mému nicku.... uvedl jsem toto médium, protože je zde obecně (i Pawoukem, který je tu brán né-li za boha, tak alespoň poloboha) považováno za seriózní, na rozdíl od SM a podobných médií.... Editováno: 1. leden 2014, autor: Pawouk Příspěvek upraven do souladu s pravidly fora. Citovat
XJOHNNYX Vloženo 1. leden 2014 Vloženo 1. leden 2014 Ano, sice filtry zlevnily, ale pořád jsou cenovko nastavené nesmyslně vysoko a pravděpodobnost toho, že to odejde taktéž není nízká. Třeba Honda prodává své filtry stále celkem dost nad 100tis. Kč. Mno a vzhledem k tomu, že si někdo koupí ojeté auto, dejme tomu za 240tis. Kč (ano, každý nemám na nové) a první odejde filtr pevných částic za takovou částku, tak mi to jako strašák přijde... Na RS co mám, má filtr za dva roky a něco najeto 102tis km a díky bohu a zatím drží. Ale popravdě, měnil bych radši cokoliv jiného, než tohle za ty peníze... Citovat
Hravec Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 díval jsem se na cenu do online etky, tam není cena uvedena, může se někdo pro zajímavost kolik stojí pro O III DPF? Citovat
XJOHNNYX Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 můj tip bude kolem 40tis. Kč což dle mě je pořád dost... Citovat
pajjja Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 (editace) jak tam je obyč vyfuk a do toho narvaná koncovka, to je fakt hnus, to nejsou schopni tam dát jednu rouru a svařit to? fakt strašná prasárna, ale tenhle postup je běžný... fakt hnus velebnosti, lépe řečeno tuzing od vyrobce... No já nevím, tato fotka je benzinová verze? Minulý týden jsem studoval naftovou a takhle hnusně nastrčený to tam není. Roura je mnohem více schovaná v koncovce, až se to jeví vlastně, jako by i levá koncovka byla imitací. Bohužel zcela viditelně se to u nafty projeví v zimě při studeném motoru. Editováno: 2. leden 2014, autor: pajjja Citovat
jirkaK Vloženo 2. leden 2014 Vloženo 2. leden 2014 takhle z blízka je to fakt mimořádně hnusný. Tak zase je aspoň co upravovat. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.