Říjen 9, 201410 r Možná je u RS situace jiná. Ale klasika byla u Tukase skutečně nabídka na 16% a to byl v podstatě začátek vyjednávání.
Říjen 22, 201410 r http://www.simpsonsskoda.co.uk/news/motorsport-edition-vrs/ UK edice s karbonem Upraveno Říjen 22, 201410 r od kokta7
Říjen 31, 201410 r Německý úpravce McChip-dkr upravil naftovou Škodu Octavia RS na 215 koní. Tomu i přizpůsobil podvozek.
Říjen 31, 201410 r Vie niekto aky maximalny krútiaci moment znesie DSG? Mam dojem, ze ta prevodovka je stavana na tovarensky naladeny motor a velku rezervu uz nema... Ci?
Říjen 31, 201410 r 250 nM u 7mi stupnoveho, 350 u šesti.... (udavana výrobcem) Upraveno Říjen 31, 201410 r od Tragedie_v_JZD
Listopad 1, 201410 r Přeci TDI RS má kouták 380Nm a je ve spojení DSG 6st. ... dle mě to je to spíš 400 Nm u šestikvaltu... ale údaje výrobce neznám...
Listopad 2, 201410 r Pro CUPA, CUNA motory se používá DSG upravená skříň (zesílená). Skříň DSG, ne úředníka. Kod je QSL. Měla by přenést uváděný kroutící moment a zatím na Scoutu přenáší....
Listopad 2, 201410 r Německý úpravce McChip-dkr upravil naftovou Škodu Octavia RS na 215 koní. Tomu i přizpůsobil podvozek. toto uz umi naladit i Petr Šíma- motorpower davno
Listopad 12, 201410 r hej, zadny vyzera ako od chudobneho pribuzneho... smiesne je to pri pohlade z boku...
Listopad 12, 201410 r smiesne to vyzera pri pohlade z boku na auto, ked vidis predne, co sa ledva vojdu pod disky a zaroven zadne...
Listopad 29, 201410 r Hezký nový test RS TDI na TopSpeed.sk... https://www.youtube.com/watch?v=i3qLus7brxg&list=UUheMHuVjxpMQGwkTtl9MIIA Upraveno Listopad 29, 201410 r od Napalm
Listopad 29, 201410 r Zajímavá je informace, že prý škodovka uvažuje o tom, že přestane v další genereci vyrábět benzínovou verzi RS a bude jen diesel.... protože podle prodejních čísel je to 7 ku 3 pro TDI..... Na videu se to řeší do času 19:10 dál....
Listopad 29, 201410 r Kam ten svět spěje... Nicméně, jak je vidět, tak ropáci jedou. Nu, uvidíme, jak jim to pojede s EURO 6.1 nebo 6.2.
Listopad 30, 201410 r Me ten test prisel vicemene jako srovnani TSI vs. TDI. Redaktori sami rekli, ze jsou "benzinaci" a porad hovorili o sportovnim aute. Ja RSo vnimam jako "rychlejsi" rodinny vuz jak v provedeni TSI tak TDI. Pokud chci octavii se silnejsim motorem (obcasna sviznejsi jizda nad 130 km/h), zakladni slusnejsi vybavou a nizkymi provoznimi naklady (najezd za rok soukrome kolem 20t - 25t km), tak skoda nema, dle mojeho nazoru, v nabidce nic jineho, nez RS TDI. A dokonce ani u konkurence se tezko hleda srovnatelny vuz - nebo se mylim?
Listopad 30, 201410 r Jestli ti stačí jezdit jen nad 130, tak si kup klidně i 1,6 TDI a ušetříš na naftě majlant Ale pokud bys chtěl jezdit i nad 200 a šetřit trochu na palivu, s tím že schrupneš obecné vlastnosti dieslu, tak ano, to máš pravdu. Upraveno Listopad 30, 201410 r od Clint
Listopad 30, 201410 r 1.6 TDI se neslucuje se silnejsim motorem. Jinak, vzhledem k tomu, ze velmi casto vyuzivam nemecke dalnice (bydlim tam), tak nad 130 km/h jsem myslel jine rychlosti.
Listopad 30, 201410 r Tak to pak jak jsi psal. Pokud chceš k tomu ještě ticho, větší pružnost a větší rychlost s rychlejší akcelerací a posluchat Bethovena, tak RS v benzínu. Ale počítej o 1,5 litru vejš spotřebu.
Listopad 30, 201410 r Je to tak jak pises. Kazdej ma moznost si vybrat, ale zase s takovym vyraznym odstupem TDI za TSI neni.
Listopad 30, 201410 r rozdil bude cca 2,2 litru http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=180&powerunit=2 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=219&powerunit=2
Listopad 30, 201410 r Záleží na stylu jízdy. To už se tu řešilo. Někdo víc, někdo méně. Já při svižném dálničním provozu takovej rozdíl nemám...viz moje testování.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.