boban1108 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Možná je u RS situace jiná. Ale klasika byla u Tukase skutečně nabídka na 16% a to byl v podstatě začátek vyjednávání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 to bylo rso v dehetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 (editace) http://www.simpsonsskoda.co.uk/news/motorsport-edition-vrs/ UK edice s karbonem Editováno: 22. Říjen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Německý úpravce McChip-dkr upravil naftovou Škodu Octavia RS na 215 koní. Tomu i přizpůsobil podvozek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Vie niekto aky maximalny krútiaci moment znesie DSG? Mam dojem, ze ta prevodovka je stavana na tovarensky naladeny motor a velku rezervu uz nema... Ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 (editace) 250 nM u 7mi stupnoveho, 350 u šesti.... (udavana výrobcem) Editováno: 31. Říjen 2014, autor: Tragedie_v_JZD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Přeci TDI RS má kouták 380Nm a je ve spojení DSG 6st. ... dle mě to je to spíš 400 Nm u šestikvaltu... ale údaje výrobce neznám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Pro CUPA, CUNA motory se používá DSG upravená skříň (zesílená). Skříň DSG, ne úředníka. Kod je QSL. Měla by přenést uváděný kroutící moment a zatím na Scoutu přenáší.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Německý úpravce McChip-dkr upravil naftovou Škodu Octavia RS na 215 koní. Tomu i přizpůsobil podvozek. toto uz umi naladit i Petr Šíma- motorpower davno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Tak včera přezuto.... ten přední kotouč u RS je opravdu "macek".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 hej, zadny vyzera ako od chudobneho pribuzneho... smiesne je to pri pohlade z boku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Jestli ti přijdou směšný 340 brzdy, tak to potěž koště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 smiesne to vyzera pri pohlade z boku na auto, ked vidis predne, co sa ledva vojdu pod disky a zaroven zadne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 (editace) Hezký nový test RS TDI na TopSpeed.sk... https://www.youtube.com/watch?v=i3qLus7brxg&list=UUheMHuVjxpMQGwkTtl9MIIA Editováno: 29. Listopad 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Zajímavá je informace, že prý škodovka uvažuje o tom, že přestane v další genereci vyrábět benzínovou verzi RS a bude jen diesel.... protože podle prodejních čísel je to 7 ku 3 pro TDI..... Na videu se to řeší do času 19:10 dál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 Kam ten svět spěje... Nicméně, jak je vidět, tak ropáci jedou. Nu, uvidíme, jak jim to pojede s EURO 6.1 nebo 6.2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2014 No uvidíme, spis bych čekal ze přestanou dělat manuál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 ereso jen v dieslu? to je jako já v teplákách addidas.....tomu nevěřím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czmiro Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Me ten test prisel vicemene jako srovnani TSI vs. TDI. Redaktori sami rekli, ze jsou "benzinaci" a porad hovorili o sportovnim aute. Ja RSo vnimam jako "rychlejsi" rodinny vuz jak v provedeni TSI tak TDI. Pokud chci octavii se silnejsim motorem (obcasna sviznejsi jizda nad 130 km/h), zakladni slusnejsi vybavou a nizkymi provoznimi naklady (najezd za rok soukrome kolem 20t - 25t km), tak skoda nema, dle mojeho nazoru, v nabidce nic jineho, nez RS TDI. A dokonce ani u konkurence se tezko hleda srovnatelny vuz - nebo se mylim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) Jestli ti stačí jezdit jen nad 130, tak si kup klidně i 1,6 TDI a ušetříš na naftě majlant Ale pokud bys chtěl jezdit i nad 200 a šetřit trochu na palivu, s tím že schrupneš obecné vlastnosti dieslu, tak ano, to máš pravdu. Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czmiro Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 1.6 TDI se neslucuje se silnejsim motorem. Jinak, vzhledem k tomu, ze velmi casto vyuzivam nemecke dalnice (bydlim tam), tak nad 130 km/h jsem myslel jine rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Tak to pak jak jsi psal. Pokud chceš k tomu ještě ticho, větší pružnost a větší rychlost s rychlejší akcelerací a posluchat Bethovena, tak RS v benzínu. Ale počítej o 1,5 litru vejš spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czmiro Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Je to tak jak pises. Kazdej ma moznost si vybrat, ale zase s takovym vyraznym odstupem TDI za TSI neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 rozdil bude cca 2,2 litru http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=180&powerunit=2 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=219&powerunit=2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Záleží na stylu jízdy. To už se tu řešilo. Někdo víc, někdo méně. Já při svižném dálničním provozu takovej rozdíl nemám...viz moje testování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.