Rsteel Vloženo 20. Duben 2015 Vloženo 20. Duben 2015 (editace) Akl Editováno: 23. Září 2015, autor: Rsteel Citovat
Clint Vloženo 20. Duben 2015 Vloženo 20. Duben 2015 Jojo, to mi řekli, je to podpora firem přímo od výrobce (prodejce s tím nemá nic společného), obyčejnej smrtelník nemá šanci.... Citovat
ELXEL Vloženo 20. Duben 2015 Vloženo 20. Duben 2015 Nevíte někdo, jestli bude možné v normálním RS nahradit stávající diferenciál tím s elektronicky omezitelnou svorností z RS230? Citovat
kokta7 Vloženo 20. Duben 2015 Vloženo 20. Duben 2015 (editace) tak vše se dá určitě "zbastlit", ale opravdu levnější varianta bude si koupit seata leona cupru nebo O3 RS 230.. Hlavně kde seženeš ten díl, nějakej kradenej asi? Víc k tomu asi nikdo moc vědět nebude. Editováno: 20. Duben 2015, autor: kokta7 Citovat
Korni Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 Nene, jen že fyzická osoba nedostane víc jak 10%...to je prostě strop a to už člověk musí hodně hledat a prosit... Já nekupoval nové, ale zánovní, čili jsme se vyhnul tomu největšímu opadu ceny. Bez velkého prosení jsme se dostali na 11,5% a kdybychom vzali na IČ tak + 3%. Prej to tak je přesně jak píšeš, podpora firem. Citovat
Vilém Matyáš Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 Pánové rád bych podotkl, že fleetová sleva -3% je již minulostí, Škoda Auto to začátkem tohoto roku zrušila. Co se týká slevy na IČO, já dostal 11% a jsem spokojený. 20% je doopravdy hodně, takže gratuluji tomu, kdo takovou slevu dostane. Citovat
Clint Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 20% fakt nevěřím....chápu tak do 15 na IČO. Ale třeba jinek kraj, jinej mrav a holt někde auta dávají skoro zadarmo. Citovat
PistaTT Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 tazko povedat ako v CZ... nam sa minuly rok podarilo ist pri odbere vacsieho poctu kusov (10+) na zhruba 17,5 % (16% + 500 eciek dodatocny bonus). a islo to nasledne na operativny lizing (tam boli este nejake dohody na cene servisu, aby sa nam auta vysli do limitov pre najomne)... 20% pre individualny nakup je vyborna dohoda. gratulujem. Citovat
mischicka Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 Já jsem jednal asi s deseti prodejci různě po ČR a od několika jsem slyšel, že 7% je marže, kterou oni mají na prodeji. Cokoliv nad ní jde "z jejich", což úplně nechápu, ale slyšel jsem to od více prodejců, takže to úplný blud nejspíš nebude.Dostal jsem se jako soukromá osoba na 10% - po předložení konkurenční nabídky - původně to bylo jen těch 7%. A zároveň se mne prodejce ptal na IČO s tím, že by pak mohl jít dál.Ale 20% mi přijde jako velká pohádka a máš štěstí, že se Ti tak zadařilo. 1 Citovat
Pawouk Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 Nevíte někdo, jestli bude možné v normálním RS nahradit stávající diferenciál tím s elektronicky omezitelnou svorností z RS230? Vyměnit lze jistě ledacos, ale podívej se sem, a uvidíš, jak toto zařízení pracuje. 1 Citovat
Stano-RS Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 http://www.novinky.cz/auto/367524-octavia-rs230-zna-ceskou-cenu-v-zakladu-ma-19palcova-kola.html Citovat
ELXEL Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 Vyměnit lze jistě ledacos, ale podívej se sem, a uvidíš, jak toto zařízení pracuje. Já docela vím jak to funguje a když jsem kupoval ORS tak mě docela mrzelo, že to nelze objednat. Je to sikovna věc a pripada mi užitečnější než zvedat výkon o 50 koni (například). Jinak pokud to neni jasné, jde mi i oficiální montáž, nehodlám to cpát amatérsky a prát se s XDS+ (například) 1 Citovat
ivan1990 Vloženo 21. Duben 2015 Vloženo 21. Duben 2015 Chtělo by to nějak ta RS-a zvýraznit, oživit. Jak jich je teď hodně modrých a každá má ten black packet, stává se z toho tuctovka a nuda. Nebola by taka nudna ta "blue race" pokial by tu farbu nepustili aj k beznym otcam podla mna tieto farby mali byt vyhradne pre RS konfiguaraciu Citovat
mischicka Vloženo 22. Duben 2015 Vloženo 22. Duben 2015 No já jsem nejvíc zvědavý na ten výfuk - s OII manželka věděla už kilometr předem, že jedu domů, s OIII zaparkuji, zavřu vrata a dojdu až do kuchyně :-D Citovat
kokta7 Vloženo 22. Duben 2015 Vloženo 22. Duben 2015 No já jsem nejvíc zvědavý na ten výfuk - s OII manželka věděla už kilometr předem, že jedu domů, s OIII zaparkuji, zavřu vrata a dojdu až do kuchyně :-D tak tys měl ještě před FL s kodem BWA ne? facelift O2 už byl o dost tižší a méně vyráznej. tak hold musíš koupit miltek nebo bcs Citovat
mischicka Vloženo 23. Duben 2015 Vloženo 23. Duben 2015 Hehe, přesně totéž máme s GTI a OIIIRS. Jj, nejdřív jsem nevěřil, ale je to opravdu tak. I paňmáma od vedle už nemá problém s tím jak rychle jezdím - jezdím pořád stejně, jen už to není slyšet :-D tak tys měl ještě před FL s kodem BWA ne? facelift O2 už byl o dost tižší a méně vyráznej. tak hold musíš koupit miltek nebo bcs Jj, předFace s ještě normálním výfukem. Nad nějakým tuningovým jsem už přemýšlel, ale za těhle okoloností si počkám na RS230, originál by byl přece jenom originál. Citovat
kokta7 Vloženo 23. Duben 2015 Vloženo 23. Duben 2015 (editace) Tak od toho milteku to jelepší než nějaký originál... Popřípadě jiný firmy Editováno: 23. Duben 2015, autor: kokta7 Citovat
ivan1990 Vloženo 25. Duben 2015 Vloženo 25. Duben 2015 inak ako ste spokojny s dsg aut. prevodovkou ? netrha to ? ja mam zatial skusenost len s automatickou prevodovkou v autobusoch a tie kopu ako svina Citovat
PistaTT Vloženo 26. Duben 2015 Vloženo 26. Duben 2015 som spokojny. niekedy dokaze trochu zblbnut (situacie kedy pri preradeni na vyssiu rychlost v tom momente zaroven viac pridam). mal som moznost si asi 2000 km vyskusat i40 s automatom a ten si radil ako sa mu zachcelo... s DSG som ok. odporucam vyskusat 1 Citovat
Napalm Vloženo 26. Duben 2015 Vloženo 26. Duben 2015 (editace) Potvrzuji spokojenost s DSG, je potřeba se s tím prostě naučit jezdit. Je to něco jako když sedneš do jiného auta, kde spojka (u manuálu) zabírá jinde a jinak a chvíli trvá než si zvykneš.... A můžeš řadit pádly pod volantem, taková ostřejší jízda v serpentinách je jako v motokáře.... Editováno: 26. Duben 2015, autor: Napalm 1 Citovat
spirito Vloženo 26. Duben 2015 Vloženo 26. Duben 2015 A je rozdíl v řízení mezi normální verzí a RS? Myslím tím jak moc musím otáčet volantem? Já se totiž těšil na pádla pod volantem, ale používám je minimálně. Např. u 6st DSG mi v dlouhé táhlé zatáčce vadí, že když přede mnou jedoucí auto zpomalí, tak 4 mi u benzíňáku na rovince nepodřadí na 3 dřív než v 1100 ot. A hledat, kterou rukou si podřadit mě docela rozptyluje. Citovat
PistaTT Vloženo 27. Duben 2015 Vloženo 27. Duben 2015 (editace) RS ma riadenie s premenlivym prevodom. takze otacat volantom staci menej. schopnost efektivne pouzivat padla pod volantom je zavisla od schopnosti drzat volant spravne v rukach. t.j. volant by sa mal za jazdy vzdy drzat v polohe "tristvrte na tri". umozni ti to spravne manevrovanie a zaroven mas stale na dosah padla. Pri radeni DSG zaroven do hry vstupuje zvoleny mod (normal/sport, resp. aj eco a individual v pripade performance mode selection pre RS alebo driving mode selection pre obyc. OIII) Dalsia vec je, ze DSG sa "uci" - kedze vsak nemam s cim porovnavat, neviem sa k tomu detailnejsie vyjadrit... Editováno: 27. Duben 2015, autor: PistaTT 1 Citovat
ivan1990 Vloženo 27. Duben 2015 Vloženo 27. Duben 2015 pre mna su padla nieco nove cize si budem na ne musiet zvyknut a radenie s padlami je rychle ? Myslim to tak, ze pri kliknuti bud preradenie alebo podradenie rychlostneho stupna reaguje prevodovka okamzite ? Niekde som videl video (neviem presne o aky typ automatickej prevodovky islo) ze po preradeni padlami to radenie bolo zdlhave Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.