Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Sypu si popel na hlavu (kdysi jsem prohlásil, že O3 RS se mi určitě líbít nebude) no a líbí se mi a moc. V pohybu vypadá moc pěkně ten lift, je to dravý, pěkný.

A nebýt těch podělaných prolisů, byla by pro mě TOP! Nazdar :D

Editováno: , autor: Jendoslav
Vloženo

Jinak to vzadu v narazniku je cele odrazka,...cekam porad reakce na kridlo :D Nikdo nic? Osobne jsem porad nevedel co na to rict...je dost hranata a takove kridlo? Na druhou stranu je opravdu spise decentni a nijak to podle me nekazi zad a celkovy vjem auta :)

Vloženo

Silné auto si představuji jinak. Ten vzduch se k chlazení brzd dostane jinudy.
To spíš tuzingem zavání dvě koncovky výfuku, když pro diesel má výfuk jen jeden tlumič/jednu větev výfuku. Takže u něj bude druhá koncovka falešná...

Vloženo

Za me, kola dobrý v 19" budou super,křídlo krátká verze oproti O2 tragedie. Výkon u benzinu nic moc čekal jsem kolem 250ps. Ještě čekám na introš ten doufám bude povedenej:-)

Vloženo

Silné auto ano ... benzín.

 

220PS 4500-6200 a hlavně 350Nm 1500-4400 na todle auto je až až.

 

To jede prostě pořád. A ty co říkaj, že ne ať se projedou a sklapne jim. To je o level jinde než staré RS.

Vloženo

No já ma aktuálně na RS 170kw a ve 3000 370Nm kroutak a nepřijde mi to jako nějaká raketa. Aspoň mohli dat možnost za příplatek výkonnější varzi jako to ma golf...

Vloženo

Moje poznámka o silném autě je myšlena ke kačerově kritice o přívodu vzduchu k předním brzdám, kde to vyznívá,j ako by to RSo bylo nějaké Ferrari, či co. Nic víc, nic míň. Nikde netvrdím, že to nepojede. Tož tak. :kol-28:

Vloženo

Mřížky pod mlhovkama jsou plný? Takto silný auto by mělo mít tudy přívod vzduchu k brzdám né!!! :kol-32:

No ved tak to mala aj predosla RS a aj 99% inych aut... Na chladenie brzd staci vzduch prudiaci okolo kolies a plne "otvory" v narazniku znizuju odpor vzduchu :)

 

Skoda-Octavia-RS-05.jpg

post-10844-0-70304700-1370501512_thumb.j

Vloženo (editace)

Jasně jen mi připadá ta mřížka nějak lacině! Taková bez plastického efektu jak to měla RSII. Možná to na fotkách skresluje. :kol-47:

 

Jinak k tomu chlazení při ryclé jízdě a několikanásobném intenzivním brzdění byste viděli jak rychle brzdy vadnou!!! Vlasní zkušenost. Spousta relativně výkoných aut má tudy řešen přívod vzduch k brzdám kvůli lepšímu chlazení!!! Záměrně jsem nejmenoval aby zde někdo nezačal řešit keci typu tak si kup to nebo to!!! :kol-31:

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek! A už tuplem ne s takovou obrovskou fotografií!
Vloženo

FI ma treba na to uzpusobeny podbeh ;) pro privod vzduchu ;) ....... je tam, nabeh primo na brzdovy trmen ;) treba bude mit OIII taky nejaky specificky podbeh, specialne vykrojenej ;)

Vloženo

Jasně jen mi připadá ta mřížka nějak lacině! Taková bez plastického efektu jak to měla RSII. Možná to na fotkách skresluje. :kol-47:

 

Jinak k tomu chlazení při ryclé jízdě a několikanásobném intenzivním brzdění byste viděli jak rychle brzdy vadnou!!! Vlasní zkušenost. Spousta relativně výkoných aut má tudy řešen přívod vzduch k brzdám kvůli lepšímu chlazení!!! Záměrně jsem nejmenoval aby zde někdo nezačal řešit keci typu tak si kup to nebo to!!! :kol-31:

 

Kdyz ona RS je porad primarne urcena jako bezne cestovni auto a u takoveho se nepredpoklada soustavne brzdeni na max.

Vloženo

FI ma treba na to uzpusobeny podbeh ;) pro privod vzduchu ;) ....... je tam, nabeh primo na brzdovy trmen ;) treba bude mit OIII taky nejaky specificky podbeh, specialne vykrojenej ;)

 

Fabie to měla, protože v tom podběhu byl mezichladič.

 

Arlo : 170kW a 370Nm s benzínem a jen datama jo? To ti asi trošku kecali, to už chce jiny turbo.

Vloženo (editace)

RS je venku a já jsem upřímně překvapen.

 

1) Zcela jsem neuznával povídačky, že ta malba z konfigurátoru představuje skutečnou podobu RS. Zcela jsem se mýlil.

2) Mi se OII FL RS velmi líbí, na rozdíl od předface to auto nějak vypadá. Rovněž se mi moc líbila OI RS. Nevěděl jsem, jak se mi bude líbit OIII RS, když se mi OIII jako taková moc nelíbí, no musím uznat, že se to opravdu povedlo. Neřešme teď kvalitu OIII, kterou jsem komentoval již X-krát, ani označení "RS" na auto, které má vůči konkurenci zcela průměrné výkony, tak akorát dostačující pro běžnou bezpečnou jízdu. Beru-li v potaz čistě design, autu to sluší, velmi se mi líbí kola, velmi se mi líbí nápad s odrazkou nad zadním difuzorem a rovněž to, že ty čínsky vypadající odrazky běžné verze zmizely. Nápad s mlhovkami je super, vypadají jako LED, ale zbytečně duplicitně nesvítí s LED v hlavních světlech. Křídlo na liftu se mi také nelíbí a to především pro jeho kulatost, faktem ale je, že je decentní, což se mi líbí.

3) Výfuk: docela mě zajímá, když dělají falešný výfuk pro diesel RS, jak to bude vypadat např. v zimě. Cítil bych se jako trotl, kdyby mi vzadu z levé strany auto čadilo a vpravo se nedělo nic - vyložený tuzing. Buď to dělám pořádně, nebo tam tu koncovku nedávám.

4) Docela jsem se pousmál nad frází "takto výkonné auto" ve smyslu větracích otvorů na brzdy. Benzín půl bídy, ačkoli tedy upřímně nepovažuji hodnotu 7 sekund za nic oslnivého. Dieselová verze s hodnotou nad 8 sekund je ale překvapivě lenivá, vždyť i zcela obyčejná (a v jisté době, dokud nepřibyly další motorizace, též základní) motorizace BMW 320d (v řadě E90/1/2) má zrychlení z 0-100 za 7,5 sekundy a to kolikrát mluvíme o sociální výbavě s poloautomatickou klimou, bez navigace, vesměs jen volant, motor, 4 kola a el. okna + zrcátka..

 

... auto se mi tedy opravdu líbí, no tak samo se mi líbila OIII v běžné verzi, z níž jsem v reálu velmi zklamán. Uvidíme tedy, kolik centimetrů stahováním pružin inženýři opět nahnali, stejně jako jaké další úpravy alá Photoshop na fotkách provedli.. ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Mates: ...................... vim co myslis, ale to bylo pokud vim jen u nafty ;) a hlavne tohle je primo na podbehu vylisovany a je to na obouch stranach ;) ........ nebo nevim tedy co mas pak na mysli ;)

Vloženo

Mates: nikdo mi nekecal... Rsko uz bylo chiple kdyz jsem ho kupoval akorat jsem o to am nevedel a po case kdyz jsem chtel nechat udelat chip u sportmotor tak jsem si pred chipovanim zajel ke konkurenci na brzdu a nechal auto odbrzdit abych zjistil jak na tom jsem...mel v ruce graf z brzdy kdyby mi nekdo tvrdil ze to melo min koni pred upravou a proto to.nema tolik koni po uprave atd.. tak mam ty udaje z brzdy... Jinak co vim tak se da serie chipnout cca na 250ps s origo dilama.

Vloženo

Jo jinak v cera jsme meli v praci takovou malo akcicku cca pro 40 lidi byli to ty nejvetsi papalasi ze skodovky a vw. Tak tam bylo k videni cca 30 kousku novej superbecek jak combi tak kratky. Nejaky O3 combi a jedna kratka nejrychlesi octavka vsech dob:-). V modry, ale ta jen dovezla nejaky lidi a pak uz se tam neukazala:-(

Vloženo

V mém případě pěji chválu, obzvlášť v kombíku. Mít takovýho koně v garáži,jsem nadmíru spokojen.

Ještě mně zajímá samozřejmně interiér,doufám že mne ve Škodovce nezklamou. :kol-47:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...