Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

tak vše se dá určitě "zbastlit", ale opravdu levnější varianta bude si koupit seata leona cupru nebo O3 RS 230.. Hlavně kde seženeš ten díl, nějakej kradenej asi? Víc k tomu asi nikdo moc vědět nebude.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, jen že fyzická osoba nedostane víc jak 10%...to je prostě strop a to už člověk musí hodně hledat a prosit...

 

Já nekupoval nové, ale zánovní, čili jsme se vyhnul tomu největšímu opadu ceny.

 

 

Bez velkého prosení jsme se dostali na 11,5% a kdybychom vzali na IČ tak + 3%. Prej to tak je přesně jak píšeš, podpora firem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tazko povedat ako v CZ... nam sa minuly rok podarilo ist pri odbere vacsieho poctu kusov (10+) na zhruba 17,5 % (16% + 500 eciek dodatocny bonus). a islo to nasledne na operativny lizing (tam boli este nejake dohody na cene servisu, aby sa nam auta vysli do limitov pre najomne)... 20% pre individualny nakup je vyborna dohoda. gratulujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem jednal asi s deseti prodejci různě po ČR a od několika jsem slyšel, že 7% je marže, kterou oni mají na prodeji. Cokoliv nad ní jde "z jejich", což úplně nechápu, ale slyšel jsem to od více prodejců, takže to úplný blud nejspíš nebude.

Dostal jsem se jako soukromá osoba na 10% - po předložení konkurenční nabídky - původně to bylo jen těch 7%. A zároveň se mne prodejce ptal na IČO s tím, že by pak mohl jít dál.

Ale 20% mi přijde jako velká pohádka a máš štěstí, že se Ti tak zadařilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměnit lze jistě ledacos, ale podívej se sem, a uvidíš, jak toto zařízení pracuje.

Já docela vím jak to funguje a když jsem kupoval ORS tak mě docela mrzelo, že to nelze objednat. Je to sikovna věc a pripada mi užitečnější než zvedat výkon o 50 koni (například).

Jinak pokud to neni jasné, jde mi i oficiální montáž, nehodlám to cpát amatérsky a prát se s XDS+ (například)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to nějak ta RS-a zvýraznit, oživit. Jak jich je teď hodně modrých a každá má ten black packet, stává se z toho tuctovka a nuda.

 

Nebola by taka nudna ta "blue race" pokial by tu farbu nepustili aj k beznym otcam podla mna tieto farby mali byt vyhradne pre RS konfiguaraciu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem nejvíc zvědavý na ten výfuk - s OII manželka věděla už kilometr předem, že jedu domů, s OIII zaparkuji, zavřu vrata a dojdu až do kuchyně :-D

tak tys měl ještě před FL s kodem BWA ne? facelift O2 už byl o dost tižší a méně vyráznej.

tak hold musíš koupit miltek nebo bcs ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe, přesně totéž máme s GTI a OIIIRS.

Jj, nejdřív jsem nevěřil, ale je to opravdu tak.

I paňmáma od vedle už nemá problém s tím jak rychle jezdím - jezdím pořád stejně, jen už to není slyšet :-D

 

tak tys měl ještě před FL s kodem BWA ne? facelift O2 už byl o dost tižší a méně vyráznej.

tak hold musíš koupit miltek nebo bcs ;)

Jj, předFace s ještě normálním výfukem.

Nad nějakým tuningovým jsem už přemýšlel, ale za těhle okoloností si počkám na RS230, originál by byl přece jenom originál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuji spokojenost s DSG, je potřeba se s tím prostě naučit jezdit. Je to něco jako když sedneš do jiného auta, kde spojka (u manuálu) zabírá jinde a jinak a chvíli trvá než si zvykneš....  

 

A můžeš řadit pádly pod volantem, taková ostřejší jízda v serpentinách je jako v motokáře.... :kol-47:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je rozdíl v řízení mezi normální verzí a RS? Myslím tím jak moc musím otáčet volantem? Já se totiž těšil na pádla pod volantem, ale používám je minimálně. Např. u 6st DSG mi v dlouhé táhlé zatáčce vadí, že když přede mnou jedoucí auto zpomalí, tak 4 mi u benzíňáku na rovince nepodřadí na 3 dřív než v 1100 ot. A hledat, kterou rukou si podřadit mě docela rozptyluje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS ma riadenie s premenlivym prevodom. takze otacat volantom staci menej.

schopnost efektivne pouzivat padla pod volantom je zavisla od schopnosti drzat volant spravne v rukach.

t.j. volant by sa mal za jazdy vzdy drzat v polohe "tristvrte na tri". umozni ti to spravne manevrovanie a zaroven mas stale na dosah padla. 

 

Pri radeni DSG zaroven do hry vstupuje zvoleny mod (normal/sport, resp. aj eco a individual v pripade performance mode selection pre RS alebo driving mode selection pre obyc. OIII)

Dalsia vec je, ze DSG sa "uci" - kedze vsak nemam s cim porovnavat, neviem sa k tomu detailnejsie vyjadrit...

Editováno: , autor: PistaTT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pre mna su padla nieco nove cize si budem na ne musiet zvyknut :) a radenie s padlami je rychle ? 

Myslim to tak, ze pri kliknuti bud preradenie alebo podradenie rychlostneho stupna reaguje prevodovka okamzite ? 

Niekde som videl video (neviem presne o aky typ automatickej prevodovky islo) ze po preradeni padlami to radenie bolo zdlhave 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...