Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Akl

Upraveno od Rsteel

Jojo, to mi řekli, je to podpora firem přímo od výrobce (prodejce s tím nemá nic společného), obyčejnej smrtelník nemá šanci....

Nevíte někdo, jestli bude možné v normálním RS nahradit stávající diferenciál tím s elektronicky omezitelnou svorností z RS230?

tak vše se dá určitě "zbastlit", ale opravdu levnější varianta bude si koupit seata leona cupru nebo O3 RS 230.. Hlavně kde seženeš ten díl, nějakej kradenej asi? Víc k tomu asi nikdo moc vědět nebude.

Upraveno od kokta7

Nene, jen že fyzická osoba nedostane víc jak 10%...to je prostě strop a to už člověk musí hodně hledat a prosit...

 

Já nekupoval nové, ale zánovní, čili jsme se vyhnul tomu největšímu opadu ceny.

 

 

Bez velkého prosení jsme se dostali na 11,5% a kdybychom vzali na IČ tak + 3%. Prej to tak je přesně jak píšeš, podpora firem.

Pánové rád bych podotkl, že fleetová sleva -3% je již minulostí, Škoda Auto to začátkem tohoto roku zrušila. Co se týká slevy na IČO, já dostal 11% a jsem spokojený. 20% je doopravdy hodně, takže gratuluji tomu, kdo takovou slevu dostane.

20% fakt nevěřím....chápu tak do 15 na IČO. Ale třeba jinek kraj, jinej mrav a holt někde auta dávají skoro zadarmo. ;)

tazko povedat ako v CZ... nam sa minuly rok podarilo ist pri odbere vacsieho poctu kusov (10+) na zhruba 17,5 % (16% + 500 eciek dodatocny bonus). a islo to nasledne na operativny lizing (tam boli este nejake dohody na cene servisu, aby sa nam auta vysli do limitov pre najomne)... 20% pre individualny nakup je vyborna dohoda. gratulujem.

Já jsem jednal asi s deseti prodejci různě po ČR a od několika jsem slyšel, že 7% je marže, kterou oni mají na prodeji. Cokoliv nad ní jde "z jejich", což úplně nechápu, ale slyšel jsem to od více prodejců, takže to úplný blud nejspíš nebude.

Dostal jsem se jako soukromá osoba na 10% - po předložení konkurenční nabídky - původně to bylo jen těch 7%. A zároveň se mne prodejce ptal na IČO s tím, že by pak mohl jít dál.

Ale 20% mi přijde jako velká pohádka a máš štěstí, že se Ti tak zadařilo.

Nevíte někdo, jestli bude možné v normálním RS nahradit stávající diferenciál tím s elektronicky omezitelnou svorností z RS230?

 

Vyměnit lze jistě ledacos, ale podívej se sem, a uvidíš, jak toto zařízení pracuje.

Vyměnit lze jistě ledacos, ale podívej se sem, a uvidíš, jak toto zařízení pracuje.

Já docela vím jak to funguje a když jsem kupoval ORS tak mě docela mrzelo, že to nelze objednat. Je to sikovna věc a pripada mi užitečnější než zvedat výkon o 50 koni (například).

Jinak pokud to neni jasné, jde mi i oficiální montáž, nehodlám to cpát amatérsky a prát se s XDS+ (například)

Chtělo by to nějak ta RS-a zvýraznit, oživit. Jak jich je teď hodně modrých a každá má ten black packet, stává se z toho tuctovka a nuda.

 

Nebola by taka nudna ta "blue race" pokial by tu farbu nepustili aj k beznym otcam podla mna tieto farby mali byt vyhradne pre RS konfiguaraciu 

No já jsem nejvíc zvědavý na ten výfuk - s OII manželka věděla už kilometr předem, že jedu domů, s OIII zaparkuji, zavřu vrata a dojdu až do kuchyně :-D

Hehe, přesně totéž máme s GTI a OIIIRS.

No já jsem nejvíc zvědavý na ten výfuk - s OII manželka věděla už kilometr předem, že jedu domů, s OIII zaparkuji, zavřu vrata a dojdu až do kuchyně :-D

tak tys měl ještě před FL s kodem BWA ne? facelift O2 už byl o dost tižší a méně vyráznej.

tak hold musíš koupit miltek nebo bcs ;)

Hehe, přesně totéž máme s GTI a OIIIRS.

Jj, nejdřív jsem nevěřil, ale je to opravdu tak.

I paňmáma od vedle už nemá problém s tím jak rychle jezdím - jezdím pořád stejně, jen už to není slyšet :-D

 

tak tys měl ještě před FL s kodem BWA ne? facelift O2 už byl o dost tižší a méně vyráznej.

tak hold musíš koupit miltek nebo bcs ;)

Jj, předFace s ještě normálním výfukem.

Nad nějakým tuningovým jsem už přemýšlel, ale za těhle okoloností si počkám na RS230, originál by byl přece jenom originál.

Tak od toho milteku to jelepší než nějaký originál... Popřípadě jiný firmy

Upraveno od kokta7

inak ako ste spokojny s dsg aut. prevodovkou ? netrha to ? 

ja mam zatial skusenost len s automatickou prevodovkou v autobusoch a tie kopu ako svina  :D

som spokojny. niekedy dokaze trochu zblbnut (situacie kedy pri preradeni na vyssiu rychlost v tom momente zaroven viac pridam).

mal som moznost si asi 2000 km vyskusat i40 s automatom a ten si radil ako sa mu zachcelo... s DSG som ok. odporucam vyskusat

Potvrzuji spokojenost s DSG, je potřeba se s tím prostě naučit jezdit. Je to něco jako když sedneš do jiného auta, kde spojka (u manuálu) zabírá jinde a jinak a chvíli trvá než si zvykneš....  

 

A můžeš řadit pádly pod volantem, taková ostřejší jízda v serpentinách je jako v motokáře.... :kol-47:

Upraveno od Napalm

A je rozdíl v řízení mezi normální verzí a RS? Myslím tím jak moc musím otáčet volantem? Já se totiž těšil na pádla pod volantem, ale používám je minimálně. Např. u 6st DSG mi v dlouhé táhlé zatáčce vadí, že když přede mnou jedoucí auto zpomalí, tak 4 mi u benzíňáku na rovince nepodřadí na 3 dřív než v 1100 ot. A hledat, kterou rukou si podřadit mě docela rozptyluje.

RS ma riadenie s premenlivym prevodom. takze otacat volantom staci menej.

schopnost efektivne pouzivat padla pod volantom je zavisla od schopnosti drzat volant spravne v rukach.

t.j. volant by sa mal za jazdy vzdy drzat v polohe "tristvrte na tri". umozni ti to spravne manevrovanie a zaroven mas stale na dosah padla. 

 

Pri radeni DSG zaroven do hry vstupuje zvoleny mod (normal/sport, resp. aj eco a individual v pripade performance mode selection pre RS alebo driving mode selection pre obyc. OIII)

Dalsia vec je, ze DSG sa "uci" - kedze vsak nemam s cim porovnavat, neviem sa k tomu detailnejsie vyjadrit...

Upraveno od PistaTT

pre mna su padla nieco nove cize si budem na ne musiet zvyknut :) a radenie s padlami je rychle ? 

Myslim to tak, ze pri kliknuti bud preradenie alebo podradenie rychlostneho stupna reaguje prevodovka okamzite ? 

Niekde som videl video (neviem presne o aky typ automatickej prevodovky islo) ze po preradeni padlami to radenie bolo zdlhave 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.