Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

chlapci cena nakonfigurovanej oct RS 230 combi s DSG pred zlavou 37 000 eur .... a to este take 3 000, mozno aj 4000 eur by som si tam vedel nahadzat keby som ich mal na zvys :D

 

len som chcel povedat, ze pri octavii RS 230 sa kludne cez milion (ceskych korun) bez problemov prehupnes ked chces.

 

a na margo porovnania s golfom GTI a leonom cupra ... z mojho pohladu ma kazde svoje vyhody aj nevyhody. octavia straca na nich hlavne tym, ze nema DCC a mozno ze nema vykon 250 koni (oficialne) to je fakt obrovska skoda, ba dovolim si tvrdit az pruser. jej sila je zas v jej dokonalej univerzalnosti, ktoru tie dve auta nedosiahnu ani keby sa poskladali.

 

podla mna su to vsetko vydarene auta, zalezi od preferencii majitelov. u mna vyhrala ta univerzalnost a praktickost. klasika, rodina, kociky, vela priestoru na nohy vzadu a tak :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před pár dny jsem byl v salonu RS230 projet a prodejce mi potvrdil, že to konkrétní velmi dobře vybavené auto by vyšlo na cca 850k CZK, byl to sice manuál a lift, ale i tak jsem zkusil manuál naházet do konfigu a v max možné výbavě jsem se nedostal přes 950k. Takže přes milion se můžeš dostat opravdu jen v kombinaci s DSG a combi. A to stejně jen o fous. Při započtení slevy jsi na 900k ....nekup to ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@biest jakou univerzálnost myslíš? cupra v kombíku mě přijde daleko komfortnější s DCC podvozkem, místa v autě i v kufru je habaděj.

post-78913-0-80558200-1449738747_thumb.j

 

na RS 230 by bez problému měli jít 17" kola, vpředu to má 340 mm brzdy jako seriovka, jako golf performance nebo cupra bez paketu. žádnej performance paket škoda nenabízí. Kterou sem já zkoušel, tak ta měla zimní 17"....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OCT RS 230 ma uplne rovnake brzdy ako klasicka octavia RS

predava sa aj so 17´´ diskami a nie len so zimnymi pneu ale aj s letnymi.

 

kokta7 aku univerzalnost myslis? Vseobecne sa povazuje octavia za najpraktickejsie auto svojej triedy. Vyhrava v tomto smere vsetky testy, to neodskriepi nikto. Ak sa chces hrat na cisla, tie su v trojci golf variant/ octavia combi / leon ST zhruba podobne, beriem. Ale postav si vsetky tri auta vedla seba (ako ja) a potom zistis iste poznatky, ktore ti cisla nepovedia. Nakolko som sa teraz rozhodoval medzi tymito troma, mam to porovnane celkom slusne

 

1, papierovo miesto na prednych sedadlach (sirka) zhruba u vsetkych rovnaka - pocitovo rovnako octavia aj leon, golf najmensi

2, papierovo miesto na zadnych sedadlach (sirka) zhruba u vsetkych rovnaka - pocitovo detto

3, papierovo miesto na nohy v zadu ma najvacsie octavia ... pocitovo tiez, pricom ma prekvapilo aky je ten rozdiel velky

4, papierovo objem kufra u vsetkych rovnaka - pocitovo octavia tych dvoch valcuje. ma o 5 cm dlhsi kufor a to spravi dost ... Ano, das tam rezervu a dostanes sa na cislo zhruba ako ma leon, no ked sa pozres do kufra octavie a do leona vedla seba, je uplne jasne, kto taha za kratsi koniec ...

 

Proste kto mi povie, ze leon a golf je rovnako velke auto ako octavia, tak asi nevidi :) Pocitovo mi prisiel golf najmensi, taky stiesneny, leon ma prekvapil priestrannostou na prednych sedadlach ale bol som sklamany kufrom a priestorom na nohy. octavia nesklamala. uz 2 gen. bola velika. Toto je este vacsie. Z mojho pohladu najvacsie a najpraktickejsie z tej trojice a pre potreby rodiny najvyhodnejsie. Tym nechcem povedat, ze tie dve su neprakticke. Tie rozdiely su uz v beznom zivote relativne zanedbatelne. Zalezi od priorit.

 

Mam rodinu, 2 deti, potrebujem aby mali dost miesta na nohy + potrebujem co najvacsi prakticky vyuzitelny kufor preto som volil octaviu RS 230 ... hoc musim priznat srdce mi plesalo po cupre st ... hold, rozum zvitazil,

 

O tom, ktore auto je najlepsie sa bavit nejdeme. octavia RS 230 straca na tych dvoch hlavne tym, ze nema DCC. Na druhej strane podvozok je vyladeny celkom dobre. Cupra je v rezime normal tiez pomerne tvrda ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u Scouta se stejným motorem sice není vidět žádná koncovka výfuku, ale než jeden fejk a druhá koncovka s jednou deformací, tak to radši nic. napiš mi, kde brečíš, Kokto, přijdu Tě podpořit. Boleslav se k tomu sice staví jako Pavlásek ke StarDance,  ČT chce za tu podívanou jen 135 CZK měsíčně, zato Boleslav mega....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nejen nekup to, ale pak to taky živ kdyý si trochu zařádíš jako já, průměrná spotřeba 18 litrů jen to fikne...

 

...a kupuj tomu kola - zimáky prý jen 18" dle prodejce to má větší brzdy než klasická eR-eSa!

 

Ty já nevím, ale dostat se na průměrných 18 s benzínovým RS (a je jedno, jestli je to ta 230 nebo ne) už vyžaduje jízdu level „slušnej dobytek“. Neříkám, že to nejde, ale bude to tempem, které je vhodné spíš na závodní okruh a jinde než na prázdné silnici nejde uplatnit. (další možností je pak plný kotel na Autobahnu).

 

S těma brzdama se mi to moc nezdá - už standardní RS má stejné jako GTI performance a že by dávali na RS230 ještě větší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ved ako si pisal vyssie, "slusnej dobytek" :)

Mal som na par dni nove GTI (zatial 230ps) a aj po poriadnej nalozi, rozumej dialnica miestami 240kmh a okresky dost svizne (150-170kmh) brzda-plyn a spotrebu po cca 150km som mal okolo 11l.

Kokta je iny, on dokaze aj nemozne :D

Editováno: , autor: Kyselinka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rumunská transalpina, úvodných 15 km paradnej zábavy sme si hneď zopakovali... RS TDI DSG, gumy a brzdy dostali zabrať... Po zjazde z kopca z bŕzd stúpal jemný dym... Sériové brzdy nie sú stavané na dlhšiu jazdu na limite... Priemerná spotreba dieslu v tom momente okolo 13...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...