Přejít na obsah

Nestartuje 1.9 TDI PD


italik

Doporučené příspěvky

Prosim vas už jsem to tady psal před 2 tydny. Když auto vypnu a pak jenom popojedu třeba jen 3 metry a zase vypnu motor a za hodinu chci nastartovat tak to nejde až když sešlapnu plně plyn. v patek jedu na dovolenou tak jsem z toho nervní. diky

do servisu nebo k někomu na diagnostiku, takhle ti 100 lidí napíše 70 možností závad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Mam octavku 1.9 TDI 77kW, najazdene 40.000km a mam problem so startovanim. Moj problem je pri studenom starte nasledovny:

Jednoducho chcem nastartovat, starter toci v poriadku len ako keby sa to nechcelo vznietit. Start mozem opakovat aj 10krat v kratkych intervaloch a stale nic. Az ked tocim dlhsie asi 10-15 sekund to na druhy pokus nastartuje.

Prvy krat sa mi to stalo asi pri 20.000km a vzdy iba pri prvom starte. Vacsinou v zime asi raz do mesiaca ale naposledy aj v septembri co ma dost prkvapilo.

V zime som si najskor myslel ze to moze byt zlou naftou alebo vodou v nafte a tak som pridal na odporucanie aditivum - podla navodu by to nemalo skodit.

Stalo sa mi to asi 5-krat a rad by som s tym nieco urobil pokial je autov zaruke. Problem je v tom ze v servise diagnostika poruchu neodhali a auto mi vratili naspet.

Ak ste sa s podobnym problemom stretli, prosim o radu.

dakujem, Maros.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterka bude při teplém startu,né studeném.Pravděpodobně chyba v tepl.čidle.Zkus je odpojit

V autach nie som moc expert. Ked mam problem idem s tym za mechanikom. V tomto pripade mi ale nevie ani on poradit. Skus mi teda cosby vysvetlit preco si myslis, ze je to v tepelnom cidle a aky to ma vplyv na start ked ho odpojim. A tiez ako ho odpojit.

Baterka si myslim ze to tiez nebude. Starter toci velmi svizne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekdy ani baterka nepomuze.Ale jde to resit i jinak a docela levne..

TDIfun dik za radu ale ak poznas riesenie napis.

Este musim dodat, ze problem so startom mam vzdy na druhy den po dlhej ceste na sluzobku alebo naspet (asi 700km). Po beznej ceste do prace (par kilometrov) sa mi este nestalo ze by som nemohol nastartovat.

Aj preto sa mi zda dost logicke Crosbiho riesenie s tepelnym cidlom. Ale neviem preco. (Je prehriate, alebo.....)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caues tak resim ted ten samy problem s tim startem, a jeste doposud nevim co to je dela to jen nekdy. A minule mi to dokonce nechtelo po nastartovani jet proste jak stara 120 studena ale asi jen tak 50m pak se to chytlo a jela Octule normalne. Nemam si ce PD ale to asi nebude mit vliv na to ne? Tak kdyby nekdo vedel tak uvitm jakykoli nazor ci hlavne radu co to je....DIKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Budem velmi rad ak mi niekto vie poradit s tymto problemom:

OCTAVIA 2, naj 60.000km 1.9TDI, 77kW

Najskor chcem upozornit ze auto bolo uz niekolko krat v servise na diagnostike.

Zle starty su iba za studena (pri prvom starte) v lete i zime.

A co je dolezite iba pri stati auta asi v 5° svahu a viac, cumakom smerom dopredu.

Vtedy musim tocit aj 2-3 krat 10s a potom nastartuje.

Ak stoji auto na rovine ale i v svahu cumakom dole, staci iba potocit a nastartuje ihned aj pri -20°C.

Tankujem na roznych cerpackach a skor kvalitnu naftu, preto si myslim ze to vplyv na zle starty v mojom pripade nema.

Myslim si ze je to netesnot v palivovom systeme, pal. cerpadle alebo niekde inde.

Vie mi niekto poradit ako zistit presnu pricinu, prip. ako odstranit netesnost.

V servise mi poradit nevedia a starty su cim dalej horsie. Ale zatial iba pri stati do kopca.

Vdaka. Maros

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

chlapi je to PDcko,ma vlastni elektricke cerpadlo v nadrzi,ja kdyz na mem PD menim pal.filtr tak ho ani nazalevam naftou proste ho vymenim a nastartuju a je to ok ne jak u rotacek,zkus maximalne filtr odvodnit ale myslim si ze to palivovym vedenim nebude,mozna tak treba bordel v nadrzi tezko rict,napis Indimu nebo TDIfunovi ti by ti treba dokazali poradit vic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zacalo mi blbnut startovanie. Zatial som nebol v servise, ale uz to idem riesit, po vcerajsej prihode. Vcera mi totizto zhasol motor pocas jazdy. Stale ked mi neide nastartovat a aj vcera ked mi zhasol sa rozsvietia kontrolky "tlak pneumatik a ASR". Svietia sucasne. Problem sa mi ukazal predvcerom a nemal som cas to este riesit, ale po telefonickom rozhovore so servisakom, mi povedal, ze to by mohlo byt cerpadlo (nedava dostatocny tlak) alebo aj jednoducho uvolneny kontakt (niekde na poistkach alebo nieco podobne). Nemali ste niekto podobny problem? Cerpadlo by ma nepotesilo, ale co uz s tym narobime. Tatosa treba opravit tak ci tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbudol som dodat, ze ket mi nechce startovat, tak svietia tie kontrolky, ale ked skusim viackrat pretocit klucom a zopakujem to kym mi tie kontolky nesvietia, tak nastartuje.

Na TEXE to vyhodilo, nejaky problem "DATOVA LINKA ECU MOTOR" a este "PODPORNE RELE TERMINALU 30". Servisak sa stym nikdy nestretol. Tak len povytiahol a zastrcil poistkty a relatka a tiez vytiahol a zastrcil kabel z ridiacej jednotky. Chyby vyresetoval a zatial to startuje, len sam nedaval zaruku, ze ten problem bol odstraneny. Nestretol sa s tym niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
Zacalo mi blbnut startovanie. Zatial som nebol v servise, ale uz to idem riesit, po vcerajsej prihode. Vcera mi totizto zhasol motor pocas jazdy. Stale ked mi neide nastartovat a aj vcera ked mi zhasol sa rozsvietia kontrolky "tlak pneumatik a ASR". Svietia sucasne. Problem sa mi ukazal predvcerom a nemal som cas to este riesit, ale po telefonickom rozhovore so servisakom, mi povedal, ze to by mohlo byt cerpadlo (nedava dostatocny tlak) alebo aj jednoducho uvolneny kontakt (niekde na poistkach alebo nieco podobne). Nemali ste niekto podobny problem? Cerpadlo by ma nepotesilo, ale co uz s tym narobime. Tatosa treba opravit tak ci tak.

Kamarat s tym istym motorom ...ten isty problem. V servise zistili vadny zotrvacnik. Skodovka uznala vadu aj po zaruke - platilo sa len za pracu. Pravdou je, ze sa mu to pocas jazdy nikdy nestalo. Takze to v tvojom pripade asi zotrvak nebude.

Editováno: , autor: Carlito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...