italik Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Prosim vas už jsem to tady psal před 2 tydny. Když auto vypnu a pak jenom popojedu třeba jen 3 metry a zase vypnu motor a za hodinu chci nastartovat tak to nejde až když sešlapnu plně plyn. v patek jedu na dovolenou tak jsem z toho nervní. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Prosim vas už jsem to tady psal před 2 tydny. Když auto vypnu a pak jenom popojedu třeba jen 3 metry a zase vypnu motor a za hodinu chci nastartovat tak to nejde až když sešlapnu plně plyn. v patek jedu na dovolenou tak jsem z toho nervní. diky do servisu nebo k někomu na diagnostiku, takhle ti 100 lidí napíše 70 možností závad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 Tak co zjistil jsi čím to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 5. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 Tak co zjistil jsi čím to bylo. vymenil se ventil u palivoveho filtru.zatim ok. 340kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosu Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Mam octavku 1.9 TDI 77kW, najazdene 40.000km a mam problem so startovanim. Moj problem je pri studenom starte nasledovny: Jednoducho chcem nastartovat, starter toci v poriadku len ako keby sa to nechcelo vznietit. Start mozem opakovat aj 10krat v kratkych intervaloch a stale nic. Az ked tocim dlhsie asi 10-15 sekund to na druhy pokus nastartuje. Prvy krat sa mi to stalo asi pri 20.000km a vzdy iba pri prvom starte. Vacsinou v zime asi raz do mesiaca ale naposledy aj v septembri co ma dost prkvapilo. V zime som si najskor myslel ze to moze byt zlou naftou alebo vodou v nafte a tak som pridal na odporucanie aditivum - podla navodu by to nemalo skodit. Stalo sa mi to asi 5-krat a rad by som s tym nieco urobil pokial je autov zaruke. Problem je v tom ze v servise diagnostika poruchu neodhali a auto mi vratili naspet. Ak ste sa s podobnym problemom stretli, prosim o radu. dakujem, Maros. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Buď neoblomný a trvej si na svém, jinak si to zaplatíš potom sám. Může to dělat víc věcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Baterka.. dělalo mi to to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Baterka bude při teplém startu,né studeném.Pravděpodobně chyba v tepl.čidle.Zkus je odpojit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Nekdy ani baterka nepomuze.Ale jde to resit i jinak a docela levne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 A pokud to jede,mám jednu otázku,Když tomu ohulíš v kopci,má to snahu sem tam cuknout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosu Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Baterka bude při teplém startu,né studeném.Pravděpodobně chyba v tepl.čidle.Zkus je odpojit V autach nie som moc expert. Ked mam problem idem s tym za mechanikom. V tomto pripade mi ale nevie ani on poradit. Skus mi teda cosby vysvetlit preco si myslis, ze je to v tepelnom cidle a aky to ma vplyv na start ked ho odpojim. A tiez ako ho odpojit. Baterka si myslim ze to tiez nebude. Starter toci velmi svizne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosu Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Nekdy ani baterka nepomuze.Ale jde to resit i jinak a docela levne.. TDIfun dik za radu ale ak poznas riesenie napis. Este musim dodat, ze problem so startom mam vzdy na druhy den po dlhej ceste na sluzobku alebo naspet (asi 700km). Po beznej ceste do prace (par kilometrov) sa mi este nestalo ze by som nemohol nastartovat. Aj preto sa mi zda dost logicke Crosbiho riesenie s tepelnym cidlom. Ale neviem preco. (Je prehriate, alebo.....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosu Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 A pokud to jede,mám jednu otázku,Když tomu ohulíš v kopci,má to snahu sem tam cuknout? myslim ze okolo 2500ot/min je citit male cuknutie v tahu ale to je turbo. Alebo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Tyhle problémy byly s tandemovým čerpadlem paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 19. Září 2008 Sdílet Vloženo 19. Září 2008 Caues tak resim ted ten samy problem s tim startem, a jeste doposud nevim co to je dela to jen nekdy. A minule mi to dokonce nechtelo po nastartovani jet proste jak stara 120 studena ale asi jen tak 50m pak se to chytlo a jela Octule normalne. Nemam si ce PD ale to asi nebude mit vliv na to ne? Tak kdyby nekdo vedel tak uvitm jakykoli nazor ci hlavne radu co to je....DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosu Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Budem velmi rad ak mi niekto vie poradit s tymto problemom: OCTAVIA 2, naj 60.000km 1.9TDI, 77kW Najskor chcem upozornit ze auto bolo uz niekolko krat v servise na diagnostike. Zle starty su iba za studena (pri prvom starte) v lete i zime. A co je dolezite iba pri stati auta asi v 5° svahu a viac, cumakom smerom dopredu. Vtedy musim tocit aj 2-3 krat 10s a potom nastartuje. Ak stoji auto na rovine ale i v svahu cumakom dole, staci iba potocit a nastartuje ihned aj pri -20°C. Tankujem na roznych cerpackach a skor kvalitnu naftu, preto si myslim ze to vplyv na zle starty v mojom pripade nema. Myslim si ze je to netesnot v palivovom systeme, pal. cerpadle alebo niekde inde. Vie mi niekto poradit ako zistit presnu pricinu, prip. ako odstranit netesnost. V servise mi poradit nevedia a starty su cim dalej horsie. Ale zatial iba pri stati do kopca. Vdaka. Maros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Padá ti nafta, tandemové čerpadlo, těsnění na vstřikovačích, těsnění palivové filtru prostě palivový systém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Co palivový fitr je nový? Jak se tam odvzdušňuje palivový sistém? Je tam nějaká pumpička? skus než nastartuješ napumpovat. Jinak by měla jít nastavit pres vagcom vyšší startovací dávka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 chlapi je to PDcko,ma vlastni elektricke cerpadlo v nadrzi,ja kdyz na mem PD menim pal.filtr tak ho ani nazalevam naftou proste ho vymenim a nastartuju a je to ok ne jak u rotacek,zkus maximalne filtr odvodnit ale myslim si ze to palivovym vedenim nebude,mozna tak treba bordel v nadrzi tezko rict,napis Indimu nebo TDIfunovi ti by ti treba dokazali poradit vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aadam Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Zacalo mi blbnut startovanie. Zatial som nebol v servise, ale uz to idem riesit, po vcerajsej prihode. Vcera mi totizto zhasol motor pocas jazdy. Stale ked mi neide nastartovat a aj vcera ked mi zhasol sa rozsvietia kontrolky "tlak pneumatik a ASR". Svietia sucasne. Problem sa mi ukazal predvcerom a nemal som cas to este riesit, ale po telefonickom rozhovore so servisakom, mi povedal, ze to by mohlo byt cerpadlo (nedava dostatocny tlak) alebo aj jednoducho uvolneny kontakt (niekde na poistkach alebo nieco podobne). Nemali ste niekto podobny problem? Cerpadlo by ma nepotesilo, ale co uz s tym narobime. Tatosa treba opravit tak ci tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aadam Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Zbudol som dodat, ze ket mi nechce startovat, tak svietia tie kontrolky, ale ked skusim viackrat pretocit klucom a zopakujem to kym mi tie kontolky nesvietia, tak nastartuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aadam Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Zbudol som dodat, ze ket mi nechce startovat, tak svietia tie kontrolky, ale ked skusim viackrat pretocit klucom a zopakujem to kym mi tie kontolky nesvietia, tak nastartuje. Na TEXE to vyhodilo, nejaky problem "DATOVA LINKA ECU MOTOR" a este "PODPORNE RELE TERMINALU 30". Servisak sa stym nikdy nestretol. Tak len povytiahol a zastrcil poistkty a relatka a tiez vytiahol a zastrcil kabel z ridiacej jednotky. Chyby vyresetoval a zatial to startuje, len sam nedaval zaruku, ze ten problem bol odstraneny. Nestretol sa s tym niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamilr Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 tak jsem na to ted stejne jako ty. predevcirem jsem zkousel startovat 50 minut a nepodarilo se mi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 taky se mi to stalo za jizdy na dalnici.... vadna baterie, odešel článek... kamarad dovezl druhou baterku a auto chytlo na drc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 (editace) Zacalo mi blbnut startovanie. Zatial som nebol v servise, ale uz to idem riesit, po vcerajsej prihode. Vcera mi totizto zhasol motor pocas jazdy. Stale ked mi neide nastartovat a aj vcera ked mi zhasol sa rozsvietia kontrolky "tlak pneumatik a ASR". Svietia sucasne. Problem sa mi ukazal predvcerom a nemal som cas to este riesit, ale po telefonickom rozhovore so servisakom, mi povedal, ze to by mohlo byt cerpadlo (nedava dostatocny tlak) alebo aj jednoducho uvolneny kontakt (niekde na poistkach alebo nieco podobne). Nemali ste niekto podobny problem? Cerpadlo by ma nepotesilo, ale co uz s tym narobime. Tatosa treba opravit tak ci tak. Kamarat s tym istym motorom ...ten isty problem. V servise zistili vadny zotrvacnik. Skodovka uznala vadu aj po zaruke - platilo sa len za pracu. Pravdou je, ze sa mu to pocas jazdy nikdy nestalo. Takze to v tvojom pripade asi zotrvak nebude. Editováno: 20. Srpen 2009, autor: Carlito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.