Pawouk Vloženo 25. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2018 stoupo, nedělej tady z toho holubník! Toto není motorová sekce. Respektuj pravidla fora. Dotaz mimo téma smazán. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 1. leden 2019 Sdílet Vloženo 1. leden 2019 Pavouku mušíš pořád ty hříšníky hanlivě titulovat, delší dobu si toho všímám, a vůbec se mi to nelíbí, toto není cesta napravovat zlo zlem. Můžeš jim to napsat normálně a titulovat je blbcema v SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. leden 2019 Sdílet Vloženo 1. leden 2019 Kolego, na tebe to platí také - pravidla fora zapovídají jakékoli veřejné polemiky o rozhodnutích administrace fora (článek č.7), tak je laskavě respektuj a dodržuj! Mimochodem, já tady nikoho nijak hanlivě netituluji! Stoupa je totiž nickname dotyčného člena fora, kterému je určena moje výtka, a ne nadávka! Když už někoho chceš za něco kritizovat, tak si napřed pořádně přečti a pak si řádně rozmysli, na co vlastně reaguješ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 3. leden 2019 Sdílet Vloženo 3. leden 2019 A co zvedat takto ? Jen jsem si koupil druhý originální zvedák a pro jistotu ještě ten univerzální uprostřed. Ten je ale jen lehce přitisknut k prahu, protože toto místo není určeno na zvedání a zvedák ani nemá patřičnou drážku. Výhoda je v tom, že se zvedá celá polovina auta najednou - nekroutí se karoserie a je menší riziko spadnutí auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 .Honza. S každým rokem co jsem starší si chci práci ušetřit, Honzo s tímto zvedáním se v 50 ti letech zblázníš a vykašleš se na to. Zvedám auta heverem jedním již cca 20 let( tím co máš uprostřed) tak vím o čem je řeč ale jako mladej kluk bych to řešil stejně. Jako nápad dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 Pawouk, výtku si beru k srdci máš pravdu ale né jednou si mě nasral a řadu měsíců jsem tě měl bloklího tak si to nepokaž. Jinak nic proti ale na druhou stranu nic s tebou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 (editace) Dobrý by byl nějaký adaptér, který by se nasadil na hlavu hydraulického zvedáku a tlačil by najednou v obou zvedacích bodech na jedné straně auta. Po zvednutí by se pod tento adaptér vložily pevné podpěry a auto by bylo bezpečně a rychle zvednuto. Potom by bylo možné např. očistit dosedací plochu kol, nakonzervovat střed apod. Ale jednodušší je asi použít dva hydraulické zvedáky, páky směrem k sobě a použít obě ruce. Karoserie se nekroutí a můžu měnit dvě kola najednou. Jenom něco mezi hlavou zvedáku a prahem - aby se nezdeformoval lem a nezačalo to korodovat. Editováno: 5. leden 2019, autor: .Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 5. leden 2019 Sdílet Vloženo 5. leden 2019 No, pokud ti vadí, že se karoserie kroutí, to aby jsi se bál zastavit na nerovném povrchu..... Nedělal bych z toho zase vědu. Pro běžný domácí zvedání bohatě stačí malej hydraulickej 2 t podjížďák co prodávají v globusu apod. za nějakých 5 - 6 stovek. Stačí na dosedací plochu heveru dát uřízlej silentblok aby se neotřel práh a není co řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 9. Únor 2019 Sdílet Vloženo 9. Únor 2019 Dokoupil jsem hydraulický pojízdný zvedák a chci se zeptat jestli zadek F2 a i F1 v krátkých verzích mohu zvednout za zadní nápravu uprostřed? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 9. Únor 2019 Sdílet Vloženo 9. Únor 2019 Zvedací místa jsou jasně určená výrobcem. Za nápravu sem kdysi zvedal akorát moje starý Twingo. Ale tam to jinak ani nešlo, protože prahy byly schnilý na padrť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 9. Únor 2019 Sdílet Vloženo 9. Únor 2019 (editace) V 15. 4. 2013 na 18:36, onegear napsal: Voice: prvni obrazek predni podperny bod - podeprel jsem prkynko pres zobrazene zatky v podlaze (blizko viditelne zebrovani pro opreni vybavoveho heveru) druhy obrazek zadni podperny bod - opet prkynko pres zatku. Zvedani bez problemu a viditelnych skod na nateru. Jedina potiz - mam hever s max. zdvihem 335mm a pri tloustce podperneho prkynka cca 1.5cm stale kolo jen kousek na zemi - tedy vice podlozit (jiz bych se bal nestability) nebo vyssi zdvih heveru nejjednodussi by opravdu asi bylo (jak jiz bylo doporuceno) pod napravu ale co pamatuji, vsechny poucky rikaji - nezvedat za motor, prevodovku, napravy - nemam se bat o poskozeni (obzvlaste predni) napravy ? prece jen rameno je konstruovano na jine namahani nez tlak zespodu (napr. geometrie ?) Zvedal jsem F2 presne za tyto body kde jsou ty gumove krytky a bylo to v pohode. Na zvedak jsem dal puk. U F3 jsem takove mistata nenasel tak jsem pouzil tohle. https://www.ebay.com/itm/Universal-Frame-Rail-Floor-Jack-Stands-Pad-Block-Durable-Rubber-65X33mm-NEW/123236387386?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 Vzkouseno na F3 a Rapidu. Originalni jednonozku bych pouzil leda nekde na ceste, pokud menim kola tak ne... Editováno: 9. Únor 2019, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 9. Únor 2019 Sdílet Vloženo 9. Únor 2019 Takže nedoporučujete konkrétně u F1 krátké zvedat za zadní nápravu uprostřed? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 9. Únor 2019 Sdílet Vloženo 9. Únor 2019 Dokavaď budeš mít zdravý prahy tak bych to nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 Tak konečně nájezdy v dílně i se zvedacíma nástavbama hotový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.