Přejít na obsah

Škoda Kodiaq


schimmer

Doporučené příspěvky

Další test a dle mého je ten motor 1,4 naprostá šílenost a kdo si ho koupí tak upřímnou lítost. Ta spotřeba v testu je děsivá a tolik nežerou ani moje těžký offroady. V diskuzi je i něco o životnosti 1,4 Tsi a to je taky horor.

Ta EU totálně pohřbila motory a snad nyní po procitnutí do reality se vrátí doba šestiválců a poctivých objemů. Auta z doby sekačkových obsahů budou jako ojetiny v budoucnu problematický.

https://www.novinky.cz/auto/testy/425196-skoda-kodiaq-podrobny-test-z-ceskych-silnic-i-hor.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To muzes, pokud bude auto urcene pro blondynu, ktera bude po Praze vyzvedavat decka z krouzku a sem tam udela nakup, 1x tydne si udelate vylet do Benesova k babicce, tak se mozna kolem 9-10ti litru budes pohybovat.. pokud budes vyuzivat potencial vozu, ktery je urcen do hor, na blative cesty atd,.. budes se pohybovat klidne kolem 12-15 litru..

Editováno: , autor: JirkaBrno
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedině , že tě budu tlačit na předním nárazníku.

Už vás vidím spotřebičkáři jak to kloktáte na 1200otáček na spotřebu.

Dávám těm motorům za těchto podmínek tak 50tis. do prvních problémů, např. s karbonem.

Při vyšších otáčkách vyšší spotřeba, ale bez problémů.

U této váhy a součinitele odporu pokud nepojedeš 80, tak budeš pořád na deseti min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Váha je 1550 kilo, tam bych neviděl problém. Aerodynamika je horší, resp. špatná, naštěstí nejezdím dálnice, jak jsem psal. Fakt nevidím důvod, proč by to mělo žrát 10. Ostatně má to papírovou spotřebu 6.3. Moje druhé auto má papírovou spotřebu 5.8, já mám za dva roky co ho mám průměr 6.9 a patřím k nejrychlejším. Pravda, je to Mazda a nikoliv prolhaný koncern ;)

 

Však si řekneme v červnu :D Stejně to najezdí jen desítku ročně, takže spotřeba je prakticky jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naopak bych doporučoval nalítat v záruce co nevíce km, aby se to vyplatilo. Ta pověst motorů 1,4 Tsi není moc slavná a když to bude s ACT tak bych to nebral ani náhodou. Čistá to šílenost s přepínáním na dva válce u této hmotnosti auta. Není to Trabant s cca 650 kg:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podstatný je ale krouťák motoru a výkon až potom. Tedy na dva válce to bude jako sekačka a ne jako u velkýho motoru kde je nekolik set Nm od skoro volnoběhu - teda u dieslu a u benzínu od cca 1500 ot. Takovou kombinaci s ACT si koupí snad člověk s humanitním vzděláním a bez technických znalostí, prostě zpracovaný prodejcem o jedinečném moderním řešení a provozu skoro zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsi se pletl chlapče jsem strojař přes motory sice letecké, ale motory a objednal jsem přesně tenhle motor. A proč mám s ním osobní zkušenost a počítat taky umím. A s tím krouťákem a výkonem no.... když je těleso v ustálené rychlosti nepotřebuje krouťák, ale výkon a dokonce ne příliš velký, aby udrželo ono těleso danou rychlost přesně jako u letícího letadla, fyzika totiž platí všude. A to ACT se spíná právě v ustálené rychlosti, jakmile se dotkneš plynového pedálu vypne se.

Editováno: , autor: Machura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, ale toto platí někde na rovině u Berlína, tam to stačí i roztlačit a chvilku to jede setrvačností samo. Ale v naší členité krajině kde je množství stoupání je jiná situace. Proto já jsem zastánce vělkého osahu a pak neřeším kopce, náklad i vlek, jede to stejně a rozdíl ve spotřebě minimální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím záleží kde se člověk pohybuje a co vozí. A jakým jízdním stylem se projevuje tento motor není pro divochy a poskakovače v kolonách, ale staříky jako jsem já co jsou v klidu a jezdí plynule v rozmezí platných pravidel silničního provozu. Nicméně pokud bych byl "horal" zvolil bych diesel právě kvůli kroutícímu momentu a také 4x4 kvůli počasí. Uznávám, že 1,4 TSI  AP 4x4 je prostě blbost zde byla fyzika "ošálena díky" vysoké spotřebě. To auto jede dobře ale.... no stejnak si ho někdo koupí, nejsíš proto, že 4x4 je in a do města se hodí pro milenku benzínek jinak nevím proč by to někdo dělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě k tomu kroutícímu momentu. 1,4 TSI 110 kW má 250 Nm v rozsahu 1500-3500 a 2,0 TDI 110 kW má 340 Nm v rozsahu 1750-3000 , z čehož zase cosi plyne pokud má člověk představu co je 250 Nm za moment a kdy jej využije v praxi.

Editováno: , autor: Machura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě už jen doporučím všem nelétejte s letadly s výrobou motoru po roce 2010 protože to co se děje v automobilovém světě ohledně motorů jejich obsahu či ACT proběhlo u nás v podobné formě trošku dříve [emoji23]takže technologiím zdar!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Letecký průmysl se ale pohybuje v jiné matriálové rovině a je daleko přísnějš kontrola při všech montážních úkonech než automobilový. Automobilový průmysl je taky ve fázi hledání max. úspor ve výrobě a tomu odpovídá i současná výdrž aut. Pokud bych se rozhodnul pro nový auto tak jedně s pořádným motorem a po prostudování referencí na kvalitu na celém světě. To je dobré pro spokojenost při následném požívání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...