wolfspitz Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Další test a dle mého je ten motor 1,4 naprostá šílenost a kdo si ho koupí tak upřímnou lítost. Ta spotřeba v testu je děsivá a tolik nežerou ani moje těžký offroady. V diskuzi je i něco o životnosti 1,4 Tsi a to je taky horor. Ta EU totálně pohřbila motory a snad nyní po procitnutí do reality se vrátí doba šestiválců a poctivých objemů. Auta z doby sekačkových obsahů budou jako ojetiny v budoucnu problematický. https://www.novinky.cz/auto/testy/425196-skoda-kodiaq-podrobny-test-z-ceskych-silnic-i-hor.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 slaby motor pre tazke auto ... tj aj vysoka spotreba ... ale na druhej strane umozni cenu "uz od ..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie J Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 za půl roku vám napíšu, jak je to s tou 1.4 TSI doopravdy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Neměj z ní strach, bude naprosto v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 (editace) To muzes, pokud bude auto urcene pro blondynu, ktera bude po Praze vyzvedavat decka z krouzku a sem tam udela nakup, 1x tydne si udelate vylet do Benesova k babicce, tak se mozna kolem 9-10ti litru budes pohybovat.. pokud budes vyuzivat potencial vozu, ktery je urcen do hor, na blative cesty atd,.. budes se pohybovat klidne kolem 12-15 litru.. Editováno: 4. leden 2017, autor: JirkaBrno 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie J Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Budu mít FWD, vidím to na průměr kolem osmi. Žádný terén se konat nebude, dálnice taky nejezdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Jedině , že tě budu tlačit na předním nárazníku. Už vás vidím spotřebičkáři jak to kloktáte na 1200otáček na spotřebu. Dávám těm motorům za těchto podmínek tak 50tis. do prvních problémů, např. s karbonem. Při vyšších otáčkách vyšší spotřeba, ale bez problémů. U této váhy a součinitele odporu pokud nepojedeš 80, tak budeš pořád na deseti min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie J Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Váha je 1550 kilo, tam bych neviděl problém. Aerodynamika je horší, resp. špatná, naštěstí nejezdím dálnice, jak jsem psal. Fakt nevidím důvod, proč by to mělo žrát 10. Ostatně má to papírovou spotřebu 6.3. Moje druhé auto má papírovou spotřebu 5.8, já mám za dva roky co ho mám průměr 6.9 a patřím k nejrychlejším. Pravda, je to Mazda a nikoliv prolhaný koncern Však si řekneme v červnu Stejně to najezdí jen desítku ročně, takže spotřeba je prakticky jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Stejně to najezdí jen desítku ročně, takže spotřeba je prakticky jedno . Na tohle je to opravdu jedno, ale radši to tlač v otáčkách, i tak si ušetříš starosti s čímkoliv. Platí to pro všechny tyto maloobsahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie J Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Jo to je jasný, pokud to převodovka v běžném režimu bude dusit na 1200 otáček, tak tam budu mít pořád zařazeno S. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Naopak bych doporučoval nalítat v záruce co nevíce km, aby se to vyplatilo. Ta pověst motorů 1,4 Tsi není moc slavná a když to bude s ACT tak bych to nebral ani náhodou. Čistá to šílenost s přepínáním na dva válce u této hmotnosti auta. Není to Trabant s cca 650 kg 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Preco by vyuzitie dostacujucich cca 40kW na udrzanie obdobnej hmotnosti v rychlosti 100kmh na napr 20km jazdu do prace bola sialenost? Poprosim technicky argument a nie 3,14coviny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie J Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Na dva válce to dává cca 40 kW? Dobré vědět Samozřejmě s aerodynamikou cihly to asi na těch 100 km/h stačit nebude, ale po městě šedesátkou to asi na dva válce pojede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Vykon potrebny na udrzanie 100ky mimo mesta sa da celkom lahko vypocitat, a ak riadiaca vyhodnoti ze ho dodaju dva valce tak to proste spravi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 No právě, V brzdném režimu to nevadí, ale jinak u čtyřválce je to v zátěži nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Podstatný je ale krouťák motoru a výkon až potom. Tedy na dva válce to bude jako sekačka a ne jako u velkýho motoru kde je nekolik set Nm od skoro volnoběhu - teda u dieslu a u benzínu od cca 1500 ot. Takovou kombinaci s ACT si koupí snad člověk s humanitním vzděláním a bez technických znalostí, prostě zpracovaný prodejcem o jedinečném moderním řešení a provozu skoro zadarmo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machura Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 (editace) Tak to jsi se pletl chlapče jsem strojař přes motory sice letecké, ale motory a objednal jsem přesně tenhle motor. A proč mám s ním osobní zkušenost a počítat taky umím. A s tím krouťákem a výkonem no.... když je těleso v ustálené rychlosti nepotřebuje krouťák, ale výkon a dokonce ne příliš velký, aby udrželo ono těleso danou rychlost přesně jako u letícího letadla, fyzika totiž platí všude. A to ACT se spíná právě v ustálené rychlosti, jakmile se dotkneš plynového pedálu vypne se. Editováno: 5. leden 2017, autor: Machura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Ok, ale toto platí někde na rovině u Berlína, tam to stačí i roztlačit a chvilku to jede setrvačností samo. Ale v naší členité krajině kde je množství stoupání je jiná situace. Proto já jsem zastánce vělkého osahu a pak neřeším kopce, náklad i vlek, jede to stejně a rozdíl ve spotřebě minimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 (editace) Na rovině u Berlína zase fouká vítr. Je to nesmysl. Jak jsem psal, víceméně decelerace, či tempomat z kopce dolů. Ono je rozdíl když AUDI RS 6 osmiválec čtyři odpojí, než toto. Editováno: 4. leden 2017, autor: motorpower 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machura Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Souhlasím záleží kde se člověk pohybuje a co vozí. A jakým jízdním stylem se projevuje tento motor není pro divochy a poskakovače v kolonách, ale staříky jako jsem já co jsou v klidu a jezdí plynule v rozmezí platných pravidel silničního provozu. Nicméně pokud bych byl "horal" zvolil bych diesel právě kvůli kroutícímu momentu a také 4x4 kvůli počasí. Uznávám, že 1,4 TSI AP 4x4 je prostě blbost zde byla fyzika "ošálena díky" vysoké spotřebě. To auto jede dobře ale.... no stejnak si ho někdo koupí, nejsíš proto, že 4x4 je in a do města se hodí pro milenku benzínek jinak nevím proč by to někdo dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie J Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Protože nafta patří do kamen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machura Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 (editace) A ještě k tomu kroutícímu momentu. 1,4 TSI 110 kW má 250 Nm v rozsahu 1500-3500 a 2,0 TDI 110 kW má 340 Nm v rozsahu 1750-3000 , z čehož zase cosi plyne pokud má člověk představu co je 250 Nm za moment a kdy jej využije v praxi. Editováno: 4. leden 2017, autor: Machura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Juuuj fyziku by som na tomto fore vobec nevytahoval. Tu je to nieco ako alchymia alebo Harry Potter. Som to parkrat skusil a bol som zjebany ako od Golonku v satni. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machura Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 V tom případě už jen doporučím všem nelétejte s letadly s výrobou motoru po roce 2010 protože to co se děje v automobilovém světě ohledně motorů jejich obsahu či ACT proběhlo u nás v podobné formě trošku dříve [emoji23]takže technologiím zdar!Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Letecký průmysl se ale pohybuje v jiné matriálové rovině a je daleko přísnějš kontrola při všech montážních úkonech než automobilový. Automobilový průmysl je taky ve fázi hledání max. úspor ve výrobě a tomu odpovídá i současná výdrž aut. Pokud bych se rozhodnul pro nový auto tak jedně s pořádným motorem a po prostudování referencí na kvalitu na celém světě. To je dobré pro spokojenost při následném požívání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.