Přejít na obsah

Škoda Kodiaq


schimmer

Doporučené příspěvky

No bohužel mám srovnání kvality používaných materiálů a musím konstatovat že kvalita šla dolů. V automobilovém průmyslu to možná bude ještě horší to netuším. Prostě ekonomika provozu a emisní normy nás provází na každém kroku šetří se všude. Na druhou stranu technologie jdou kvapem dopředu tak snad udrží standart bezpečnosti v rozumném rozmezí. Jinak se všichni pozabíjíme a je jedno zda na silnici či ve vzduchu. Osobně věřím že soudruzi ve vývojových centrech neudělali chybu. Kdybych nevěřil koupím si koně a dostatek sena.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Editováno: , autor: Machura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holt jsem louda tedy s Tiguanem se stejným motorem. Až chytnu druhou mízu najdu si novou mladou ženu a koupím si placatou káru s minimálně třílitrovým motorem. Zatím si holt budu muset vystačit s Kodiakem a motorem na tříkolku, konečně je to moje volba a jak říkala moje dcera když byla malá "Já to tak chci mít" a snědla párek s medem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to semka dal protože to dokazuje že spotřeba není tak otřesná jak tady pár odborníků nám stále cpe... A pokud vezmu v potaz papírové 0-100 podobné tomu s Fabií 1.2Tsi tak brzda v provozu rozhodně Kodiaq s 1.4 nebude. Do otáček se bohužel musí to je úďel motorů v sekačkách ale pokud se nejezdí brzda plyn...

A nepotřebuju školení o papírových údajích a srovnávání nesrovnatelného jen tak pro jistotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to byla reakce na obsah článku tedy podle redaktora jsem louda. Spotřeba manuálu 4x4 bude vyšší kvůli hmotnosti navíc a také nutnosti to ústrojí jaksi energeticky pohánět. V případě 4x4 s automatem ten motor nemá ACT, což je systém pro snížení spotřeby, takže opět něco málo benzinu navíc. Ostatně v této posledně jmenované konfiguraci by ACT nemělo smysl neb by spínalo velmi sporadicky právě díky vyšší hmotnosti auta (4x4 plus automat) a energetické spotřebě 4x4.

Editováno: , autor: Machura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toho loudu bych bral s rezervou, spíš bych to přeložil jako běžná klidná jízda :D A ty máš stejnou motorizaci v Tiguanu jo? Tam přece nemusí být stejné nastavení a zpřevodování. 

 

motorpower: taky nerozumím lidem co si koupí "velké" auto na každodenní dojíždění a chtějí přitom dojíždění jezdit nejlépe na mouchy co ulpí ve filtru :D tady jsem až tak moc pozorně nečetl žeby se někdo takový ke spotřebě vyjadřoval, jen se pár lidí té spotřebě diví, ale že je to v podstatě srovnatelné s konkurencí jaksi neřeší.

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej druhej odbornik tady, co se tyce spotreby :D pres vanoce klid a ted se to zase vyrojilo :D

Hosi, kdo z vas s tim autem realne jel ?..... Jak si ste jisty svejma teoriema ? To jsou teorie o nicem a to ze tamhle franta na novinkach napise ze mu to zere ,,dvacet na sto " je hnedka jasny, ze to bude zrat jak tank ? .... Neblaznete proboha.

To auto je veliky, mohutny a ma horsi aerodynamiku, ale ne o tolik aby to zralo nesmysl.

Porovnavate taky auta uplne s jinou vahou a taky uplne v jinych kategoriich. Porovnavejte SUV a SUV  a ne vochcavku v nafte se Škodiaqem ;)

 

Franta na novinkach dostal Kodiaqa, nezajetyho a hlavne novinarsky auto. To auto dostava cocku hnedka co sjede z vyrobni linky.

Hlavne novinari a zvana verejnost na tom zkousi vsechno, delaji ruzne testy a to se pak promita na celem aute. 

Vim jak to chodi a vim jak spotreba klesne dolu, az si vsechno sedne. Ale to by muselo byt normalni auto a ne testovaci, resp. ,, CRASH " auto ;)

 

btw......... Kupte si sobe a druhy polovicce radsi tricko a budte v pohode -_-:kol-47:

 

ORIG_565084200B041_1.jpg  ORIG_565084210A041_1.jpg

 

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano máme doma nového tiguana přesně s tímto motorem a jak pravíš může to být trochu jinak, nicméně nevěřím, že tiguan vezme 6,7 litru a kodiaq 10. Pro pořádek tiguan je mojí polovičky já jezdím s Hondou CRV 2,2 diesel a přesto jsem si objednal Kodiaq 1,4 TSI... Viz 

 

Editováno: , autor: Machura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se nebojim a až budu mít vlastní zkušenost rád se podělím o všechny vlastnosti. Nejsem typ co něco chválí jenom proto že to má. A nejsem zarputilý fanda ničeho. Měl jsem třeba i Kiu nebo Forda a na všech jsem našel něco co mi štvalo a co bylo lepší než u konkurence tak to prostě je.

Editováno: , autor: Machura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože od září 2017 se bude udávat spotřeba dle nové normy, tak bych doporučil brát auta po tomto termínu. Domívám se že pak SS bude minulostí a i ACT se přehodnotí i s řadou dnešních systémů které otravují život a zvyšují servisní náklady.

S tou neutěšenou spotřebou 1,4 TSI je to jasný, viz SM ve svém článku, prostě zázrak se nedá dosáhnout a realita bude kolem 9 litrů a běžně i více. Pak bude provozní nákladovost identická jako u mého Pajera který je zcela jiné kategorie a užitného využití. Ostatně benzín stojí i víc než nafta při tankování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O bože, než jsem tady ta moudra zase přečetl.. Jako česká hospoda, kde se pomlouvá vše, co se dá, jen tak pro nic za nic. A pokud zrovna není co pomlouvat, tak si to pojďme vymyslet...

Na rozdíl od kravin typu stop-start mi to ACT přijde jako dobrá věc a pokud nebude poddimenzovaná, což takto od stolu já, ani nikdo z vás říct nemohu, dává mi to smysl a už před lety jsem přemýšlel, proč něco takového není. Funguje na principu odpojení válců od určitého malého zatížení. Při vyšším zatížení se samozřejmě další 2 opět připojí. Takže argumenty o výkonu, či krouťáku jsou opět naprosto zcestné..

A 1,4? Pokud vím, tato nová generace TSI problémy netrpí. Tedy ne většími, než je dnes bohužel normální naskrz všemi automobilkami. Výkon rozhodně stačit bude, kdo si koupí takovou krávu, nebude hledat zrychlení supersportu. Kdo má FWD, benzín je rozhodně lepší volbou, než servisně nákladný diesel, o pořizovací ceně nemluvě. Diesel se hodí pro ty, kteří najezdí více, nebo případně pro 4WD, kde benzín úplně smysl nedává. I když zase s "ale", protože jsou to dnes stejně nepříliš použitelné stylovky, které do terénu nejsou. A s benzínem je na cestách určitě více zábavy, než s dieselem..

A nakonec. Přijde mi fakt jak u blbejch přemlouvat/pomlouvat a komentovat rozhodnutí někoho, kdo si to auto pro své potřeby koupil.
Proč benzín? Protože třeba najede málo a má rozum, netřeba kupovat nevýhodný diesel. Proč FWD? Protože třeba ví, že těch pár dní na sněhu vydrží a do terénu nikdy nevyjede. A proč tak velké auto? Protože chce prostor pro rodinu, nebo prostě jen chce něco velkého? Není to snad jeho věc? Je tady pořád více sraček, aby jen ještě zase nezačaly pohádky o Sorentu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na rozdíl od kravin typu stop-start mi to ACT přijde jako dobrá věc a pokud nebude poddimenzovaná, což takto od stolu já, ani nikdo z vás říct nemohu, dává mi to smysl a už před lety jsem přemýšlel, proč něco takového není. Funguje na principu odpojení válců od určitého malého zatížení. Při vyšším zatížení se samozřejmě další 2 opět připojí. Takže argumenty o výkonu, či krouťáku jsou opět naprosto zcestné.

 

 

 

No a největším moudrem jsi to rozsekl.  Pokud deceleruješ sebemíň  odpojí se válce tak jako tak, nej. výhoda ř.j. injektion  proti klasickému karburátoru. Pokud víš co to je, či bylo. Neber zle.

Potom už zbývá jen úzký rozsah kdy by to fungovalo v malé zátěži a při vyšších ot. Tak či onak to u čtyřválce nepůsobí dobře na kliku. Vstříknutí je sice rozloženo do sekvencí tak aby, se minimalizovala detonace a ráz do pístu, ale i tak je to ničemnost,

kterou rád vypnu stejně jako SS. Materiál o tomto motoru jdu zkusit stahnout.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Voice napsal:

Kolik s ním najel, že takto soudíš?

stacilo necelych 500km :) a uz po nasednuti sem se vratil do 90tych let,nerikam ze je to spatny ale me to neoslovilo ani ten motor prubehem nic extra nevim kdo jim to dela ty motory ale tipoval bych na frantika a koren nekde 20let zpet ale to uz je ot

Citovat

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...