Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Rap je rovnaka trieda ako octavia ? :kol-44: to jedine marketingovo

vsetko je presne tak ako pise houmr

 

Rapid - predok fabia - zadok o 2 generacie starsia Octavia

SEAT Leon - GOLF7 - OIII

 

 

dostupnost elektroniky a asistecnych systemov

Rapid je na urovni triedy Fabia / Polo

SEAT Leon  je OIII a G7 

 

za

 mna Rapid je medzi triedou fabia a golf .. teda ma akusi VLASTNU TRIEDU ci uz rozmerny alebo aj urovnou vybav asistecnych systemov a materialov

 

Marketing skody nam vymyva mozgy a stavia Rapid Spaceback tam kde ma koncern GOLFa ... co je uplne mimo misu

 

Rapid beriem ako zaujimave auto ale stale kritizujem nedostatky ktrore ho degraduju na uroven dacie (pouzite materialy, chybajuce prkotiny ako krycie plasty, naslap na lavu nohu, ovladanie sedadiel, odhlucnenie, a neskutocne vyplne dveri ... )

 

vidim 3 monzosti pre skodu

1. nechat sucasnu cenu ale zlepsit tie kritizovane momenty

2. zachovat sucasnu kvalitu a znizit cenu

3. nadalej vyvijat silnu marketingovu kampan v ktorej uverime ze Rapid SB je skoro tak dobry ako GOLF

 

nad SB uvazujem .. ale pockam si  asi este rok dva .. ci sa niekam pohnu .. 

Ano, francouzi jsou levnejsi, protoze jinak by nebyli konkurence schopni. Kdyby jsi vyrabel smejdy a tvoje konkurence vyrabela kvalitni vyrobky, tak bys to svoje "stejne" prodaval taky za nozsi cenu s bonusem, aby jsi to prodal. Akorat na tom mas nizsi zisk, ale prodavas. A podle prodeju si myslim, ze je celkem jasne, co se prodava vic, jestli Rapid nebo C-elysee :)

Podle me Rapid ani Spaceback neni C segment ani omylem, to jen novinari to spatne podavaji a proto vznikaji tyhle debaty porad dokola.

To je jakoby jsi resil, proc je Audi A4 drazsi nez Octavia, i kdyz je to stejny segment.

LUKY. myslíš,že přijde nějaká změna? to asi nee..krom nuceného financování,které příští rok padne..konečně.. C-Elysee tu nemá prodej jako Rapid,to samé naopak říkají Frantíci o rapidu..vždy je domácí značka v popředí..to snad uzná i zelenej slepičí mozeček..

Upraveno od manfroto

neverim moc  na nejake prevratne zmeny .. ale stale dufam  :kol-27:

.. to nutene financovanie suvisi s bodom 3 co som pisal 

ale zas je to dobry sposob ako to dostat k ludom ktori jednoducho nemaju kes na drahe auto a bankovy uver je pre nich tiez problematicky  ! a prave na tuto skupinu je zjavne zamerany marketing skody s rapidom .. az na vynimky to potvrdzuju aj majitelia rapidov ktorych  poznam ..  :kol-30:

to s tím Rapidem SB a Golfem,ale nemyslels vážně,že ne? :kol-28:

no ja bych teda rekl ze P301 a Celysse jsou uplne nekde jinde oproti rapidu...stačí se projet...

Pane chytrý manfroto - rozdělení aut do tříd není dáno nějakou pevnou normou. Většinou se tak děje na základě vnějších rozměrů (délka, šířka) a hlavně rozvoru náprav. V tomto punktu jsou G7 a R v jednom balíku. Jiná věc je, jak si to marketingově postaví výrobce.

toje sice pekne ale realne ...

 

G7 a R su v jednej triede akurat podla razvoru ako pises 

podla ceny  :kol-33:  .....skoro 

 

a  teda pardon aj podla marketingu skody a  ... "motoristickych novinarov" 

 

 

ale

podla sirky tazko ...

podla moznosti vybava a asistencnych systemov tazko ...

 

:kol-32:

preto je to pre mna   - the  class of it's own   :kol-46:  a tak ho aj beriem  

 

... nechapem preco stale tie iste  diskusie do kola sa snazia z rapida robit nejake uberauto ...

 

 

 

konkurent golfa je pre mna Seat Leon a nie Rapid!

Upraveno od LUKY-007

Heh, jenže já nic z ničeho nedělám - jen popisuji realitu. To ty překrucuješ fakta. Najdi si nějaké tabulky, podle kterých se to určuje. O výbavě tam nic není. Co je pro tebe důležité pro zařazení do tříd je naprosto irelevantní. Podle rozdělení do obchodních tříd je G7 a Rapid v té samé třídě.

:kol-31: moment takze aj roomster je podla rozdelenia do  obchodnych tried  v tej istej triede ako G7 ? :kol-27:  

(razvor identicky s rapidom 2608)

 

 

dobre teda pawouku prevedcil si ma svojimi argumentami ...  

 

 

ak razvor je parameter kt. tiez urcuje triedu tak 

Rapid SB (razv.  2602)  je konkurent GOLFa (razv. 2637)   a  Dacia Logan   (razv. 2634)  a Peugeot 301 (razv.2652) ... lebo su v tej istej triede

tak ? 

 

 

  ..idem svoju nevedomost rozdychat a ospravedlnujem sa tu vsetkym   :kol-26: ze som prekrucoval fakty 

pekny vecer ....  :kol-31:

Upraveno od LUKY-007

ok dika za  odkaz  - prestudujem 

prostě jednoduše, jedna věc je třída, a druhá zaměření vozu, tyto dva pojmy bych nesměšoval

jinými slovy rapid i golf mohou být přece ve stejné třídě, proč by ne, stejně jako oktávka, ale zaměření těch vozů je přeci odlišné

Jinak receno, ses chudej a chces velky auto, koupis Rapida, mas prachy, chces velke auto s vybavou, koupis O3, G7, Leon..

ok ako pise HjM pod to sa viac menej  podpisem 

 

v zasade ja sa na to kukam z pohladu rozmerov, vybavy, kvality materialov a technickych fičúr !

 

nejake - obchodne a marketingove triedy su mi u prdele ....

 

EDIT : Mc2uba .. jakozeee "Rapid je Golf pro chude" ? :kol-30:

Upraveno od LUKY-007

No a dalším faktorem je cenová politika jednotlivých výrobců, a ta nám s těma třídama může pěkně zamíchat :D jak vidíme na příkladu cen golfa/leona a rapidu.

To je debata, to ze vy byste ta auta zaradili jinak neznamena, ze je to spatne. Vzpomente si, jak Hyundai porovnaval i30 s OIII i Rapidem. Na jakem je podvozku a jakou ma elektroniku je irelevantni a navic to, ze je pouzita modularni platforma uz vubec neznamena, ze jina je spatna. Navic OIII a A4 je uplne mimo. A4 je stredni trida. Srovnavat OIII a A3 leda...

Upraveno od s-talker

mCuba ma pravdu, nemas prachy na OIII kup si Rapida, jedna se jen o pomyslne marketingove rozdeleni jedne tridy na dve subtridy podle ceny, ovsem porad je to nizsi stredni.

Chaos je proto, že to není pevně dáno. Svaz dovozců SDA má OIII a A4 v jedné třídě. Ve Wiki tabulce je to tak, jak píšeš. Ale to už se začínáme dostávat mimo téma Rapida. :rolleyes:

houmr: ja jen psal sve pocity z jizdy ve trech zminenych modelech, tzn FI, FII po FL, a Rapid (liftback). Bez ohledu jestli je pod palubovkou tlustej nebo tenkej svazek kablu, nebo jestli jsou v kufru na boku plasty nebo koberec (v liftbacku mame koberec), tak proste pocit z jizdy je u mne jednoznacne v poradi Rapid, FII, FI.

Já bych to spíš viděl při porovnání cen...nemáš na OIII kup Golfa7 Rapida si nech v záloze..

Upraveno od manfroto

kdyz nema na OIII tak nebude mit ani na golfa....to ze je tam par tisic rozdil nic neresi :) Ozakou furt zustava jesli je lepsi holá okta 1.2 nebo stredne nabity rapid.....myslim ze rapid :D

prej jen pár tisíc.. :kol-28:

pusher: pocit dneska z techto aut mas asi spravny, ovsem to co zajima me, je pocit za 3, 4 roky, jelikoz od auta ocekavam aby slouzilo dlouho, tak poradi je presne opacne, to mi ver ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.