Listopad 10, 201311 r Rap je rovnaka trieda ako octavia ? to jedine marketingovo vsetko je presne tak ako pise houmr Rapid - predok fabia - zadok o 2 generacie starsia Octavia SEAT Leon - GOLF7 - OIII dostupnost elektroniky a asistecnych systemov Rapid je na urovni triedy Fabia / Polo SEAT Leon je OIII a G7 za mna Rapid je medzi triedou fabia a golf .. teda ma akusi VLASTNU TRIEDU ci uz rozmerny alebo aj urovnou vybav asistecnych systemov a materialov Marketing skody nam vymyva mozgy a stavia Rapid Spaceback tam kde ma koncern GOLFa ... co je uplne mimo misu Rapid beriem ako zaujimave auto ale stale kritizujem nedostatky ktrore ho degraduju na uroven dacie (pouzite materialy, chybajuce prkotiny ako krycie plasty, naslap na lavu nohu, ovladanie sedadiel, odhlucnenie, a neskutocne vyplne dveri ... ) vidim 3 monzosti pre skodu 1. nechat sucasnu cenu ale zlepsit tie kritizovane momenty 2. zachovat sucasnu kvalitu a znizit cenu 3. nadalej vyvijat silnu marketingovu kampan v ktorej uverime ze Rapid SB je skoro tak dobry ako GOLF nad SB uvazujem .. ale pockam si asi este rok dva .. ci sa niekam pohnu ..
Listopad 10, 201311 r Ano, francouzi jsou levnejsi, protoze jinak by nebyli konkurence schopni. Kdyby jsi vyrabel smejdy a tvoje konkurence vyrabela kvalitni vyrobky, tak bys to svoje "stejne" prodaval taky za nozsi cenu s bonusem, aby jsi to prodal. Akorat na tom mas nizsi zisk, ale prodavas. A podle prodeju si myslim, ze je celkem jasne, co se prodava vic, jestli Rapid nebo C-elysee Podle me Rapid ani Spaceback neni C segment ani omylem, to jen novinari to spatne podavaji a proto vznikaji tyhle debaty porad dokola. To je jakoby jsi resil, proc je Audi A4 drazsi nez Octavia, i kdyz je to stejny segment.
Listopad 10, 201311 r LUKY. myslíš,že přijde nějaká změna? to asi nee..krom nuceného financování,které příští rok padne..konečně.. C-Elysee tu nemá prodej jako Rapid,to samé naopak říkají Frantíci o rapidu..vždy je domácí značka v popředí..to snad uzná i zelenej slepičí mozeček.. Upraveno Listopad 10, 201311 r od manfroto
Listopad 10, 201311 r neverim moc na nejake prevratne zmeny .. ale stale dufam .. to nutene financovanie suvisi s bodom 3 co som pisal ale zas je to dobry sposob ako to dostat k ludom ktori jednoducho nemaju kes na drahe auto a bankovy uver je pre nich tiez problematicky ! a prave na tuto skupinu je zjavne zamerany marketing skody s rapidom .. az na vynimky to potvrdzuju aj majitelia rapidov ktorych poznam ..
Listopad 10, 201311 r no ja bych teda rekl ze P301 a Celysse jsou uplne nekde jinde oproti rapidu...stačí se projet...
Listopad 10, 201311 r Pane chytrý manfroto - rozdělení aut do tříd není dáno nějakou pevnou normou. Většinou se tak děje na základě vnějších rozměrů (délka, šířka) a hlavně rozvoru náprav. V tomto punktu jsou G7 a R v jednom balíku. Jiná věc je, jak si to marketingově postaví výrobce.
Listopad 10, 201311 r toje sice pekne ale realne ... G7 a R su v jednej triede akurat podla razvoru ako pises podla ceny .....skoro a teda pardon aj podla marketingu skody a ... "motoristickych novinarov" ale podla sirky tazko ... podla moznosti vybava a asistencnych systemov tazko ... preto je to pre mna - the class of it's own a tak ho aj beriem ... nechapem preco stale tie iste diskusie do kola sa snazia z rapida robit nejake uberauto ... konkurent golfa je pre mna Seat Leon a nie Rapid! Upraveno Listopad 10, 201311 r od LUKY-007
Listopad 10, 201311 r Heh, jenže já nic z ničeho nedělám - jen popisuji realitu. To ty překrucuješ fakta. Najdi si nějaké tabulky, podle kterých se to určuje. O výbavě tam nic není. Co je pro tebe důležité pro zařazení do tříd je naprosto irelevantní. Podle rozdělení do obchodních tříd je G7 a Rapid v té samé třídě.
Listopad 10, 201311 r moment takze aj roomster je podla rozdelenia do obchodnych tried v tej istej triede ako G7 ? (razvor identicky s rapidom 2608) dobre teda pawouku prevedcil si ma svojimi argumentami ... ak razvor je parameter kt. tiez urcuje triedu tak Rapid SB (razv. 2602) je konkurent GOLFa (razv. 2637) a Dacia Logan (razv. 2634) a Peugeot 301 (razv.2652) ... lebo su v tej istej triede tak ? ..idem svoju nevedomost rozdychat a ospravedlnujem sa tu vsetkym ze som prekrucoval fakty pekny vecer .... Upraveno Listopad 10, 201311 r od LUKY-007
Listopad 10, 201311 r Roomster je v obchodní třídě MPV. Tož tak. Musíš vzít v potaz i typ karoserie. Tyto informace mám odtud: http://portal.sda-cia.cz/statr/2013-8.podilOAc.CZ.html A něco je i zde (i když spolehlivost je neznámá): http://cs.wikipedia.org/wiki/Automobil
Listopad 10, 201311 r prostě jednoduše, jedna věc je třída, a druhá zaměření vozu, tyto dva pojmy bych nesměšoval jinými slovy rapid i golf mohou být přece ve stejné třídě, proč by ne, stejně jako oktávka, ale zaměření těch vozů je přeci odlišné
Listopad 10, 201311 r Jinak receno, ses chudej a chces velky auto, koupis Rapida, mas prachy, chces velke auto s vybavou, koupis O3, G7, Leon..
Listopad 10, 201311 r ok ako pise HjM pod to sa viac menej podpisem v zasade ja sa na to kukam z pohladu rozmerov, vybavy, kvality materialov a technickych fičúr ! nejake - obchodne a marketingove triedy su mi u prdele .... EDIT : Mc2uba .. jakozeee "Rapid je Golf pro chude" ? Upraveno Listopad 10, 201311 r od LUKY-007
Listopad 10, 201311 r No a dalším faktorem je cenová politika jednotlivých výrobců, a ta nám s těma třídama může pěkně zamíchat jak vidíme na příkladu cen golfa/leona a rapidu.
Listopad 10, 201311 r To je debata, to ze vy byste ta auta zaradili jinak neznamena, ze je to spatne. Vzpomente si, jak Hyundai porovnaval i30 s OIII i Rapidem. Na jakem je podvozku a jakou ma elektroniku je irelevantni a navic to, ze je pouzita modularni platforma uz vubec neznamena, ze jina je spatna. Navic OIII a A4 je uplne mimo. A4 je stredni trida. Srovnavat OIII a A3 leda... Upraveno Listopad 10, 201311 r od s-talker
Listopad 10, 201311 r mCuba ma pravdu, nemas prachy na OIII kup si Rapida, jedna se jen o pomyslne marketingove rozdeleni jedne tridy na dve subtridy podle ceny, ovsem porad je to nizsi stredni.
Listopad 10, 201311 r Chaos je proto, že to není pevně dáno. Svaz dovozců SDA má OIII a A4 v jedné třídě. Ve Wiki tabulce je to tak, jak píšeš. Ale to už se začínáme dostávat mimo téma Rapida.
Listopad 11, 201311 r houmr: ja jen psal sve pocity z jizdy ve trech zminenych modelech, tzn FI, FII po FL, a Rapid (liftback). Bez ohledu jestli je pod palubovkou tlustej nebo tenkej svazek kablu, nebo jestli jsou v kufru na boku plasty nebo koberec (v liftbacku mame koberec), tak proste pocit z jizdy je u mne jednoznacne v poradi Rapid, FII, FI.
Listopad 11, 201311 r Já bych to spíš viděl při porovnání cen...nemáš na OIII kup Golfa7 Rapida si nech v záloze.. Upraveno Listopad 11, 201311 r od manfroto
Listopad 11, 201311 r kdyz nema na OIII tak nebude mit ani na golfa....to ze je tam par tisic rozdil nic neresi Ozakou furt zustava jesli je lepsi holá okta 1.2 nebo stredne nabity rapid.....myslim ze rapid
Listopad 11, 201311 r pusher: pocit dneska z techto aut mas asi spravny, ovsem to co zajima me, je pocit za 3, 4 roky, jelikoz od auta ocekavam aby slouzilo dlouho, tak poradi je presne opacne, to mi ver
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.