mc2uba Vloženo 29. Květen 2013 Vloženo 29. Květen 2013 Já zrovna takové věci řeším. U škodovky mě štve už jen to, že sundali "ochrané lišty" z nárazníku. Na své F1 tohle strašně oceňuji, protože při parkování mě nebo okolních mi to zatraceně dost ochrání nárazník. A pořád lepší podle mě lakovat nebo vyměnit jen nárazník než třeba u Opelu měnit celé výko kufru. Ale třeba náš Citroen C4 má tu hranu kufru ještě vyšší než moje F1 Jako souhlasím s tím, že vyndat třeba velkou těžkou krabici z kufru bez hrany je jednodušší. Ale určitě by mě to neodradilo od koupě další škodovky. Jsou u mě důležitější věci, kterým dávám přednost než to, jestli to má hranu kufru nebo ne 1 Citovat
manfroto Vloženo 29. Květen 2013 Vloženo 29. Květen 2013 a co se nakládky týká..musí se delší a těžký náklad po sklopení sedadel nadzvedávat? nebo na to stačí jeden člověk,když už jsem u té rovné plošiny.. Citovat
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Vloženo 29. Květen 2013 Tak třeba mafroto má jiné priority. Všichni nejsme stejní. Mě to nikdy nevadilo. Na druhou stranu mohla škodovka dát do Rapida i třeba za příplatek tu mezipodlahu,když to může mít i Fabia Combi. 1 Citovat
mc2uba Vloženo 29. Květen 2013 Vloženo 29. Květen 2013 Pawouk: zas to ber tak, že když vyšla F2, tak se o Rapida ještě asi ani moc nepřemýšlelo a čert ví, co přinese (resp. odnese) Fabia 3 F2 je pořád ještě relativně neoškubané auto, i když proti F1 je to skoro holátko Citovat
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Vloženo 29. Květen 2013 No jo,ale on ten manfroto v tomto má asi pravdu. Když má být Rapid jakýsi rodinný vůz,tak bych oželel některé rádoby simply clever vychytávky,typu škrabka na okno a spíš se orientoval na prověřené doplňky,jako je ta inkriminovaná mezipodlaha. Citovat
manfroto Vloženo 30. Květen 2013 Vloženo 30. Květen 2013 a ještě trochu snížit hranu sklopených zadních sedaček a je to.. Citovat
rogerer Vloženo 30. Květen 2013 Vloženo 30. Květen 2013 Já zrovna takové věci řeším. U škodovky mě štve už jen to, že sundali "ochrané lišty" z nárazníku. Na své F1 tohle strašně oceňuji, protože při parkování mě nebo okolních mi to zatraceně dost ochrání nárazník. A pořád lepší podle mě lakovat nebo vyměnit jen nárazník než třeba u Opelu měnit celé výko kufru. s tou lištou souhlasím nebo aspoň nějak šikovně udělat spz...u současnýho auta když někdo parkuje tak mi to nejde vpředu ani vzadu do nárazníku ale do spz res. do podložky pod spz, což je pohoda....156ka to má dobře umístěný z tohohle hlediska Citovat
manfroto Vloženo 31. Květen 2013 Vloženo 31. Květen 2013 Údajná zahajovací cena má být asi kolem 280.000,- Citovat
mc2uba Vloženo 1. Červen 2013 Vloženo 1. Červen 2013 vormen: jo jo, takhle by nějak mohl vypadat fuj, to je divný auto to sis hrál ty ve photoshopu nebo někdo jiný? Citovat
manfroto Vloženo 1. Červen 2013 Vloženo 1. Červen 2013 je to jako protažená Fábie s mega kolama... Citovat
vormen Vloženo 1. Červen 2013 Vloženo 1. Červen 2013 ja a photoshop to nejde dohromady, ale stejne divny to bude v realu Citovat
mike_k Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 No ty mega kola tomu opravdu neprospivaji. Citovat
HjM Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 v reálu tam opravdu takové nebudou a budou tam menší a zas se bude nadávat, jak ty 15ky na tom autě jsou hrozné 1 Citovat
manfroto Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 (editace) přesně tak,zas tam budou v základu malé..musí se vydělávat..kdyby ale u takových aut byly v základu 16"(třeba plecháče) asi by to bylo moc velké překvapení... Editováno: 2. Červen 2013, autor: manfroto Citovat
HjM Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 myslím, že 15ky jako základ jsou na auto této velikosti celkem optimální, nakonec i s ohledem na cenu pneu 2 Citovat
manfroto Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 jj,každý to vnímáme jinak..kdyby bylo možno vybrat si v základu i 16", těm co by nevadilo dát jednou za pár let o několi stovek víc za nové pneu by se to šiklo.. Citovat
fufal Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 (editace) Tak u klasického Rapida jsou u verze ambition 16" za příplatek jen 3.300,-, což není žádná pálka. U Spacebacku to očekávám obdobně. A kdo oželí vyšší cenu pneu, má tuhle možnost. Editováno: 2. Červen 2013, autor: fufal Citovat
manfroto Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 ..no právě..za příplatek...uvidíme o kolik robustněji bude vypadat vedle klasického rapida..a jak celkově na 15" Citovat
fufal Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 Spaceback vychází z Rapida, takže to bude to samé, jak u něho. Opticky budou 15 sice malé, ale pro spoustu zákazníků přesto přijatelné a plnohodnotné. A kdo má zaměření i na celkový vzhled auta, připlatí si za nevelký peníz 16 příp. 17. Citovat
manfroto Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 asi se s tím takhle bude muset každý spokojit..u těchto tříd a velikostí aut..OIII a vyšší na tom asi bude určitě lépe.. Citovat
HjM Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 taky přecejenom je to auto taky trošku zacílené budgetovým směrem s ohledem na co nejnižší cenu, a k tomu velká kola moc nejdou Citovat
jozzi Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 to vypada na konecnou verzi nevim kdo se na tom vyřadil ,ale až na ty kola je to trefeno velmi dobře Citovat
manfroto Vloženo 2. Červen 2013 Vloženo 2. Červen 2013 vypadá bohužel jako klasický combi..to varianty v bílém provedení kolující zde i jinde vypadají mnohem lépe,ale je pravda že tohle není přesný profil... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.