Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já zrovna takové věci řeším. U škodovky mě štve už jen to, že sundali "ochrané lišty" z nárazníku. Na své F1 tohle strašně oceňuji, protože při parkování mě nebo okolních mi to zatraceně dost ochrání nárazník. A pořád lepší podle mě lakovat nebo vyměnit jen nárazník než třeba u Opelu měnit celé výko kufru.

 

Ale třeba náš Citroen C4 má tu hranu kufru ještě vyšší než moje F1 :)

 

Jako souhlasím s tím, že vyndat třeba velkou těžkou krabici z kufru bez hrany je jednodušší. Ale určitě by mě to neodradilo od koupě další škodovky. Jsou u mě důležitější věci, kterým dávám přednost než to, jestli to má hranu kufru nebo ne :)

Vloženo

Tak třeba mafroto má jiné priority. Všichni nejsme stejní. Mě to nikdy nevadilo. Na druhou stranu mohla škodovka dát do Rapida i třeba za příplatek tu mezipodlahu,když to může mít i Fabia Combi.

Vloženo

Pawouk: zas to ber tak, že když vyšla F2, tak se o Rapida ještě asi ani moc nepřemýšlelo a čert ví, co přinese (resp. odnese) Fabia 3 :) F2 je pořád ještě relativně neoškubané auto, i když proti F1 je to skoro holátko :)

Vloženo

No jo,ale on ten manfroto v tomto má asi pravdu. Když má být Rapid jakýsi rodinný vůz,tak bych oželel některé rádoby simply clever vychytávky,typu škrabka na okno a spíš se orientoval na prověřené doplňky,jako je ta inkriminovaná mezipodlaha.

Vloženo

Já zrovna takové věci řeším. U škodovky mě štve už jen to, že sundali "ochrané lišty" z nárazníku. Na své F1 tohle strašně oceňuji, protože při parkování mě nebo okolních mi to zatraceně dost ochrání nárazník. A pořád lepší podle mě lakovat nebo vyměnit jen nárazník než třeba u Opelu měnit celé výko kufru.

 

s tou lištou souhlasím nebo aspoň nějak šikovně udělat spz...u současnýho auta když někdo parkuje tak mi to nejde vpředu ani vzadu do nárazníku ale do spz res. do podložky pod spz, což je pohoda....156ka to má dobře umístěný z tohohle hlediska :)

Vloženo (editace)

přesně tak,zas tam budou v základu malé..musí se vydělávat..kdyby ale u takových aut byly v základu 16"(třeba plecháče) asi by to bylo moc velké překvapení...

Editováno: , autor: manfroto
Vloženo (editace)

Tak u klasického Rapida jsou u verze ambition 16" za příplatek jen 3.300,-, což není žádná pálka. U Spacebacku to očekávám obdobně. A kdo oželí vyšší cenu pneu, má tuhle možnost.

Editováno: , autor: fufal
Vloženo

Spaceback vychází z Rapida, takže to bude to samé, jak u něho. Opticky budou 15 sice malé, ale pro spoustu zákazníků přesto přijatelné a plnohodnotné. A kdo má zaměření i na celkový vzhled auta, připlatí si za nevelký peníz 16 příp. 17. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...