Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 15 hodinami, TSI-DSG napsal:

Vy jste hlava, pane Vachmajstr. Další po bitvě generál.

To není o žádném šetření, ale o používání výrobku v souladu s Návodem k použití. A kdo mohl tušit při koupi vozidla v roce 2010, že ten v Germánii vyrobený motor bude problémový? Já jsem bohužel naopak předpokládal, že když tu 1,8 tsi cpou němčouři do Audin a Passatů, že to bude kvalitní motor. Ó jak hluboce jsem se mýlil. Má víra v "made in germany" kvalitu vzala za své.

To není po bitvě, témata s tímto problémem jsou tady i na Octavia clubu od roku 2009-2010 +- pokud jsem si dobře všimnul, tak jsi byl byl na GO někdy v roce 2014 a předpokládám, že sis o tom někdy něco načetl, aspoň v té době, kdy jsi měl problém... Shell Helix Ultra 5w 40 + filtr je otázka celých asi sedmi stovek, to jen tak mimo soutěž.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Caute mam Superb 2 s motorom 1,8 TSI CDAA. Ma najazdenych vyse 100 000 km. Zral mi az 1 liter oleja na 400 km. Dal som robit repas v jednej firme na Orave.

 

Spravili mi komplet generalku motora:

– Nové zosilnené piesty s novými krúžkami

– Komplet nové vložky piestov

– Nová rozvodová sada

– Repasácia hlavy valcov

– Nové ložiská

– Regenerácia olejového čerpadla

– Odvetranie motora 

Po generalke som najazdil 6 000 km. Spotreba oleja vyrazne klesla na 0,5 na 1000 km. No pred generalkou mi bolo povedane ze mi uz olej zrat nebude.

Po telefonate s technikom na Orave mi povedali, ze by mohla byt spotreba oleja sposobena este turbom.

 

Aky mate na to nazor? Skuste mi prosim poradit alebo pomoct, lebo generalka nebol lacny spas a uz zacinam byt trocha nestastny.
 

Dakujem

Editováno: , autor: Peter Poli
Vloženo (editace)

Pěkné video, ale nějak se mi nechce věřit že to se dělo s tvým motorem. Kolik jsi za to dal ? 

Teoreticky odvrtat starý materiál a nalisovat nové vložky by asi šlo, ale nějak se mi nechce věřit že by se to finančně vyplatilo.

 

Cenu práce a materiál uvedenou ve videu odhaduji na 150-200 tisíc.

Také je otázka jak se motor bude s vložkou chovat. Rovněž se nabízí otázka jestli video není jen lákadlo a pak udělají pouze výměnu kroužků :-D

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

Oni nerobia vybrus, stare vlozky odfrezuju, nalisuju nove, opracuju, tj bl9k je ako novy. 

Cenovo, velmi na vyber nemas ak chces jazdit, pac kupa jazdenky nema zmysel. 

Vloženo

Kdyby to udělali jak se má, tak by si neměl problém... Ocelové vložky se dávají jenom v případě že je blok válců poškrábány ... Jinak max blok honovat...

Vloženo

možno je to divné ale keď i vezmem že tu bežne vrtajú na motor nikasil a dávajú liatinovú vložku tak asi nie nemožné ... 

na turbo sa mi to zdá málo km , to môj neopravovaný 1,8TSI 2013 kde má turbo 380tis km žerie tak do litra na 6-7tis km a reálne v hadiciach sem tam nejaký olej je ... 

Vloženo

cela tato generalka stala 2600 EUR = 70 000 CZK...

 

urcite to pomohlo ked mi to zralo 1 liter oleja na 400 km a teraz mi to zerie 1 liter oleja na 2 000 km. No rad by som keby zralo cim menej. 

 

P.s.: auto je v dost dobrom stave a vybave, preto som sa rozhodol motor opravit a investovat do toho...

Vloženo
před 1 hodinou, p2p napsal:

Jak jsem psal. Po naší go cca deci na 1000 km... Výbrus se nedělá. Max honování podle stavu válce a jeho rozměrů....

Skoda ze som nevedel o tebe skor...

 

Zaruku na generalku este mam. Telefonoval som im a bolo mi povedane, ze podla ich skusenosti spotreba oleja moze byt zapricinena motorom, odvetranim motora a turbom. Motor a odvetranie mi robili. Preto mi poradili repas turba a ak bude spotreba stale, mam prist.

 

Mam obavu ci ten repas turba pomoze, preto Vam sem pisem o rady....

Vloženo

U Yeti s CDAA motorem 1,8 TSI 118 kW, který se ve 40 tisících potkal a byl nahrazen na náklady Škodovky novým patníkem s jiným řešením rozvodů, přestavovače sací vačky a pístů s kroužky, se od té doby mění olej po 10 tis. km.

Najeto teď 82 tis.km a mezi výměnami sleze hladina na měrce z maxima tak o 1/3 pod., takže spotřeba asi 1/3 litru na 10 tisíc km.

 

Jestlis najel 6000 km, tak už by písty, válce i kroužky mohly být zaběhnuté.

Já bych je radši napřed požádal o kontrolu toho odlučování oleje v odvětrání motoru.

Vloženo

mne ide o to, ze mi motor robili az 300 km odomna. turbo mi vie poslat na repas aj moj mechanik a za par dni ho mam spat. Ked uz budem vediet ze je turbo ok, nebudu mat ty co robili motor inu moznost ako riesit motor....

 

inak kontroloval som stav oleja a tycka s ryskou mi takto zafarbila servitku. Nieje ten olej nejaky cierny? Najazdil 6000 km a boli doliate 3 litre...

2ff89736-b91b-47ee-b636-2490a24450b9.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...