Jump to content
Petr.592

1,8 TSI Spotřeba motorového oleje

Recommended Posts

Co uz. Viac ma trapi to, ze neviem co ine kupit. Vyhovuju mi koncernove auta z viacerych hladisk a na sluzobkach mam casto v rukach Golfy alebo Leony, takze ich poznam. Ale ako tak citam o novej rade TSI motorov tak zacinam pochybovat ci do toho ist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já bych už znovu do toho nešel a prohlédl si něco od jiných výrobců.

Vybírání ani nakupování nového auta nezávidím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je tu nejaky majitel 1.8 TSI s kodem motoru BZB, ktery by mel stejne problemy se spotrebou oleje jak je u nekterych rocniku CDAA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne neznam zatim nikoho kdo by mel velkou spotrebu oleje u BZB... Uz jsem resil dve BZB co meli velkou spotrebu oleje a bylo to PCV...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi za dva mesice se chystam menit olej u BZB, konktetne chci zkusit 5W40 a pri te prilezitosti chci sledovat spotrebu. Momentalne jsem dolival ale jezdim ted kratoucky trasy a za 9 mesicu mam najeto teprve 8 tisic km. Dle odhadu sem mohl dolit cca litr za tech 8k. Jinak PCV= pressure control valve?

Edited by Migen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Chlapi,

 

chystam se koupit O2 1.8 tsi... 2012/01

rozvody uz vim detailne, napinak K atd.. dava se ve vyrobe od 03.2012, cili to me ceka...

 

ALE K TEMATU... nevite nekdo, jestli, a pripadne od kdy, davaji uz opravene pisty, krouzky, ojnice v prvovyrobe ??

 

Prece tam po takovem mnozstvi pripadu, co slysim a i tady ctu, nepokracovali v montazi spatnych dilu jeste v roce 2012 ci pozdeji... :unsure:

 

Diky za pripadne vyjasneni.

 

Mira

Edited by mirdus0001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj...

Jak již bylo psáno, jestliže máš všechny servisní prohlídky předepsané výrobcem a vůz budeš mít třeba v prodloužené záruce, máš opravu zdarma. Do pěti let a max. do 200 tisíc km, máš nárok možnost zkusit kulanci, ale tam již nebude třeba vše zdarma. Při opravě přijde na řadu výměna ojnic, pístů s upravenými stíracími kroužky, které jsou diametrálně jiné než co máš ve voze (jsou slabší a nedělitelné). Jestliže by někdo měnil jenom pístní kroužky, tak je to jenom oddálení problému, který Tě zase potká. Bohužel tyto motory na to trpí do určitého data výroby..... Výrobce dokonce vydal, přípis na opravu tohoto problému, v autorizovaném servisu tato oprava pro zákazníka stojí cca 60 tisíc korun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jj tu fa by jsem chtel videt... Co mam info tak jenom matros pisty a kruhy 47000 kc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No k tomu co píše Skulík74, by se měl nejspíš vyjádřit p2p. Myslím, že opravu

cestou výměny kruhu (za nový typ) se vydali právě kluci brňáci :)

Edited by marnav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zdejsim foru tema o opravach motoru TSI nemam ... Vse resim na druhem foru a tam je vysvetleno co a jak... Vsichni co ten motor videli akurat z rychliku maji krasne predstavy za kolik a jak se ma opravovat. Realita je ovsem jina... Napriklad clanek ze sveta motoru je jenom PR protoze tam jsou dost velke bludy. Napsat, ze Autorizovany servis Skoda opravy tento motor za 60 tkm je taky utopie... Jednali  jmse ze skodovkou, klienti s ni jednaji a castka je uplne jekde jinde... My jsme se dali jinou cestou a za praci a kvalitu rucime... Napriklad Skoda nikdy nedela opravu GO hlavy, my jo atd... viz druhe forum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem majitelem octavie s motorem CDAA a nejraději bych ten šrot prodal. Při stotisících kilometrech jsem měl spotřebu oleje 1L na 800km. V servise řekli , že je problém v turbu, tak se vyměnilo. Bohužel olej mizel dál. Došlo na výměnu pístů, kruhů a samozřejmě i ojnic, protože nové písty na staré ojnice nesednou. Když už byl motor venku, tak se vyměnila i vadná dvouhmota a spojka. Po této opravě mám již najeto cca 50tis. km a spotřeba oleje je 0,5L na 15000km. Každopádně škodovka o kulanci nechtěla ani slyšet. Takže oprava vyšla na cca 110000 kč a to se vyplatí. Každopádně moje další auto od koncernu vw nebude. Tohle se přece u takových aut nemůže stávat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se ani nedivím, hold vw a už ani audi co dělalo tyhle tsi neumějí vyrobit normální motor na 150 000km. Docházím k tomu že je lepší asi koupit něco jiného.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jarek2904: A to ti jako nauctovali i ty opravy, ktere tomu nepomohly? Nevim, ale pri takovych pripadech, kdy sam servis nevedel, kde presne je problem, to se mnou resili tak, ze provedli opravu, ja mesic, dva jezdil a az kdyz jsem jim potvrdil, ze je problem vyresen, tak chteli penize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem majitelem octavie s motorem CDAA a nejraději bych ten šrot prodal. Při stotisících kilometrech jsem měl spotřebu oleje 1L na 800km. V servise řekli , že je problém v turbu, tak se vyměnilo. Bohužel olej mizel dál. Došlo na výměnu pístů, kruhů a samozřejmě i ojnic, protože nové písty na staré ojnice nesednou. Když už byl motor venku, tak se vyměnila i vadná dvouhmota a spojka. Po této opravě mám již najeto cca 50tis. km a spotřeba oleje je 0,5L na 15000km. Každopádně škodovka o kulanci nechtěla ani slyšet. Takže oprava vyšla na cca 110000 kč a to se vyplatí. Každopádně moje další auto od koncernu vw nebude. Tohle se přece u takových aut nemůže stávat.

V nejmenovanému motoristickém časopise je zpráva, že již neni nutné měnit ojnice a někdy snad ani písty (gumicky dodá větší). Prostě to nějaký cechacek vyřešil. Dělá alternativní rozměry. Cena snad 40tis Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No napsal jsem to lehce blbe, kroužky - pro mě gumicky. Ale tak evidentně se písty mění, nejde dat jen kroužky. Ale i tak to vyjde násobne levneji a jestli to funguje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mike_k: to turbo stejně moc přes 100t. km nevydrží, tak jsem to už neřešil a u 4x4 se blbě mění. Jinak výměna pouze kroužků je blbost, protože jsem měl možnost vidět rozebraný motor a ty kroužky se tak zhoblovali, že poškodily i písty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo je jedna z nejspolehlivejsich veci na TSI... A jak jsem uz nekde psal... Vybrus na TSI se neda udelat... Z duvodu nastriku alusilu na valce (technologie vyroby) ... A klidne se da dat new pist, ale z krouzkama by sem byl velmi opatrny... Jestli nebudou origo vydrou valec...  Uz jsem to resil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No napsal jsem to lehce blbe, kroužky - pro mě gumicky. Ale tak evidentně se písty mění, nejde dat jen kroužky. Ale i tak to vyjde násobne levneji a jestli to funguje...

Twl, radiusi, už to nehul a nebo se spíš nevyjadřuj k technickým věcem, o kterých nemáš ani páru a nech to lidem, co tomu rozumí. Gumičky....proboha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...