Přejít na obsah

1,8 TSI Spotřeba motorového oleje


Petr.592

Doporučené příspěvky

před 15 hodinami, TSI-DSG napsal:

Vy jste hlava, pane Vachmajstr. Další po bitvě generál.

To není o žádném šetření, ale o používání výrobku v souladu s Návodem k použití. A kdo mohl tušit při koupi vozidla v roce 2010, že ten v Germánii vyrobený motor bude problémový? Já jsem bohužel naopak předpokládal, že když tu 1,8 tsi cpou němčouři do Audin a Passatů, že to bude kvalitní motor. Ó jak hluboce jsem se mýlil. Má víra v "made in germany" kvalitu vzala za své.

To není po bitvě, témata s tímto problémem jsou tady i na Octavia clubu od roku 2009-2010 +- pokud jsem si dobře všimnul, tak jsi byl byl na GO někdy v roce 2014 a předpokládám, že sis o tom někdy něco načetl, aspoň v té době, kdy jsi měl problém... Shell Helix Ultra 5w 40 + filtr je otázka celých asi sedmi stovek, to jen tak mimo soutěž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Caute mam Superb 2 s motorom 1,8 TSI CDAA. Ma najazdenych vyse 100 000 km. Zral mi az 1 liter oleja na 400 km. Dal som robit repas v jednej firme na Orave.

 

Spravili mi komplet generalku motora:

– Nové zosilnené piesty s novými krúžkami

– Komplet nové vložky piestov

– Nová rozvodová sada

– Repasácia hlavy valcov

– Nové ložiská

– Regenerácia olejového čerpadla

– Odvetranie motora 

Po generalke som najazdil 6 000 km. Spotreba oleja vyrazne klesla na 0,5 na 1000 km. No pred generalkou mi bolo povedane ze mi uz olej zrat nebude.

Po telefonate s technikom na Orave mi povedali, ze by mohla byt spotreba oleja sposobena este turbom.

 

Aky mate na to nazor? Skuste mi prosim poradit alebo pomoct, lebo generalka nebol lacny spas a uz zacinam byt trocha nestastny.
 

Dakujem

Editováno: , autor: Peter Poli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné video, ale nějak se mi nechce věřit že to se dělo s tvým motorem. Kolik jsi za to dal ? 

Teoreticky odvrtat starý materiál a nalisovat nové vložky by asi šlo, ale nějak se mi nechce věřit že by se to finančně vyplatilo.

 

Cenu práce a materiál uvedenou ve videu odhaduji na 150-200 tisíc.

Také je otázka jak se motor bude s vložkou chovat. Rovněž se nabízí otázka jestli video není jen lákadlo a pak udělají pouze výměnu kroužků :-D

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možno je to divné ale keď i vezmem že tu bežne vrtajú na motor nikasil a dávajú liatinovú vložku tak asi nie nemožné ... 

na turbo sa mi to zdá málo km , to môj neopravovaný 1,8TSI 2013 kde má turbo 380tis km žerie tak do litra na 6-7tis km a reálne v hadiciach sem tam nejaký olej je ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cela tato generalka stala 2600 EUR = 70 000 CZK...

 

urcite to pomohlo ked mi to zralo 1 liter oleja na 400 km a teraz mi to zerie 1 liter oleja na 2 000 km. No rad by som keby zralo cim menej. 

 

P.s.: auto je v dost dobrom stave a vybave, preto som sa rozhodol motor opravit a investovat do toho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, p2p napsal:

Jak jsem psal. Po naší go cca deci na 1000 km... Výbrus se nedělá. Max honování podle stavu válce a jeho rozměrů....

Skoda ze som nevedel o tebe skor...

 

Zaruku na generalku este mam. Telefonoval som im a bolo mi povedane, ze podla ich skusenosti spotreba oleja moze byt zapricinena motorom, odvetranim motora a turbom. Motor a odvetranie mi robili. Preto mi poradili repas turba a ak bude spotreba stale, mam prist.

 

Mam obavu ci ten repas turba pomoze, preto Vam sem pisem o rady....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Yeti s CDAA motorem 1,8 TSI 118 kW, který se ve 40 tisících potkal a byl nahrazen na náklady Škodovky novým patníkem s jiným řešením rozvodů, přestavovače sací vačky a pístů s kroužky, se od té doby mění olej po 10 tis. km.

Najeto teď 82 tis.km a mezi výměnami sleze hladina na měrce z maxima tak o 1/3 pod., takže spotřeba asi 1/3 litru na 10 tisíc km.

 

Jestlis najel 6000 km, tak už by písty, válce i kroužky mohly být zaběhnuté.

Já bych je radši napřed požádal o kontrolu toho odlučování oleje v odvětrání motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne ide o to, ze mi motor robili az 300 km odomna. turbo mi vie poslat na repas aj moj mechanik a za par dni ho mam spat. Ked uz budem vediet ze je turbo ok, nebudu mat ty co robili motor inu moznost ako riesit motor....

 

inak kontroloval som stav oleja a tycka s ryskou mi takto zafarbila servitku. Nieje ten olej nejaky cierny? Najazdil 6000 km a boli doliate 3 litre...

2ff89736-b91b-47ee-b636-2490a24450b9.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...