Leden 12, 201411 r Řešil jste někdo, jak vyměnit baterii bez ztráty napájení palubní sítě tj. aby se nesmazalo uložené nastavení?
Leden 14, 201411 r Já jsem několikrát vyndával baterii z auta a nevím co by se mi smazalo. Nic jsem nepoznal.
Leden 14, 201411 r Mě se pravidelně mažou hodnoty z MFA, denní počítadlo km, čas a mám pocit, že jednou i nastavení rádia.
Leden 14, 201411 r Nešlo by to vyřešit třeba připojení nabíječky? Aby se ti to nastavení nesmázlo než přehodíš baterku.
Leden 15, 201411 r Paměť sedačky řidiče a napárování klíčů k ní se taky smaže, ne? Dále nastavení rádia no prostě vše. Hlavně ta sedačka by mě štvala, to zase nastavovat. To s tou nabíječkou mě napadlo, nebo ještě pomocí startovacích kabelů by to snad šlo.
Leden 15, 201411 r S klíči jsem problém neměl, rádio mám odkódované, tak se mi smázl pouze palubní pc. Ale jedna zajímavost - po cca měsíční odstávce jsem na rádiu naladil několik úplně nových stanic a vím, že určitě jedna vysílala již před odpojením, ale nešla mi nikdy naladit.
Únor 2, 201411 r Tak nevím, asi je baterka po 2 letech v háji. Ve středu jsem ji nabíjel. Ve čtvrtek se jelo klasicky 2x15km se 3 starty a večer 50 km se dvěma starty, v pátek jsem auto vytáhl abych ho umyl a zase ho schoval, pak jsem tam měl chvíli puštěné rádio a otevřené dveře, kdy všechno svítilo a už mi rádio psalo, že baterie je téměř vybitá, a osvětlení na nohy se už po otevření dveří nerozsvěcovalo, a vnitřní osvětlení se velmi rychle vypínalo a lampičky nešly ručně zapnout. Tak jsem to dal na nabíječku cca na 2h, pak už zase vše fungovalo, jinak to startuje normálně - v noci jsem normálka jezdil a nebyl problém. I v těch mrazech baterka držela, tak nevím. Jestli ty couračky to tak vybíjejí či co.
Únor 2, 201411 r U dvouletého auta dobíjení v háji? No nemám VAG na SII, budu to muset vzít do servisu.
Únor 3, 201411 r Pokud jsi ji měl den předem plně nabitou, tak by to mohlo být dobíjením (stačil by voltmetr), nebo nějaký odběr anebo aku. Nevšiml jsem si, že se jedná o zánovní vůz. Skoda tedy již nedává Varty. Jinak, když je již nějaký čas zima, tak aku ztrácí dech a je třeba je dobít.
Únor 3, 201411 r Já bych to neviděl jako nic neobvyklého. Manželka jezdí v naftě, zapne nezávislý, nastartuje, zapne si výhřev zadního okna, sedačky, světla, popojede jednou za týden 15 km tam, 10 zpět a pak 5 domů a baterku jí nabíjím co 14 dní, protože už jí pak zhasínají světla a nejde NT. Zkrátka se to nedobije. Celé léto není problém, nepoužívá se topení, sedačky atd.
Únor 3, 201411 r Tak je to naše zatím nejvíce elektronikou našlapané auto, plno světýlek a tak, takže to bude dělat svoje, předchozí SII byl v holobytu, takže tam toho bylo méně, absentovali výhřevy sedadel, osvětlení nohou vzadu, corner atd. Takže to asi udělá svoje, taky je rozdíl v tom, že ten bílý jezdil u prvního majitele jen léto, kdežto ten současný jen zimu, takže baterka dostala u toho současného více zabrat hned ze startu. Uvidíme, budu to sledovat, a občas to holt dám na nabíječku, proto jsem ji taky kupoval. Až pojedu do servisu, nechám prověřit to dobíjení, ale myslím, že to bude ok.
Únor 3, 201411 r Asi bych koupi silnější baterku těch 70 Ah není nic moc. Mám 72 Ah originál pouze rok starou a také nic moc denně najedu okolo 55km a jednou za čtrnáct dní ji musím dobít jinak mi nejde zapnout nez. topení. Proto jsem tady zjišťoval zda se tam vleze 85Ah.
Únor 13, 201411 r Dnes som menil baterku aj ja. Varta Silver Dynamic 77Ah. Aby sa nevymazali nastavenia, treba si vsetko pripravit, uvolnit bateriu, nastartovat, vypnut vsetku elektriku a bateriu vymenit. Takze auto ide nastartovane bez baterie cca 30 sekund. Upraveno Únor 13, 201411 r od gego10
Únor 13, 201411 r Tak sorry chlape, ale hovadina jako prase. Buď rád, že se Ti to povedlo a nic sis nezničil. Ani netušíš, jakou jsi udělal pí...nu a buď rád, že to přežil nejen altík, který dostal asi největší záhul. A kolik stojí nová řídící jednotka Ti ten maník, co Ti dal tuto radu neřekl? Kdo Ti tuhle totální hovadinu poradil? To by mě zajímalo, rozšířil bych si rejstřík s názvem JELITA A kdyby to altík třeba nepřežil, což je vysoká pravděpodobnost a zničilo by Ti to rego, můžu Tě ujistit, že by taky mohl poslat pořádnou dávku zvýšeného napětí třeba do té jednotky a nejen do ní, ale do absolutně všech aktivních spotřebičů ve voze. Když už nechce někdo přijít o nastavení a data, doporučuji udělat bypass krokodýlkama na svorkách (pro usnadnění manipulace plus kamkoli nejblíže AKU, klidně i na ten altík nebo startér a minus kamkoli na kastli), nebo klidně i přes zásuvku zapalovače (ale to moc nedoporučuji a je nutné se opravdu dopředu ujistit, že je vše vypnuté). Ten bypass je lepší.... Někdy mě udivuje, co všechno dokáží lidi vymyslet. Když někdo něčemu nerozumí, tak ať se do toho nehrabe! Ale koukám, že i na takové banální věci, jako je výměna aku se dokáží napáchat škody za desetitisíce. Ale Tvoje kára, jen si takto hraj dál Upraveno Únor 13, 201411 r od SUP1
Únor 13, 201411 r Tak to som netusil. Poradil mi to mechanik len dufam ze sa nasledkom toho nic nepokazi do buducna.
Únor 13, 201411 r mechanik je vul , inak neviem čo tam toľko treba nastavovať že je to problém raz za 6 rokov urobiť
Únor 13, 201411 r nechápu co tak mohutně řešíte, děláte jako byste po výměně baterky museli instalovat minimálně windows
Únor 13, 201411 r Vzhledem k tomu, že se nic nestalo, to až takovej vůl nebude. Já jen, když by se do něčeho takového pouštěl (jako že ne, mám kondiční nabiječku do zapalovače), tak bych spotřebiče nevypínal, ale naopak nějaké veliké zapnul. Jediné nebezpečí které hrozí je, že když se odpojí baterie, jakožto zátěž alternátoru, tak se může zvýšit napětí na alternátoru a to může napáchat škody. Když bude alternátor pořád zatížený, například světly nebo nějakým vyhříváním, tak se nic stát nemůže.
Únor 13, 201411 r Vždyť se vymaže jen koncová pozice oken a údaje průměru na maxidotu ne? Sedačky, radio, kody atd zůstávají. Po ujetí par metrů i zhasne servo atd.
Únor 13, 201411 r Když bude alternátor pořád zatížený, například světly nebo nějakým vyhříváním, tak se nic stát nemůže. Ty jsi Matěj Bez komentáře Jinak naprostý souhlas s jets a waikiki Upraveno Únor 13, 201411 r od SUP1
Únor 13, 201411 r sice nejsem mechanik ale můžu říct že něco umín... pokaždý když měním baterku komukoliv, tak mám nabíječku která má výstup na 12V udělal jsem si kabel 5m s koncovkama do autozapalovače , na nabíječce zapnu 12V výstup a propojím auto s nabíječkou a nabíječka si hlídá napětí i si přidá když je potřeba. Proč nepředcházet zbytečným jakýmkoliv nastavováním hodin a pamětí atd.. přeci jen total off autu nesvědčí...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.