Pawouk Vloženo 22. Duben 2013 Vloženo 22. Duben 2013 (editace) http://www.auto.cz/exkluzivne-cinska-skoda-rapid-ma-zcela-nove-atmosfericke-motory-ea211-74126 Editováno: 22. Duben 2013, autor: Pawouk Citovat
vormen Vloženo 23. Duben 2013 Vloženo 23. Duben 2013 přesně tak, tu 1.6ku bych bral hned, ideální motor. někdo tady bude argumentovat, jak 1.2 TSi táhne pěkně vocpoda a jaký je to žihadlo, jenže to, že se s tím plazí jak důchodci kvůli spotřebě už nikdo nepřizná. ono to jede pěkně, ale ta spotřeba je potom mnohem vyšší než u té 1.6. Citovat
Pawouk Vloženo 23. Duben 2013 Autor Vloženo 23. Duben 2013 No nevím, při běžné jízdě (tím ovšem nemyslím důchodcovské plazení) TSI nemusíš vůbec vytáčet (tzn. je daleko pružnější již od nižších otáček), na rozdíl od těch atmosférických motorů. Jestli někdo s TSI lítá, tak to se pak nemůže divit, že to žere... A spekulovat o spotřebě těch nových MPI bych si zatím netroufal. Citovat
svirus Vloženo 23. Duben 2013 Vloženo 23. Duben 2013 přesně tak, tu 1.6ku bych bral hned, ideální motor. někdo tady bude argumentovat, jak 1.2 TSi táhne pěkně vocpoda a jaký je to žihadlo, jenže to, že se s tím plazí jak důchodci kvůli spotřebě už nikdo nepřizná. ono to jede pěkně, ale ta spotřeba je potom mnohem vyšší než u té 1.6. Klasické hospodské řeči.... 2 Citovat
tavič Vloženo 24. Duben 2013 Vloženo 24. Duben 2013 řekl bych, že spotřeba bude podobná 1.4 16v 63kw a to není žádná katastrofa, navíc ta 1.6 bude mít 110k což už stačí, určitě to teda nadělá víc paráda než atmosferický 1.2mpi 55kw 1 Citovat
vorlajz Vloženo 28. Duben 2013 Vloženo 28. Duben 2013 v ČR se to stejne prodavat nebude, tak je to fuk... Citovat
schneefall Vloženo 28. Duben 2013 Vloženo 28. Duben 2013 Škoda no.Za rok se budu pokoukávat po OII nejlíp FL a nezbývá mi nic jiného než 1.6 75 Kw.Radši si připlatím u pumpy a oželím zřejmě horší zrychlení než být štamgasta v servise. Citovat
tavič Vloženo 28. Duben 2013 Vloženo 28. Duben 2013 ale 1.6mpi už se nemontuje, což je škoda, to budeš muset jít do ojetiny Citovat
Maverick Vloženo 28. Duben 2013 Vloženo 28. Duben 2013 No jestlize pise OII nejlepe po FL, bude to dozajista ojety auto. Pak muze mit motor 1.6 MPi dle libosti. Citovat
sytic Vloženo 29. Duben 2013 Vloženo 29. Duben 2013 Musím přiznat, že bych ve článku zmíněné atmosférické motory v Rapidu uvítal i pro český trh. Fajn by bylo minimálně zavedení manuální varianty pro 1.4 TSI. Pokud totiž člověk nechce 1.2 TSI, ale zároveň není fanoušek dieselu, musí pro dobrou benzínovou motorizaci přidat poměrně slušný peněžní obnos. Manuální převodovka by cenový rozdíl mezi 1.2 TSI a 1.4 TSI příjemně snížila. Citovat
JirkaBrno Vloženo 30. Duben 2013 Vloženo 30. Duben 2013 nemel mit rapid uz novy typ motoru s remenem? nebo to ma jen oktavka?? Evropský Rapid proto zůstává věrný starším turbomotorům 1.2 TSI z řady EA111, které jsou vybaveny osmiventilovou hlavou a rozvodovým řetězem. Citovat
sytic Vloženo 30. Duben 2013 Vloženo 30. Duben 2013 Neměl, jen O3, změna přijde asi až s novým "EUREM". Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.