Publikováno Duben 22, 201312 r http://www.auto.cz/exkluzivne-cinska-skoda-rapid-ma-zcela-nove-atmosfericke-motory-ea211-74126 Upraveno Duben 22, 201312 r od Pawouk
Duben 23, 201312 r přesně tak, tu 1.6ku bych bral hned, ideální motor. někdo tady bude argumentovat, jak 1.2 TSi táhne pěkně vocpoda a jaký je to žihadlo, jenže to, že se s tím plazí jak důchodci kvůli spotřebě už nikdo nepřizná. ono to jede pěkně, ale ta spotřeba je potom mnohem vyšší než u té 1.6.
Duben 23, 201312 r Autor No nevím, při běžné jízdě (tím ovšem nemyslím důchodcovské plazení) TSI nemusíš vůbec vytáčet (tzn. je daleko pružnější již od nižších otáček), na rozdíl od těch atmosférických motorů. Jestli někdo s TSI lítá, tak to se pak nemůže divit, že to žere... A spekulovat o spotřebě těch nových MPI bych si zatím netroufal.
Duben 23, 201312 r přesně tak, tu 1.6ku bych bral hned, ideální motor. někdo tady bude argumentovat, jak 1.2 TSi táhne pěkně vocpoda a jaký je to žihadlo, jenže to, že se s tím plazí jak důchodci kvůli spotřebě už nikdo nepřizná. ono to jede pěkně, ale ta spotřeba je potom mnohem vyšší než u té 1.6. Klasické hospodské řeči....
Duben 24, 201312 r řekl bych, že spotřeba bude podobná 1.4 16v 63kw a to není žádná katastrofa, navíc ta 1.6 bude mít 110k což už stačí, určitě to teda nadělá víc paráda než atmosferický 1.2mpi 55kw
Duben 28, 201312 r Škoda no.Za rok se budu pokoukávat po OII nejlíp FL a nezbývá mi nic jiného než 1.6 75 Kw.Radši si připlatím u pumpy a oželím zřejmě horší zrychlení než být štamgasta v servise.
Duben 28, 201312 r No jestlize pise OII nejlepe po FL, bude to dozajista ojety auto. Pak muze mit motor 1.6 MPi dle libosti.
Duben 29, 201312 r Musím přiznat, že bych ve článku zmíněné atmosférické motory v Rapidu uvítal i pro český trh. Fajn by bylo minimálně zavedení manuální varianty pro 1.4 TSI. Pokud totiž člověk nechce 1.2 TSI, ale zároveň není fanoušek dieselu, musí pro dobrou benzínovou motorizaci přidat poměrně slušný peněžní obnos. Manuální převodovka by cenový rozdíl mezi 1.2 TSI a 1.4 TSI příjemně snížila.
Duben 30, 201312 r nemel mit rapid uz novy typ motoru s remenem? nebo to ma jen oktavka?? Evropský Rapid proto zůstává věrný starším turbomotorům 1.2 TSI z řady EA111, které jsou vybaveny osmiventilovou hlavou a rozvodovým řetězem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.