Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

závist :-)

ta 1.6ka takřka ideální

přesně tak, tu 1.6ku bych bral hned, ideální motor. někdo tady bude argumentovat, jak 1.2 TSi táhne pěkně vocpoda a jaký je to žihadlo, jenže to, že se s tím plazí jak důchodci kvůli spotřebě už nikdo nepřizná. ono to jede pěkně, ale ta spotřeba je potom mnohem vyšší než u té 1.6. 

  • Autor

No nevím, při běžné jízdě (tím ovšem nemyslím důchodcovské plazení) TSI nemusíš vůbec vytáčet (tzn. je daleko pružnější již od nižších otáček), na rozdíl od těch atmosférických motorů. Jestli někdo s TSI lítá, tak to se pak nemůže divit, že to žere... A spekulovat o spotřebě těch nových MPI bych si zatím netroufal.

přesně tak, tu 1.6ku bych bral hned, ideální motor. někdo tady bude argumentovat, jak 1.2 TSi táhne pěkně vocpoda a jaký je to žihadlo, jenže to, že se s tím plazí jak důchodci kvůli spotřebě už nikdo nepřizná. ono to jede pěkně, ale ta spotřeba je potom mnohem vyšší než u té 1.6. 

 

Klasické hospodské řeči.... :kol-29:

řekl bych, že spotřeba bude podobná 1.4 16v 63kw a to není žádná katastrofa, navíc ta 1.6 bude mít 110k což už stačí, určitě to teda nadělá víc paráda než atmosferický 1.2mpi 55kw

v ČR se to stejne prodavat nebude, tak je to fuk... ;)

Škoda no.Za rok se budu pokoukávat po OII nejlíp FL a nezbývá mi nic jiného než 1.6 75 Kw.Radši si připlatím u pumpy a oželím zřejmě horší zrychlení než být štamgasta v servise.

ale 1.6mpi už se nemontuje, což je škoda, to budeš muset jít do ojetiny

No jestlize pise OII nejlepe po FL, bude to dozajista ojety auto. Pak muze mit motor 1.6 MPi dle libosti.

Musím přiznat, že bych ve článku zmíněné atmosférické motory v Rapidu uvítal i pro český trh. Fajn by bylo minimálně zavedení manuální varianty pro 1.4 TSI. Pokud totiž člověk nechce 1.2 TSI, ale zároveň není fanoušek dieselu, musí pro dobrou benzínovou motorizaci přidat poměrně slušný peněžní obnos. Manuální převodovka by cenový rozdíl mezi 1.2 TSI a 1.4 TSI příjemně snížila.

nemel mit rapid uz novy typ motoru s remenem? nebo to ma jen oktavka??

Evropský Rapid proto zůstává věrný starším turbomotorům 1.2 TSI z řady EA111, které jsou vybaveny osmiventilovou hlavou a rozvodovým řetězem.

Neměl, jen O3, změna přijde asi až s novým "EUREM".

  • 2 měsíce později...

Po Fcl Rapidu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.