Eflik Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Zdravim, nedavno se mi vyskytla takova drobnustka. Po nastartovani motoru mi sam od sebe chcipl, delal to same i pri prijezdu na krizovatku a vyrazeni. V sevrvise nasli VAGem 16490 Tlak v sacim potr./tlak vzduchu - nesmyslny signal. Technik tvrdi ze muze byt neco s nejakym retezem nebo neco, ze mohl poskocit. Ja jsem vycistil vzduchovou klapku a prestalo to chcipat. Ale porad motor kolisa a nema vykon. Pri seslapnuti plynu prudce to pod autem jakoby bruci, skoro az prdi v rytmu valcu, zeby nekde netesnilo vyfukove potrubi? Ale ze by tohle delalo takovy pokles vykonu a zhasinani motoru na volnobehu? Stekal se s tim nekdo. Jinak 1,2 12V r.03 Pls. jestli nekoho cokoli napadne napiste to hned sem, zitra s tim du zase do servisu na vetsi analyzu a nerad bych se nechal napalit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Kdyby jsi měl řemen tak řeknu, že přeskočil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 21. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2006 No takze asi nikdo nic, cili pokud to nekoho zajima a buduli zitra vedet, tak sem pisnu co tomu nakonec je, pac s tim pofrkam do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Takze nakonec opravdy preskoceny retez, poteseni na me strane, penez jako zelez, ale udelat se to bohuzel musi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Takze nakonec opravdy preskoceny retez, poteseni na me strane, penez jako zelez, ale udelat se to bohuzel musi Měnili to v záruce a snad i na kulanci. Už to tady bylo, vadná série motorů, měnil se hydraulický napínák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Čtu to až teď. 12V z určitého období tuto schopnost měly. Stačí ručně zatočit motorem proti směru, napínák se povolí a řetěz si přeskočí. Nebo mít zařazenou zpátečku z kopce a zaparkované auto trochu popojelo dopředu a bylo to. Ty napínáky už nějak vylepšili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Budu to calovet normalne, auto je po zaruce, ma jen predek z faceliftu, pac se mi libil. Jinak dostanu novou hydrauliku retez atd., takze ted uz snad se to nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Pokud má auto pravidelný servis v autorizovaném sevisu a vedenou servisní knížku, zkusil bych tu kulanci. Je to výrobní vada. Možná by pomohl mail do škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 (editace) O tom slysim prvne, co ze to presne je ? Mail do skodovky napsat muzu, ale tezko jim prokazu ze za to nemuzu, servisy to ma pravidelny atd. to jo.. Editováno: 22. Září 2006, autor: Eflik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 (editace) Na kulanci se opravují závady, které se považují za výrobní vady. Škodovka se spolupodílí na opravě, obvykle to bývá, že práci platí zákazník, škodovka materiál. Určitě bych to zkusil. Já mám takto vyměněn: stabilizátor, tyčky stabilizátoru, axiální ložiska tlumičů, neplatil jsem ani korunu a auto už jsem měl staré tři roky. Editováno: 22. Září 2006, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Pava má pravdu. Ten napínák je zmetek z výroby. To Ti mohlo přeskočit i týden po koupi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 22. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Tak to sem nevedel, to tam zkusim hned v pondeli rict, auto sice uz v servisu je, ale proc to nezkusit ze Snad to vyjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 na tvojom mieste by som poslal mail vyrobcovy ako to chce riesit ze vies ze to je vyrobna vada. napis im kde v servise auto je. lebo servis sa urcite bude vykrucat ale nedaj sa preto kontaktuj vyrobcu a urob trochu natlak. s tym preskocenim by to argumentoval ze je stastie ze to tak dlho vydrzalo a mohlo to skocit kedykolvek. je to chyba vyrobcu, zisla z linky seria vadnych kusok a to tvoja chyba nie je. spytal by som sa na riesenie cez kulanciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 23. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2006 Jo snazim psat do skodovky, ale trebas z zakaznicke.centrum@skoda-auto.cz mi chodi jen ze nedoruceno takze nevim, pockam asi do pondeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 a co skusit zavolat info linku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 25. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2006 (editace) Takze super, bylo to na kulanci, platil jsem jen praci. Editováno: 25. Září 2006, autor: Eflik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Takze super, bylo to na kulanci, platil jsem jen praci. No sláva, tak to pomohlo. To člověka potěší Dobrá rada, nad zlato. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 27. Září 2006 Sdílet Vloženo 27. Září 2006 gratuluji! Přece bys neplatit jejich bordel ve fabrice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 27. Září 2006 Sdílet Vloženo 27. Září 2006 taky mi to dělali, nakecáno, že přeskočil, abych dostall novej!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 27. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2006 hlavni je ze auti zase jezdi a muzu si vozit prdylku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tooomas Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Zdravim, naše fabka rv. 04 najeto 120 tis. km, při startu chcípá a cuká na volnoběh. Vypadá to tak, že po otočení klíčkem normálně chytne a během asi pul vteřiny chcípne, takle se to stane třeba třikrát za sebou. A když běží na volnoběh tak několikrát do minuty jakoby cukne, jako kdyby vynechal jeden válec a pak zase běží. V paměti chyb byla jen sporadicky chyba 16555 - chudá směs. Na co se zaměřit, co zkontrolovat. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Tuhle chybu jsem ted taky měl, a nejspíš byla způsobena poškozeným EGR ventilem. Zkus odpojit kabel a zaslepit EGR ventil a uvidiš. Dále mě napadá, že by to mohla dělat klapka, ale to by ti mělo napsat jinou chybu. Zkusit klapku vyčistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tooomas Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Tak sem zkusil vyměnit cívky za jiný, odpojit, egr ventil, jiný svíčky a nic. Nakonec sem vyčistil klapku, to bych neřekl co tam bude humusu a je po problemu:) takže díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.