Tomas.cz Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Ok, ale stejnak je mi divné že by byl motor po 25 000km vyběhlej :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thor Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Tak jede na dva válce ... Hmmm. Nedělá ti tam škodovka experimentální jízdní zkoušky zkoušky nového - přísně utajovaného motoru 0,8 MHTP - takzvaného MaxiHTP anebo Maxáč? Jsem zaslechl, že je vyvíjen pro nový Superb ve výbavě social edition s cenou již od 799 999,- bez DPH a s mřížkou za předníma sedadlama. No já jak uvidím někoho od Škodovky, jak se mi motá kolem auta, tak mu urazím obě ruce - pro jistotu. Co kdyby vývojově pokročili a chtěli mi tam zkoušet třeba jednoválec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 a seš si jistej, že to má víc než ty dva válce? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 15. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Já bych natankoval kvalitní palivo a čekal co to udělá... Je to jen 9 dní od prvního příspěvku, ale sliboval jsem, že dám vědět jestli změna paliva pomohla. Od 8.1.2007 tankuju Shell V-power. Vozidlo má kultivovanější chod "výkonného agregátu" (ale není nějak výrazně živější) a spotřeba se snížila o půl litru/100km. Mám najeto dalších 1.400km. Auto startuje dobře a zatím a to musím zaklepat jede naštěstí pořád na tři válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Já bych natankoval kvalitní palivo a čekal co to udělá... Je to jen 9 dní od prvního příspěvku, ale sliboval jsem, že dám vědět jestli změna paliva pomohla. Od 8.1.2007 tankuju Shell V-power. Vozidlo má kultivovanější chod "výkonného agregátu" (ale není nějak výrazně živější) a spotřeba se snížila o půl litru/100km. Mám najeto dalších 1.400km. Auto startuje dobře a zatím a to musím zaklepat jede naštěstí pořád na tři válce ak to bolo palivom, tak sa vyhybaj tam kde si tankoval hlavne naposledy. Inac odporucam vyjazdit nadrz skoro uplne dosucha (aby si minul skoro vsetok benzin), nemusis tankovat V-power (ale ak sa Ti to oplati, tak ano) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Jinak kde si tankoval naposledy kdy motor dělal brikule? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 15. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2007 (editace) Jinak kde si tankoval naposledy kdy motor dělal brikule? Globus Praha Zličín a potom AB oil Brno, ale není to 100%, že by byly potíže zrovna odsud. Když jsem vyndal svíčky, tak měly odtrh 2mm a černý jak bota, tak je možný, že by to nejelo ani na nějaké "lepší" palivo. Pak jak jsem vyměnil svíčky, tak mi to udělalo neplachu akorát jednou. Nalil jsem tam nějakej přípravek od Sonaxu na čištění spalovacího prostoru,ventilů atd. Od té doby klid. Potom jsem vyjel nádrž téměř do sucha a tankuju u Shellu.Chci vyzkoušet jestli ta nižší sptřeba není ovlivněna těma novýma svíčkama. Vyjedu nádrž toho "suprovýho paliva"(Shell V-power) a pak se uvidí, jestli to bude papat stejně i normální 95N.Pakliže tam bude zase rozdíl na spotřebě, tak jdu zpět do V-power. Ono přece jen 4 Kč/litr je celkem rozdíl. Editováno: 15. leden 2007, autor: Alan 07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Greiner Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 ALANE 07 zkus ještě při nastartovaném motoru zahejbat drátkama, který vedou ke vsrřikům. Každý vstřik má dva kábliky. Mě to dělalo taky při studeném startu a pak to přestávalo. Najednou to začalo dělat i za jízdy a byl to zlomenej kablík u 2 vstřiku. Stačilo s ním hejbnout a motor běžel v pohodě pak zas pohnout a opět ta závada a tak dokola. V servisu mi měnili katalyzátor a lambdasondu a cívky a za vše jsem tvrdě zaplatil a pak jsme z kamarádem automechanikem přišli na ten kablík. I počítač to dokazoval při zahejbání kablíkem. Od té doby mám klid!! a dokonce jsem četl na jiném diskuzním fóru, že nějaký človíček to měl také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 21. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2007 Pavel Greiner: určitě zkusím, ale zatím po cca dalších 600km to už nic nedělá. Kdyby byl problém v tomhle, tak by byla špatná jen jedna svíčka, ale já měl oddělaný všechny tři. Dnes jsem demontoval jednu svíčku a kolem elektrody má pěknou cihlovou barvu(je pěkně vypálená), ale kolem závitu je trochu čmoudlá. Což mi příjde po cca 2tkm celkem brzo.Přikládám to ještě tomu zbytku špatného paliva, protože jsem vyměnil svíčky a stejně mi to chytalo na 2 válce, tak je možný, že než jsem vyjel tu "špatnou" nádrž, tak svíčky dostaly ještě zakouřit. Budu zkoumat a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 No tak snad to uz bude v poradku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 21. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2007 No tak snad to uz bude v poradku... No, to doufám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 20. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Takže pánové je to necelého 2,5 měsíce co jsem měl problémy, že auto jede na 2válce. Chci se s vámi podělit o zkušenosti s palivem. Od 6.1.2007, kdy jsem založil toto téma jsem najel cca 6.500km a auto jede tak jak má. Dlouhodobá spotřeba se snížila o 0,4l/100km oproti předešlé hodnotě, kterou mi hlásíval PP, Takže Ti kteří sázeli, že problém je ve špatném palivu měli pravdu. Zkoušel jsem jezdit na "zázrak" Shell V-power (doufám, že se to někoho nedotkne), ale nějak moc mě toto palivo neohromilo. Autí má kultivovanější chod, ale to je asi tak vše. Na dynamice se to nijak neprojevuje, jak si někdo může myslet. Pak jsem začal tankovat o dost levnější N95 na JETu a nemůžu si stěžovat. Spotřeba i chod zůstal stejný. Jednou za 5.000 mu dopřeju čistič palivové soustavy a čistič vstřiků, spalovacích komor atd. od SONAXu a jsem naprosto spokojen. Když jsem se asi před týdnem díval na svíčky, tak mají pěknou cihlovou barvu, takže můžu jen doporučit. A proto tankujte do svých plechových miláčků kvalitnější palivo ať nedopadnete jako já. I když se bude zdát, že je dražší, tak ve finále se vyplatí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 souhlasím tetě taky HTP vynechávalo většinou když to bylo studené tedka v "zimě" tankujeme na shellce..tak nebylo pochyb o palivu,ale jak mi bylo řečeno HTP má "citlivější" vstřikovače na kvalitu beňálu..spíšbych řekl že to není auto pro benzin z východní evropy Cz počínaje nalil sem tam Retech fuel cleaner natankoval V-power a auto už je vpohodce...jede to líp,spotřeba šla dolů o skoro 0,5litru a start dokonce i dneska ráno když nám nasněžilo 30cm sněhu abylo -4 v pohodce s následným vyhrabáváním nastudený motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 17. Duben 2007 Sdílet Vloženo 17. Duben 2007 (editace) Nechci zakládat nové téma, protože se tady řešil chod motoru na dva válce, tak vám řeknu co se stalo u nás v práci jednomu kolegovi. Má motor HTP 47 kW a měl najeto cca 86 tis. km, když zjistil, že mu to občas běží na dva válce. Tak zajel do servisu a tam mu řekli, že udělají diagnostiku a uvidí. Zjistili slabý tlak v jednom válci a prej, že to jinak nejde než nový motor. Cena bratru 81 tis. kč. Podotýkám auto starý 2,5 roku tedy po záruce. Kolega zajel do jinýho servisu a tam mu dali NOVÝ motor bez keců a prej jich Škodovka už viměnila 2500 ks. Co vy na to ? Asi na tom něco pravdy bude, když mu motor vyměnili bez problémů. Editováno: 17. Duben 2007, autor: Dave33 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 17. Duben 2007 Sdílet Vloženo 17. Duben 2007 To byl u prvních HTP celkem častý jev. Nevím, jestli se měnily celé motory, ale minimalně hlavy a i po záruce zdarma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Duben 2007 Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 (editace) To byl u prvních HTP celkem častý jev. Nevím, jestli se měnily celé motory, ale minimalně hlavy a i po záruce zdarma. no jo, ale 2,5 roku starý auto (tedy konec roku 2004) není z prvních HTP Editováno: 18. Duben 2007, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 18. Duben 2007 Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 (editace) Já jsem reagoval na otázku: "...prej jich Škodovka už viměnila 2500 ks. Co vy na to ?" To, že se to stalo u tohoto konkrétního kusu může být náhoda, výrobní vada nebo to byla třeba roční skladovka. Těžko říct. Editováno: 18. Duben 2007, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 18. Duben 2007 Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 (editace) To byl u prvních HTP celkem častý jev. Nevím, jestli se měnily celé motory, ale minimalně hlavy a i po záruce zdarma. Tak to jsem vůbec netušil. Ale auto toho kolegy skladovka nebyla, možná výrobní vada. Editováno: 18. Duben 2007, autor: Dave33 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 14. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Help... když jsem zakládal toto téma, tak jsem nevěděl co mě ještě potká. Dave napsal: Nechci zakládat nové téma, protože se tady řešil chod motoru na dva válce, tak vám řeknu co se stalo u nás v práci jednomu kolegovi. Má motor HTP 47 kW a měl najeto cca 86 tis. km, když zjistil, že mu to občas běží na dva válce. Tak zajel do servisu a tam mu řekli, že udělají diagnostiku a uvidí. Zjistili slabý tlak v jednom válci a prej, že to jinak nejde než nový motor. Cena bratru 81 tis. kč. Podotýkám auto starý 2,5 roku tedy po záruce. Kolega zajel do jinýho servisu a tam mu dali NOVÝ motor bez keců a prej jich Škodovka už viměnila 2500 ks. Co vy na to ? Asi na tom něco pravdy bude, když mu motor vyměnili bez problémů. mám podobný problém jako jeho kolega. Auto mě zase začalo zlobit a tak jsem se na to koukal. Proházel jsem mezi sebou vstřiky, svíčky, zapalovací trafo a Vag hlásí závadu stále na druhém válci. Za studena motor běží normálně, ale jakmile se ohřeje, tak je zle. Diagnóza: zřejmě podpálenej ventil. Ještě jsem nebyl na měření tlaků, ale myslím, že to bude asi tím. Chci se zeptat těch kteří měli takovýhle problém, jak dopadli. Auto má 2,5 roku a najeto 55tkm. Nevím jak to mám řešit. Opravdu je nějaká naděje na výměnu hlavy, nebo motoru i po záruce? Predem děkuji za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 3. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 Tak auto už mám 4dny doma. Stálo mě to necelých 9tis. a na zbytku se podílela Škoda auto. Záruka na práci klasika 0,5roku a na materiál 2 roky. Auto jede bez problémů jako dřív. Mám najeto tedy zatím 600km, ale asi si ho ještě nějaký pátek nechám. Tolik moje zkušenost s touto poruchou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kocian Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 Vážený mám problém, chcel by som poradiť, pri voľnobehu pri križovatkách mi začne svietiť kontrolka motora, začne dusiť motor a vynecháva tretí valec a mám problém prejsť križovatkou. Po vypnutí motora a následnom naštartovaní niekedy kontrolka zhasne a niekedy svieti aj celý deň, ale už funguje. Čo tomu môže byť. Bol som v servise, merali mi tlaky na dvoch bolo 12 a na treťom bolo 8, po vybratí sviečky a streknutia oleja bolo 12 ale chyba sa znovu opakovala po niekoľkých kilometroch. Som z toho nešťastný, pretože auto má 3 roky a už ma upozorňovali, že bude chyba v motore, najazdený 67000, predtým favorit 230000 km a motor bez poruchy. Ďakujem za všetky rozumné odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 Treba napisať aky maš motor! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 To môže byť všeličo, diagnostika by v takomto prípade nezaškodila. Pozri si Bobikove vlákno, možno ti to pmôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 Netěsní stírací / pístní kroužky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 To asi nie, píše že kompresia bola OK, nespálený benzín ti zotrie olejový film na stenách valca a potom máš nižšiu kompresiu. Jemu benzín do valca ide, skôr tam bude zrada v elektrike. Sviečka, kabel, riad. jednotka, ind. cievka. Ale furt nevieme aký motor má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.