Říjen 18, 200915 r Jen přidám snad šťastný konec mého trápení s tempomatem. Dal jsem na místní radu a rozebral jsem pouze páčku. Rozcvaknutí zabere max. 30s. Vytažení z konektoru je triviální. Zkusím trochu popsat fungování toho vypínače. Jsou tam myslím 4 plošky potažené podle mě uhlíkem a po něm jezdí stejný počet kovových jakoby plíšku napružených proti ploškám. Používáním se logicku brousí ten uhlík a uhlík jak známo vodí. Podle mě tam ten nastrouhaný uhlík dělá "kraťas". Tedy problém podle mě není se špínou ale naopak s tím nabroušeným uhlíkem. Já jsem kontakty vyčistil lihem a po několika testovacích jízdách je vše naprosto OK! Tedy moje doporučení na vadný tempomat: Rozlousknout páčku, rozebrat ten kontakt (2x torx) a vrátit do páčky. A hlavně - naklápecí vypínač (ten horní) tempomatu nepoužívat! Podle mě když se nebude používat nebude se brousit uhlík a tedy nebude problém.
Říjen 19, 200915 r Mám jižnajeto 92000 km a začal mne zlobit tempomat , i během jízdy vynechá ,po zastavení a znovu nastartování se znovu aktivuje.Může někdo poradit kde je problém? Měl jsem ten jistý problém. Zkusil jsem prostříkat páčku ze všech stran KONTOXEM a funguje bez problémů !!!!!!
Říjen 26, 200915 r Tak som si v piatok nechal namontovat Tempomat v Skoda Servise . Cena komplet aj s pracou za 238€ , co je tak akurat. Uz aj v tomto servise vedeli, ze sa zvikne tempomat zasekavat a blbnut. Poradili mi nevypinat ho, vraj prave caste vypinanie a zapinanie sposobuje jeho vypadavanie , a ze to vobec nie je potrebne - stlacenim spojky, brzdy sa automaticky vypne. Je to super vec , uz po dvoch dnoch som si na to zvikol
Říjen 26, 200915 r 238 E (přes 6000kč) ti přijde tak akorát ? za materiál který stojí do 2000,- ??? nevím jestli kdybych dal někomu za hodinu práce 4000,- kč jestli by mi to připadlo tak akorát
Říjen 26, 200915 r Akorát to určitě není, ale na Slovensku jsou zvyklí na vysoké ceny. Presne ako pises. U nas na nete sa da zohnat Tempomat v cene od 4300,- do 5300,- . No a v servise ma stal 5500,- + praca a kodovanie. A mam to so zarukou. Co som si to mal objednat v Cechach ? Kto to potom bude reklamovat ? Vsak je to tak strasne kazove(pozri ine temy)
Listopad 1, 200915 r ceny dílu by měli být přibližně stejné at je to v D, CZ nebo na SK a né 3x vyšší cena u prodejce skoda je cca 1700 kč
Listopad 1, 200915 r ceny dílu by měli být přibližně stejné at je to v D, CZ nebo na SK a né 3x vyššícena u prodejce skoda je cca 1700 kč Dobre si napisal "mneli"
Listopad 3, 200915 r je to v páčce..když ji vyměníš, je po závadě. Mně už to dokonce pak udělalo i za jízdy, což bylo dost nepříjemný. lidi co mám dělat když mi vynechává cyklovač? je to taky v páčce?
Listopad 4, 200915 r pevnej cyklus u deštového senzoru nejde nastavit!!!! ten přepínač slouží u auta s deštovým senzorem k nastavení citlivosti deštového senzoru...
Listopad 5, 200915 r Muzu taky nabidnout vymenu packy... Na pockani...cca 10 minut.. Jak za Vasi, tak i za moji- novou Kousek od Mlade Boleslavi, po domluve treba i jinde H.
Listopad 5, 200915 r pevnej cyklus u deštového senzoru nejde nastavit!!!! ten přepínač slouží u auta s deštovým senzorem k nastavení citlivosti deštového senzoru... To není pravda, pevný cyklus samozřejmě nastavit lze. Pravá páčka má ve vertikálním pohybu následující funkce: - 1x dolů (na podržení) - rychlý cyklus - základní nulová poloha - vše vypnuto - 1x nahoru - dešťový senzor zapnut (citlivost se nastavuje horním přepínačem) - 2x nahoru - střední pevný cyklus stírání - 3x nahoru - velmi rychlý pevný cyklus stírání (v silném dešti mnohem účinější než automatika dešťového senzoru)
Listopad 5, 200915 r myslel jsem že nejde zapnou pevný cyklus v poloze zapnutého deštového senzoru...
Listopad 5, 200915 r To není pravda, pevný cyklus samozřejmě nastavit lze. Pravá páčka má ve vertikálním pohybu následující funkce:- 1x dolů (na podržení) - rychlý cyklus - základní nulová poloha - vše vypnuto - 1x nahoru - dešťový senzor zapnut (citlivost se nastavuje horním přepínačem) - 2x nahoru - střední pevný cyklus stírání - 3x nahoru - velmi rychlý pevný cyklus stírání (v silném dešti mnohem účinější než automatika dešťového senzoru) tak sem rozdělal páčku prostříknul ten plošňák a už to zas funguje a to mám najeto 25tis km
Prosinec 6, 200915 r Chlapi chci si dodělat tempomat mám páčku viz obrázek. Zaráží mě u toho ty dva konektory. Budu je potřebovat když mám auto, který je už přizpůsobený na tempomat ? Je rozdíl mezi tempomatem na benzín a diesel ? V Etce jsem nic takového nenašel. Tempomaty se ličí tím posledním písmenem, ale rozdíl jsem nepochopil nebo nenašel. Díky za Vaše reakce. P.S. Dívám se na rok výroby 08/05 to bude asi šmejd co ?
Prosinec 6, 200915 r ty konektory s drátama, co máš jsou ve škodovce na nic, nevím, proč to prodejce k tomu dává, už sem se s tím setkal. drát se musí dotahovat akorát u MR05 mezi podvolantovkou a mezistěnou. pokud nemáš MR05, tak nic tahat nemusíš
Prosinec 6, 200915 r ty konektory s drátama, co máš jsou ve škodovce na nic, nevím, proč to prodejce k tomu dává, už sem se s tím setkal.drát se musí dotahovat akorát u MR05 mezi podvolantovkou a mezistěnou. pokud nemáš MR05, tak nic tahat nemusíš Díky mistře. Nic tahat nebudu to vím. Celý jsem to tu přečetl takže vím co dělat. Ty dráty mě zaskočily. Jen jsem si chtěl být jistej, že si nepřidám práci. Díky
Prosinec 23, 200915 r No jo, vyčistit plošky. Mně to udělá jednou za 100 km třeba. A stačí jen vypnout zapalování, třeba na jednu vteřinu a tempomat ihned funguje. Ani nemusím zastavovat. Prostě jen vypnu a znova nastartuju a je vše OK. Je to tedy taky páčka? Potom to třeba zase neudělá dalších 5 dní.
Prosinec 24, 200915 r Mám dotaz na kontolku zapnutí tempumatu OII MR2006 maxiDOT V budíkách je pro ní extra kontrolka, ale nikdy jsem jí ještě neviděl svítit při puštěném tempomatu. U OII FL to funguje normálně. Dá se kontrolka nějak nastavit nebo to prostě nepůjde. Dík moc za odpověď Upraveno Prosinec 24, 200915 r od Honkam
Prosinec 24, 200915 r Jurajus: Ano, je to přesný popis problémů kontaktů plošného spoje v páčce tempomatu, dělalo mi to taky tak, nejdříve ne moc často, ale zhoršovalo se to a letos na podzim už jsem to psychicky nevydržel (teplý start TDi není nic moc hezkého), vzal jsem kontox, tenký šroubováček a pustil se do opravy - páčku velmi lehce rozcvakneš, vyndáš plošňáček, rozpojíš konektor a plošňák vyčistíš (jen jsem to stříknul tím sprejem a vytřel opatrně hadříkem, ani jsem nerozebíral ten vypínač na plošném spoji), strčíš plošňáček zpět a je to. Od doby vyčistění mi to šlape jak hodninky, vypínač tempomatu nepoužívám.
Prosinec 24, 200915 r Pří prvním čištění páčky jsem také použil sprej na očištění kontaktů. Nemá to ale žádný smysl, protože to má stejný efekt (i z hlediska doby účinnosti) jako utření hadříkem . Nejlepší a trvalá oprava by byla připájet pojizdnou část k té pevné a hotovo Jen by se tím zafixoval spínač tempomatu na poloze ON - kde to stejně dle mého má každý. Nicméně já do toho nepůjdu
Prosinec 24, 200915 r Zaklad je po vycisteni nevypinat Tempomat ....mat ho stale zapnuty , ako to tu uz niekto z nas pisal Upraveno Prosinec 24, 200915 r od Carlito
Prosinec 26, 200915 r No já ho nevypínám. Stále v poloze ON. Akorát nevím, jestlli se pustit do toho vyčištění, nebo nechat na záruční opravu. Ale když je to taková prkotinka, tak to asi vyčistím a je to. Díky Fakultak Upraveno Prosinec 26, 200915 r od Jurajus
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.