Přejít na obsah

co koupit?


rx343

Doporučené příspěvky

o drazsim servisu za ropu bych fakt pomlcel jsou to jen pohadky. jsou motory co maji drahy servis a motory co ne. plati pro oboji paliva

Jinak ta koroze u fabie hloda na vice mistech a pohadky o tom,ze to je bourackou jsou kravina. vlhkost a sul je holt svina. antikorozni ochrana nejak pokulhava videl sem sezranou octavii 2 z roku 2006 a dokonce  souseduv roomster rok 2009 koroze blatniku vzadu a kufr zase jak octavka a fabie. je mi z toho zle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Owneil : Co je na tom divného, že by měl mít pojistku na sebe? Chce auto ať si platí pojistku, to je snad normální né. Já mám taky syna co má 18let, a až si koupí svoje auto, tak bude mít i svoji pojistku. Přece to nebude napsané na mne? Proč, z jakého důvodu? Je snad dospělý a když auto chce tak se vším co k tomu patří. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Owneil

Já jsem se o nějakým dieselu vůbec nebavil, mj. nafta nesmí na můj pozemek, jedině co bych ještě připustil je stará rotačka ale ty přidušený dnešní paskvily ani náhodou.

Já jsem spíš apeloval na škodovácký osmiventil 1.4 MPI (ale né Euro 4 !!!, který má prokazatelně vyšší spotřebu než Euro 2), než na motory 16V.Jde mi hlavně o ceny ND, viz srovnání cen rozvodových sad např.

No uvidíme co si študent nakonec pořídí, snad se pochlubí, čemu dal nakonec přednost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

by me zajimalo,ktery paskvil je ve fabii nebo golfu pridusene to je fakt hodne zajimava veta.

jinak jeste k tem dilum jak to studuju,tak fabii uz nedoporucim proti golfu ma  vetsinu dilu drazsich!to jestli to je benzin nebo ropa nehraje roli. podvozek, a ty kraviny v interieru,hlavne co se toci kolem elektriky, pitome  drahe elektrohydraulicke servo apod. takze tak ono se fakt asi vyplati dat o 20 tis vic za octavii a paks e to behem par let vrati na dilech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri nájazde 10,000km ročne, ako to tu uvádzal autor by som sa asi tiež prikláňal k tej 1,4MPi, lebo je to relatívne naozaj nenáročný motor, znesie toho veľa a dajú sa nájsť naozaj zachované kúsky.

 

Ešte by som tiež pri kúpe odporučil sa zamerať na káblový zväzok pri PL tlmiči - v akom je stave, či je odmotaný atď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no určitě se pochlubím co jsem nakonec koupil klidně i když to nebude škoda tak to tu napišu.Jinak mám ještě 4 měsíce čas, protože peníze jsou na terminovaném vkladu a bude možné je vybrat až někdy koncem zaří/začátkem října ted si hlavně musím dodělat řidičák :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale pokud budete mít nějáke napady tak pište pište mám ted čas si všechno promyslet popravdě už vhodné auto vybírám půl roku a šel jsem cestou přes mondeo,passat na forech mě odrazovali a doporučili mi na ford foru focuse a na vw foru golf/bora v benzinu dale jsem si něco zjišťoval o fiatech od toho jsem radši utek.potom jsem se zajímal o renaulty opět jsem byl odrazen.poté jsem se ještě nějakou dobu zajímal o ford fiesta 2003+ taky je to ještě možnost. pak mi byla doporučovana felicie ale tu fakt nechci a když mi pořad všichni řikali at jdu do felicie tak mě napadlo (existuje takova trochu novější "felicie" ??) a pak jsem se začal zahímat o fabie ktera se mi i líbí hlavně v kombíku a v černe nebo střibrne barvě.co se týče octavie nelíbí se mi vzhled a octavii 2 noo to je krásne auto, ale  nedosahnu na něj.

 

takže dalo by se říct že tedka sbírám rady a zkušenosti od vás už jsem posbíral z ford fora,vw fora tak ted přišla řada na vás

jinak takovy muj přehled jsou tyto varianty

Ford forum doporučilo jednoznačně Ford focus 1,6 16v 74kw super podvozek super výkon, spotřeba 6,5-7l/100km,klimatizace skoro ve všech modelech tak jako el.okna + u některych modelu vyhřívane čelní sklo super věc, vzhled subjektivní záležitost mi osobně se zvenku líbí ale ten interier působí staře.

 

Vw forum jednoznačně doporučuje VW golf 1,4 nebo 1,6 benzin dobra vybava,kvalita VW povedený design snad jen nevýhodou že by ty golfy mohly být většinou už vylítane vraky protože to je žádané auto a svítících  150 000km je u 15-16 let stareho auta jenom sen.

 

a tady na škoda forum jste mi teda doporučily tu fabii ale pořád nemám jasno s tím motorem jeden píše tak a druhý onak.Tak co tedy? tu 1,4?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a cos cekal? bez na octavia forum a doporuci ti octavii. hele focuse sem sledoval jako firemniho co mel otec na starosti motor sice bez poruch 219 tis,ale ted ma zvuk jak diesel a zere olej jak pes,ale jezdi porad. podvozek super,ale jak te chytne zadni naprava nachystej si par tisic. celove nesrovnatelne ceny dilu. na VW sezenes vse  a za par kacek v uvozovkach. diagnostiku ma kazdej ten kabel ten si muzes koupit za 200 kc a  nemusis porad do servisu.

asi bych vzal golfa  s motorem 1,4 pokud nechces zavodit dostacujici to je.  kdybych se mohl strepat fabie okamzite si koupim taky  golfa nebo octavii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě dotaz když pišou v popisu třeba v bazaru že má fabia dalkový centrál chápu to tak že je tam ten vystřelovací klíč jako u novějších oktávek? a nebo tam je nějaky přidavny ovladač ke klíčum? a když má třeba to auto jenom central dal by se dodělat ten dalkovy vystřelovací klíč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro rx343 ,když píšou dálka,tak to bude origo klíč bud vystřelovák,nebo vajíčko. Neboj kdyby se ti ten klíč vajíčko bez vystřelováku nelíbil,jde to pořešit. Fabia je solidní vozítko a dost věcí de dodělat,předělat ke spokojenosti. 

Editováno: , autor: kibi
editace pro uklidnění debaty :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ALL: trošku to tu uklidníme...promazáno OT 

 

Jizera-CZ: benzín vs diesel:  já jezdím +- rovnoměrně benzínem a naftou, ale nafta mi přirostla víc k srdci, za 6 let a cca 140 000km jsem motoricky neřešil žádnou položku (nepočítaje blbosti při zvyšování výkonu), kolem mne se ochomítá dost PDček a rotaček, do kterých sem tam hrábnu abych pomohl, jedinný co se vesměs řeší je zatuhlá regulace turba a spuchřelý hadičky podtlaku, tedy opravy v řádech stokorun...všechny ty auta mají 200tkm + (alespoň dle budíků)....to jen k těm drahým opravám....dneska je to u ojetin prostě jedno co se pořídí, závisí hlavně na stavu, provoz i pořízení je v součtu nakonec +- stejně nákladný, je to tedy o tom, co komu v nádrži víc vyhovuje.....

ke spotřebě: jak jsem psal, jednu z Fabek jsem měl od novoty, tech. stav tedy vyloučíme...asi máš pravdu dá se s ní "jet" za 6/100, ALE....pro mne to prostě není jízda, nejsem pirát silnic, na dálnici ale určitě nejezdím 110km/h, to mohu napsat že se svým TDi jezdím za 4/100, ale to prostě není jízda, nejezdím na spotřebu, jezdím pocitově a o tom ta výsledná spotřeba potom je.....já se nechi přít, jde mi o to, aby to nebylo bráno jako dogma a někdo se pak nedivil, že s benzínovou 1.4kou 16V jezdí za strašných 7.,5 litrů N95 na 100 km, což je dle mne normál kombinovaná spotřeba...

 

Schneefall: "přidušený" jsou až dnešní EKOstroje, stará dobrá rotačka je bezkonkurenční, prostě se povedla....na PD se nadávalo, ale co jezdím, vidím, je to spíš o zacházení, není tak blbuvzdorná a nenechá si už tolik dovolit, ale EU3 stroje ještě tak přidušený nejsou a tachometrových 400tkm + jich už má víc než dost :)

 

rx343: osobně bych do 1.4ky v golfu nešel, zlatá 1.6 MPi....navíc těch 1.4ek není tolik ;) jinak ceny dílů na golfa, octavia, Ibu, Fabii bych neřešil, jsou +- stejný....jedinej exces je u Fabky řízení, ale to se snadno srovná tím, že jich je plný vrakoviště, kdyby náhodou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jestli chceš jen jezdit, tak ti stačí Fl 1,4MPi, je to držák, spotřeba kolem 7litrů ať jezdíš jak chceš, dolíváš jen olej a benzín, deset let starou ve slušným stavu není problém sehnat a v tomhle věku už má korozi skoro každá, kilometry moc neřeš, při slušným zacházení nahrká v pohodě 400000km...pokud chceš závodit poohlídni se jinde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kibi:

jo, jasně, já tím myslel jen ten fakt, že se s tím motorem dá jezdit i za 5/100. Nějaké dogma to určitě není. Co se týče rychlosti na našich silnicích.... někde to jde, někde vůbec, ale spíš ta druhá varianta. Já se třeba při 110km/h stíhám většinou těm dírám vyhýbat :)

Ohledně dílů u nafty... lidi v mém okolí, třeba v práci mající v autě naftový motor minimálně jeden z výše jmenovaných problémů měli a taky to pěkně zacvakali. Někdo turbo, někdo trysky, silentbloky pořád dokola apod. A to nebyla zrovna nejstarší auta. Proto v tu naftu důvěru nemám. Druhý důvod a to už je jen pocitový a je jen můj, je ten hrozný zvuk motoru. Prostě traktor oproti tichoučkému a kultivovanějšímu benzínu. Někomu to naopak nevadí, nebo se mu to dokonce líbí a já mu to brát samozřejmě nebudu. Každý podle sebe :)

Ať si autor příspěvku vybere podle rozumného uvážení, spolehlivosti konkrétního modelu vozu a taky hlavně podle toho, co od toho auta chce.

Ale ať taky nezapomene na to, že s ještě horkými papíry to své první auto nemusí mít dlouho. Raději něco rozumného na naučení se ježdění, co ho nevycucne svými náklady než zběsilého xxx kW trhače asfaltu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...