Publikováno Květen 17, 201312 r Tak pánové ty dekorativní lišty jsou šroubované ,takže k tomu bude i jiná přístrovka .Na stávající přístrojovky to nepujde.Jedině že udělaj nějaké nalepovací,ale ty v ETCE mají hold svoji přístrojovku . Upraveno Květen 26, 201312 r od Pawouk Přesunuto z vlákna MR 2014.
Květen 17, 201312 r no zalezi jak kvalitni material by to byl...pokud neco jako v oktavce dvojkovy tak bych s tim problem nemel.... ale spíš bych chtěl ten volant:) Upraveno Květen 17, 201312 r od rogerer
Květen 17, 201312 r Ta lišta by mě chyběla když, tak na dveřích. Ale soudit budu, až uvidím na vlastní oči. Interier to asi oživí. Jestli se dívám dobře, dekor verze Active kolem ofukovačů NEzmizí. Přitom by stačilo stávající Active nahradit tím z Ambition a u Ambition použít chromovaný plast jako u Elegance. Toledo má a je to mnohem lepší.
Květen 18, 201312 r Autor no ta lista na palubovku urcite a tiez aj na dvere by sa hodila daka lista ... + latkovy dekor
Květen 18, 201312 r Na latku rovnou zapomen. Lide chteji tlacitka na volantu a nizkou cenu. Latka na dverich se neda uvest v seznamu vybavy. Bohuzel.
Květen 18, 201312 r Autor to mi je jasneeeee ..... ved ani octavia nema latku na dverach .. a ta ju teda fakt mohla mat ........ .. keby som si Rapid kupil .. asi by som si ju tam dorobil
Květen 18, 201312 r Nevim, podle me je to zase nesmyslna chiméra, stejne jako tvrda pristrojova deska. Mel jsem 6x OII s latkou na dvernich vyplnich. Ted mam Rapida, kterej je celoplastovej, nicmene misto, kam odkladam loket, je mekcene a potazene kozenkou. Ani ted, kdyz stoupaji venkovni teploty, se to nejevi jako spatne reseni, kazdopadne z pohledu udrzby je to varianta lepsi. Že Rapid nema latkovou cast ve vyplni dveri si clovek v kazdodennim provozu a pouziti vubec neuvedomi. Je to tedy spis jen designova a pocitova zalezitost. Ja osobne s timhle resenim nemam nejmensi problem.
Květen 18, 201312 r Autor mal som rapid 2x pozicany s najazdil som celkom cca 200 km .... v teple mi ten kozenkovy potah na dverach ako aj na loketke (rovnako ako kozena loketka v mojom Roome ) prekazala ....nakolko sa mi neprijemne potili tie casti ruky ktore sa toho dotykali. ano ta latka je urcite vizualna vec .. v roome som menil loketku s pokazenym zamkom za tu kozenkovu ci co to je za material .. reku ze lepsia urdzba a tak .. ale pocitovo je to horsie ako ta povodna latkova .. ...proste mne sa plastak s kozenkou nepaci az hnusi ... ak sa tebe paci tak ok .. .. kazdy podla svojho gusta ...
Květen 18, 201312 r V Octavii je vypln delana tak, ze samotna vypln (ne opera) je sice plastova, ale nejde moc videt. Horni listy vystupujou dost ven. U Rapidu listy nejsou, nema co vystupovat a tak je to hodne videt. Z kozenky nadseny nejsu, na operach by mela byt latka. Vzhledove to neni sice uplna katastrofa jako u korejcu, ale nelibi se mne to. Jinak k pristrojovce. Rapid ma sice tvrdou, ale u Octavie jsem si na prvni pohled mekceni ani nevsiml. Docela se divim, ze se stale nepodarilo vyvinout neco na pohled hodnotneho a presto tvrdeho. Treba na stredech volantu je pogumovana plocha hezka (aspon tedy triramenny mezi roky tusim 2004-2009).
Květen 18, 201312 r Jeste poznamka - stejnej koncept s kozenkou na vyplni dveri pouziva i Yeti (vyjma kozeneho interieru). Zajimavy, ze u Yetiho si nikdo nestezuje...
Květen 18, 201312 r Maverik: Jeste poznamka - stejnej koncept s kozenkou na vyplni dveri pouziva i Yeti (vyjma kozeneho interieru). Zajimavy, ze u Yetiho si nikdo nestezuje... přesně máš pravdu.Tam to nikdo nekritizuje
Květen 18, 201312 r Zas uz resite plasty a latky. Podle meho je to krome napr. stredove sloupku do ktereho se dlouba kolenem, primarne opticka/pocitova/designova vec. Mekky plast / latka vetsinou proste vypada lepe a honosneji. Na O2/O3 kde jsou na kazdych dverich jine plasty je to krasne videt. Kdyby umeli vyrobit tvrdy plast, co bude vypadat hodnotne, tak bych s tvrdost osobne az takovy problem nemel. Upraveno Květen 18, 201312 r od mike_k
Květen 18, 201312 r Autor yeti ma specifickych zakaznikov, ktori vacsinou prisli z inych znaciek .... a v zasade nie je s cim porovnavat
Květen 18, 201312 r A to jsi vzal kde? Mas nejakou statistiku? Ja ne, jen v mem okoli je vicero lidi, kteri do Yetiho prestoupili z OII.
Květen 18, 201312 r Autor ok .. no realnu statistiku nemaaam, usudzujem tak vsak z precitania prispevkov aj na tomto fore a v mojom okoli su zase ludia co presli do Yeti z inych znaciek alebo dokonca este z Felicii... takze ak niekto presiel do Yeti, Rapida a pod. z Felicie .. tak si asi stazovat nebude .. lebo nema v zasade s cim moc porovnavat kedze tieto nove auta su na mile vzdialene od toho v com doteraz jazdili .. Mave a ti z tvojho okolia co presadli do Yeti z OII su vsetci spokojni ? lebo mne teda Yeti voci OII nepride na rovnakej urovni .. predpokladam ze im slo o ine vlastnosti (SUV .. ) .. ked vymenili OII za Y ... .. ale neriesme to tu .. lebo to sem asi nepatri .... Upraveno Květen 18, 201312 r od LUKY-007
Květen 18, 201312 r Statistika nuda je a musism souhlasit s MAVEM ......... znam hodne lidi co prestoupilo z OII ci OII kombi na YETI ale i takove co treba uvazovaly o novem aute, viz felicie a sahli rovnou po YETIKOVI takze bych urcite netvrdil ze prechazeji od jinud
Květen 22, 201312 r Ad materiály: Zkuste si v Rapidu zatlačit na výplň dveří okolo kliky a uvidíte, jak moc jsou ty plasty "měkké" Docela jsem se toho lekl
Květen 25, 201312 r Autor to je jak v FII /Roo - hnusny plast ktory nie je pevny ale po pritlaceni sa preliaci .. toto ale nieje myslene ako makceny plast .....
Květen 25, 201312 r Kruci , ja mam uz sest let fll a nevsiml jsem si niceho , asi nemam tendenci dloubat prstem do vseho kde se da strcit
Květen 25, 201312 r No nevím, ale když zatlačíte na něco, co by mělo být pevné (aspoň všude bylo) a ono se vám to docela solidně prohne, tak vás to zarazí Zvlášť v tom místě kolem kliky mě to překvapilo.
Květen 25, 201312 r Noo kolem te kliky jsem byl sam teda hodne zaskoceny, to je pravda...mit Rapida, tak si asi sundam tapecko a druhou stranu vyplnim PUR penou a oriznu, aby se to neprohybalo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.