Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Takže vyřešeno nemám :-(

 

Přetěsnila se palivová pumpa, protože prolínala a vypadalo že se to vyřešilo a nakonec to začlo zase dělat.
Takže jsem koupil podle rad baterku, mam ji tam první den, dneska rano jsem nastartoval, tak uvidime zítra....doufám že to tou baterkou bude :-)
 

Upraveno od SuperBob

  • 4 týdny později...

Zdravím po krátké pauze, pánové

 

takže baterka nová, přetěsněná palivová pumpa, přetěsněný vstřiky, nový žhavičky a furt na první start nestartuje.
Ovšem sem zjistil zásadní věc, auto nechce startovat když stojím z kopce.....

 

Když přijedu večer domu a týden to nechám stát do kopce, nastartuju na první brnknutí, když přijedu večer domu a za 8h odjiždím, ale stojí to z kopce, je to 10.minut dlouhého točení motoru a startovaní než to nasaje naftu...pak kdykoliv za cely den stojim rovne nebo z kopecka, nastaruju hned....Takže padá nafta....asi...

 

Nějaké tipy??? Už jsem celkem zoufalej co s tím....

čerpadlo?

Nastavení čerpadla?

Netěsnost v paliv.potrubí?

Upraveno od SUP1

Čerpadlo tlačí dobře, nastavení myslím dělal. Netěsnost potrubí dejme tomu, ale jak to najít???

Spíš mě ještě napadla varianta, nevím, vubec se v tom nevyznám, ale neni mezi čerpadlem v nádrži a pumpou nějaká zpětná klapka?
jako že kdybych stal z kopce, že se mi to z pumpy vratí zpět do nadrže?

V nádrži je el.palivové čerpadlo-to je v háji.

Koukal jsem, že to el.palivové čerpadlo stojí od 1.700kč + práce, což je v pohodě.

 

Ale mám ještě jeden dotaz co bych chtěl vysvetlit, co je na tom čerpadle v prdeli?
čerpadlo tlačí, auto neškube při jízdě, prostě nic než to že první ranní start při stání z kopce je dlouhej než nasaje naftu....

 

Děkuji za objasnění :-)

Tak po asi týdenním stání v garáži, kdy byla baterka asi 2dny na nabíječce auto nejde nastartovat. Poslední měsíc, když auto stálo venku se mi asi 3x stalo, že auto nějak divně startovalo. Jednou po nastartování vyletěl dým z výfuku, jednou nastartovalo až napodruhé. 

Nevíte čím by to mohlo být? Baterka(když otočím zapalováním před startováním, mírně pohasne světlo uvnitř auta) nebo třeba i zanesený palivový filtr? Nemám absolutně představu.

Jedná se o 1.9Tdi 96kw, r.v.2002.

Děkuji,

To pohasnutí dělají šhavící svíčky, které mají velký odběr

Tohle asi nevypadá na to palivák...

Ale zajeď na diagnostiku, ať to zrevidují a popřípadě nastavit čerpadlo vstřikovací (správný úhel)

Taky se dá přidat trochu víc nafty při startu.

Nedělal jsi na tom autě rozvody? Po rozvodech se to musí lehce doladit VAGínou...

Rovnou

Jak máš starou baterku ? Skus ještě startnout přes kabely druhou baterkou připadá mě to jako na mojem kdysi točilo to nádherně krásně ale nechytlo pač palivové čerpadlo bylo bez štrumu.... Skus ještě taky tohle zato nic nedáš...

Startovací kabely nepomohly. Dnes potom, co jsem auto odtáhnul asi 15km na laně domů, přijel kamarád, který auto napojil na diagnostiku a žádné závady to nevypsalo. Otevřeli jsme kapotu, sundal se plastový kryt motoru, aby se zjistilo, jestli se točí vůbec řemen. Šel jsem zkusit auto nastartovat a nic, zkusil jsem ještě jednou a nakonec začínalo chytat, až chytlo. Podle mě to vypadá na výměnu palivového filtru nebo padá nafta, těžko říct. Zatím jede, tak se uvidí ráno, jestli to zase nespadne...

Zkus to taky postavit ze zvedavosti ,, z kopce,, páč já mam pretesneny vstřiky, pumpu, postelovany predvstrik, nový zhavicky, filtr taky novej a stejne kdyz stojim na rovince, chytnu na potreti, kdyz stojim do kopce, chytnu na po 20 pokus a 10 minut a kdyz stojim z kopce, chytnu na brnknutí.....

jakubfotbal: jak píše Sup,pokud si dělal i nedělal rozvody,nech to zkontrolovat, mě něco podobného kdysi zlobilo u 2.5 TDI. Taky tyhle teploty kolem nuly, pak nové nastavení rozvodů a i když bylo 25 pod nulou auto chytalo krásně...  

 

superbob: zajímavej poznatek, ale přece při špatném startu nebudeme hledat kopec :kol-28: , zkus to pal. čerpadlo, mě teď zlobilo taky, sice u benzínu, ale sehnal jsem šucku  čínu a stálo to za ho.no, koupil jsem origo a mám klid   :kol-47:

Já bych byl taky rád, kdybych to mohl stavet na rovince  :kol-28:

Nemyslel jsem kopec jako kopec samozřejmě  :kol-48: , ale mírnej sklon, tak aby auto nestálo rovně (myslím tím třeba 5cm na delku auta) alespon tak je to u mě.

 

No já jsem pro vyměnu toho el.čerpadla a u delam to, ale furt sem se nedozvedel, co je na něm v háji, mě by to zajímalo čistě do budoucna nebo pro ostatní 

Upraveno od SuperBob

SuperBob: cau draku podle toho jak jsi psal ze do kopce auto nastartuje a z kopce ne to muze byt i vadny vstrik  tohle dela kamaradovy byt sice na jinem motoru s jinym konceptem vstrikovani ale principem stejnym je ze vstrik jako takovy je vadny ( ne tesneni kolem vstriku ale vstrik samotny) ktery pres sebe dokaze odkapavat naftu protoze system zalapovani ktery na dosedacich plochach je nedokaze dostatecne uzavrit a nafta dokaze prolinat ven do valce a tim i dokaze system vyprazdnit a cerpadlo ktere je v nadrzi sice dokaze udelat dostatecny tlak ale nedokaze naftu jako takovou dostat znova celou do obehu. po vymene 2 vstriku ktere mel vadne ( po kontorle na stolici) je po problemu a auto dokaze nastartovat na brnknuti.ale je to jen navrh nerikam ze to je zakonite tim.

JanSuperb:

 

Ahoj, děkuji za info, ale ja to mám opačně právě, z kopce nastartuju, do kopce mam problemy.
Vstříky zkontrolovaný asi 3.měsíce zpět, když jsem dělal repas vstřiku na 3.hrnku.... a vstříky jsou OK.

 

Je to prostě v prde*i, fakt nevím co s tím, chtěl bych zkusit tu variantu vymeny cerpadla, ale zase dalsích 7.000kč jenom že to zkusim.... :-/
 

 

 

 

Zkus napsat SZ členovy Satas, ten se poměrně dost vyzná v TDI hlavně 2.5(tuším, že ho znám z audiklubu), za zeptání nic nedáš a on to ví hodně, tak třeba poradí  :kol-32:

Takže aktuálně, v pondělí jdu na výměnu palivového čerpadla, tak uvidíme.
taky jsem se dočetl na různých forech, že je nejaky přepadový ventil u palivoveho filtru a spoustu lidí menilo O kroužky na trase hadičky vstřiky-čerpadlo.

fakt sem zvědavej co to bude, ale každopádně dám vedět, aby to pomohlo dalším....
 

VYŘEŠENO

Konečně :-)
Vyměnili jsme palivové naftové čerpadlo (to v nádrži, přístup pod koberečkem v kufru za pravou zadní sedačkou)
postavili jsme to na nájezdy, aby to bylo do kopce a ráno na první brnknutí, dnes to samé, stálo do kopce, a taky na první otočení.

 

Člen MILANOSC měl pravdu.....

Takže po přetesnění vstříku, vyměne palivoveho filtru, přetesnení pumpy, nové baterky a ja nevim co jeste, tak to bylo to poslední čerapdlo :-D

Aspoň víš, že palivová soustava tě přežije :-) Jinak kdyby jsi se chtěl projet pořádně tak se mrkni do sekce srazy v Květnu bude sraz a můžeš se tma ukázat ;)

To jo :-)))) ted můžu klidně spát :-) Jako už sem byl zoufalej, stálo to dost peněz všechno, ale jsem rád že už je to vyřešený......ted vim že od sekce ,,palivová soustava,, už budu mít chvilku pokoj možná i budoucí majitel :-D
 

zdravím všetkých,

prosím o radu.

po výmene palivového filtra na škode superb 1 2,5tdi 6V už motor nenaskočil.predpokladám že bol malo zaliaty naftou. skúšal som doliať viacej nafty do filtra aj zaliať hadice naftou a nič. potom som povolil privody do vstrekovačov a skušal odvzdušniť. zatial sa mi podarilo len dvakrat vybit bateriu. viem nejako zistiť či čerpadlo tlačí naftu? lebo v priehladnej hadičke čo ide nafta k motoru je stále vzduch a ani pri odvzdušňovaní sa bublina nehýbe.

vopred ďakujem za rady

Musíš točit a točit :-) Nebo povolit ty vstřiky... Měli by stačit dva... Když se to stalo Vitovi tak jsme to bodnuli přes kabely na meho supa a dobijel jsem ho zaroven jsme startovali a asi na po 20cate to chytlo ....

no tak potom super už asi 15 krat som točil. :)

To je jeden ze způsobů jak to chytne :-) po chytnutí doporučuju si udělat větší kolečko někde ať to pořádně nasaje :-)

NE NE NE

 

Takže mi ted Superb 2 dny stál do kopce a opet ty samé přiznaky.
Zajimave je, že po 1.dni nastartuju v pohode, před tím jsem ráno už nenastartoval a i po vymene toho cerpadla je lepší ten dlouhy start, ale stejně, zpátky na stromy......

Nějaký další tipy ?  :kol-133:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.