Září 1, 201411 r Díky, jsem o koupi černých mlhovek víceméně rozhodnut, jen jsem chtěl ještě zkusit jaký názor tu budou mít ostatní ;-) A černé disky jsou na jaře v plánu také, 18" Turini. Přesně jak říkáš, sto lidí, sto chutí, většině jsem si všiml se to tu nelíbí, ale mně to přijde super :-)
Září 1, 201411 r potom zkus ještě toto v barvě vozu, budeš tu první a tu černou díru tím pěkně rozbiješ... já už jsem o tom uvažoval dávno, ale mám nalepenou lištu mezi mlhovkami a musel bych to hodně upravovat a kdoví jak by to vypadalo.... Upraveno Září 1, 201411 r od Hravec
Září 1, 201411 r Po tvém včerejším příspěvku jsem hledal, čím by se ta černá díra dala jak říkáš rozbít a na tohle jsem taky narazil... zamlouvá se mi to, hodně o tom uvažuji
Říjen 9, 201410 r Já osobně jsem teda z optiky předních světlometů velmi rozčarován. A nejenom z optiky. Ale když srovnám použitou techniku v OII r.v. 2009 a různý vychytávky v interiéru se třetí generací O, tak se mi chce brečet. S těma předníma světlama mi to připadá, že jsme se vrátili o 15 let zpátky. OII FL má projektor s čočkou, OIII má parabolu, která byla u Feldy a OI. Pak teda nemůžu rozdejchat nedělený zadní sedák. Zase v OII je to dělené, v OIII ne a ještě chybějící schránku pod sedadlem spolujezdce. V OII jo, v OIII ne. A to si člověk řekne, že když teda vyběhne úplně nová generace vozu, tak že ty vychytávky tam zůstanou a ono ouha. Prostě odrbat, odrbat, odrbat....
Říjen 9, 201410 r Divná argumentace, to bys tam tedy ta světla ani nemusel mít... Vypadá to "chudě", ovšem to neznamená, že to nutně svítí špatně. Může to někdo srovnat s OII FL?
Říjen 9, 201410 r OII FL i O3 s halogenama mám pracovní a osobně rozdíl nepozoruji. Ale jak jsem uvedl výše. Jezdím převážně den tak můžu posuzovat pouze v omezené míře. :-)
Říjen 10, 201410 r Od čoček s klasickými žárovkami ustupují všechny automobilky. Je to zbytečně drahé řešení bez rozdílu ve svítivosti. Passat v předposlední generaci B7 už měl taky jenom halogeny nebo bi-xenony, to samé trojkový BMW atd. Třeba Passat B5.5 (2001 - 2004) ten čočky měl a to bylo peklo. To auto bylo uplně slepý.
Říjen 10, 201410 r Kdyz porovnam OIIFL a OIII, oboje xeny, tak mi prijde OIII o neco horsi. Nejde ani tak o produkovanou svitivost nebo dosah, ale o rozlozeni svetla na silnici. U OIII jsou viditelne pruhy(vice osvetlena mista), coz me osobne dost vadi. Chapu, ze OIII ma nekolik modu tlumenych svetel, ano funguje to pekne, ale ty pruhy, co ty svetla delaji na silnici nic moc. Mno a stim souvisejici dalsi nepekna vec. Tim, ze jsou tam el.clonky na bi-xeny a spousta regulace prave pro modulaci svetel do ruznych prostredi, tak se u OIII xeny dost klepou. Ano, klepaly se i u OII, ale u OIII je to velmi markantni a fakt mi to nehovi. A kdyz si jeste rypnu, klidne bych rad videl u OIII k bi-xenonu i halogenovou parabolu, ktera by sviti ke xenonu v rezimu dalkovych svetel. Parabola mi prijde zbytecne nevyuzita. Ma to spoustu paut a tady se na tom proste usetrilo... P.S.: vim, ze to ma treba OIII pro slovensky trh, ale nevim, zda pri dalkovych sviti krom xen i halogen
Říjen 10, 201410 r Já netvrdím, že by čočky v OII FL svítily líp, ale prostě příjde mi to škoda na takovým hezkým autě. Když vidím, jak to svítí, tak to je prostě hrůza
Říjen 17, 201410 r Ty Bi-xeny se opravdu dost klepou, čím dýl s tím jezdím tím víc se na to soustředím a ted už mě to vyloženě ruší
Říjen 17, 201410 r Nemohl jsem rozdýchat, jak to auto blbě svítí proti OI. Když jsem to reklamoval, na možné špatné seřízení, tak se divili, že si na to ještě nikdo nestěžoval. Doporučili vyměnit žárovky. OK, dal jsem Philips X-treme Vision (+100%) a ejhle, už to svítí k mé spokojenosti. No xeny to nejsou, ale jsem spokojen. Z výroby tam snad byly svíčky a s ještě přistřiženým knotem.
Říjen 20, 201410 r Ještě než jsem měl auto, tak jsem tu četl, že si někdo stěžoval na klepání Xenonů. Od začátku je pozoruju a musím říct, že nejsem schopen žádné klepání vypozorovat. Světelná stopa (nebo jak to mám nazvat) před autem je stabilní ve všech směrech a ani se nehne. Tak buď to je to klepání tak malé, že to já nedokážu zpozorovat, nebo třeba se jim sem tam nějaký světlomet nepovede? Dokázal by to někdo natočit?
Říjen 20, 201410 r Natocit nevim, by muselo byt na opravdu kvalitni kameru. Nicmene budou se Ti klepat taktez, jen sis toho zatim nevsiml. Nemyslim, ze se menila konstrukce svetel. Auto mam mr2015 a Huri ma o kousek starsi a oba pozorujeme stejny problem
Říjen 20, 201410 r Tak já zatím klepání xenů taky nepozoruji. Jinak doufám, že na příští sraz se dostanu!! Nevýhoda zaměstnance je, že musí poslechnout i když je rozhodnutí vedoucího na poslední chvíly!!! Upraveno Říjen 20, 201410 r od Pawouk Necituj přechozí příspěvek!
Říjen 20, 201410 r Dneska jsem se zaměřil na to klepání, jak tady píšete..... dle mě se neklepou Xenony - respektive jedná se o výbojky, tedy tam není žádné vlákno, které by se mohlo chvět. Světlo vzniká při výboji, tedy se jedná o proud energie mezi dvěma elektrodami. Jediné co by se mohlo klepat, je mechanická "clonka" na přepínání mezi dálkovými a potkávacími světly (protože se jedná o Bi-Xenony). Tedy by to bylo pozorovatelné při tlumených světlech na horní hraně světelného kuželu.... je to ono, to co vidíte? Upraveno Říjen 20, 201410 r od Napalm
Říjen 20, 201410 r Ano, to je to co myslim. Ostatne ja jsem ani nikde nedefinoval, ze se klepe vlakno. Psal jsem o celem tom mechanismu, cimz jsem myslel celou tu cocku a clonky... Upraveno Říjen 20, 201410 r od XJOHNNYX
Říjen 22, 201410 r Divná argumentace, to bys tam tedy ta světla ani nemusel mít... Vypadá to "chudě", ovšem to neznamená, že to nutně svítí špatně. Může to někdo srovnat s OII FL? Já můžu. V obou žárovky Osram night breaker. U OII bylo světlo krásně rovnoměrně rosprostřeno, kdežto OIII má světlejší a tmavší místa v kuželu, což dělá parabola. OIII bych řekl, že svítí lépe do stran, ale nedosvítí tak daleko jako u OII. Dálková světla porovnat nemůžu, protože u OIII nejde dát lepší žárovky kuli dennímu svícení. Za mě osobně tedy lepší světla u OII FL.
Říjen 27, 201410 r Pravou a levou stranou vozovky to osvěcuje dobře i do dálky, ale problém je přímo před autem, kde mi přijde, že to moc daleko nesvítí (Ten kužel světla je divnej). Pokud by to šlo zvednout, bojím se, že pak už budeš oslňovat.
Říjen 30, 201410 r Dnes jsme dali jednu RS na přezutí a oznámili, že budou měnit řídící jednotku xenonů, nevíte někdo proč co je špatně?
Listopad 22, 201410 r Hodně záleží na barvě auta, pokud máš bílou, nedělal bych to, auto bude mít vepředu velkou černou díru, i na mé červené mi to opticky vadí.... nehledě na to, že černé mnohem méně svítí, hlavně u přisvěcování je to hodně zřetelně, mohu posoudit neb jsem původně stříbrné měl... Za mě tedy ne... Rozdil mezi bilymi a cernymi mlhovkami: je tento rozdil ve svitivosti zasadni u corner funkce? Diky R
Únor 5, 201510 r Mám halogeny a uvažuji o výměně stříbrných mlhovek za černé. U těch, co tu měli/mají stříbrné mlhovky s xenony to je jasná volba, ale co v kombinaci s halogeny, ano nebo ne? Líbí se mi to, ale trošku se bojím toho, aby to z dálky nevypadalo, že mám verzi Active a žádné mlhovky tam nejsou.. Tady jsem vytvořil, jak by to zhruba vypadalo: Mlhovky vyměněny a zde je výsledek. Určitě to však bude chtít vyplnit těmi přepážkami od Milotecu (viz. níže), které mám v plánu spolu s dalšími úpravami na jaro. Takhle je to z dálky skutečně hodně tmavé a vypadá to jako socka verze.. potom zkus ještě toto v barvě vozu, budeš tu první a tu černou díru tím pěkně rozbiješ... já už jsem o tom uvažoval dávno, ale mám nalepenou lištu mezi mlhovkami a musel bych to hodně upravovat a kdoví jak by to vypadalo....
Únor 6, 201510 r tež jsem přemýšlel co černou dírou a přes půl roku už to řešit nemusím a vypadá to takto
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.