cosby Vloženo 1. Říjen 2008 Vloženo 1. Říjen 2008 pokud neznáš přesný postupt tak to akorád můžeš víš co Citovat
Johny_ Vloženo 1. Říjen 2008 Vloženo 1. Říjen 2008 z PDFka vytahnes 3 stranky jednoduse, pokud jdou teda po sobe, pripadne kazdou zvlast... pomoci pdfcreatoru nebo podobnyho softu.... a pak das "tisknout" jen ty 3 vybrany stranky a udela se ti novy PDFcko jen s tim cos chtel Citovat
Tomas.cz Vloženo 5. Říjen 2008 Vloženo 5. Říjen 2008 Máme ve firmě 3x OII s DSG škatulí tak jsem si DP na tuhle převodovku koupil, napiš mi mail a oscanuju ty stránky kde je postup výměny. Citovat
cosby Vloženo 7. Říjen 2008 Vloženo 7. Říjen 2008 Tak dnes jsem měl dlouhý rozhovor s pánem nejvyšším ohledně setrváku u DSG.Je to pán,který pracuje ve škoda auto na převodech,na zkouškách atd,jdou přes něj veškěré reklamace ohledně spojek a převodovek,dělá soutěžní převodovky atd. Ptal jsem se ho,proč je u spoustu DSG problém se setrvákem(při volnoběhu takové drnčení či chrastění)trhání atd. Vysvětlení je,že udávaná životnost setrváku u DSG je cca 200.000km(provozních),ale u auta je to cca 100-150.000km(vysvětloval mi to v motohodinách)protože sertvák dvouhmotnostní atd je dost namáhan při volnoběhu,stání na křižovatkách atd.takže pokud má auto najeto cca 100.000km,u setrváku je to jakoby 200.000km-chápete a bohužel to je jeho životnost. Říkal,že odlehčit se mu dá,pokud na křižovatkách nestojíte na D,využíváte při dojezdech a jízdy z kopce i N. Mi právě začíná chrasti-sice malinko,ale začíná.Říkal,že to nemá cenu řešit,že ještě dost vydrží,ale nabídl mi zánovní a model 08,kde jsou nějak zesílené pružinky nebo co za libovou cenu,tak ho do foroty beru. Citovat
karlos3 Vloženo 7. Říjen 2008 Vloženo 7. Říjen 2008 Jj,setrvák už mi u jedné OII měnily.....drnčel a chrastil..... Bavil jsem se i z jednim Pražskym letištim taxikářem kteří si tam DSG do Passatů hodně pořizují a řikal že sertváky už tam víc jak polovina majitelů DSG dělala ani z daleka neměl 100.000km...jinak převodovka jako taková v pohodě,s tou tam ještě nikdo neměl problém....... Za kolik se dá sehnat takovej setrvák???..info.tak nějak do budoucna....Ještě jsem se po tom nějak nepídil,zatim mám ty DSGčkový OII v záruce.... Citovat
cosby Vloženo 8. Říjen 2008 Vloženo 8. Říjen 2008 U taxi je to kapitpola sama pro sebe.Jak mi říkal "pan nejvyšší",právě taxíci s tím mají problémy.Sice mají na tacho 100.000,ale "X"krát více motohodin-stání na volný chod atd kde ty setrváky trpí víc. Dá se sehnat různě.Já ho měl za opravdu pakatel,jinak ho umím nový okolo 12.000.(ve škodovce pro moje auto 21000) Citovat
BirK Vloženo 8. Říjen 2008 Vloženo 8. Říjen 2008 Taky ho mám ve své OII už měněný, při cca 100.000km. Naštěstí na záruku a za inovovaný model, údajně s mnohem delší životností Citovat
cosby Vloženo 9. Říjen 2008 Vloženo 9. Říjen 2008 Jak to vidím,vypadá to,že to čeká všechny do MR 08 Citovat
P2M Vloženo 9. Říjen 2008 Vloženo 9. Říjen 2008 Michale, respekt k tvým znalostem atd., ale přijde mi to jako "zaručený info", že na TDi jdou do kytek váhy a na PD vstřiky. Nikdo v mém okolí ani jeden problém neměl ani o nikom dalším neslyšel, tak snad to bude taky jen JPP s tím setrvákem. Citovat
cosby Vloženo 9. Říjen 2008 Vloženo 9. Říjen 2008 no myslím že nebude.Ono jsem potkal pár kamarádu,kteří prý problémy nemají,ale proto,že jsou hluší,bohužel Citovat
mirca Vloženo 11. Říjen 2008 Vloženo 11. Říjen 2008 Takže povedlo se? povedlo moc ti děkuji za ochotu a pomoc Citovat
Tomas.cz Vloženo 12. Říjen 2008 Vloženo 12. Říjen 2008 Príma. Tak se kdyžtak poděl se zkušenostma při výměně ostatní to bude zajímat. Jinak díly si kupoval origo Škoda, to asi ani jinde nejde. Citovat
chlebicek Vloženo 17. Listopad 2008 Vloženo 17. Listopad 2008 Par dotazu k dsg: - da se (napriklad kdyz dojizdim k semaforum a nechci brzdit motorem) vyradit za jizdy na N a nechat auto dojet setrvacnosti? - ma 7micka u 7st. DSG stejny prevod jako 6ka u manualni prevodovky, nebo je tezsi? Citovat
omicron Vloženo 18. Listopad 2008 Autor Vloženo 18. Listopad 2008 Par dotazu k dsg:- da se (napriklad kdyz dojizdim k semaforum a nechci brzdit motorem) vyradit za jizdy na N a nechat auto dojet setrvacnosti? - ma 7micka u 7st. DSG stejny prevod jako 6ka u manualni prevodovky, nebo je tezsi? Rozhodne se da vyradit na N, a evidentne by to nemelo vadit jako napr. u HDM automatu... Ale z hlediska bezpecnosti se dnes vyrazovani na N za jizdy moc nedoporucuje, kola nejsou hnana. Se 7mi DSG bohuzel nemam zkusenost... Citovat
Prochaine Vloženo 18. Listopad 2008 Vloženo 18. Listopad 2008 Porovnávat 6° a 7° DSG zatím moc nejde, protože jeden z nich se dává výhradně do TDI a druhý z nich zatím jen do benzínu. Alepspoň u Škody. Citovat
chlebicek Vloženo 19. Listopad 2008 Vloženo 19. Listopad 2008 Porovnávat 6° a 7° DSG zatím moc nejde, protože jeden z nich se dává výhradně do TDI a druhý z nich zatím jen do benzínu. Alepspoň u Škody. No jasne, me jde o porovnani 7. stupne u DGS a 6. stupne u manualu - ty se davaji ke stejnym motorum. Jestli, kdyz uz tam dali o stupen vic to trochu natahali nebo ne.. Citovat
chlebicek Vloženo 19. Listopad 2008 Vloženo 19. Listopad 2008 No jasne, me jde o porovnani 7. stupne u DGS a 6. stupne u manualu - ty se davaji ke stejnym motorum. Jestli, kdyz uz tam dali o stupen vic to trochu natahali nebo ne.. Citovat
Luke288 Vloženo 19. Listopad 2008 Vloženo 19. Listopad 2008 natáhli jako že by byla větší maximálka? pochybuju, podle mě je to kvuli lepšímu využití motoru Citovat
milos_s Vloženo 27. Prosinec 2008 Vloženo 27. Prosinec 2008 (editace) Problém: opožděný rozjezd Skoro po 12 letech jsem vyměnil starou 1.8 za novou. Chci si ji zase užít, takže jsem si dopřál 1.8 TSI s tolik vychvalovanou převodovkou DSG, po FL ji mám s pádly na volantu. Fungují skvěle. Také celková rychlost řazení je opravdu dobrá. S tempomatem skvělá kombinace. Jenže: "Zařadím" D, přidám plyn a skoro dvě sekundy se nic neděje. Pak přijde výborný rozjezd (s tímto motorem musím s lehkým plynem, jinak hrabu) a dál je to celkem v pořádku. Díky této prodlevě si připadám, jak když jezdím v autoškole. Může to být i nebezpečné, byl jsem z manuálu zvyklý se přesně rozjet, abych se třeba vešel do mezery - což teď nejde. Také máte u svých DSG podobnou prodlevu při rozjedu? Prodleva se neprojeví, pokud nechám auto pomalu rozjíždět (zařadím D a nestojím na brzdě - ale to nejde třeba v křižovatce...) Editováno: 27. Prosinec 2008, autor: milos_s Citovat
milos_s Vloženo 27. Prosinec 2008 Vloženo 27. Prosinec 2008 (editace) Par dotazu k dsg:- da se (napriklad kdyz dojizdim k semaforum a nechci brzdit motorem) vyradit za jizdy na N a nechat auto dojet setrvacnosti? - ma 7micka u 7st. DSG stejny prevod jako 6ka u manualni prevodovky, nebo je tezsi? Na sedmicku pri tachometrove 130 motor 1.8 toci asi 2750. Vzhledem k vykonu motoru by 7 mohla byt jeste tezsi, ale i tak jsem spokojeny. Editováno: 27. Prosinec 2008, autor: milos_s Citovat
cosby Vloženo 28. Prosinec 2008 Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) Jo Milosi,to je jediné,co mě na DSG sralo.menší prodleva.Právě na těch křižovatkách.Dojíždím,vidím že nic nejede nebo jede v dáli tak chci šlápnout a chvíli to trvalo.A taky prodleva zpátečky.U starých tiptroniků je ta zpátečka skoro okamžitá Editováno: 28. Prosinec 2008, autor: cosby Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.