misumi Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 Potenciometr sleduje polohu klapky a jestiže v nějaké poloze stratí kontakt"zachrastí" tak to řídicí jednotka špatně vyhodnotí a je problém.U mé F1rs 2003 jsem opravoval oba motory jak mísicí,tak venkovní-vnitřní.Je to už 3 roky a stále bez problemu.Potenc. jsem rozevřel vypláchl ztvrdlý tuk kontaktolem pod tlakem z hadičky a namazal silikonovou vazelínou pro rybáře.Ta je teplotně stálá.Akorát demontáž a montáž mísící jsem zadal servisu škoda.Tu druhou jsem vyndal doma sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zmišek Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 zdravým vo spolok. Mám ten istý problém. Teraz ráno, ked je vonku chladnejšie cca 5 stupnov, zapnem kurenie a ide bud iba studený vzduch (ked to mám nastavené na studené), ale ked trochu potočim hned ide teplý vzduch, ako keby som to mal nastavené na najteplejšie. Trvá to tak cca 5-6 min, ale potom už ide normálne, ako by to malo fungovať. Pripadá mi to tak, že sa snaží čo najskor vyhriať interier a potom už normálne funguje kurenie, možem si regulovať od studeného cez vlažný až po teplý vzduch-proste funguje to normálne. Mám klimatizáciu, a fabča bola vyrobená v januári 2008-ide o fabiu combi prvej generácie, kód motora BUD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Zdravím, nesetkal jste se někdo s vadou topení...když zvýším teplotu, je jedno na kolik, začne topit hodně, když snížím netopí vůbec. nejde nastavit nic mezi, buď topí hodně nebo vůbec.Čím by to mohlo být? Fabia 1,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 mě to dělá taky i kdyz to dam na 18 °C tak to po zahrati motoru zacne žhnout a pořad topi pomuze jen vlevo na doraz zatim jsem nemel cas se na to podivat ( vag , nejak zaspinene cidlo vnitrni teploty - myslim ze to topeni nepozna kdy je auto vyhrate :-) . Myslim ze je normalni ze zacatku se chce auto chce co nejrychleji vyhrat a pak ma ubirat na nastavenou teplotu . f1 1.4 16V 55kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 jojo přesně tak, jedině vyhřát a vypnout, jinak to regulovat nejde.... tak snad někdo poradí co s tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 zapni zapalovani na pozici 1 pred startem ( sviti kontrolky na palubovce ), vergluj regulatorem topeni vlevo a vpravo jestli slysis servo ovladani klapky, ( ventilator nech na nule at pripadne neco slysis) ps. to ze uslysis servo jeste nemusi znamenat ze chodi klapka ktera smeruje proud vzduchu pres radiator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Fabia první generace má nastavování mísíci klapky teplý - studený vzduch dvěma způsoby. Auto bez klimatizace má čistě mechanické nastavování, ale s klimatizací je nastavování této klapky pomocí servomotorku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 A to jaksi Janina zapoměl napsat, co tam vlastně má... klima, či bez klimy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 newim jak zakladatel tematu ale ja mam klimu a dela mi to same co zakladateli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Auto je s klimou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 S klimou to je pro někoho s VAGem, vadný servopohon, čidlo, atd. Nebo systém pokus-omyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Šulák Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Mě to taky dělá a do toho mi to píská když zvýším teplotu, ale když snížím, tak pískaní pomine a nebo přestane uplně.. Ale tak po 10 minutách už pak topí uplně normalně jak má a bez pískaní.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Zkusila jsem podle Ladiktm a servo slyšet je. Na vagu auto bylo a žádnou chybu neukázalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 4 Jana tet zapni ventilator ( treba na trojku nebo plnej na ctyrku ) a regulatorem toc od jedne krajni polohy do druhe a naopak, musis slyset zmenu zvuku proudeni ktera nastava v dusledku smerovani proudu klapkou pres radiator nebo mimo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 tak jsem zkousel následující : klič poloha č.1 ostatní vše vypnuto otačení "knoflikem" teploty po zoubku a jde slyšet servo ale jak jsem to zkoušel párkát po sobě tak mi za 18°C přejel servomotorek až na max teplotu ?vada nebo záměr? jde ten motorek vymontovat a promazat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Podle mého to má fungovat tak, že při velkém rozdílu mezi teplotou požadovanou (nastavenou na otočném knoflíku) a teplotou skutečnou v interiéru, se nastaví mísící klapka na max výkon topení. Jak se postupně teplota v interiéru zvyšuje, tj. přibližuje nastavené, tak se snižuje množství vzduchu hnaného přes radiátor topení. Nazývají to poloautomatická klimatizace Climatic. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkapi Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Mám stejný problém s Fabii I. To, co platí ve Fabii II s climaticem (máme obě Fabie, takže odpozorováno), jako popisuje THORIN, neplatí u jedničky. Takže při 15 km jízdě topí, topí, topí na max, ať je teplota na ovladači nastavena kdekoliv, ale až těsně před koncem jízdy se jakžtakž snaží držet teplotu zvolenou na ovladači.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 Dlouho jsem tu nebyla tak to procitam az ted. Nemuze to byt treba nejaky cidlo? Protoze driv to fungovalo v pohode, ted vubec. Kdyz je to na minimum fouka to studeny, kdyz to pootocim kamkoliv i kdyz o malinko tak to topi naplno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 (editace) viděl bych to na servomotor topení V68 Editováno: 16. Březen 2014, autor: rokane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Jojo, přesně tohle jsou příznaky vadného serva. http://forum.skodahome.cz/topic/8690-klimatizace-fabia-vadné-motorky/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoGamer Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 dobrý den už si nevím rady fabia mi málo myslel jsem že to je termostat ale prý kdyby to byl termostat tak by kolísali teploty . tak jsem vyměnil kabinový filtr ale to nepomohlo v chladicove nabode kapalina je tak jestli má někdo podobnou zkušenost budu rad za kazdou radu jinak mam fabii 1.4 tdi 55kw 2005 dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 Pozoruješ delší nástup teploty na provozní? ani po cca 50km nefouká teplý vzduch? Jenom poznámka - kolísání je jenom jeden z ukazatelů vadného termostatu. A druhá poznámka - samotný teploměr chladící kapaliny je trochu lhář - na "provozní teplotě" tedy v přostředku je už od 70°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoGamer Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 před 10 minutami, Supermarine_Spitfire napsal: Pozoruješ delší nástup teploty na provozní? ani po cca 50km nefouká teplý vzduch? Jenom poznámka - kolísání je jenom jeden z ukazatelů vadného termostatu. A druhá poznámka - samotný teploměr chladící kapaliny je trochu lhář - na "provozní teplotě" tedy v přostředku je už od 70°C. jezdím do práce 30km a po cca 8km fouká jenom slabý teplý vzduch když zapnu do celého auta tak je trošku víc teplejší ale zima v autě je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 A po tech 8km to topi jak ? Co ukazatel teploty ? Jinak diesel ti vzdy bude topit hur nez benzin. Me jde z vyduchu palermo jiz po 2km. Protoze mam diesel. Proto se dieslu davaji ruzne pridavne topeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoGamer Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 Před hodinou, Hurec napsal: A po tech 8km to topi jak ? Co ukazatel teploty ? Jinak diesel ti vzdy bude topit hur nez benzin. Me jde z vyduchu palermo jiz po 2km. Protoze mam diesel. Proto se dieslu davaji ruzne pridavne topeni. po 8km je ukazatel na 90 °C a topi to slabe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.