Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
taky jen origo, už ho mám koupené,jen přivrtat a přilepit. na O I jsem měl laminát a musím říct,že mi na něm barva nedržela zrovna nejlíp,za 7 let pobytu v létě na sluníčku a v zimě na mrazu nic moc,jednou jsem ho musel nechat přestříkávat. :(

tak už jedině origo :) ( kde koupit za rozumnou cenu jsem ti poslal SZ)

Black

tak,tak..nehledě na to,že jak píšeš-nedrží barva,praská to a žloutne...je to o ničem.. ;)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Trosku vas chcem vyviesť z omylu. Originál kridlo je srubovane len preto lebo diera do kapoty stoji 1 korunu a srubka 2,5 a kvalitné lepidlo stoji 1000 korun. A este laminat alebo plast to je jedno zaklad je kvalitna zakladna farba.

Vloženo
Trosku vas chcem vyviesť z omylu. Originál kridlo je srubovane len preto lebo diera do kapoty stoji 1 korunu a srubka 2,5 a kvalitné lepidlo stoji 1000 korun. A este laminat alebo plast to je jedno zaklad je kvalitna zakladna farba.

Tak to můžeme tď začít řešit pevnost šroubovaných spojů proti lepeným, které jsou závislé na podkladu, na případném napuštění vrstvy laku voskem, apod., dále na velikosti styčných ploch, atd.. Takže bez debat..šroubovat. Stejně tak je velké dilema, jestli zvolit originál s plastu nebo někde okopírovaný kus z laminátu..ási i tady je volba jasná, navíc rozdíl v ceně je opravdu ranec, viď

Vloženo (editace)

záleží na styčné ploše,materiálu a mnoha dalších faktorech. každopádně šrouby + lepidlo (tmel) je jistota. laminátové křídlo je lehčí, proto stačí jen lepidlo.na plastové origo křídlo raději origo šrouby + lepidlo.že by kvalitní přilepení jednoho křídla stálo v sériové výrobě 1000 kč je blbost,ovšem když si koupíš kvalitní lepidlo ve větším balení na přilepení jednoho křídla,je i těch 1000 kč reálná cena.

takže, já budu jak šroubovat,tak i lepit. šrouby M 5 * 15 mm a nejspíš silikonový tmel cca 150 kč tuba.

Black

Editováno: , autor: black007
  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)
Nemáte někdo návod jak přilepit RS křídlo na OII? U OI to bylo v DP u OII to není? Já jen abych to nedal nějak blbě? Díky

tam asi jaksi není co zmrvit..ale jinak to 100% v tom návodu bude (i graficky) ;)

PS: zdá se mi to,nebo oplýváš novým obrázkem? :t

Editováno: , autor: Deny.Kr
Vloženo
No právě že myslím pozici! Budu ho montovat kolegovi!

Tak to asi v DP nikde nenajdeš, přece jen to není příručka pro kutily, jak si co doma v garáži vyvrtat do kufru.. Zkus se kouknout na nějaké RS někde v servisu a pak to tak nějak umísti..hlavně souměrně.. ;)

Vloženo

Taky jsem to řešil,poprosil jsem Doliho,ať mi to oměří.. udělal fotky i s kótama.myslím,že je má někde ve svém příspěvku.je to někdy z prosince,tak už nevím přesně kde.ale nechalo se to podle toho vpoho přidělat. :palec2:

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Hmotnost jsem někde viděl, není přímo v popisu?

Mě by spíš zajímalo kolik vydrží - origo křídlem jsem přes hever při výměně kol zvedl strop v garáži a je ok, to karbonové by to podle mě nedalo :-D

Vloženo (editace)

podla mna je karbon pevny, ale krehky, teda skor ma blizsie k laminatu. Pokial to vobec je karbon, tufam, ze to nie je len pokarbonovane kridlo...

A hmotnot som tam nevidel. Jedine na skoda-auto je hmotnost plastoveho, ale nejak sa mi zda privysoka...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo (editace)

http://www.superskoda.com/octavia-ii/wings...ibre-rs-spoiler

mas tam hmotnost balika 6kg...porovnaj si to s hmotnostou plastoveho kridla orig. skoda...

ps: moja skusenost s karbonom..kapota na VW Corrado 75tis...aa pozeral som na ebayi spoiler..a myslim ze za karbonove kridlo je 15tis minimalna suma :)....je tam napisane ze "genuine Carbon Fibre product" ale ci tomu verit..neviem neviem...9tis za karbonovy spojler je myslim smiesna suma... :)

edit: na tej stranke je origo plastove o 100€ lacnejsie...takze da sa polemizovat o tom ze to je "real carbon fibre spoiler" ako pisu :)

Editováno: , autor: CorradoVR6
Vloženo (editace)

No mna zaujimala hmotnost len kridla, oni davaju na balik nejake 2 kg...BTW:oni dali taku hmotnost na vsetky kridla...

Inac tie ceny, co pises su PORIADNE premrstene. Ja som mohol mat uplne novu carbonovu kapotu na O1 za 17 000 SKK a carbonovu s kevlarovymi vystuzami za 25 000 SKK, cize to kridlo sa mi zda velmi drahe za 300 EUR...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo (editace)

no, ved Kopacek chce zarobit na vsetkom, nie? A mozno je preto tak maly rozdiel, ze plastove su uz lakovane...Inac RS kridlo plastove podla Skody vazi 3,12 kg.

Editováno: , autor: Cjoctavian

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...